minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
vrijdag 15 januari 2010 om 09:54
Goedemorgen!
Ik mis duidelijk alle leuke discussies (serieus en niet), maarreee.. het is Crea he.. dus ik kom na CL
Hier niet zoveel ontopic te melden. Er is iemand ziek in de familie, dus daar ben ik druk mee. Morgen zie ik sc weer, voor het eerst in een week of 3/4.. Kan niets gebeuren (om nou een wc op te zoeken op kantoor) maar wel leuk om m eens weer te zien, kijken wat ik er bij denk/voel..
Voor alle lieverds met moeilijke beslissingen, er komen altijd betere tijden, welke kant je ook opgaat
Ik mis duidelijk alle leuke discussies (serieus en niet), maarreee.. het is Crea he.. dus ik kom na CL

Hier niet zoveel ontopic te melden. Er is iemand ziek in de familie, dus daar ben ik druk mee. Morgen zie ik sc weer, voor het eerst in een week of 3/4.. Kan niets gebeuren (om nou een wc op te zoeken op kantoor) maar wel leuk om m eens weer te zien, kijken wat ik er bij denk/voel..
Voor alle lieverds met moeilijke beslissingen, er komen altijd betere tijden, welke kant je ook opgaat
vrijdag 15 januari 2010 om 10:48
Goedemorgen!
Crea, succes met de zieke in de familie, naar voor je!
Ben gisteren bij Veldhuis en Kemper geweest, was erg goed. Lijkt me ook wel wat voor jullie, dus als ze nog bij je in de buurt komen, gaan!
Verder weinig ontopics hier, krijg af en een toe een geile mail van Speedo uit verre oorden, dat ie niet kan wachten tot ie weer terug is, en wij weer verder kunnen gaan
Makes me happy!
Crea, succes met de zieke in de familie, naar voor je!
Ben gisteren bij Veldhuis en Kemper geweest, was erg goed. Lijkt me ook wel wat voor jullie, dus als ze nog bij je in de buurt komen, gaan!
Verder weinig ontopics hier, krijg af en een toe een geile mail van Speedo uit verre oorden, dat ie niet kan wachten tot ie weer terug is, en wij weer verder kunnen gaan
Makes me happy!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
vrijdag 15 januari 2010 om 11:09
Meneer stokbrood? nee die is mij niet bekend stew....zwerft die hier ook rond?
Ben inderdaad serieus met m'n sv,heb hier al zo heel lang over na kunnen denken,alle voors en tegens tegen elkaar opgewogen(net als die TV).
Impulsief kan ik niet wezen want ik heb m'n kids om aan te denken.
Er is veel gebeurd de afgelopen jaren met nr1..extreme jaloezie,er zijn mij veel beperkingen opgelegd,ik heb altijd alles geslikt.
Door de schrik die ik nr1 een poos terug gaf (door te zeggen te willen stoppen) is nr1 erg bijgedraait,hij doet meer dan ooit zijn best..maar het is weg! mijn gevoel voor hem is weg...en ik weet dat het nooit meer terug zal komen omdat ik juist dat gevoel nu voor mijn lieve sv heb.
Nr1 is een zeer gesloten type,geen vrienden,geen sociaal leven in al die jaren dat hij bij mij is heeft hij niks opgebouwt.
Ik hou wel van mensen en van het leven...we staan er totaal verschillend in.
Maar goed,ik lees toch dat meerdere met deze dilemma's zitten of zaten..
Ik hoop er toch echt over een paar maanden uit te zijn.
Ben inderdaad serieus met m'n sv,heb hier al zo heel lang over na kunnen denken,alle voors en tegens tegen elkaar opgewogen(net als die TV).
Impulsief kan ik niet wezen want ik heb m'n kids om aan te denken.
Er is veel gebeurd de afgelopen jaren met nr1..extreme jaloezie,er zijn mij veel beperkingen opgelegd,ik heb altijd alles geslikt.
Door de schrik die ik nr1 een poos terug gaf (door te zeggen te willen stoppen) is nr1 erg bijgedraait,hij doet meer dan ooit zijn best..maar het is weg! mijn gevoel voor hem is weg...en ik weet dat het nooit meer terug zal komen omdat ik juist dat gevoel nu voor mijn lieve sv heb.
Nr1 is een zeer gesloten type,geen vrienden,geen sociaal leven in al die jaren dat hij bij mij is heeft hij niks opgebouwt.
Ik hou wel van mensen en van het leven...we staan er totaal verschillend in.
Maar goed,ik lees toch dat meerdere met deze dilemma's zitten of zaten..
Ik hoop er toch echt over een paar maanden uit te zijn.
vrijdag 15 januari 2010 om 13:40
Laat ook ik m'n 'gezicht' maar weer eens zien hier
Het is alweer even geleden. Maar ook hier weinig nieuws.
Laatste date met minnaar dateert alweer van eind november. In de tussentijd beetje gedoe gehad met hem. Maar zoals het er nu naar uitziet volgende week een date. Ben benieuwd.
Volg alles nog wel maar weinig tijd om te reageren.
Voor iedereen die het nu kunnen gebruiken
De rest enjoy!
Het is alweer even geleden. Maar ook hier weinig nieuws.
Laatste date met minnaar dateert alweer van eind november. In de tussentijd beetje gedoe gehad met hem. Maar zoals het er nu naar uitziet volgende week een date. Ben benieuwd.
Volg alles nog wel maar weinig tijd om te reageren.
Voor iedereen die het nu kunnen gebruiken
De rest enjoy!
vrijdag 15 januari 2010 om 13:58
Stokroos, vind het pijnlijk om jouw verhaal te lezen. Je zegt dat je hoopt er over een paar maanden uit te zijn. Maar waar wil je dan precies uitzijn? Je zegt geen gevoel meer te hebben voor je nummer1, en zoals ik dat lees is dat al een tijdje zo. Hoop je nu dat dat ik de komende maanden nog terug komt? Of hoop je dat je in de komende maanden de moed bij elkaar kunt rapen om bij nr1 weg te gaan?
Petie, hi! Wat voor gedoe met sv? (Ben helemaaaaaal niet nieuwsgierig, hoor).
Stew, ja, ik vind V&K echt superleuk! Ken jij het nummer 'Wat heb je nodig?' van ze? Echt hilarisch!
Luister hier maar eens
Petie, hi! Wat voor gedoe met sv? (Ben helemaaaaaal niet nieuwsgierig, hoor).
Stew, ja, ik vind V&K echt superleuk! Ken jij het nummer 'Wat heb je nodig?' van ze? Echt hilarisch!
Luister hier maar eens
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 15-01-2010 14:01
Reden: Even linkje gezocht van V&K
Reden: Even linkje gezocht van V&K
% gewijzigd
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
vrijdag 15 januari 2010 om 14:25

vrijdag 15 januari 2010 om 14:41
Kom hier nog maar eens binnenvallen zonder (nauwelijks) iets te hebben bijgelezen maar wat me wel opvalt is dat de "spetter"sfeer hier een beetje weg is, al minstens net zo lang als het bar en koud is geweest. How comes? Zitten de sv-poezen in een winterdip?
Dat van die mopperende belgen heb ik niet gelezen hoor Stew!
Dat van die mopperende belgen heb ik niet gelezen hoor Stew!