Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
Het is geen doen om op ieder te reageren..

@ de nieuwkomers welkom !

Suzyq, wat een dilemma, wat is wijsheid op dit moment ?

De energie in nr2 steken zal niet werken denk ik maar goed als afleiding kan het mischien even..

Als je echt van je nr1 houdt zou ik toch proberen alles op alles te zetten en hiervoor gaan.

Hopelijk volgende week hier een korte (lunch) date, zou erg fijn zijn.

Zoals het nu staat een nachtje samen eind september !
Hoi,

Ik ben nieuw hier.

Ik vraag me af waar jullie een nr2 tegenkomen?

Ben zelf een man en al een poosje op zoek (online, want discreet).

Maar verder dan "vrouwen" die me willen laten sms'en o.i.d. ben ik nog niet gekomen.

Tips zijn meer dan welkom ;)
@snowfox, spannend zeg, hoe kwam dat ineens zo dan?

@divad, ik ken de mijne via internet. Van een chat
Hai David.

Adultmatch, secondlove, secretflirt, sdc.

Inschrijven en jagen maar. Op SMS gedoe enzo zou ik niet ingaan, lijkt mij een gevalletje geldklopperij.

Snowfox, nog meer in de war?

Oei.. en wat nu?
@ Divad, probeer eens een spelletje op Wordfeud.

Zijn hier al diverse "relaties" uitgekomen.
Nr 2 is een Oude vriend van mij. Na een bruiloft waarop ik hem zag heb ik hem gesmst dat ik aan hem dacht en dat ik zin in hem had... Zo simpel kan het zijn...
Ik denk dat 99 van de 100 vrouwen niet zo initiatiefrijk zijn zoals jij dat blijkbaar bent abracadabra.
Ja dat kan... Heb er ook wel even over nagedacht... Maar mijn nr 2 is single dat maakt het al makkelijker. Ben op een avond het gesprek begonnen en heb het uiteindelijk gewoon geZegd...

Moet zeggen dat ik ook wel heel erg dacht dat ie "in to me" was maar ik denk ook niet dat veel single mannen nee zullen zeggen tegen makkelijke sex...

Ik zag hem op die bruiloft en heb de hele avond een gevoel gehad dat ik hen wilde. Heb ook echt een tijdje zitten kletsen met hem. En een paar avonden daarna besloot ik dat ik hem zou krijgen ook...

Vandaag nog niks van mijn nr 2 gehoord en het irriteert me enorm... Terwijl we al bijna onze date hebben
Beste Rooss en andere forumers dank voor jullie reacties. Rooss je slaat de spijker op zijn kop. De fysieke aantrekkingskracht van nr1 komt niet meer terug. Dat is een periode van jaren geweest, anders was er nooit een nr 2 geweest. Mijn huidige nr 2 is geil en lekker en ik weet dat ik niets van hem hoef te verwachten. In de swingersclub zijn we een stelletje waarbij we beiden ook seks hebben met anderen, daarbuiten hebben we app en tel. contact. Mijn gevoelens wakkeren weer op wanneer we een intens weekend hebben gehad waarbij we uit zijn geweest en ik de nacht met hem doorbreng. Gelukkig zien we elkaar niet te vaak en zwakt eea naar verloop van tijd weer een heel klein beetje af. Maar goed hij zendt soms signalen uit zoals " ik ben bang dat ik me teveel met je verbonden ga voelen" enz. Er is een klik maar voor ons beiden totaal irreëel om aan een relatie te beginnen. Hij is daar ook eerlijk in ( en ik ook) maar voelt ook wel meer. Ik denk dat ik het gewoon even aankijk en zie hoe het loopt. Rooss fijn dat je me wijst op mijn ook wel wat riante positie. Daar heb je een punt. Ik ga het voorlopig ook maar vanuit die hoek bezien.

Het gaat overigens al lang niet meer om vechten voor nr1. De gevoelens zijn zoals ze zijn en we hebben daar echt alles aan geprobeerd om eruit te komen. Apart wonen met intense vriendschap is het hoogst haalbare. Voor ons de beste optie. Samenleven met 1 zonder seksuele aantrekkingskracht is geen optie meer....
Graag gedaan Suzy, ik hoop dat het je helpt om eea in perspectief te blijven zien, te zien dat het ook best gaaf is allemaal, ondanks je gevoel en ondanks dat je 2 nooit helemaal de jouwe gaat zijn.

Abra, heb jij al wel iets laten horen? Ik vind het zelf ook erg prettig om in aanloop naar een date veel contact te hebben maar ik weet ondertussen ook dat ik helemaal niks (meer) mag verwachten!
quote:Onrustig schreef op 03 september 2012 @ 18:08:

Ik denk dat 99 van de 100 vrouwen niet zo initiatiefrijk zijn zoals jij dat blijkbaar bent abracadabra.Ehm, sorry?
quote:noppies schreef op 03 september 2012 @ 20:33:

[...]

Ehm, sorry?Excuses aanvaard
quote:Onrustig schreef op 03 september 2012 @ 20:43:

Excuses aanvaard

En die 99 zijn?
Vrouwen die niet hetzelfde doen als abracadabra.
Wat ken jij dan veel saaie vrouwen.
Blijkbaar ja. Zal ik wel aantrekken dan hé.
Dank voor de reacties...

Een aantal van die sites kende ik idd al, maar dacht dat dat ook allemaal nepprofielen waren.

Zal nog maar eens een poging wagen

Wordfeud, echt???

Gaat dat zo makkelijk??

Stiekem hoop ik natuurlijk hier een leuke reactie te krijgen ;)

Zit hier in ieder geval op een plek waar gelijkgestemden zitten!
Hmmmm ok krijg nu de indruk dat ik een beetje te recht door zee ben...

Maar ik weet ook wel hoe ik mijn nr 2 moet aanpakken... Hij is zelf biet initiatiefrijk en dat is heel duidelijk aan hem...

Roos nou heb maar weer eens als eerste wat laten horen... We spreken elkaar dagelijk hoor maar laatste dagen ging het niet over sex. En da is toch wel het doel van onze date morgen... Ben lekker de hele nacht bij hem... Nr 1 denkt dat ik een werkding heb...

Heb hen inmiddels alweer gesproken en elkaar even heerlijk op lopen warmen... Misschien is dit de laatste keer vanwege mijn schuldgevoel naar nr 1... Of misschien weet hij me weer over te halen voor een date volgende week... Was ie al weer een beetje aan het polsen...
Divad mijn doel is nooit geweest om een willekeurige nr 2 te hebben. Ik wilde hem en dat heb ik hem heel erg duidelijk gemaakt... In het begin twijfelde hij een beetje maar na een paar duidelijke mailtjes was ie al snel om. En nu is hij degene die steeds wil want volgens hem heeft hij nog nooit zo een vrouw meegemaakt haha

Maar ok wat ik wil zeggen is dat het me he vreemd lijkt om als doel te hebben een nr 2 te vinden. Ik wil echt deze en anders niet. En geloof me, heb kansen genoeg... Ik denk dat zoiets je moet overkomen. Het gevoel en de spanning haal je niet van een internetsite denk ik... En voor platte sex zou ik nooit gaan...
quote:[message=12834579,noline]divad schreef op 03

Stiekem hoop ik natuurlijk hier een leuke reactie te krijgen ;)

Zit hier in ieder geval op een plek waar gelijkgestemden zitten!Goh echt? Nou, dat had ik nou nooit verwacht! Zit je mailbox nog niet vol dan?
@divad: zoek eens een oude liefde op via Google/Facebook/schoolbank of linkedin. Kan zomaar iets leuks opleveren!
@abra: wat lastig voor je om te denken over stoppen terwijl er zoveel gevoel voor je nr 2 is. Weet je diep in je hart wat je echt wilt?

By the way: heel trots op mezelf. Nog steeds geen contact gezocht met (ex) nr 2!
quote:abracadabra schreef op 03 september 2012 @ 21:20:

Hmmmm ok krijg nu de indruk dat ik een beetje te recht door zee ben...

Maar ik weet ook wel hoe ik mijn nr 2 moet aanpakken... Hij is zelf biet initiatiefrijk en dat is heel duidelijk aan hem...

Daar is toch niks mis mee abracadabra?
@anna15, snufje sarcasme.

Ik zal vast niet de eerste zijn... Maar iets met brutale mensen en halve wereld enzo...

Verwacht ook niet dat de vrouwen mijn kant op gehold komen na een suffe post op dit forum.

En dat was ook niet mijn bedoeling hier.

Het is toch een onderwerp waar je niet overal mee aan kan komen.

En dit is wat dat betreft een uitstekende plek.

Mensen die je niet direct veroordelen op de vraag alleen al. En dan ook nog eens voornamelijk dames.... Als die niet weten waar ik moet zoeken...

En bovenal, anoniem
In mijn hart wil ik nr 2 niet opgeven. Hij is niet echt een babe magnet zal ik maar zeggen maar heb altijd al iets met hem gehad... Toen we allebei jong waren ook om elkaar heengedraaid zeg maar maar nooit iets mee gedaan.

Nu ik hem ken heeft ie al zijn muren laten vallen zeg maar en hij is fantastisch. Ik zou denk ik geen relatie met hem willen (zeg ik nu) maar hij is echt de perfecte nr 2. Als ik hier wel eens dingen lees... Die maak ik (nog) niet mee. Hij plant veel dates... We hebben dagelijks contact over alles. Niet alleen over sex. Hij praat alleen niet over zijn gevoel naar mij toe. Maar verder is ie echt leuk.

Ben wel bang om hem te kwetsen want hij is al een paar keer gekwetst in zijn leven. Plus dat ie gewoon heel goed ia in bed ;)

Maar ja dan nr 1... Onze relatie loopt niet echt soepel en hij zou dit echt niet leuk vinden. Ik merk ook dat ik minder aandacht voor hem heb want kan aandacht slecht verdelen. Nu is mijn nr1 heel veel weg voor zijn merk dus weet ook wel dat het uit gebrek aan aandacht voortkomt. Er zijn weken dat we elkaar nauwelijks zien. Dan is ie weer voor zijn werk weg.

Ik vermoed trouwens ook lichtjes een nr 2 bij nr 1. Ik heb geprobeerd daar rustig met hem over te praten maar krijg alleen maar grove ontkenningen ook als ik zeg dat ik het wel begrijp en niet boos zou worden. Maar de signalen zijn er wel heel duidelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven