Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
*verkeerd topic*
anoniem_47349 wijzigde dit bericht op 19-09-2012 13:52
Reden: foutje
% gewijzigd
Over 2,5 uur date, spannend! Met degene die ik afgelopen zaterdag voor het eerst heb gezien, zenuwen gieren door mijn keel hihihi
Wauw, heel veel plezier Noa!
Veel plezier!
Veel plezier noa !!!
quote:Allegaartje schreef op 18 september 2012 @ 21:25:

[...]

Ja... doe een aardbei in je decolleté, net als Rooss; als ie het dan nog niet snapt!

En hoezo vies? Sommige meesterruikers verwerken veel smeriger dingen in parfums, mannen worden er helemaal wild van.

Sorry... beetje onder invloed van heet sms-verkeer als opmaat voor morgen. Ik ga lekker in bad met een scrub spons. Voorpret!

Fijne avond allemaal haha, Ik denk dat roos niet weet dat ze het geil van een ander beest' achter haar oor smeert elke dag Of zelfs braaksel
Pompiedompiedom.... Gaar geniet nog even lekker na van haar - ever heerlijke - date. Wat een man! Blij meisje hier, zonder seksblessures deze keer.quote:samarinde schreef op 18 september 2012 @ 22:34:

[...]

Een domme vraag, maar is het dan zo dat jullie (de getrouwde 'minnaressen') meestal zélf het initiatief nemen bij een potentiële minnaar?

Domme vragen bestaan niet hoor, het antwoord is ja. Je kunt ook even een (ge-anonimiseerd) emailadres in je Viva-profiel zetten en kijken wie er je mailbox binnen komt rollen..... Minnaars worden ook gevonden op sites als secondlove.nl. Er zijn meer mensen op zoek naar een 2e dan je denkt.

@Rolinka... haha, 40+ is toch al officieel 'middelbare' leeftijd?? tot 55 en daarboven ben je zelfs senior! Ik heb ook altijd het idee dat het over anderen gaat en niet over mij hoor, grijns.

Wel een bijzonder verhaal dat je man nu weet van je minnaar.... lastig lijkt me dat nou. Die openheid is voor jou misschien heel fijn nu, maar of het nou zo'n pretje voor je man is?? Benieuwd hoe je ervaring is, dus kom gauw terug vertellen....

Ik ga nog even dromen boven m'n strijkijzer; na zo'n middag op de maan, moet ik toch weer eens zachtjes zien te landen.
quote:Sensual_D schreef op 19 september 2012 @ 21:49:

[...]

haha, Ik denk dat roos niet weet dat ze het geil van een ander beest' achter haar oor smeert elke dag Of zelfs braaksel Lolll.... het is maar goed dat we niet precies weten wat er precies in gaat, maar het zijn echt niet alleen maar bloemengeurtjes... haha
Zo weer thuis na een super leuke en lekkere date. Wat een heerlijke vent zeg! Open, eerlijk en fijn om mee te praten ook nog eens. Ben bijna verdronken in zijn ogen hihihi
quote:Allegaartje schreef op 19 september 2012 @ 22:07:

[...]

Lolll.... het is maar goed dat we niet precies weten wat er precies in gaat, maar het zijn echt niet alleen maar bloemengeurtjes... haha

Gelukkig gebruik ik nauwelijks parfum!

Fijn gaar, stoom nog even lekker na, vindt je was ook fijn!

Klinkt goed Noa, geen seks gehad?

Morgen komt mijn bankschroef het roosbed weer van dichtbij gekeken. Leuk!
Heel lekkere sex gehad Rooss Op een picknicktafel onder de sterrenhemel. Jij vandaag date?
Heerlijk zeg al die dates van iedereen! Krijg ook helemaal weer zin.

Ik ben inmiddels met man toe aan een PC bezoekje (staat gepland, spannend!!!). Hebben het ook al voorzichtig over en wat meer open relatie gehad. En manlief vond dit een heel interessant idee. Zo zie je maar, openheid levert ook nog wel eens wat op. Vond de omschrijving van de behoefte aan een ander van Samarinde erg mooi en herkenbaar!

Nu nog kijken hoe alles zich gaat ontwikkelen. Denk nog veel aan mijn (ex) minnaar, maar weet niet of het verstandig is weer met hem te gaan daten. Het was ontzettend fijn maar ik denk dat ik te veel met hem bezig was, er te veel gevoel bij kwam en bovendien veel te veel frustratie over zijn gebrek aan communiceren. Dus wie weet, binnenkort ruimte voor een nieuwe lover...
Lekker nagenieten vandaag voor Noa en Gaartje...

Ik heb vanavond/nacht een date ....

tralalalalalalalala

Zo'n zin aan...

Jij toch ook vandaag Rooss ?
Noa, wat een geheugen. Jeps... roos krijgt vanavond bezoek. Zin om m weer te zien.. is toch alweer een weekje geleden!

Elisa, precies de reden in mijn optiek om eea voorzichtig aan te snijden als je interesses buiten de deur krijgt. Stel dat je partner er toevallig ook voor in is. Mooi toch?
Ha die Silv!

Jep, ik ook... ook een nacht.

Slapen jullie in een hotel of bij één van jullie thuis? O, was jouw man niet af en toe een week weg?
We slapen in een hotel , ik heb cursus morgen en hij komt dus ook die kant op .

Heerlijk !!!

Zo zin in !

Jij ook heel veel fun ...;)
quote:elisa80 schreef op 20 september 2012 @ 09:09:

Heerlijk zeg al die dates van iedereen! Krijg ook helemaal weer zin.

Ik ben inmiddels met man toe aan een PC bezoekje (staat gepland, spannend!!!). Hebben het ook al voorzichtig over en wat meer open relatie gehad. En manlief vond dit een heel interessant idee. Zo zie je maar, openheid levert ook nog wel eens wat op. Vond de omschrijving van de behoefte aan een ander van Samarinde erg mooi en herkenbaar!

Nu nog kijken hoe alles zich gaat ontwikkelen. Denk nog veel aan mijn (ex) minnaar, maar weet niet of het verstandig is weer met hem te gaan daten. Het was ontzettend fijn maar ik denk dat ik te veel met hem bezig was, er te veel gevoel bij kwam en bovendien veel te veel frustratie over zijn gebrek aan communiceren. Dus wie weet, binnenkort ruimte voor een nieuwe lover...kiekeboe
Potverdorie heb ik weer! Grote problemen met mobiel forummen terwijl ik twee dagen in een hotel zat en heeeel veeeel te vertellen had. Arghhhh!

Maar nu eindelijk weer online, want: ik ga rebounden!Ja, ik ga het doen. De reboundmeneer heeft erg zijn best gedaan mij te bereiken en het is hem gelukt. Hij stuurde me een knaller van een mail en ik ging bijna meteen overstag. Hem daarna gebeld, uur aan de telefoon gezeten en toen was het wel duidelijk. We hebben afgesproken. Vanavond! Vind het zo spannend.

Lieve Roos en Iddan, ik hou al jullie tips en goede raad in mijn achterhoofd. Komt vast goed. En zo niet: weer wat geleerd!
quote:sparkle4 schreef op 20 september 2012 @ 18:27:

Lieve Roos en Iddan, ik hou al jullie tips en goede raad in mijn achterhoofd. Komt vast goed. En zo niet: weer wat geleerd!

ohww geniet er skoftig van

xxx

...en ben echt helemaal niet jaloers of zo, omdat ik zo verstandig bedacht heb nooit meer vreemd te gaan....
Moed bij elkaar geraapt en ga het nu de anonieme forumwereld insturen: ik heb een minnaar! Drie mensen weten er vanaf, hij, zijn vrouw en ik. Zij heeft er geen problemen mee zolang ze geen details hoeft te horen. Ze heeft wel eens meegedaan maar kwam toch tot de conclusie dat trio's niets voor haar waren.

We hebben elkaar in een parenclub leren kennen en de bliksem sloeg in op dat moment. Helaas weet mijn vriend er niets vanaf. We kennen elkaar nu 16 jaar en de seks is altijd een probleem geweest. Mijn vriend heeft een laag libido terwijl de mijne bovengemiddeld is. In een periode een aantal jaren geleden toen de vlam weer even opgelaaid was hebben we besloten te gaan swingen. Hier beleven we veel plezier aan maar het is voor mij niet

genoeg, ik wil thuis ook meer aandacht en seks. Dit is uitgebreid besproken, er is beterschap beloofd maar het wordt niet beter.

Ik heb met hem besproken dat ik misschien een minnaar wilde of op een andere manier mijn behoeftes wilde bevredigen maar hij wil dit absoluut niet.

Minnaar bracht tijdens onze dates zoveel bij me teweeg en ik bij hem dat we toch besloten hebben elkaar stiekem te zien. We zijn niet verliefd maar de seksuele klik is enorm (het is soms net Vijftig

Tinten Grijs zonder het geleuter over die innerlijke godin;-))

Hij geeft me de spanning en aandacht die ik zo gemist heb. We zien elkaar niet vaak vanwege de afstand maar Whatsappen heel wat af. Ik geniet er zo van!

De laatste tijd begint tot me door te dringen dat ik nooit zal vinden bij mijn vriend wat ik zoek, op meerdere vlakken, niet alleen op seksgebied. Het losmaakproces is begonnen en maakt me doodsbang voor de toekomst maar ik denk dag er geen weg terug

is. Ik ben teveel en te lang op het tweede plan gezet door mijn vriend, er is iets onherstelbaar kapot.

Ik weet dat het niet goed is dat ik hem bedrieg maar het voelt zo fijn om bij minnaar te zijn en voel me dan de mooiste vrouw van de wereld.

Sorry voor het lange verhaal maar het moest er een keer uit....
Hoi Chineesje, welkom! Mag ik je Chin noemen?

Jouw verhaal is heel herkenbaar, er zijn wel meer vrouwen die door het hebben van een minnaar er achter komen dat ze eigenlijk voor de verkeerde man hebben gekozen in hun leven.

Persoonlijk lijkt het mij heel ingewikkeld om dat 'loslaatproces' te realiseren, terwijl je tegelijkertijd vreemdgaat. De minnaarrelatie is toch een soort 'ruis' in je relatie met nr 1. en sommigen kiezen er dan ook voor om hun minnaarrelatie stop te zetten om zodoende alle energie en aandacht op een harmonieuze scheiding te kunnen richten met nr. 1.

In ieder geval veel wijsheid en sterkte toegewenst.
Hoi allen!

Leuk dat jullie leuke dates hebben
Hoi allen!

Leuk dat jullie leuke dates hebben en gehad hebben.

Chin2000 dapper dat je je verhaal nu hier neer zet je zult veel herkenning gaan vinden. Wel sneu om na zoveel jaar, hem los te gaan laten maar van de andere kant, na zoveel jaar weet je ook wel zeker dat het er gewoon niet in zit tussen jullie. Wat ik wel apart vind, hij staat dus open voor swingen, en weet dat jij bepaalde behoeftes hebt die hij niet kan vervullen, maar vindt het niet oké dat die behoeftes dan anders vervuld worden. Heel erg jammer want wie weet , was jouw gevoel voor hem dan nog wel sterker geweest en hadden jullie wel bij elkaar kunnen blijven ....
Allegaartje en Missdaisyduke, bedankt voor jullie fijne reacties!

Allegaartje, je mag me Chin noemen , ik weet dat ik eigenlijk me moet concentreren op het beëindigen van mijn relatie maar nr.2 helpt me er ook doorheen op een bepaalde manier...

MissDaisy, wat jij zegt over het wel openstaan voor swingen en niet voor vervullen van mijn behoeftes is ook iets waar ik verdrietig van ben. Het zou zo fijn geweest zijn als het wel had gekund...
Mijn date afgelopen woensdag was fijn. We hebben hoofdzakelijk gepraat en besloten dat we met elkaar verder willen (als minnaars natuurlijk).

Dat mijn man het weet is aan de ene kant fijn en ik heb hem beloofd,dat ik niet meer zou liegen en bedriegen. Hij houdt zoveel van mij,dat hij mij dit gunt,maar het is wel moeilijk om zijn emoties te zien. Ik besef,dat ik heel veel van hem vraag!!

Nr.2 en ik willen nu binnenkort weer afspreken en nu mijn man het weet zou het niet zo moeilijk zijn,maar ik werk maar 3 dagen en onze dochters willen altijd graag weten waar ik uithang. Dat proberen we ze wel af te leren,maar hoe doen jullie dat met kinderen????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven