Overtijd na slikken MAP?!

16-08-2018 10:44 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!
Ik zal even mijn situatie schetsen, en ik hoop dat er meerdere zijn die na het slikken van de morning after pil later ongesteld werden.

Mijn vriend en ik waren op vakantie en nadat we seks hadden gehad was het condoom gescheurd. Dit was twee dagen nadat mijn menstruatie afgelopen was (5 juli werd ik ongesteld en de onbeschermde seks gebeurde op 14 juli). Direct, we hebben het hier over een uurtje, heb ik een MAP geslikt van het merk EllaOne. Ik heb, behalve één flinke buikkramp een aantal uur later, geen last van bijwerkingen gehad.
Toch ben ik nu, 5 weken na de MAP, en 6 weken na mijn menstruatie, niet meer ongesteld geworden. Ik heb echter wel na zo'n 3,5 week een vreemde bloeding gehad, het leek op een bloedpropje. Maar dit was dan ook alles.
Zijn er meer die dit probleem kennen? Dus later ongesteld geworden na de MAP?

Ik ben waarschijnlijk niet zwanger omdat de MAP ruim voor de ovulatie geslikt is (ik heb normaal een cyclus van 5 weken), ik ben niet zwaarder dan 75 kg, en ik heb niet gebraakt of iets dergelijks.

Kunnen jullie mij advies geven? Want hoewel ik de kans heel klein beschouw dat ik zwanger kan zijn, ben ik toch redelijk bang.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels weer ongesteld geworden! Dus in totaal 11 dagen later dan gepland. Voor de mensen die ook de MAP geslikt hebben en die wachten op hun menstruatie, ja het kan langer duren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven