Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Rooss4

go go go rooss :-)

Ja hij vind dat er dan gewoon geen seks moet zijn dat er nog andere dingen in het leven zijn en in een relatie. Dat is waar natuurlijk maar seks hoort er ook bij en is ook een belangrijk deel.

Tonia69

normaal zou het nu in orde moeten zijn was blijkbaar niet aangevinkt in mijn gegevens dat mensen privé naar mij kunnen sturen
@Roos: tja, ik ben wel eens vreemdgegaan in het verleden en was daar idd ook geen held in. Wel waren dat altijd vooral "spannende" contacten, niet iets dat zo diep gaat als dit. Als ik geen open relatie zou hebben zou ik nooit iets met deze man zijn begonnen, omdat ik zou weten dat dat veel te diep zou gaan om het dragelijk te houden.

Fijne avond / nacht / ochtend! Blijven slapen is iets wat nu nog even niet aan de orde is hier, wil eea wel rustig opbouwen. Maar ik weet dat dat wel een optie is en die gedachte is al heel fijn!
Roos, trut, moest je dat van die avond en nacht en ochtend er nou zo duidelijk inwrijven! Schoftig genieten he (maar dat is jou wel toevertrouwd...)

Alexia, ik zou er toch nog eens goed over in gesprek gaan. Want wat maakt jullie relatie dan anders dan de relatie die je met een willekeurige andere huisgenoot of familielid hebt? Seks is voor mij ook belangrijk omdat ik daarmee het gevoel krijg dat hij mij lekker vindt, dat hij mij wil, een stuk aandacht wat niet iedereen van hem krijgt. Zonder seks geen relatie wat mij betreft...
Dymo9

Ja we zijn precies broer en zus het verschil is dat wij wel nog samen slapen echt slapen dan:-)

We hebben wel iets samen opgebouwd ondertussen en niet alleen emotioneel we hebben samen ook een zaak en hij ziet mij wel graag dat weet ik hij kan het alleen op dat vlak niet tonen of aan mij geven en al bij al zie ik hem ook graag.heb al duizend maal geprobeerd gesprekken te hebben hierover het draait altijd op niets uit
Heel langzaam lijkt de storm een beetje te zakken en nu er een nare zakelijke storm de kop op stak, door het recente grote faillissement, bleek de vriendschap er ineens toch nog steeds heel stevig uit te zien en te zijn.

Ik ben verbaasd en blij ook wel, dat het dus echt zo sterk bleek te zijn als ik dacht. We hebben ander contact nu, maar eigenlijk minstens zo intens als voorheen. Voor nu voelt het voor ons allebei goed om het op deze manier voort te zetten, ik weet niet wat de toekomst brengt nog.

Iig zie ik nu ook wel dat het goed was dat dit gebeurd is. Wrs ben ik ook een beetje ingedut en vond ik het allemaal wel prima. Mijn leven was zo overzichtelijk en stabiel, zonder al te veel gekke dingen, omdat er al genoeg in mijn hoofd zit. En hij was er gewoon, zonder ook nog iets extra's te verlangen, iets veiligs, en toch had ik altijd het gevoel begeerd en geliefd te worden.

En voor hem was ik er omgekeerd ook altijd. Hij heeft zich dat ook niet genoeg beseft, hoe lang ik er eigenlijk al ben en hoe ongecompliceerd ik was/ben. Nooit was ik lastig, het was altijd leuk. En naast zijn kille huwelijk, een frisse afleiding op afroep.

Zijn, zij noemt het ONS, heeft hem iig flink uitgescholden per sms en bleek berhoorlijk labiel te zijn. Ze heeft het ook een aantal mensen verteld, waardoor hij nog meer paniek kreeg. Dat heb ik nooit zo gedaan, hij kende dat helemaal niet.

Dus het heeft ons wel de ogen geopend en ik denk dat het goed is. Mij heeft het ook een schop in de kont gegeven om weer eens echt door te pakken met wat al in mijn hoofd zat en te kijken wat ik voor elkaar kan krijgen nog naast mijn zaak. En voor hem, om nu eens heel goed naar zichzelf te kijken en naast hoe hij zakelijk uit de put kwam en eea veranderd en aangepakt heeft, nu prive alles eens goed op een rij moet zetten.

Het was iig niet mijn week en ik hoop dat dit voorlopig dan ook even weer genoeg was..
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
quote:vitamientjexl schreef op 28 september 2013 @ 09:01:

Ik vroeg me dus af wat jullie redenen zijn. Slechte relatie, just for fun, aandacht... Misschien had ik het zelf ook beter moeten formuleren, sorry daarvoor.

Ik vind het best helder geformuleerd, ook in de eerste versie.

Een andere persoonlijkheid. Dat is bij mij de reden. Mijn minnares is compleet anders dan mijn vrouw. De een wil niet meer of minder sex dan de ander. Ze geven me allebei voldoende aandacht. Maar ze zijn gewoon anders, ik heb ze allebei nodig. Wat de een niet heeft, heeft de ander wel.

Maar dit verhaal is wel achteraf gelul, want ik zou ook kunnen zeggen:

Ik kwam gewoon een keer een heeeeele leuke vrouw tegen (mijn minnares). En toen dacht ik: hebben.
Klinkt leuk vuilnisman ... Dat hebben :D

Dat is wat een minnares wil voelen dat ze haar willen " hebben "

Alexia goed dat je het zo kan , die afstand nemen ! Ik kan het ook soms

Maar als ik het goed kan ... Dan is hij daar :D dan helemaal van m'n stuk ...

Nog geen date met nr 1 had een lange werkdag vandaag .... Komt wel ergens in oktober !
Grietje4

dat ken ik. Gisteren heeft hem 4-5 sms gestuurd ook 'savonds iets wat hij nooit doet anders want zijn vriendin is er. De vingers hebben echt gejeukt om te antwoorden. Ik denk eraan om er toch iets over te zeggen over die leugens eigenlijk moet ik hem de kans geven om er een uitleg over te geven daarna kan ik nog gewoon stoppen maar zo niets meer van mij laten horen is niet echt mooi ook niet langs ene kant
Dat denk ik ook Alexia ... En mss mag je ook niet teveel willen weten ! Zo diepgaand is ook niet goed want dan begin je malen in je hoofd ...

Ik zou ook antwoorden en in real life es vragen hoe het zit met de leugens want in mail en sms zie je hun echte reactie niet eens ...dat vin ik dan wel belangrijk .... Je hoort het ook aan de toon in hun stem als je belt ...

Hier gister ook nog enkele mails gewisseld het was de eerste keer in 1 jaar tijd dat ik naar zijn gevoel heb gevraagd ... Ik wil weten wat hij denkt hoe hij zich voelt ( nr2 ;) ) ik probeerde nooit te diepgaand te vragen ... Als hij iet vertelde bv. Over z'n vrouw zei ik al vlug ik wil het niet weten ... dan kan ik er ook niet over nadenken over z'n kinderen , z'n werk geen probleem maar eigenlijk als we samen zijn dan is dat echt gewoon lachen , plezier zotjes en lekkere seks ....

Hij denkt hetzelfde zoals ik ... Maar hij sprak / schreef het woordje verliefd uit maar er stond naast terwijl ik dat eigenlijk niet mag zeggen :D

Gisteravond nog een korte leuke avond met m'n nr1 en dit maakte het af

Nu zit m'n balansje goed !

Tonia zit ook wat in ons schuitje als ik het zo lees wou gisteravond ook nog reageren op haar posts maar na 14 u van huis was ik echt doodop ...
Alsof die mannen het ruiken..Hij stuurde ineens uit zichzelf wat, doet hij zelden in het weekend. Ik smelt gelijk weer voor hem en ben niet te helpen hoor met afstand nemen
Grietje4

en heeft hij al geantwoord op het mailtje?

Mijn minnaar weet dat ik gevoelens heb voor hem maar hij weet ook dat ik mijn man niet gaat laat zitten voor hem dus geen probleem op dat vlak. Ik denk niet dat hij zo een diepe gevoelens voor mij heeft al geeft hij wel om mij en hij gaat ook zijn vriendin nooit laten vallen. Op dat vlak zijn de afspraken heel duidelijk gevoelens mag maar geen sprake van samen een leven te beginnen en zo is dat goed.

Tonia69

ja het is echt alsof ze het ruiken hier hetzelfde :-)
Jaja reactie gehad gisteravond ook nog ...

Stoppen staat nog niet in ons to do lijstje denk ik...

Ja tonia hier ook altij zo ... Denk je dan je rust te vinden kiekeboe daar zijn ze dan :D

Smelt smelt

Ja over die gevoelens ik denk dat je zonder een " klik" toch aan niks kan beginnen ... Ik zie mezelf nog niet echt met een minder aantrekkelijke man in bed duiken :D

X
Hier een meelezer... Gistermiddag een chatvenster per ongeluk open laten staan welke nr 1 gezien heeft... Het "erge" is nog dat het een chat was met iemand die ik pas een paar keer gesproken had, niks geen nr 2 gedoe of iets, er was niks en zou er ook niet van gaan komen... Maar in ieder geval stront aan de knikker....

Dus hier voorlopig geen spanning meer opzoeken maar heel veel praten en keihard werken om het weer een beetje op de rails te krijgen...

*gaat weer in de leesstand*
Heidi sterkert!

Dymo, die ene keer in de 4 maanden dat ik hem zie mag ik een avond, nacht en ochtend van hem genieten toch? Zeg ja!

Noa, oops. Jij had wel een nr 2 toch? Ik begrijp dat deze gebeurtenis eea in gang heeft gezet? Ga je echt helemaal open kaart spelen of wordt het toch een beetje pappen en nat houden?

Hij is net weg.

We hebben een godsgruwelijke heerlijke hete geile lieve klets neuk pijp bef mep stoei date gehad.

Waren godsamme alle mannen maar als hij... eeh nou ja, ik bedoel eigenlijk, woonde suks maar om de hoek. Mjam.
Ha Roos, fijn dat je zo hebt genoten!

Noa, oeps... sterkte met lijmen, misschien inderdaad een moment om eens een goed gesprek te voeren?
Veel plezier met nagenieten, Roos! Lastig is dat hè, als je minnaar een pokke-end weg woont.

@Noa: oh jee, sterkte!!
Grietje4

Neen er moet inderdaad een klik zijn en ik vrees dat ik die bij een ander ga vinden zoals ik die nu heb met mijn nr2

Noa

oh neen toch sterkte maar misschien inderdaad de ideale moment om te praten en anders gewoon rustig houden en dan waait het wel over
Sterkte noa !

Mmmmmm rooss klinkt lekker ! En dan nog om de hoek !!! Geniet lekker naaaa x
quote:Rooss4 schreef op 29 september 2013 @ 14:52:

Dymo, die ene keer in de 4 maanden dat ik hem zie mag ik een avond, nacht en ochtend van hem genieten toch? Zeg ja! [..]

Hij is net weg.

We hebben een godsgruwelijke heerlijke hete geile lieve klets neuk pijp bef mep stoei date gehad.

Waren godsamme alle mannen maar als hij... eeh nou ja, ik bedoel eigenlijk, woonde suks maar om de hoek. Mjam.

Ehm.... ja!

Heerlijk voor je Roos! Wel ontzettend balen dat je hem maar zo weinig ziet...
Noa, nog een geluk dat hij alleen iets heeft gezien van iemand waarmee het nog niet zover was. Wellicht valt het nu nog te lijmen, als hij had ontdekt wat je allemaal wel hebt gedaan... Sterkte!
quote:Rooss4 schreef op 29 september 2013 @ 14:52:

Waren godsamme alle mannen maar als hij... eeh nou ja, ik bedoel eigenlijk, woonde suks maar om de hoek. Mjam.Klinkt wel alsof je heerlijk schoftig genoten hebt!

Heidi, sterkte! Betekent dingen privé op orde krijgen bij jouw minnaar nou juist dat hij gaat proberen zijn huwelijk te verbeteren of dat hij het juist wil beeindigen? Is me niet helemaal duidelijk.

Noa, dat is schrikken! Wil je intussen wel doorgaan met nr. 2 of ga je je geheel op je huwelijk richten?
Grietje.. inderdaad die gevoelens.. Er zijn mannen zat waar ik eenmalig seks mee kan hebben, maar daar ben ik niet op uit. Ik wil een klik, speciale aandacht, een band, en iemand moet ook moeite voor mij doen. En dan ook nog een beetje iets spannends en aantrekkelijks hebben. Niet perse een George Clooney (maar dat mag wel natuurlijk whaha)
Jufmafkees, we gaan beiden niet vreemd, dat zal de zaak wel een klein beetje veranderen denk ik.
Ah, was dit openrelatieman?
O jes, Eén van mijn twee openrelatiemannen! Ik date op dit moment geen vreemdganger eigenlijk.

Komt wellicht binnenkort verandering in...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven