Nieuw in Seks daten
donderdag 29 augustus 2013 om 13:50
Hoi!
Sinds een week zit ik op een seksdating site. Maar ben erg huiverig als het gaat om fictieve profielen. Dat ik dadelijk een flink bedrag kwijt ben aan chatten via de site en er niks uit komt als ik het idee heb dat er een 'klik' is. Iets wat je vaak hoort, want mannen zijn wat dat betreft natuurlijk een makkelijke 'prooi'!
Het is allemaal nieuw voor me. Hoe gaat het er een beetje aan toe over het algemeen? en hebben jullie tips?
Heeft er iemand misschien ervaring met Flirtkontakt, o.i.d.?
Sinds een week zit ik op een seksdating site. Maar ben erg huiverig als het gaat om fictieve profielen. Dat ik dadelijk een flink bedrag kwijt ben aan chatten via de site en er niks uit komt als ik het idee heb dat er een 'klik' is. Iets wat je vaak hoort, want mannen zijn wat dat betreft natuurlijk een makkelijke 'prooi'!
Het is allemaal nieuw voor me. Hoe gaat het er een beetje aan toe over het algemeen? en hebben jullie tips?
Heeft er iemand misschien ervaring met Flirtkontakt, o.i.d.?
donderdag 29 augustus 2013 om 14:03
donderdag 29 augustus 2013 om 14:16
donderdag 29 augustus 2013 om 14:30
quote:Rooss4 schreef op 29 augustus 2013 @ 14:16:
[...]
Ik denk zomaar dat TO een man is, mannen moeten overal betalen voor seksdates.
Wij dames zitten nu eenmaal in een luxe positie wat dit betreft.Ik ben inderdaad een man. Vrouwen zitten zeker in een luxe positie wat dit betreft. Kijk maar naar SL waar de vrouw een abbo 'wint' bij aanmelding.
[...]
Ik denk zomaar dat TO een man is, mannen moeten overal betalen voor seksdates.
Wij dames zitten nu eenmaal in een luxe positie wat dit betreft.Ik ben inderdaad een man. Vrouwen zitten zeker in een luxe positie wat dit betreft. Kijk maar naar SL waar de vrouw een abbo 'wint' bij aanmelding.
donderdag 29 augustus 2013 om 17:56
Toch zijn er genoeg gratis sites, ook voor mannen. (Ik heb daar in m'n vrijgezelle periode een aantal hele leuke mannen vandaan gehaald)
Het is wel veel lastiger, dat is waar.
Maar als je je als man gewoon normaal gedraagt op die sites kom je vaak ook vrij snel iemand tegen.
De meeste mannen op die sites zijn nl echt verschrikkelijke horken.
Het is wel veel lastiger, dat is waar.
Maar als je je als man gewoon normaal gedraagt op die sites kom je vaak ook vrij snel iemand tegen.
De meeste mannen op die sites zijn nl echt verschrikkelijke horken.
vrijdag 30 augustus 2013 om 13:17
quote:ariebombarie83 schreef op 29 augustus 2013 @ 14:03:
Je kunt een gratis profiel maken en rond kijken, maar berichtjes sturen naar elkaar kost dan geld.
De vraag is dan natuurlijk of de reacties echt of nep zijn en je zo lang mogelijk aan de praat willen houden via de site en niet via de gewone mail.
Betalen om berichten te kunnen versturen is niet uitzonderlijk.
Verschil is natuurlijk wel betalen per periode (meestal maand abonnement of per bericht (riekt naar fake/oplichting).
Je kunt een gratis profiel maken en rond kijken, maar berichtjes sturen naar elkaar kost dan geld.
De vraag is dan natuurlijk of de reacties echt of nep zijn en je zo lang mogelijk aan de praat willen houden via de site en niet via de gewone mail.
Betalen om berichten te kunnen versturen is niet uitzonderlijk.
Verschil is natuurlijk wel betalen per periode (meestal maand abonnement of per bericht (riekt naar fake/oplichting).
maandag 16 september 2013 om 20:07
Ik zit met hetzelfde probleem als Arie. Zou graag, als man, een leuke site vinden voor een sekspartner, maar heb ontdekt dat veel van die sites geld vragen per mailtje dat je verstuurt, waarna je contact krijgt met vrouwen die eindeloos heen en weer willen mailen, liefst korte, nietszeggende mailtjes, en nooit in een café willen afspreken, ook als je zegt dat dat enkel is om elkaar beter te leren kennen. (En dat terwijl vrouwen op sites voor een serieuze relatie dat vaak al na een of twee mailtjes willen, terwijl je omgekeerd zou verwachten.) Maw: nepprofielen die er zijn om je geld af te troggelen. Adultmatch heb ik al googlende niet kunnen vinden. Weet iemand sites die wel werken en wel oprecht zijn? Ze hoeven niet gratis te zijn, als het maar geen geld-uit-de-zak-klopperij is.
maandag 16 september 2013 om 20:09
Is het dan zo moeilijk om gewoon een leukerd uit de kroeg op te duikelen?
Ik heb daar in mijn wilde jaren toch echt nooit geen enkel probleem mee gehad.
En voor de opmerking komt, ja maar voor vrouwen is dat veel makkelijker.
Hoezo?
Want met die vrouw gaat toch mee.....precies....een MAN
Ik heb daar in mijn wilde jaren toch echt nooit geen enkel probleem mee gehad.
En voor de opmerking komt, ja maar voor vrouwen is dat veel makkelijker.
Hoezo?
Want met die vrouw gaat toch mee.....precies....een MAN
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 16 september 2013 om 20:28
maandag 16 september 2013 om 23:15
Hoewel er wel degelijk gratis sites bestaan die toespitsen op directe seksafspraakjes, is het de vraag of je er niet beter wat extra tijd in kunt stoppen.
Zo biedt OkCupid de optie om aan te geven dat je echt op zoek bent naar 'Casual sex'. Anderzijds heb je ook manieren via Badoo en Paiq, maar daar zit ook een hoop rotzooi-volk tussen.
En nee, heb hier zelf geen ervaring in, maar je vangt wel eens iets op. Verder heb je nog sites als Sexafspraakjes (advertenties) en Solomio (webcam).
Zo biedt OkCupid de optie om aan te geven dat je echt op zoek bent naar 'Casual sex'. Anderzijds heb je ook manieren via Badoo en Paiq, maar daar zit ook een hoop rotzooi-volk tussen.
En nee, heb hier zelf geen ervaring in, maar je vangt wel eens iets op. Verder heb je nog sites als Sexafspraakjes (advertenties) en Solomio (webcam).
maandag 16 september 2013 om 23:28
quote:m_1985 schreef op 16 september 2013 @ 23:15:
Het valt me op dat jij samen met een andere forummer (Mike71 of iets dergelijks) dat OkCupid ontzettend loopt te pluggen...
Het valt me op dat jij samen met een andere forummer (Mike71 of iets dergelijks) dat OkCupid ontzettend loopt te pluggen...
maandag 16 september 2013 om 23:33
quote:Blackadder schreef op 16 september 2013 @ 23:28:
[...]
Alsjeblieft zeg... Waar slaat dit op? Omdat ik me pas recentelijk heb ingeschreven en dus niet zo ingeburgerd ben qua schrijven op dit forum als jij?
Ik zal het voortaan wel alleen hebben over Relatieplanet of Pepper of zo. Goed?
[...]
Alsjeblieft zeg... Waar slaat dit op? Omdat ik me pas recentelijk heb ingeschreven en dus niet zo ingeburgerd ben qua schrijven op dit forum als jij?
Ik zal het voortaan wel alleen hebben over Relatieplanet of Pepper of zo. Goed?