one nightstand Groningen waar?

09-07-2019 21:01 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames en heren,

Ik ben op dit moment een 23 jarige jongen uit de stad Groningen. Ik ga helaas niet meer zo vaak meer opstap. Maar ik vroeg me af welke kroegjes/tenten je vrij makkelijk een onenightstand kan regelen? Ben namelijk net terug van m’n 4 jarige wereldreis en er zal wel veel veranderd zijn ben ik bang haha. Ik vroeg me af hoe de nederlandse dames nu het makkelijkst versiert kunnen worden? En in welke kroeg dus je het gemakkelijkst een one night stand kunt regelen? Ben daar erg benieuwd naar!! Ben wel weer eens toe aan een nederlandse dame tussen de lakens hihi. Zou iemand mij advies kunnen geven met hoe je het best een meisje hedendaags aan kunt spreken? En hoe je het best een ONS kan regelen?

Bvd

Ps, indien er onduidelijkheden zijn geef maar een gil😜
Heb je op wereldreis niets opgescharreld?
Alle reacties Link kopieren
Nog niet gelukt?

Nieuwstad moet echt nog lukken hoor, vanavond nog wel.
Seriously?
SallySpectra* schreef:
09-07-2019 23:01
Heb je op wereldreis niets opgescharreld?
Chlamydia, herpes, gonorroe ... welke wil je ;) ?
Vraagmaarraak050 schreef:
09-07-2019 22:48
Ben namelijk net terug van m’n 4 jarige wereldreis en er zal wel veel veranderd zijn ben ik bang haha.
Ja, in vier jaar tijd is het hele versiergebeuren in Groningen inderdaad zeer ingrijpend veranderd! Niets is nog hetzelfde. Vergeet alles wat je nog weet en begin gewoon opnieuw, dat is het beste. Tjonge... vier jaar weggeweest... dat hakt er wel in. Al je favoriete tentjes weg... al je succesvolle versiertrucjes werken niet meer... en de chickies doen ook allemaal zo raar ineens. Awkward!
anoniem_382662 wijzigde dit bericht op 10-07-2019 01:25
0.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Haha, neem een dame van plezier. :there:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
dat moet je toch niet willen gekkie

je hebt dus 4 jaar de wereld rondgereisd en jezelf gered maar voor een ons moet je een topic openen das apart .
probeer het eens zoals je meisjes in pattaya aansprak .
gewoon vragen hoeveel , waar en wat je mag verwachten voor een drankje .
JuriaanB schreef:
09-07-2019 23:09
Ja, in vier jaar tijd is het hele versiergebeuren in Groningen inderdaad zeer ingrijpend veranderd! Niets is nog hetzelfde. Vergeet alles wat je nog weet en begin gewoon opnieuw, dat is het beste. Tjonge... vier jaar weggeweest... dat hakt er wel in. Al je favoriete tentjes weg... al je succesvolle versiertrucjes werken niet meer... en de chickies doen ook allemaal zo raar ineens. Akward!
Die zijn dan ook 4 jaar ouder en volwassener geworden.
Alle reacties Link kopieren
Je kan bij de Schoolholm terecht toch tegenwoordig?
Alle reacties Link kopieren
Bestaat de Blauwe Engel niet meer?
Alle reacties Link kopieren
Computer zegt gesloten sinds 2016?
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er nu in Groningen wonen?
Afgelegen stadje.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
09-07-2019 22:51
Alweer?
Bevielen de antwoorden in je andere topic je niet?
Mankeert er iets aan je rechterhand?
Antwoorden ander topic waren pure onzin. Nu ook weer zie ik langszamerhand wel weer. Wat is het niveau hedendaags op dit topic? Niveautje schoolverlaters? Niveau basisschool? Kom op zeg dit is gewoon een normale vraag. Niks meer niks minder. Dat iedereen er zo moeilijk over doet bedoel waar zijn die behulpzame mensen gebleven in deze generatie? Bestaan die niet meer? Dan is deze generatie wel
Heel focktop!
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
09-07-2019 23:01
Heb je op wereldreis niets opgescharreld?
Ja was wel leuk. In het buitenland zien ze je al snel als een ‘rijke westerling’ 🤣 je hoeft maar een knipoogje te doen en je kon er op. Zo makkelijk ging het in bepaalde landen! Daar was niks mis mee! Maarja je laat niet iemand hier komen. Nee dankje, hou niet zo van golddiggers die alleen voor het grote geld gaan.....
Vraagmaarraak050 schreef:
09-07-2019 23:54
Antwoorden ander topic waren pure onzin. Nu ook weer zie ik langszamerhand wel weer. Wat is het niveau hedendaags op dit topic? Niveautje schoolverlaters? Niveau basisschool? Kom op zeg dit is gewoon een normale vraag. Niks meer niks minder. Dat iedereen er zo moeilijk over doet bedoel waar zijn die behulpzame mensen gebleven in deze generatie? Bestaan die niet meer? Dan is deze generatie wel
Heel focktop!
Héél focktop inderdaad!
Vraagmaarraak050 schreef:
09-07-2019 23:56
Ja was wel leuk. In het buitenland zien ze je al snel als een ‘rijke westerling’ 🤣 je hoeft maar een knipoogje te doen en je kon er op. Zo makkelijk ging het in bepaalde landen! Daar was niks mis mee! Maarja je laat niet iemand hier komen. Nee dankje, hou niet zo van golddiggers die alleen voor het grote geld gaan.....
Het grote geld... Toe maar, toe maar.
Ik zou effe "uitgaansbuurt Groningen" intypen in je Google ipv hier op een forum een nutteloos topic te openen.
Alle reacties Link kopieren
Rosaliane schreef:
09-07-2019 23:35
Bestaat de Blauwe Engel niet meer?
Die kan ik niet meer vinden. Als ik het goed herinner zat die vlakbij de 3 gezusters. Maar ik zie geen blauwe engel meer haha🤣
Vraagmaarraak050 schreef:
09-07-2019 23:59
Die kan ik niet meer vinden. Als ik het goed herinner zat die vlakbij de 3 gezusters. Maar ik zie geen blauwe engel meer haha🤣
3 zussen? Ideaal.
Kom je 3 avonden toe :-D.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_388007 wijzigde dit bericht op 10-07-2019 00:15
0.00% gewijzigd
Vraagmaarraak050 schreef:
10-07-2019 00:01
[...]
Jij bent echt kansloos.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-07-2019 11:20
Reden: quote verwijderd
61.84% gewijzigd
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
:there:
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met de Schoolholm. Klinkt als waar je aan je trekken kan komen. En anders kan je dat zelf doen.
Alle reacties Link kopieren
Om nog even antwoord te geven op je vraag uit de OP:
Bij de Ikea, blijkbaar:
Nightstands are unsung heroes of the night
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven