Nieuw in Seks daten
donderdag 29 augustus 2013 om 13:50
Hoi!
Sinds een week zit ik op een seksdating site. Maar ben erg huiverig als het gaat om fictieve profielen. Dat ik dadelijk een flink bedrag kwijt ben aan chatten via de site en er niks uit komt als ik het idee heb dat er een 'klik' is. Iets wat je vaak hoort, want mannen zijn wat dat betreft natuurlijk een makkelijke 'prooi'!
Het is allemaal nieuw voor me. Hoe gaat het er een beetje aan toe over het algemeen? en hebben jullie tips?
Heeft er iemand misschien ervaring met Flirtkontakt, o.i.d.?
Sinds een week zit ik op een seksdating site. Maar ben erg huiverig als het gaat om fictieve profielen. Dat ik dadelijk een flink bedrag kwijt ben aan chatten via de site en er niks uit komt als ik het idee heb dat er een 'klik' is. Iets wat je vaak hoort, want mannen zijn wat dat betreft natuurlijk een makkelijke 'prooi'!
Het is allemaal nieuw voor me. Hoe gaat het er een beetje aan toe over het algemeen? en hebben jullie tips?
Heeft er iemand misschien ervaring met Flirtkontakt, o.i.d.?
dinsdag 17 september 2013 om 12:35
Een aantal nuttige tips. Mijn vraag is dat nog wel: is er iets bekend over de verhouding mannen-vrouwen op die sites? Ik heb wel eens gegoogeld naar adult friend finder en daar kreeg ik de indruk dat het iets van 20 op 1 was, niet erg bemoedigend dus. Vrouwen zullen dan goede ervaringen hebben, voor mannen is het dan enorme mazzel als er iets leuks gebeurt, of je moet een enorm leuke man zijn natuurlijk.
dinsdag 17 september 2013 om 12:44
Altijd een tikje sneu dit. Wel willen neuken, er niet veel moeite voor willen doen, de vrouw in kwestie moet na 2 mailtjes willen afspreken, er moet niet teveel sociaal gedoe bij komen kijken, anders zou het in de kroeg ook wel lukken lijkt me, en het mag ook geen geld kosten en de concurrentie mag ook niet te groot zijn zoals op sites als second love. Waar ik me echt nooit nooit meer inschrijf vanwege het ontstellend grote aantal van precies de types die dit soort topics openen, één en al frustratie, toe aan een beurt, maar op alle fronten tekort schieten om er op een normale manier aan te komen.
dinsdag 17 september 2013 om 13:37
Klopt, er zitten rare types tussen. Kwestie van de 'nee, bedankt' knop aanklikken. En zelfs dan zijn er van die lui die geen nee accepteren, en nog een uitleg willen waarom je ze afwijst. Je hebt er zo een dagtaak aan, als je niet uitkijkt.
De verhouding M/V is inderdaad heel scheef. Mannen zullen moeite moeten doen. Dus die kroeg is dan nog niet zo'n slecht idee. Kost je ook geld, hoor. Het enige verschil is dat je op datingsites zeker weet dat iedereen daar op hetzelfde uit is.
De verhouding M/V is inderdaad heel scheef. Mannen zullen moeite moeten doen. Dus die kroeg is dan nog niet zo'n slecht idee. Kost je ook geld, hoor. Het enige verschil is dat je op datingsites zeker weet dat iedereen daar op hetzelfde uit is.
dinsdag 17 september 2013 om 14:41
Nee kan ik heel goed accepteren, moeite wil ik genoeg doen maar nou juist de kroeg is niet echt mijn ding, zo'n site waar iedereen op hetzelfde uit is lijkt me daarom een goede oplossing, die twee mailtjes noemde ik omdat ik vermoed dat veel sites aan geld-uit-de-zak-klopperij doen. Naar de hoeren lijkt me ook niks omdat ik wel iets met een vrouw wil doen die het ook voor haar plezier met mij doet. In elk geval bedankt voor de mensen die met goede tips zijn gekomen.
dinsdag 17 september 2013 om 15:25
Tja, uit zijn op hetzelfde ding, prima, maar realiseer je dus wel dat seks geen liefdadigheid is en dat vrouwen belachelijk veel keus hebben op zo'n site. Dus je moet wel daadwerkelijk iets in huis hebben. Overigens niet alleen op zo'n site, in het echt ook. Er is niemand die met je naar bed wil omdat je al zolang op zoek bent, of omdat je zo'n geweldig inzicht in de financiële sector hebt ofzo. Zelfs een aardige persoonlijkheid doet er niet zo héél veel toe op zo'n site, in een relatie is dat belangrijk, op een seksdatingsite is het toch vooral zo dat de lekkerste en stoerste kerel de meeste keus heeft, of de kerel met de vlotste babbel.
dinsdag 17 september 2013 om 15:34
Ik vind dat we die dating sites ook niet al te serieus moeten nemen...
Ik heb zelf een profiel op SL, ik amuseer me er vaak kostelijk op, maar echt gedate via SL heb ik nog maar een handvol keren. Voor mij zijn real life ontmoetingen nog altijd veel boeiender en spontaner dan al die virtuele regelingen. Tenzij het écht de moeite is natuurlijk
Ik heb zelf een profiel op SL, ik amuseer me er vaak kostelijk op, maar echt gedate via SL heb ik nog maar een handvol keren. Voor mij zijn real life ontmoetingen nog altijd veel boeiender en spontaner dan al die virtuele regelingen. Tenzij het écht de moeite is natuurlijk
dinsdag 17 september 2013 om 15:38
Ok Thordis, dit is al een heel andere toon dan je eerst aansloeg. Misschien lukt het ook allemaal niet, dat is dan maar zo. Voor mijn gevoel heb ik best een aardige persoonlijkheid, maar dat zullen heel veel mensen wel van zichzelf denken. Vreselijk lekker en stoer ben ik niet, vlotte babbel valt misschien wel mee als ik eenmaal op gang ben maar of dat voldoende is... Aan de andere kant hoor je vrouwen vreselijk mopperen over de klootzakken die ze op internet tegenkomen, en ik probeer ze (de vrouwen) toch wel met respect te behandelen. Om een of andere reden zijn er veel meer mannen dan vrouwen die eenmalige seks prettig vinden en dat kan betekenen dat ik buiten de boot val. Tja.
dinsdag 17 september 2013 om 18:18
quote:Summerdance schreef op 16 september 2013 @ 20:09:
Is het dan zo moeilijk om gewoon een leukerd uit de kroeg op te duikelen?
Ik heb daar in mijn wilde jaren toch echt nooit geen enkel probleem mee gehad.
En voor de opmerking komt, ja maar voor vrouwen is dat veel makkelijker.
Hoezo?
Want met die vrouw gaat toch mee.....precies....een MAN
Dat jij een man treft in de kroeg, wil niet zeggen dat het voor de man even gemakkelijk is als voor jou.
Ten eerste zijn er meer mannen dan vrouwen die zin hebben in een seksueel verzetje. Vrouwen zijn veel kieskeuriger dan mannen. Vrouwen zijn seksueel totaal anders dan mannen, vooral op het vlak van versieren.
Stel, er is een verlegen man en een verlegen vrouw. Wie denk je dat sneller een partner kan vinden? Denk daarbij ook aan de rol die de man in het daten heeft en aan de rol die de vrouw daarin heeft. Wie heeft een grotere kans in afwijzing?
Is het dan zo moeilijk om gewoon een leukerd uit de kroeg op te duikelen?
Ik heb daar in mijn wilde jaren toch echt nooit geen enkel probleem mee gehad.
En voor de opmerking komt, ja maar voor vrouwen is dat veel makkelijker.
Hoezo?
Want met die vrouw gaat toch mee.....precies....een MAN
Dat jij een man treft in de kroeg, wil niet zeggen dat het voor de man even gemakkelijk is als voor jou.
Ten eerste zijn er meer mannen dan vrouwen die zin hebben in een seksueel verzetje. Vrouwen zijn veel kieskeuriger dan mannen. Vrouwen zijn seksueel totaal anders dan mannen, vooral op het vlak van versieren.
Stel, er is een verlegen man en een verlegen vrouw. Wie denk je dat sneller een partner kan vinden? Denk daarbij ook aan de rol die de man in het daten heeft en aan de rol die de vrouw daarin heeft. Wie heeft een grotere kans in afwijzing?
World of Warcraft: Legion
dinsdag 17 september 2013 om 18:26
[quote]hans66 schreef op 17 september 2013 @ 18:18:
[...]
.
Ten eerste zijn er meer mannen dan vrouwen die zin hebben in een seksueel verzetje. [/Vivaquote]
Dit is naar mijn ervaring echt niet waar.
Vrouwen zijn er vaak wel iets discreter over omdat je er als vrouw zijnde nog steeds sneller op afgerekend word.
[...]
.
Ten eerste zijn er meer mannen dan vrouwen die zin hebben in een seksueel verzetje. [/Vivaquote]
Dit is naar mijn ervaring echt niet waar.
Vrouwen zijn er vaak wel iets discreter over omdat je er als vrouw zijnde nog steeds sneller op afgerekend word.
dinsdag 17 september 2013 om 20:13
quote:hans66 schreef op 17 september 2013 @ 18:57:
Cheerlesscard,
Dat is inderdaad zo, maar volgens mij niet de voornaamste oorzaak. De oorzaak zit volgens mij voornamelijk in het verschil tussen mannelijke en vrouwelijke seksualiteit.
Ik ben het niet altijd met je eens Hans maar nu wel. Maar het verschil zit hem niet alleen in wel of niet verlegen of makkelijker op iemand af stappen voor een flirt of iets casuals.
Het verschil zit hem ook in onze cultuur. Het is nog steeds zo dat mannen er trots op mogen zijn als ze veel ervaring hebben als minnaar en vrouwen dan een slet zijn.
Bovendien is casual seks al heel snel bevredigend voor mannen, omdat ze makkelijk klaarkomen. Een vrouw is gecompliceerder, heeft iemand nodig die een beetje weet wat hij doet.
Na een paar keer een man opgepikt te hebben in een café die denkt dat vrouwen net zoiets zijn als een auto (hier zit een knop, daar even op duwen dan werkt het wel) ben je er als vrouw ook wel klaar mee.
Dus bij internetdaten moet iemand wel overtuigend zijn dat hij een goede minnaar is. Er zijn nog hele hordes mannen die denken dat voorspel alleen nodig is om een vrouw nat te maken zodat hij er makkelijk in kan. Het gaat bij seks om plezier van allebei. Als je dat niet uitstraalt in je berichtjes wordt het niks met dat seks daten.
Cheerlesscard,
Dat is inderdaad zo, maar volgens mij niet de voornaamste oorzaak. De oorzaak zit volgens mij voornamelijk in het verschil tussen mannelijke en vrouwelijke seksualiteit.
Ik ben het niet altijd met je eens Hans maar nu wel. Maar het verschil zit hem niet alleen in wel of niet verlegen of makkelijker op iemand af stappen voor een flirt of iets casuals.
Het verschil zit hem ook in onze cultuur. Het is nog steeds zo dat mannen er trots op mogen zijn als ze veel ervaring hebben als minnaar en vrouwen dan een slet zijn.
Bovendien is casual seks al heel snel bevredigend voor mannen, omdat ze makkelijk klaarkomen. Een vrouw is gecompliceerder, heeft iemand nodig die een beetje weet wat hij doet.
Na een paar keer een man opgepikt te hebben in een café die denkt dat vrouwen net zoiets zijn als een auto (hier zit een knop, daar even op duwen dan werkt het wel) ben je er als vrouw ook wel klaar mee.
Dus bij internetdaten moet iemand wel overtuigend zijn dat hij een goede minnaar is. Er zijn nog hele hordes mannen die denken dat voorspel alleen nodig is om een vrouw nat te maken zodat hij er makkelijk in kan. Het gaat bij seks om plezier van allebei. Als je dat niet uitstraalt in je berichtjes wordt het niks met dat seks daten.
dinsdag 17 september 2013 om 20:19
quote:Thordis schreef op 17 september 2013 @ 12:44:
Altijd een tikje sneu dit. Wel willen neuken, er niet veel moeite voor willen doen, de vrouw in kwestie moet na 2 mailtjes willen afspreken, er moet niet teveel sociaal gedoe bij komen kijken, anders zou het in de kroeg ook wel lukken lijkt me, en het mag ook geen geld kosten en de concurrentie mag ook niet te groot zijn zoals op sites als second love. Waar ik me echt nooit nooit meer inschrijf vanwege het ontstellend grote aantal van precies de types die dit soort topics openen, één en al frustratie, toe aan een beurt, maar op alle fronten tekort schieten om er op een normale manier aan te komen.
Een vriendin van mij haalt haar dates van chatplaza. Gratis, maar geen idee of het wat is...
Een vriendin van mij haalt haar dates van chatplaza. Gratis, maar geen idee of het wat is...
dinsdag 17 september 2013 om 20:22
quote:single-lady schreef op 17 september 2013 @ 20:13:
[...]Het verschil zit hem ook in onze cultuur. Het is nog steeds zo dat mannen er trots op mogen zijn als ze veel ervaring hebben als minnaar en vrouwen dan een slet zijn.
Dus bij internetdaten moet iemand wel overtuigend zijn dat hij een goede minnaar is. Er zijn nog hele hordes mannen die denken dat voorspel alleen nodig is om een vrouw nat te maken zodat hij er makkelijk in kan. Het gaat bij seks om plezier van allebei. Als je dat niet uitstraalt in je berichtjes wordt het niks met dat seks daten.Handige informatie voor mannen die daar naar op zoek zijn!
[...]Het verschil zit hem ook in onze cultuur. Het is nog steeds zo dat mannen er trots op mogen zijn als ze veel ervaring hebben als minnaar en vrouwen dan een slet zijn.
Dus bij internetdaten moet iemand wel overtuigend zijn dat hij een goede minnaar is. Er zijn nog hele hordes mannen die denken dat voorspel alleen nodig is om een vrouw nat te maken zodat hij er makkelijk in kan. Het gaat bij seks om plezier van allebei. Als je dat niet uitstraalt in je berichtjes wordt het niks met dat seks daten.Handige informatie voor mannen die daar naar op zoek zijn!
dinsdag 17 september 2013 om 20:48
quote:single-lady schreef op 17 september 2013 @ 20:13:
[...]
Helemaal mee eens. Al denk ik nogsteeds dat het niet veel scheelt met de mannen hoeveel vrouwen zin hebben in een avontuurtje.
Het is voor ons alleen sneller teleurstellend.
[...]
Helemaal mee eens. Al denk ik nogsteeds dat het niet veel scheelt met de mannen hoeveel vrouwen zin hebben in een avontuurtje.
dinsdag 17 september 2013 om 22:44
ik heb wel eens via het inet gedate voor de seks.
we waren er best open en eerlijk erin
geen foto's uitgewisseld
gewoon leuk gepraat over de tel
telseks gehad....gepraat wat we doen in ons leventje....etc etc
was een leuk gesprek...
dit hielde we paar dagen vol
en jah...toen wilden we afspreken
bij haar thuis...puur voor de seks....
we hebben de hele avond en nacht zitten te seksen...
en, het was waard voor herhaling...dat nog een 5 a 6 keer
geen foto's uitgewisseld
was een leuk gesprek...
en, het was waard voor herhaling...dat nog een 5 a 6 keer
Enjoying!
dinsdag 17 september 2013 om 22:47
haha
ik ben wel wat selectief hoor als het op vrouwen aankomt
met iedereen het bed induiken lijkt mij ook niks
dat hebben jullie vrouwen denk ik ook
quote:cheerlesscard schreef op 17 september 2013 @ 20:48:
[...]
ik ben wel wat selectief hoor als het op vrouwen aankomt
met iedereen het bed induiken lijkt mij ook niks
dat hebben jullie vrouwen denk ik ook
quote:cheerlesscard schreef op 17 september 2013 @ 20:48:
[...]
Enjoying!
dinsdag 17 september 2013 om 22:58
quote:hedonist+man000 schreef op 17 september 2013 @ 22:44:
geen foto's uitgewisseld
was een leuk gesprek...
en, het was waard voor herhaling...dat nog een 5 a 6 keer Had geen van jullie beiden moeite met elkaars looks? Of had je het hier al uitbundig over gehad (en voldeed dat beeld)?
geen foto's uitgewisseld
was een leuk gesprek...
en, het was waard voor herhaling...dat nog een 5 a 6 keer Had geen van jullie beiden moeite met elkaars looks? Of had je het hier al uitbundig over gehad (en voldeed dat beeld)?
woensdag 18 september 2013 om 10:16
ik had haar lerenkennen van een forum.
via fora kan je ook zulke contacten maken
alleen moeten de dames er wel voor openstaan
staan ze ervoor niet open....dan kunnen ze idd ervoor gaan betalen op 1 van de andere datingssite....
overal waar je conacten kan leggen....kan je daten...waar je kunt daten...kan je seksen....
het is allemaal niet zo moeilijk....keep it simple
quote:m_1985 schreef op 17 september 2013 @ 22:58:
[...]
Had geen van jullie beiden moeite met elkaars looks? Of had je het hier al uitbundig over gehad (en voldeed dat beeld)?
via fora kan je ook zulke contacten maken
alleen moeten de dames er wel voor openstaan
staan ze ervoor niet open....dan kunnen ze idd ervoor gaan betalen op 1 van de andere datingssite....
overal waar je conacten kan leggen....kan je daten...waar je kunt daten...kan je seksen....
het is allemaal niet zo moeilijk....keep it simple
[...]
Had geen van jullie beiden moeite met elkaars looks? Of had je het hier al uitbundig over gehad (en voldeed dat beeld)?
Enjoying!
woensdag 18 september 2013 om 10:19
the looks....als je daar zeker over wilt zijn
kan je eerst koffie met elkaar gaan drinken
bevalt het je...ga je door naar huis om te seksen of neem je juist afscheid
in mijn gevallen waarmee ik seksdates gehad hebt...was het puur seks....bij sommigen gingen we eerst wat drinken en daarna naar huis om te seksen
en bij anderen kon ik gelijk komen om te seksen....
wel was er altijd een klik over de tel
[...]
kan je eerst koffie met elkaar gaan drinken
bevalt het je...ga je door naar huis om te seksen of neem je juist afscheid
in mijn gevallen waarmee ik seksdates gehad hebt...was het puur seks....bij sommigen gingen we eerst wat drinken en daarna naar huis om te seksen
en bij anderen kon ik gelijk komen om te seksen....
wel was er altijd een klik over de tel
[...]
Enjoying!
woensdag 18 september 2013 om 10:25
je kunt zo overal van halen....het is maar waarvoor jij allemaal openstaat.
er moet sowieso een klik zijn
en dezelfde belangen erbij zijn....in dit geval seks dus...
quote:LouisaVuitton schreef op 17 september 2013 @ 20:19:
[...]
er moet sowieso een klik zijn
en dezelfde belangen erbij zijn....in dit geval seks dus...
quote:LouisaVuitton schreef op 17 september 2013 @ 20:19:
[...]
Enjoying!