minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
@justl: hoe geil was jouw aanbod dan,dat je er over na moet denken??
Goedemorgen....

Tijdlang niet geschreven. Deels omdat ik het idee had even afstand te nemen van alles wat draait om SV gebeuren en mijn hoofd bij hele andere dingen staat.

SV en ik hebben dus afstand van elkaar genomen en via mail laten weten nu alles op een laag pitje te zetten. Eigenlijk in goed overleg en ik sluit niet uit dat we later elkaar nog eens gaan zien.

Maar thuis gaat het slecht... en als ik terug kijk ging het eigenlijk al jaren slecht en was SV een gevolg van.

De gesprekken thuis zijn heftig, een relatie therapeut is stap 2 en nu alles besproken wordt zie ik dat mijn huwelijk slechter is dan dat ik jaren heb gedacht. Totaal mezelf kwijtgeraakt, en dat is heftig te zien van jezelf.

De reden dat ik SV niet zie is vooral omdat ik anders geen zuivere beslissing kan nemen omtrent mijn beslissing in mijn huwelijk.

Toch ben ik blij en voel me niet schuldig dat ik deze superleuke dates met SV heb mogen meemaken. Mijn nr.1 weet dit niet en ook nu ga ik het hem niet vertellen. Het heeft geen zin en ik wil ook niet dat SV zijn huwelijk daarmee ten gronde gaat.

Het is dus zwaar deze tijd, en ik hoop echt dat ik over een half jaar kan zeggen dat het beter gaat, in welke vorm dan ook.

Dus lieve forumleden....geniet van het leven, geniet van jullie dates. Het leven is te kort om deze leuke seks arrangementen voorbij te laten gaan....dikke zoen
@sushii... ik heb je gemaild X
Sushii, wat een 'mooie' post, als ik het zo mag zeggen. Er spreekt zoveel verdriet, maar tegelijkertijd ook wijsheid uit. Ik herken me voor een heel deel in wat je schrijft, vooral dat jezelf kwijt raken. Ik kwam er ook na een aantal jaar slecht huwelijk achter dat ik helemaal niet meer de persoon was die ik ooit was, die ik wilde zijn.

Maar ik kan je uit ervaring zeggen: Het komt echt goed. Het gaat met mij nu (3 jaar na mijn scheiding) zo belachelijk goed, en ik ben zo belachelijk gelukkig en meer mezelf dan ooit!

Ik wens je heel veel wijsheid en sterkte toe de komende tijd.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
@Sushii wees lief voor jezelf!

@Angel een trio met een aantrekkelijk en leuk stel, maar dan wel gelijk vandaag...............beetje jammer dat ik nu net niet zo lekker in m'n velletje zit

Misschien krijg ik nog een herkansing

Nu moet ik even voor mijn eigen herstel kiezen.
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Lieve Sushii, je weet wel wat ik ervan vind. Ik weet zeker dat je heel gelukkig gaat worden, misschien wel gelukkiger dan je ooit was. Zo blij dat ik je heb leren kennen lief vriendinnetje, ik ben er voor je zoals je er ook altijd voor mij bent.
Dank je wel lieve meiden!!

Het kost allemaal erg veel energie maar ik denk ook wel dat ik er wel weer kom. En berichten als miss thang geven mij ook weer veel hoop.

Het is gewoon zwaar, zeker naar je kinderen toe. Ik heb eigenlijk al afscheid genomen van mijn man in al die jaren. Maar afscheid nemen van je gezin dat is verdomd moeilijk!!
Stew hou van je xxx
Love you too Ik zou willen dat ik een klein beetje van jouw lef had. Maar eens komt het wel goed met ons....toch?
@ sushii, ‘mooi’ bericht inderdaad. Ik vind het vooral een wijs besluit dat je (tijdelijk) kapt met sv om een zuivere beslissing te kunnen nemen. Ik heb dat ook gedaan, ook om de energie de goede kant op te krijgen. Mijn relatie heeft het uiteindelijk niet gered, maar ik ben blij dat ik het zo heb gedaan. Ik heb zo het vermoeden dat ik van een ‘sv naast een aflopende relatie’ een nare smaak had overgehouden.

Zware tijd waar je nu in zit, maar uiteindelijk gaat het beter worden. Met mij gaat het zeker al beter, omdat ik weer in de buurt kom van de persoon die ik was. En het is hier nog geen 3 jaar, maar we gaan vast miss T achterna, richting ‘belachelijk goed’.

Take care!
anoniem_96611 wijzigde dit bericht op 13-01-2010 11:26
Reden: + niet
% gewijzigd
@stew..haha ik hoop het..al zal het in het begin niet makkelijk zijn.

@haddock..mijn SV is een lieve man en heeft alle begrip ervoor. Dat is erg fijn. We kennen elkaar al uit een ver verleden en er is altijd een leuke vriendschap geweest. Dus ook naar SV toe vond ik het een eerlijk verhaal.

Hoop dat ik over een paar jaar dat belachelijke goed gevoel kan hebben. Lijkt me heerlijk!!
Haddock en Sushii,over een paar jaar zullen jullie op een mooie zomerdag, waarop je op het strand zit te genieten van waar je dan ook van wilt genieten, opeens denken: Wat voel ik me gelukkig. En dan zullen jullie nog eens even aan me denken! Ik hoop voor jullie dat het echt zo gaat (en dan hoef je niet eens aan mij te denken!).

Weet je, ik heb ergens in mijn achterhoofd altijd geweten dat er een betere en mooiere versie van mezelf aan de horizon op me stond te wachten, maar ik wist ook dat ik dan echt head first alle ellende doormoest om die versie te kunnen worden. Dat is voor mij altijd een hele fijne houvast geweest.
@ miss T, ik neem het je niet kwalijk hoor , maar ik zit al eerder op dat strand. Ik bedoel hiermee dat ik het moeilijkste al achter de rug heb. Ik zit al weer in de fase dat ik energie terug heb, me beter voel en er weer zin in heb. Het feit dat de relatie niet op een nare manier over is gegaan, ik een meer dan goed contact heb met de moeder van m’n kind, we zelfs nog leuke dingen met z’n 3-en doen, helpt hier zeker in mee.

In het begin weet je dat je ‘niet meer jezelf bent’, maar meer kun je daar niet over zeggen. Nu krijg ik weer het gevoel van ‘ja, zo was het, zo hoort het te voelen’.

Dus als we weer in shirt naar buiten kunnen dan zit ik heerlijk in de zon en voelt dat stukken beter dan een jaar geleden.

@ sushii, dan is het ook naar sv toe een eerlijk verhaal ja! Bij mij is situatie met sv anders, en na in eerste instantie (na einde relatie) elkaar zo nu en dan weer zien loopt dat nu op z’n eind. En dat is prima zo.
Haddock, da's helemaal prima,toch? Van mij mag jij vandaag al op dat strand gaan zitten!
Blauw en warm, ik kijk meteen even voor een ticket, miss T!

Al vind ik strand met hele harde wind ook heerlijk.

Ik ben dol op de zee, dat moge duidelijk zijn.

En ik heb heel veel zee gezien...
Het is gewoon zwaar, zeker naar je kinderen toe. Ik heb eigenlijk al afscheid genomen van mijn man in al die jaren. Maar afscheid nemen van je gezin dat is verdomd moeilijk!!

Lieve sushhi, deze zin raakt me zo .

Zo overduidelijk wat je hiermee bedoelt.

Ik wens je heel veel sterkte lieve.
Iedereen doet het in zijn of haar eigen tempo. Fase waar Sushii in zit, is voor mij natuurlijk nog heel recent. En weet donders goed dat ik er nog lang niet ben. Wel ben ik idd "blij" dat er nu even helemaal geen minnaar of iemand anders in beeld is. Even geen afleiding van belangrijker zaken.

Manier van emotioneel verloop, jaren geleden al afscheid genomen van relatie, nog niet van gezin is heel herkenbaar. Komt nu vooral naar voren tijdens het officiele gedeelte naar voren. Word ik weer even met neus op feiten gedrukt.

Take care Sushii. We worden flink met onze emoties geconfronteerd en zullen nog vaak onze neus stoten maar alles komt goed.
Blauw en warm. Werd ik geroepen?
Hahahaha, Haddock, je hoeft niet per se in je zwembroekje te gaan zitten, hoor! Je mag ook met een dikke jas aan lekker uitwaaien, maar als je een ticket richting heel warm boekt, doe mij er dan meteen ook een!
@ Sushii, ik krijg kippenvel van je post!

Zo herkenbaar om te lezen dat je er ineens achter komt dat je relatie eigenlijk al jaren slecht is.

Heel wijs van je om sv daarom (tijdelijk) niet meer te zien, je beslissingen en gevoelens omtrent je relatie zullen daardoor zuiverder zijn. Wat zul je het moeilijk hebben

Afscheid nemen van je gezin....

dat zijn ook mijn woorden, daar lig ik 's nachts ook wakker van...
quote:stewardess schreef op 13 januari 2010 @ 12:01:

Blauw en warm. Werd ik geroepen?was niet waar ik in eerste instantie aan dacht. Maar nu je het zo zegt.....
Hallo allemaal,

Ik zat even te lezen en nu ook lid geworden!

Maar wat betekent een SV?

Dat heldert vast een hoop voor me op ;)

Tnx alvast!
Het vervelende is vaak dat je d.m.v het hebben van een sv erachter komt dat je relatie toch niet helemaal top is. Je kunt blijven roepen dat je relatie fantastisch is en nr1 op nr1 blijft staan maar dan ben je toch ook niet echt eerlijk naar jezelf? Totdat je tegen de 'verkeerde' loopt.... (zoals in mijn geval) Ik heb vaak gedacht dat ik blij was dat ik geen keuze had moeten maken, zoals Marjo. Maar ik weet nu ook dat het mij ontbreekt aan lef, want waarom zou ik alles opgeven. Aan de buitenkant zijn we een leuk gezin en hebben we alles voor elkaar, en ik ben ook zeker niet ongelukkig. Maar ik besef heel erg goed dat ik het risico neem door weer tegen de 'verkeerde' aan te lopen.
@ Forestfruit, een sv is een seksvriend(in).
Stew, as usual eens met het eerste deel van je post. En wat betreft het tweede deel, dat vind ik eigenlijk heel heftig, wat je daar zegt. Ik lees dat je 'niet ongelukkig' bent, maar is dat hetzelfde als 'gelukkig'? Uit jouw woorden begrijp ik van niet, en eigenlijk zou ik heel graag willen zeggen dat ik vind dat je gelukkig 'moet' zijn enzo, maar ik zal me nog even inhouden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven