minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
Hhahahhaha stokroos - stokbrood. Jij hebt een rijke fantasie stew .

Angel, U go meis.

Bkstr for U.

Zelf heb ik weinig te melden. Heb een heel rustige week.

Ga zo lekker even hardlopen.
@ Ninah, je kunt nooit weten

Ik heb best wel een enerverende week, en ook een heel leuk weekend voor de boeg. Morgen sneeuwpoppenwedstrijd op de voetbalclub
@ stew, aha, voetbalclub! Misschien komt jouw wannabe stokbroodje ook nog kijken
@ Bij Stokbrood heb ik toch hele andere associaties, dat was een beetje een saggo-frustie-forummer hier. Maar uiteindelijk vanzelf weer verdwenen.
Goedemorgen!

Ik mis duidelijk alle leuke discussies (serieus en niet), maarreee.. het is Crea he.. dus ik kom na CL :-)

Hier niet zoveel ontopic te melden. Er is iemand ziek in de familie, dus daar ben ik druk mee. Morgen zie ik sc weer, voor het eerst in een week of 3/4.. Kan niets gebeuren (om nou een wc op te zoeken op kantoor) maar wel leuk om m eens weer te zien, kijken wat ik er bij denk/voel..

Voor alle lieverds met moeilijke beslissingen, er komen altijd betere tijden, welke kant je ook opgaat
Goedemorgen!

Crea, succes met de zieke in de familie, naar voor je!

Ben gisteren bij Veldhuis en Kemper geweest, was erg goed. Lijkt me ook wel wat voor jullie, dus als ze nog bij je in de buurt komen, gaan!

Verder weinig ontopics hier, krijg af en een toe een geile mail van Speedo uit verre oorden, dat ie niet kan wachten tot ie weer terug is, en wij weer verder kunnen gaan

Makes me happy!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
@ Crea, sterkte en veel plezier morgen.

@ MissT, Veldhuis en Kemper zijn echt heel erg leuk, ik heb ze al een paar keer gezien. Ze komen bij mij uit de omgeving.
Meneer stokbrood? nee die is mij niet bekend stew....zwerft die hier ook rond?

Ben inderdaad serieus met m'n sv,heb hier al zo heel lang over na kunnen denken,alle voors en tegens tegen elkaar opgewogen(net als die TV).

Impulsief kan ik niet wezen want ik heb m'n kids om aan te denken.

Er is veel gebeurd de afgelopen jaren met nr1..extreme jaloezie,er zijn mij veel beperkingen opgelegd,ik heb altijd alles geslikt.

Door de schrik die ik nr1 een poos terug gaf (door te zeggen te willen stoppen) is nr1 erg bijgedraait,hij doet meer dan ooit zijn best..maar het is weg! mijn gevoel voor hem is weg...en ik weet dat het nooit meer terug zal komen omdat ik juist dat gevoel nu voor mijn lieve sv heb.

Nr1 is een zeer gesloten type,geen vrienden,geen sociaal leven in al die jaren dat hij bij mij is heeft hij niks opgebouwt.

Ik hou wel van mensen en van het leven...we staan er totaal verschillend in.

Maar goed,ik lees toch dat meerdere met deze dilemma's zitten of zaten..

Ik hoop er toch echt over een paar maanden uit te zijn.
Laat ook ik m'n 'gezicht' maar weer eens zien hier

Het is alweer even geleden. Maar ook hier weinig nieuws.

Laatste date met minnaar dateert alweer van eind november. In de tussentijd beetje gedoe gehad met hem. Maar zoals het er nu naar uitziet volgende week een date. Ben benieuwd.

Volg alles nog wel maar weinig tijd om te reageren.

Voor iedereen die het nu kunnen gebruiken

De rest enjoy!
Stokroos, vind het pijnlijk om jouw verhaal te lezen. Je zegt dat je hoopt er over een paar maanden uit te zijn. Maar waar wil je dan precies uitzijn? Je zegt geen gevoel meer te hebben voor je nummer1, en zoals ik dat lees is dat al een tijdje zo. Hoop je nu dat dat ik de komende maanden nog terug komt? Of hoop je dat je in de komende maanden de moed bij elkaar kunt rapen om bij nr1 weg te gaan?

Petie, hi! Wat voor gedoe met sv? (Ben helemaaaaaal niet nieuwsgierig, hoor).

Stew, ja, ik vind V&K echt superleuk! Ken jij het nummer 'Wat heb je nodig?' van ze? Echt hilarisch!

Luister hier maar eens
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 15-01-2010 14:01
Reden: Even linkje gezocht van V&K
% gewijzigd
Ja, Petie vertel eens.....

Natuurlijk MissT, iedereen heeft wel zo'n persoon in z'n omgeving .
*censuur*
quote:stewardess schreef op 15 januari 2010 @ 09:42:

@ Bij Stokbrood heb ik toch hele andere associaties, dat was een beetje een saggo-frustie-forummer hier. Maar uiteindelijk vanzelf weer verdwenen.Als ik mij goed herinner, was stokbrood een vrouw ... Of vegis ik mij ?
Nee, Stokbrood was een echte man, dat kon je toch wel zien aan z'n petite baguette!
Hahaha, mais je n'ai pas vu ses petites boules de berlin

Enfin, als er hier ooit een mansmens komt schrijven onder de nick "mopperbelg" ... heb ik niets mee te maken hoor
Ik wil er niet teveel over kwijt hier maar laten we het erop houden dat ik een beetje klaar was met hem. Geef het nu toch een kans en zie wel waar het strandt.
Hahaha, BM. Er schrijven hier toch wel meer mopperende Belgen?

Waarom heb ik toch steeds Me and Mrs Jones in mijn hoofd?

( en MissT, jij gaat me niet uitlachen!)
Stew, en waarom zou ik je nou weer niet mogen uitlachen? (Sprak zij met een niet te onderdrukken glimlach op haar smoelwerk)
Petie, dat klinkt een beetje als het aanstoten en aftrekken-spelletje
quote:Miss thang schreef op 15 januari 2010 @ 14:38:

Stew, en waarom zou ik je nou weer niet mogen uitlachen? (Sprak zij met een niet te onderdrukken glimlach op haar smoelwerk)Nou.....omdat ik nog een beetje een MarcoB-complex heb.
Kom hier nog maar eens binnenvallen zonder (nauwelijks) iets te hebben bijgelezen maar wat me wel opvalt is dat de "spetter"sfeer hier een beetje weg is, al minstens net zo lang als het bar en koud is geweest. How comes? Zitten de sv-poezen in een winterdip?

Dat van die mopperende belgen heb ik niet gelezen hoor Stew!
Geve, geloof me....dat is het laatste waar ik bij jou aan denk

En winterdip???? Hoe kom je erbij
O, dan is 't goed! Denk ik. Denken is veiliger dan vragen. Oók dat denk ik. en
Hahahahahahahaha, van MarcoB naar Mrs. Jones! Zit in ieder geval een stijgende lijn in!
MissT, laten we die stijgende lijn er vooral in houden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven