Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:alexia1981 schreef op 18 september 2013 @ 18:32:

Ik ben van Londerzeel. Hij is van Erpe-Mere naar Londerzeel komen op 28minuten binnendoor vergeet het om 9u smorgens.

Ik zal het er inderdaad nog is over hebben ma ga effe wachten uit respect moest het echt waar zijn.

Gewoon effe afstand nemen lijkt mij het beste en we zien wel. Begin gewoon te merken aan mezelf dat het mij ook gewoon meer verdriet geeft soms dan vreugde en dat is zeker niet de bedoeling zeker niet in zo een soort relatie.En precies zo voel ik mij ook nu, met mijn minnaar. Het doet mij ook meer verdriet dan vreugde. Ik neem nu ook ff afstand, omdat ik ook weet dat er iets niet klopt.
Vreemd, eerder schreef je dat de mannen niet wisten van elkaar.

Midden in een skype gesprek aftaaien zonder afbericht, zonder erop terug te komen, vooral na de vraag wanneer we elkaar weer zullen zien lijkt mij een duidelijk verhaal.

Alexia, goh dus je bent van Londerzeel en hij van Erpe-Mere.

Wauw.

Sennazina ik denk dat we beiden moeten echt beseffen dat er iet niet klopt en dat dat toch niet goed is meer verdriet dan vreugde al is dat gemakkelijk gezegd natuurlijk. Kan mij moeilijk beheersen om soms niet te sturen enz maar kzal wel niet de enige zijn zeker

Grietje4

of hij nu liegt of niet over dat geval van vandaag er moet sowieso afstand komen want zo kan het voor mij niet verder en dat ligt niet aan hem meer aan mij dat weet ik.

Op sexvlak moet hem echt niks meer leren hij is veruit een van de betere minnaars

Bedankt....

Uit Limburg?
Alexia, als zijn vrouw meeleest, herkent ze hem nu meteen uit je postings. Lekker slim!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Ik lees veel mee maar ik heb niet heel veel te melden, vandaar dat ik niet zo actief meeschrijf. En ik ben bang voor herkenning want ik weet dat vrouw van Beste Vriend veel op fora schrijft.

Zijn huwelijk gaat slecht, heel slecht.

Het is heel moeilijk om mijn verstand te laten overheersen.

Ik mis hem en hij mij duidelijk ook. Het contact is alleen over de app of chat maar verder zien we elkaar irl alleen met anderen erbij.

Hij is het echt voor mij, ik hou heel veel van hem en hier dus geen prikkeldraad en beton maar eerder uh...bubbeltjesplastic ofzo
anoniem_182036 wijzigde dit bericht op 24-09-2013 14:21
Reden: ingekort wegens herkenbaarheid
% gewijzigd
Ja mss dom van mij om te vragen van waar je bent Alexia sorry ... Mss best effe wissen

Is niet simpel allemaal ....
Rooss4

Klopt dat ik dat eerder zei. De minnaar weet van de jongegod, die ik buurman noem.De jonge god weet van niet van de minnaar maar wel van mn vriend. De vaste vriend weet van beide niks. Volg je hem nog..
Roos4 en Heeeidi,

what was I thinking het zijn niet de exacte steden het is juist naast die steden maar toch heb het gewist in die post

Grietje4 No worries had zelf ook moeten nadenken hierover en no harm done denk ik het zijn niet de exacte steden.

Een minnaar is echt niet goed voor het gezond verstand. Ik vergeet ook constant dingen en ben er soms echt met mijn gedachten niet bij.
quote:grietje4 schreef op 18 september 2013 @ 18:16:

Innote hihi mailen doen we savonds ;) ;)

Skype ook ....

Whatsapp is dat ook niet wat gevaarlijk ?

Whatsapp is zo mainstream dat daar eerder gezocht word als sms.

App als Line gebruiken, werkt vrijwel zelfde als whatsapp. Is vooral populair in Azië, geen enkele van mijn Nederlandse kennisen gebruikt het. Geen shortcut op de hoofdpagina van je tel. Verder kan je een ID registreren, dus je hoeft nooit je tel. nummer te geven. Heeft een VOIP functie dus bellen kan via die app. Meldingen van een contact kan je uitzetten dus ook stil. En je kan er ook een PC client voor downloaden. Verder gewoon berichten wissen na elke chat en evt thuisje contacten op hide of block zetten. Dan kom je een heel eind volgens mij. Hoef je niet op je telefoon te letten als je thuis bent. Kan je via je laptop of PC ook zo instellen dat je niks op je tel ontvangt als de pc client active is, je kan dus gewoon op de bank zitten, app minimizen en af en toe wat typen, hoef je niet met je telefoon te zitten.
Monogamie is voor mij geen vies woord, maar ook geen vanzelfsprekendheid. In het begin van de relatie hebben Nr1 en ik naar elkaar uitgesproken monogaam te willen zijn, in ieder geval voor dat moment. Door zakelijke betrekkingen met de swingerswereld zijn we daar vanaf de andere kant in gerold zeg maar, en sowieso vind ik dat alles bespreekbaar moet zijn en er geen taboe-onderwerpen bestaan in een relatie.

Maar met bespreekbaar bedoel ik precies dat: er moet over gepraat kunnen worden zonder dat daar meteen consequenties aan hangen, zonder dat de ander bang is dat het besprokene hoe dan ook tot uitvoer gebracht moet of gaat worden.

Dat maakt dat fantasieën die iemand wil delen ook gedeeld kunnen worden in onze relatie, en soms worden ze uitgevoerd en soms ook niet. Maar dan zijn het wel gezamenlijke fantasieën geworden en dat is ook leuk

Anyway: onze relatie is steeds in beweging, is niet statisch of star. In theorie open maar de laatste jaren in de praktijk monogaam. Nu ik overweeg buiten de deur te gaan snoepen zal ik dat wel opnieuw bespreekbaar maken. Dat ik dat nog niet gedaan heb is enerzijds omdat de uitkomst nu nog onbekend is en dat fantaseert ook wel lekker, en anderzijds omdat Nr1 heeft aangegeven Mnr2 een rare druif te vinden. En zolang ik het nog niet bespreekbaar heb gemaakt, is er ook nog geen "Njet" uitgesproken èn is mijn fantasie nog even lekker alleen van mij.

Maar een open relatie valt of staat met respect en het accepteren van grenzen die de ander aangeeft. Een open relatie, een succesvolle open relatie, is m.i. veel en veel harder werken dan een monogame relatie.
I have the heart to love you but i haven't the courage to bring you back into my arms..
Aan de andere kant: nu ik een poosje hier mee lees begin ik me af te vragen of ik Mnr2 het gedoe allemaal wel waard vind. Ik dacht van wel, dat juist Mnr2 iemand is voor wie ik al dat werk wel wil gaan verzetten. Een van de redenen dat mijn in theorie open relatie zo monogaam is de laatste jaren, is dat ik niemand ben tegen gekomen waarvan ik dacht dat die alle "hassle" waard was. Maar nu ik hier lees: is die "hassle" niet veel en veel groter als ik dacht? Of is dat ook een kwestie van de juiste mindset?
I have the heart to love you but i haven't the courage to bring you back into my arms..
Mnr2 is weer online trouwens: mail waarin hij niet onder stoelen of banken steekt me gauw weer te willen zien. Ook een lieve wens van hem voor mij waar ik lekker ondeugend op kan inhaken in mijn antwoord. Heerlijk dubbelzinnig allemaal

*zucht*

Ik twijfel tussen hem adopteren en hem de kleren van het lijf scheuren, klinkt dat herkenbaar?
Jufmafkees, bubbeltjesplastic.. die is ook leuk!

Ik lees in jouw post een hoog reddersgehalte, heel herkenbaar voor mij en een enorme valkuil. Hij hangt zich op aan je, jij bent zijn boei, hij kan altijd zijn verhaal bij je kwijt en jij opent je armen. En de rest...

Dat zorgt ervoor dat je je heel speciaal en nodig voelt en dat is ook verslavend. Echt zielig is hij niet hè? Hij maakt onhandige keuzes.

Wat is de reden dat hij bij zijn vrouw blijft? Hoe voel jij je als hij verteld over zijn ruzies en zijn slechte relatie?
quote:fiveaces schreef op 19 september 2013 @ 09:21:

[...]

Whatsapp is zo mainstream dat daar eerder gezocht word als sms.

Begint jouw naam met een D???
Wydoo, adopteren! geweldig. Ik heb contact met een Jongegod die dat ook een beetje in me losmaakt. Net gescheiden, gedoe en gepiep (zie mijn advies aan jufmafkees ) dan denk ik "kom maar jochie, sla ik mijn mollige roosarmpjes wel om je heen".

Aan de andere kant maakt hij ook wat anders los natuurlijk, gelukkig wel anders ging het allemaal zijn doel voorbij!

Wat vind je ervan dat je man jouw aanstaande neukpartner een rare druif vindt? Herkenbaar trouwens. (Inez???)

Heeft hij een soort veto over met wie je wel en niet date? En zou zijn namegiving een jaloers tintje kunnen hebben?

Ja, een open relatie is verdomd hard werken, juist omdat je er een extra dimensie hebt ingebracht. Andere mensen, kapers, bedreigingen, onzekerheden. De vraag of het al de hussle waard is is zeker een goede.

Om er dan achter te komen dat ook lust een enorme drive kan zijn. Zijn we dan toch slaven van onze hormonen?
quote:Rooss4 schreef op 19 september 2013 @ 12:23:

Om er dan achter te komen dat ook lust een enorme drive kan zijn. Zijn we dan toch slaven van onze hormonen?Volmondig JA!
quote:xpuzzledx schreef op 16 september 2013 @ 14:44:

Verder snap ik niet goed waarom je zou willen leven met beton en/of glasvezel en/of prikkeldraad om je hart. Is het zo erg om verliefd te worden?

Ik zou niet willen genieten met de handrem erop, maar ja.... bij mij is het dan ook behoorlijk uit de hand gelopen met de gevoelens voor mijn minnaar Ik zat nog eens te mijmeren over deze... Grappige is dat ik nog nooit ervaren heb dat ik aan het genieten ben met de handrem erop. Het was genieten. Punt. Geen gedoe over teveel of te weinig aandacht/dates/whatever. In een zwak moment in mijn leven heb ik mijn laatste minnaar dichter bij laten komen dan wenselijk was volgens mijn eigen regels. En ja, daar ervaarde ik toch wel dat het niet feestvreugde bevorderend is om verliefd te worden op een minnaar die ook gebonden is en je zit zelf ook in een relatie. Het geeft een hoop meer gedoe en sorry, ik vind de seks ook echt niet beter ervan worden. Dus inderdaad, voor iedereen werkt dat blijkbaar heel anders. Ik moet er niet aan denken om zo uit de bocht te vliegen, maar ik wens jou sterkte.
quote:Rooss4 schreef op 19 september 2013 @ 12:23:

Wat vind je ervan dat je man jouw aanstaande neukpartner een rare druif vindt? Herkenbaar trouwens. (Inez???)

Eeeeeuuuhhh.. u riep??

En nee, ik moet er niet aan denken om mijn minnaar te adopteren!! Mijn god! Nu val ik ook alleen maar op oudere goden, misschien scheelt dat. Wel heb ik wel eens last van beroepsdeformatie en hen op mijn divan uit te nodigen, soms zouden een paar sessies best handig zijn
Ja, U riep. Noemde jouw lief ook niet eens iemand "rare druif"? iets met jongevivagoden

Oudere goden roepen inderdaad minder adoptiedrang in mij op, daarom maak ik ook een mooi mixje van jong en oud

Ik ervaar het ook niet als genieten met de handrem erop eigenlijk. Het is ook niet zozeer heel bewust dat ik ze niet in mijn hart laat komen, het ontwikkeld zich gewoon zo. Ik heb geleerd te relativeren, niet voor hun te denken, controledrang los te laten en een andere mindset aan te nemen. Waardoor ik het minnaarschap als redelijk relaxed ervaar.

En puzzled, laten we wel wezen. Je ongehandremt genieten heeft je nu wel o.a.in een scheiding gebracht. Je huwelijk was al slecht en je hebt dit willens en wetens gevoed. Wat is wijsheid....
Shit.. Ik weet het gewoon echt niet meer.. Zegt mijn lief iets over viva mannen? Mail ff?

Ah, dat is het. Nah, nee, geen last van. Ik zoek meer vaderfiguren denk ik, mannen waar ik nog een tikkeltje tegen op kan kijken. Als dat niet meer lukt, is de magic ook een beetje verdwenen geloof ik *note to self: geen weekenden met mannen doorbrengen, killing voor hun image*

Maar leg eens uit, wat is er nou zo leuk aan zo'n jonge god? Zoveel meer energie/uithoudingsvermogen heeft die toch ook weer niet? En ervaring? Ik vind jongetjes gewoon niet sexy geloof ik. Ik moet lachrimpels en levenservaring, daar geil ik op.
Ik zal je overmorgen vertellen wat er evt leuk is aan een jonge god

Wat ik tot nu toe leuk vind is het enthousiasme, de verwondering, het eindeloos complimenteuse, de aandacht.

Hij kon niet mijn zoon zijn hoor, dat gaat me te ver. Maar een jaartje of 10 scheelt het wel.

En hij heeft een bloedgeile stem....
Oh, maar dat hebben (iets) oude(re) goden toch ook wel? Gelukkig mogen we de goden verdelen, doe jij de jonkies, neem ik de categorie 35-45 wel

Ah, bloedgeile stem. Mjam!
quote:Rooss4 schreef op 19 september 2013 @ 12:13:

Jufmafkees, bubbeltjesplastic.. die is ook leuk!

Ik lees in jouw post een hoog reddersgehalte, heel herkenbaar voor mij en een enorme valkuil. Hij hangt zich op aan je, jij bent zijn boei, hij kan altijd zijn verhaal bij je kwijt en jij opent je armen. En de rest...

Dat zorgt ervoor dat je je heel speciaal en nodig voelt en dat is ook verslavend. Echt zielig is hij niet hè? Hij maakt onhandige keuzes.

Wat is de reden dat hij bij zijn vrouw blijft? Hoe voel jij je als hij verteld over zijn ruzies en zijn slechte relatie?

Ik vind het heel moeilijk te reageren zonder teveel details prijs te geven. *Typt inmiddels voor de tiende keer.*

Hij is het type oester, als hij het moeilijk heeft trekt hij zich terug. Meer dan zeggen dat ik er voor hem wil zijn kan niet, hij maakt er nooit echt gebruik van, nou ja...behalve heel soms zijn ei kwijt maar zelfs dan is dat schaars. Hij weet dat het kan, dat is genoeg voor hem. Soms een knuffel hier en daar. Maar, moet ik erbij zeggen, hij was er ook voor mij toen ik problemen had. Het is echt niet slechts een kant op, het is wederzijds. Het is niet dat ik hem red of hij mij. Meer dat we als een spiegel voor elkaar hebben gewerkt.

Je hebt wel gelijk hoor, dat redden zit ergens enorm in me maar juist daarom hou ik ook afstand. Maar oh wat is het moeilijk!

Hoe ik me voel als hij erover vertelt...gemengd want ik gun hem zoveel beter en vind het heel sneu voor het hele gezin, zelfs voor haar, dat dingen zo lopen maar vooral voor de kinderen waar ik ook gek op ben. Anderzijds, ik hoop dat het een keertje afgelopen is daar, dat is duidelijk beter voor iedereen.

Maar het is echt heel verwarrend. Dus afstand nemen en hen hun gang laten gaan lijkt me voor iedereen het beste.

Beetje warrig verhaal, sorry.
anoniem_182036 wijzigde dit bericht op 24-09-2013 14:23
Reden: ingekort wegens herkenbaarheid
% gewijzigd
Mijne is trouwens een leeftijdsgenoot-God, is daar ook een term voor?
quote:jufmafkees schreef op 19 september 2013 @ 14:17:

Mijne is trouwens een leeftijdsgenoot-God, is daar ook een term voor? De GVL (god van gelijke leeftijd)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven