minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
ninah:ik ga het vast vanzelf wel een keer lezen van minnaar.

nu nmr1 thuis,mobiel maar uit,en lekker aan tafel voor het avond eten en de week doornemen ,want we hebben elkaar 4 dgn niet gezien.

sommige verslavingen lekker in stand houden hoor,ik doe mee!!
Ik ben weer thuis na een dag werken. Het is niet echt uit mijn hoofd geweest. Ik heb vanochtend een sms gestuurd om te zeggen dat het me echt spijt dat ik iets gezegd heb van de relatie die hij heeft met 20 jarige. Nog geen reactie gekregen. Dat is niet vreemd want ik hoor vaker niets op een sms. Na het weekend merk ik wel hoe het verder loopt. Pfff ik voel me dom.

Misschien is het voor hem wel helemaal niet zo'n punt maar ik ben toch bang dat hij mij niet echt leuk meer vindt nu.
lieve mela: als hij je hierdoor niet meer leuk vindt, zegt dat ook wel wat over hem vind ik hoor... Ik weet natuurlijk niet hoe je het gezegd hebt, maar eerlijkheid (directheid?) vind ik ook zijn charmes hebben.

@ angel: geniet van je weekendje met je vent!

@ Ninah: volhouden lieverd, en lekker jezelf vermaken met allerlei andere leuke dingen! that's what friends are for!

@ look: herkende je even niet met de andere avatar 3 jaar, dat is me een tijdje zeg! poeh...

*bkstr gaat zo de verf uit haar haar spoelen, en zich klaar maken voor een leuk avondje uit*
Dank bkstr. Ik hou vol (maar goed hij is ook niet online).

Geniet van je avond .

Mela echt een rot situatie. Volgens mij zijn sv1 en jij al een hele poos samen toch? Hij reageert vast nog wel

@angel, heb jij je nr 1 4 dagen niet gezien? Huh?
@ninah:nee ik had mijn nmr1 vier dgn niet gezien,we liepen elkaar mis door het werk,gebeurd vaker en is niet gezellig.

minnaar heeft een flinke verklaring afgelegd op de mail waarom die niet gereageerd had,legitieme redenen en excuses aanvaard.

morgenochtend msnen we even rond negenen.

@mela:die gaat wel reageren hoor,en je moet je niet dom voelen,komt vast goed.

@bkstr:geniet van je avondje
Goh, wat is het stil hier vanavond.
Iedereen die aan het daten is, have fun!
quote:angel1971 schreef op 22 januari 2010 @ 20:50:

minnaar heeft een flinke verklaring afgelegd op de mail waarom die niet gereageerd had,legitieme redenen en excuses aanvaard.Gelukkig. De truukjes werken hier nog steeds. Maakt niet uit hoe lang je hier niet komt, er verandert lekker weinig
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
@zo leef je nog huisspook !!!!!!!!!

nee er is idd geen ruk veranderd hier hahaha!
@stew: tis idd stil hier,iedereen een hoteldate inmiddels of thuis op de bank gezellig met een chippie ??
all
Heb ik dat?!
quote:angel1971 schreef op 22 januari 2010 @ 21:45:

@zo leef je nog huisspook !!!!!!!!!

nee er is idd geen ruk veranderd hier hahaha!Leuk, je hebt zelfspot Ja hoor ik leef nog. Zo'n wodka-infuus doet wonderen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hmmmmm,ik heb echt de avond van mijn leven, zoveel leuke mannen........
*stew laat wat over voor anderen X-D*
Heb ik dat?!
quote:stewardess schreef op 22 januari 2010 @ 22:49:

Hmmmmm,ik heb echt de avond van mijn leven, zoveel leuke mannen........

Om met Bkstr 's woorden te spreken; Groen, groener, groenst!

Enjoy
Ik heb een heerlijke avond gehad met de leukste man van mijn leven

Wil natuurlijk wel alles over die mannen van jou horen Stew

@All, sleep well

Moet wel eerlijk toegeven... heb het weer laten doen

Zal mijn leven beteren! (weet alleen nog niet wanneer, haha)
anoniem_75201 wijzigde dit bericht op 23-01-2010 02:30
Reden: Aanvulling ;-)
% gewijzigd
quote:[message=5013282,noline]toytje schreef op 23 januari

Moet wel eerlijk toegeven... heb het weer laten doen

Zal mijn leven beteren! (weet alleen nog niet wanneer, haha)Lui wijf
Groen, groener, groenst ?

Welke overkant ?
Gewoon even snel delen; wat heb ik gisteravond onverwacht een supergezellige avond gehad!

Blijft grappig dat mensen van wie je het op het eerste gezicht beslist niet zou verwachten toch een stoute kant blijken te hebben..

En jajaja, heb me gedragen hoor!! Wel een braaf imago op te houden voor zover dat lukt!
Heb jij een braaf imago Engel?
Eh, ja eigenlijk best wel. Op het truttige af ben ik bang.

Kun je je dat niet voorstellen? :-) is zo'n gezegde, brave meisjes gaan naar de hemel (engel dus), stoute meisjes komen overal.
goooooeeeeeiemorgen! Engel een braaf imago: ja vast. Waarom zou ik dat nu ineens niet meer zo snel geloven? Maar nog wat bijzonders gedaan gisteren, na een uurtje of 12 toevallig Engel?

@ Toy: weer laten doen? Stoutertje! Heerlijk, dat die man dat voor je over heeft toch? En het boom voor boom: het is een kwestie van oefenen, en je (leren!) neerleggen bij de situatie zoalstie nu is. Voor mij is dat ook een enorm leerprocees: wil normaliter vooruit! Problemen oplossen, aanpakken en weer verder! Maar nu kan dat even niet, en zal ik mijn rust moeten vinden in het hier en nu. Oefening baart kunst!

@ VC en Schaap: good to see you again!

Ik ga maar eens polsen hoe het met sc zit. Gisteren niets van hem vernomen, maar moet vandaag de kook-wens toch wel in gaan kneden, wil ik er morgen wat mee kunnen
@ Toy, haha....wat Marjo zegt; Lui wijf!

@ Bkstr, ik ben wel benieuwd hoe je dat in gaat kneden.

@ Ik werd vannacht nog aangereden door een auto die voluit achteruit reed. Gelukkig was ik in een bepaalde staat dat ik niet echt schrok, maar nu toch wel spierpijn. Ach, je moet toch ergens spierpijn van hebben.....
@ stew: meen je dat nou? Dat is ook wat zeg!
Vandaar dat er hier gisteravond niets te beleven viel. Iedereen had lekkere dates of andere leuke afspraak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven