Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:innote schreef op 27 september 2013 @ 18:36:

[...]

Je komt zo heerlijk warm en zachtaardig over zo he Met Roos aan mijn zijde komt het beste in mij boven, lief nootje.
Alle reacties Link kopieren
Grietje dat herken ik ook, 100 keer je mailbox checken of er al iets binnen is.

En hoeveel mailtjes ik zelf al aan hem heb getypt en nooit verzonden..
Wel ik had er zo eentje al 2 weken staan ... Nuja ik ben nogal gevoelig ... Zeker als ik doodop ben ... Deze morgen zei ik het hem " ik moet je nog iets zeggen" had ik beter echt niet gedaan ! Ik was zo goed bezig maar nu moet ik dus loslaten , echt loslaten ....

We kunnen terug opnieuw beginnen .... Met m'n balansje zoeken ....
Roos: wat wil je nou bereiken eigenlijk? Ik dacht namelijk in je openingspost te lezen dat dit topic bedoelt is voor gelijkgestemde en te mijmeren etc etc maar jij trekt allerlei conclusies terwijl je mijn situatie helemaal niet kent.

Mijn carierretijger heeft echt wel aandacht voor me. We hebben er samen bewust voor gekozen dat hij een bepaald pad ging bewandelen. We praten heel veel en hebben ook weleens gesprekken over een open relatie. We hebben daar allebei de insteek over van, niet voor de liefde maar de lust.

Maar goed we leven inderdaad niet in de 13e eeuw maar ik wil het ook niet aan de grote klok hangen omdat iemand niet discreet kan blijven.
Nou, jij stelt vragen en die kets ik terug. Ik heb niet de missie om iets te bereiken maar je komt hier met issues en daar reageer ik op. Je wilt weten waarom de mannen in jouw omgeving niet op je avances ingaan en je wilt weten hoe je dat aan moet pakken, hoe je duidelijk kan maken dat je meer wilt. Ik geef daar keurig antwoord op. Als je daar niet van gediend bent is het ook prima hoor, dan sla ik jouw vragen de volgende keer gewoon over.

En ik trek geen conclusies, ik reageer op wat jij schrijft. Depressie, carriére en datgene waar je niet over schrijft, tja, daar kan ik ook niet op reageren.

Als hij wel voldoende aandacht voor je heeft snap ik je hang naar bevestiging van andere mannen niet zo maar goed, nogmaals, als jij gelukkig bent zo is het prima toch?
Van de week schreef je dit:

Op dit moment lijkt voor mij de jacht weer te zijn geopend en ik heb geen idee waarom ik zo naar sex met andere verlang. Ik houd van mijn nr1, heb een goed leven en echt niks te klagen. Ik snap gewoon niet van mezelf waarom ik dat op het spel wil zetten maar van de andere kant ben ik er wel toe in staat.

Ik neem aan dat je daarmee komt omdat je antwoorden wilt toch? Je zoekt naar een spiegel, je wilt horen hoe wij daarover denken. Waarom zou ik daar mijn visie niet op mogen geven dan?
Tonia69

daar ben ik volop mee bezig. Als hij niets van zich laat horen niet als eerste toch sturen omdat je ondertussen je vanalles in je hoofd haalt en ook niet meer meteen antwoorden. Hij is gewoon dat ik binnen het halfuur op zijn sms antwoord.

Als ik toch de neiging heb om te sturen ga ik iets te eten pakken of iets doen.

Ik had ook altijd dat ik constant naar mijn gsm zat te staren of smsje hoorde terwijl er helemaal niks was dat is ook aan het minderen het heeft allemaal tijd nodig.

Ja het gaat niet lang meer duren voor hij zich vragen gaat stellen en dan zullen we wel verder zien.

Grietje4

over is een groot woord maar heb missie afstand houden gestart het is nodig en beter zo.

Ik denk dat we dat allemaal wel hebben smsjes en mailtjes maken en ze dan toch niet versturen. Ik wil niet weten hoeveel ik er heb gemaakt.

Maak er nu ook soms maar kan mij inhouden om te versturen gelukkig.

Dat wachten is toch zo verschrikkelijk he ik ken dat.

Heb je al een date gehad met je nr1?
Ik wil juist antwoorden op mijn vragen, graag zelfs. Maar ik zoek niet naar een spiegel, ik wil mijn gevoel delen en graag weten hoe dat gevoel bij jullie zit. Ik bedoel, op de een of andere manier hebben we allemaal de hang naar een andere man en ik vraag me af wat jullie drive daarin is. Net als 5 jaar geen sex, ja dan kan ik me voorstellen dat je honger krijgt en buiten de deur gaat eten. Dan is het voor haarzelf ook wel duidelijk waar het in zit. In mijn geval snap ik het niet van mezelf. Al ben ik altijd wel iemand geweest die graag shopt ;p

Ik vroeg me dus af wat jullie redenen zijn. Slechte relatie, just for fun, aandacht... Misschien had ik het zelf ook beter moeten formuleren, sorry daarvoor.
Antwoorden op je vragen zijn spiegels.. De juiste antwoorden op je vragen kun je in deze situaties enkel bij jezelf vinden...
quote:oranjexx schreef op 27 september 2013 @ 19:47:

[...]

Met Roos aan mijn zijde komt het beste in mij boven, lief nootje.Als twee rozen in een vaasje? Zij aan zij, met hier en daar een stekeltje? ;)
vitamientjexl

bij mij is de reden inderdaad geen sex en soms zitten we ook totaal niet op dezelfde golflengte dat zijn mijn redenen.

Ieder heeft zijn eigen redenen en slechte redenen zijn er niet of het nu voor extra aandacht is,spanning,sex....maar dat is mijn gedacht natuurlijk.

Wat ik wel weet is dat het emotioneel allemaal heel vermoeiend is
Alexia, dat naar je telefoon staren klinkt mij ook zo bekend..

De reden dat ik hier aan ben begonnen: spanning en aandacht, sleur thuis, geen waardering, nooit complimentjes over mijn uiterlijk.

Maar het was alleen in het prille begin leuk en spannend daarna inderdaad emotioneel doodvermoeiend en het kost zoveel energie.

Ik mis iets in mijn relatie en in mijn leven. Het is alleen de vraag of een minnaar dat kan opvullen. Nee dus. Het is een tijdelijk lapmiddel. Ik ben nu ook op een punt beland dat ik iets met mijn leven moet gaan doen waar ik voldoening uit haal. Alleen maar wachten op mijn minnaar is zo ontzettend zinloos en slecht voor mijn eigenwaarde.
Pffff....WAT een dag gisteren! Heerlijke date gehad met mijn minnaar, de hele dag van de ochtend tot einde middag. Sex, sex, sex....en tussendoor samen het door mij meegebrachte ontbijt eten en hij heeft ook nog gekookt voor me ten slotte. Ook fijne gesprekken en die enorme connectie die we hebben was weer overduidelijk aanwezig.

Gisteren toen ik thuis kwam was het wel weer okee, maar ik merk nu dat ik me wel echt kut voel. Kan overigens ook komen omdat ik fysiek niet zo lekker ben (misselijk, hoofdpijn, geen duidelijke oorzaak). Ik merk dat ik veel behoefte heb aan ruimte voor mezelf, en me daar tegelijk schuldig over voel omdat ik mijn man graag aandacht wil geven en ook vind dat dat moet. Ik zit mezelf een beetje in de weg geloof ik...
quote:Sensual_D schreef op 28 september 2013 @ 09:49:

Antwoorden op je vragen zijn spiegels.. De juiste antwoorden op je vragen kun je in deze situaties enkel bij jezelf vinden...

Vitamientje, je vragen waren duidelijk inderdaad en dat is nou juist (vind ik) het mooie van dit topic. Je komt met een "hebben jullie dit ook?" Maar als je naar jullie wijst, wijzen er ineens 3 vingers naar jezelf. En daar zit het antwoord.

Hoe fijn is dat? Alles wat in jezelf voor onvrede, onzekerheid, onbevrediging zorgt heb je misschien wel onder controle. Want de enige die daar wat aan kan doen ben jij.

Dus als je je afvraagt waarom je zo gevoelig bent voor aandacht van anderen zit het antwoord niet bij ons, wel de herkenning, dat wel. Maar het antwoord zit in jou.
Bergkristalletje!

Jeetje joh...

Een superdate gehad en daarna best een beetje kut. Afschuwelijk herkenbaar, ook in een open relatie. Alsof er ergens een elastiek aan je vastzit dat je terug probeert te trekken naar de situatie van gisteren. Heel logisch hoor, landen, ontminnaren. Het gevoel van die bubbel, de wij, de gruwelijke seks en het verbond.. allemaal zo heerlijk. Dan lijkt de wereld buiten de bubbel zo koud, leeg en saai. Als je je dan ook nog niet helemaal tof voelt *shake hands* is dat een echt serieus rotgevoel.

Kan je er met je man over praten?

Ik hoop dat je toch je wolkje nog even gaat vinden, zo jammer om er de volgende dag alweer naast te liggen.

En dan moet ik toch heel even jubelen, sorry.

Ik mag hem vanmiddag eindelijk weer in mijn armen sluiten, mijn lippen op de zijne duwen en mijn nagels door zijn borsthaar laten kroelen. Eindelijk mag ik zijn handen weer op mijn billen voelen en zijn gewicht op het mijne. Yes!!

Zo lang geleden, veel te lang geleden dus supergaaf. Zin in.
@Roos: ik vertel mijn man wel hoe ik me voel, maar merk dat ik ook niet teveel details wil geven. Daar heeft hij minder behoefte aan en wil daar uiteraard ook rekening mee houden. Misschien maar weer eens een gay best friend bellen

Ik denk trouwens dat ik ook wel echt een griepje heb dat op doorkomen staat. Zwaar hoofd, moe, spierpijn (hoewel dat ook best van gisteren zou kunnen komen hoor ). Die gedachte vind ik ook wel fijn, moet oppassen dat ik geen betekenis ga toekennen die er helemaal niet is zeg maar.

En jij een hele fijne date!!! Heerlijk vooruitzicht om de man die je WILT na lang weer te mogen misbruiken Have fun!!
Rooss4 have fun met je date maar dat zal je zeker wel doen :-)

Bergkristal je maakt mij jaloers met je date :-) maar ben blij dat het zo fijn is geweest en dat kut gevoel tegenover onze nr1 die hebben we allemaal wel denk ik

Tonia69

Ik heb hetzelfde als jou voor. Kwam seks tekort en aandacht en complimentjes enz en dacht dat een minnaar het zou oplossen en dat doet het ook zeker in het begin maar daar blijft het ook bij op den duur is het allemaal te zwaar om dragen. Als het echt klikt met je minnaar geraak je te emotioneel verbonden en dan nog is het schuldige gevoel tegenover thuis om maar te zwijgen over het verbergen en liegen zucht.

Zoals je zei het is een tijdelijk lapmiddel in het begin super en daarna niet meer zo super. Het best is inderdaad iets te vinden waardoor je je focus kan verleggen niet gemakkelijk natuurlijk
@Alexia1981: Dank voor je reactie. Het zal bij mij wel iets anders liggen omdat mijn man en ik een open relatie hebben, dus ik doe niks stiekem en daar zit de moeilijkheid dus niet in. Het is voor mij wel een gevoelig punt om iedereen blij en tevreden te willen houden, soms ten koste van mezelf.
Bergkristal

ha jullie hebben een open relatie?Die hebben wij niet ondanks dat mijn man asexueel is is zoiets onbespreekbaar. Een open relatie heeft natuurlijk zijn voordelen op het vlak van niets te moeten verzwijgen en verbergen maar kan mij voorstellen dat dat ook niet allemaal van een leien dakje loopt

Je moet altijd ook nog aan jezelf denken he en wat jij in het leven wilt op welk vlak dan ook
@Alexia: Weet ik, maar daar ook naar leven is soms weer wat lastiger. Ik doe mijn best
Alexia ik heb je een priveberichtje gestuurd.

Roos heel veel plezier vanmiddag en geniet ervan
Tonia69

heb tot nu toe niets ontvangen.

Bergkristal

dat is waar en het is altijd gemakkelijk praten en raad geven :-)

Terwijl je soms zelf beter die raad zou opvolgen in plaats die aan anderen te geven
quote:tonia69 schreef op 28 september 2013 @ 12:17:

Roos heel veel plezier vanmiddag en geniet ervan

En vanavond, vannacht en morgenochtend bedoel je natuurlijk

Kristalletje, kan jij je ook niet voorstellen hoe je dit allemaal een plek zou moeten geven als je het ook nog stiekem moest doen? In die zin kan ik vreemdgaan bijna een soort van knap vinden, al die emoties, die hoge bergen, diepe dalen en dat allemaal zonder dat je partner er iets van meekrijgt.

Ik denk dat ik daar dan weer niet zo goed in zou zijn.

Alexia, jouw partner is aseksueel en weet dat ook van zichzelf en toch zou hij niet kunnen leven met het idee van jou af en toe buiten de deur?

Daarmee veroordeelt hij jou als het ware tot een seksloos leven, ik ben heel benieuwd hoe hij daarnaar kijkt.
Alexia, je wilt geen priveberichten ontvangen wordt er gezegd
Roos ik ben niet jaloers ofzo hoor...toe maar nog een nacht ook .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven