Minnares niet al te proper

16-02-2012 12:41 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve Viva-forum vriendinnen,

Ik heb een meisje ontmoet. Toen ik eergisteren voor het eerst met haar naar bed ging merkte ik dat zij niet zoveel geeft om persoonlijke hygiëne.

Tijdens het voorspel merkte ik dat ze een enorm grote kokosmat had. Nu is dat niet zo erg, sterker nog, het is wel makkelijk om je voeten aan af te vegen maar er was een ander probleem.

Toen ik haar lippen uit elkaar wilde halen leek het net of ik de boterhammen van een warme kaas-tosti uit elkaar haalde. Allemaal van die witte slierten enz. Het zag er enorm vies uit. Het deed me een beetje denken aan een paard dat je een suikerklontje geeft of een bouvier die een bak vla leegslobbert.

Ik vond het gênant om er wat van te zeggen dus ben toch maar doorgegaan, maar daarna hoefde ik niet meer te eten.

Hoe kan ik haar hier op een vriendelijke manier op attenderen?

Groetjes,

Damy
Treffend omschreven

Ik zou niks zeggen en een foto nemen, een foto zegt meer dan woorden.
als dit echt is, breng je het wel erg leuk onder woorden.

Ik ken het dilemma. Ik lees met interesse mee.
Heb bah!

En je ging toch door??

ieuww!
Heee,Dit helpt echt om aan de lijn te gaan doen...

Mijn tosti ligt in de prullebak.gelukkig kunnen mijn kids nog niet lezen
Puck
Ik vind jou eigenlijk nog veel smeriger......gewoon doorgaan in zo'n smeerbende?

Yuk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
OMG, ook al scheer je de boel daar niet... wassen is toch niet teveel gevraagd..
gatverdammeeee!!!!!!!! bah witte slierten???? haha sorry maar dat je dan nog doorgaat, echt vies
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Ik zit hier aan een stokbroodje Gormas :puke:

Spijt dat ik dit ben gaan lezen...
Dat je uberhaupt nog een andere afspraak wilt. Vind jou trouwens ook een viezerik.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
EEEW

Ik zou de volgende keer de ketchupfles meenemen en vragen of ze wat ketchup op haar ranzige kaastosti wil
Dus van een kaas tosti heb je, ondanks dat je het niet zag zitten, er maar een ham/kaas tosti van gemaakt. Lekker zo'n stukje vlees ertussen. hahahahahaha

Ik vind haar smerig maar vindt jou echt smerig dat je nog door bent gegaan. Geiligheid boven alles zullen we maar zeggen.

Misschien groeit er wel een lintworm van achter naar voren.
gatverdamme en dan ga je ook nog door, zal zeker wel bij een ons blijven gok ik zo, gatverdamme zeg
Ah jakkes! Dat je nog door bent gegaan, ik zou spontaan mn zin verliezen...Je kunt de subtiele hint geven om voor de sex samen te gaan douchen of iets dergelijks.

*Ff geen tosti's meer of iets met kaasslierten*
Voorstellen om samen te douchen voor de daad? De waarheid zeggen is nog steeds het beste.....hoe pijnlijk ook.
Zelf piemelbrie kweken, stokbroodje en wijn mee dan kunnen jullie picknicken in bed.

Have fun.
Danny, je bent een held!

En om je vraag te beantwoorden: gewoon je pik 3 dagen niet wassen en dan in d'r gezicht swaffelen, waarschijnlijk gaat er dan wel een lampje branden.
Na de daad had ik trouwens wel een enorme botervloot aan die glimmende paarse champignon van me zitten. Gelukkig was ik mezelf wel goed :-)
Getverdegetver! Mag ik even een bakje :puke:
Piemelbrie
hoe je het ook beschrijft. Nu hoef ik dus even geen tosti en bedankt.

Verder even vragen of ze samen wil douchen en dr tosti slierten weg wil wassen.
Het gras aan de overkant is niet groen.
quote:ikwilterug schreef op 16 februari 2012 @ 12:51:

Zelf piemelbrie kweken, stokbroodje en wijn mee dan kunnen jullie picknicken in bed.

Have fun.Piemelbrie Die is goed hahahahahaha
Waar was je vrouw?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Iehw! Ik heb ook weleens een man in bed gehad met een penetrante geur vanuit zijn boxer.. Iehw iehw iehw!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven