Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag zijn wij voor het eerst in een parenclub geweest en ik wil onze ervaring graag delen. We gingen naar de fata. We werden heel vriendelijk ontvangen en vonden de club mooi aangekleed. Het leggen van contact vonden we wel een beetje lastig. Er waren weinig stellen waar wij ons beide toe aangetrokken voelden. We zijn eerst 2x samen naar boven geweest en het was spannend dat anderen dan meekeken. De grote ruimte met meerdere stellen hebben we vermeden. Wij knapten daar toch een beetje op af omdat we het onaantrekkelijk vonden. Aan het einde van de avond hadden we contact met een ander stel. Mijn man gaf aan dat hij het niet zou trekken om full swap te doen en omdat het stel slecht Engels sprak leverde dit een voor ons een beetje een ongemakkelijke situatie op. Lastig om dan af te stemmen wat je wel en niet okay vindt. Uiteindelijk dus alleen een beetje gefrunnikt en gezoend. In het napraten met elkaar kwamen wij erop uit dat we de avond een beetje als ambivalent hebben ervaren. Enerzijds spannend en geil met elkaar maar anderzijds ook dat we twijfelen of dit wel iets voor ons is omdat we het in sommige gevallen zelfs onaantrekkelijk vonden om vrijende/ neukende mensen te zien. Er liepen maar een paar stellen rond waar wij ons beide toe aangetrokken voelden en omdat we zelf toch een beetje bleu waren dus lastig om contact te leggen. We overwegen nu om toch aan te melden voor sdc. Herkennen mensen zich in onze ervaring?
@Leen: dat lijkt mij echt wel heel erg spannend, zo'n bungalow-date met een aantal mensen die jullie nog helemaal niet kennen. Was het leuk?

Onze eerste thuisdate was echt super. Het was met een stel waar we eerst mee zijn gaan borrelen om kennis te maken (is uitgedraaid op gaan stappen tot 4u 's ochtends, zo goed klikte het).
Het was bij ons thuis en meteen vanaf het eerste moment was de spanning weg, de klik was er meteen weer terug. Ze stelden ons helemaal op ons gemak en alles verliep in een super leuke sfeer, echt top.

Waar we in eerste instantie thuis-dates niet echt zagen zitten omdat je je toch kwetsbaar opstelt om iemand in je privé omgeving toe te laten, zijn we nu toch meteen helemaal overstag.
We gaan heel graag naar een club, lekker dansen, veel mooie sexy mensen om ons heen, maar de contacten zijn redelijk oppervlakkig en anoniemer.
Bij onze thuisdate was het contact veel intenser omdat we veel meer tijd voor elkaar konden nemen. Zalig.
Zowel club- als thuis-date gaan we zeker nog doen.
Een thuis-date met meerdere stellen staat nu als volgende op ons verlanglijstje.

Wat de swingerssites betreft, onze eerste ervaringen waren ook niet zo heel erg positief. Maar dat kwam ook omdat we op dat moment op alle gebieden nog heel erg onervaren waren. Nu weten we meer wat we willen en vooral wat we niet willen en zijn we op die sites veel selectiever en ook eerlijker. Intussen hebben we toch al een aantal leuke stellen leren kennen.
Onze bungalowdate was top. Het waren niet allemaal onbekende mensen. Vrijdag waren er met ons erbij 6 stellen waarvan 2 stellen die we kenden. Zaterdag idem dito. De klik was er meteen en het was echt super gezellig, intiem en spannend. Een clubbezoek kan hier niet aan tippen mn omdat je inderdaad veel meer tijd hebt voor elkaar.
Een heerlijk weekendje dus!
It's never too late start living!
@SunenMoon: wij herkennen ons ook in deze situatie. We komen af en toe bij de Fata en vinden dat een prima club. Gastvrij en van alle gemakken voorzien. Ook wij kunnen niet snel een klik vinden, het gaat niet om de seks maar eerder om de spanning en het erotische verhaal. Een vent met een bierbuik vinden wij gewoon niet aantrekkelijk en dat is dan persoonlijk maar voor ons moet het allemaal wel kloppen.
Sinds kort aangemeld op theotherbook . com en proberen zo met koppels of een vrouw af te spreken in een club of cafe. We willen ook geen full-swap, massages of een softe benadering zou ons ook beter passen. Massale zwetende groepen koppels zonder ook maar enige klik windt ons totaal niet op en heeft ons bijna een afkeer gegeven van een club. Ook het luid praten en lachen van kijkers stoort ons in de erotische ruimtes. Het varieert wel enorm in een club, geen enkele avond is hetzelfde zo hebben wij al wel enkele keren enorm genoten van een ander stel en een dame die zich aanbood. Gewoon een aantal keren blijven gaan en duidelijk afspreken wat je wel- en niet wil. Doe nooit iets tegen je gevoel in, daar krijg je altijd spijt van zeg dus eerlijk en direct wat je wel of niet wilt. Success
Daroetje schreef:
07-11-2017 21:06
Wij ook! Heel spannend een 1ste keer.
En is het nu wel doorgegaan.....:-)
Benieuwd naar jullie ervaringen.... Altijd spannend zo'n eerste keer toch?
HappyFamily038 schreef:
27-10-2017 08:19
Daar hebben ze carpoolen toch voor uitgevonden?
Klopt, maar zou niet weten met wie we dat dan zouden moeten doen. :'')
Afgelopen weekend voor het eerst naar een erotic cinema geweest, we vonden het een beetje tegenvallen. Het was ook erg rustig, er waren 2 andere stellen, waarvan 1 stel vrijwel niets deed, het andere stel wel. Kijken en bekeken worden vonden we wel spannend.

Maar de ervaring opzich was leuk. Als ik een keer mijn rijbewijs haal willen we een keer naar een parenclub.
Zaterdagavond voor het eerst een spontane thuisdate gehad. Soft Swap, dus niet tot aan het gaatje ;-) Spannend, bijzonder en bovenal erg lekker. Super leuk stel, waarbij de fysieke aantrekkingskracht helaas wat minder was. Wij gaan voorlopig nog wel even verder met onze ontdekkingsreis. Zaterdag zijn we te vinden in de Fata.

:rose:
@johan69 fijn om te lezen dat jullie onze ervaring herkennen. Ook goed om te lezen dat jullie dan toch wel gaan en dat een volgend bezoek toch meer positieve ervaringen op zou kunnen leveren. Wij laten het eerst nog even bezinken. In ieder geval heeft dit voor ons veel gesprekstof opgeleverd en dus toch ook voor ons beide een positief gevoel. We gaan verder op ontdekking maar in een rustig tempo waarbij we hebben afgesproken dat een twijfel leidend is en nee betekent.
Het zal vast ergens tussen alle reacties staan, maar heb niet zo'n zin om alles door te bladeren... Zijn er mensen die ervaring hebben met Club Mystique in Rucphen? Mijn man is 49 en ik 38 en willen voor het eerst naar een club gaan en kregen deze als tip.
Op het internet zijn de recensies vrij oud, dus daar wordt ik niet veel wijzer van :-)
Raeven schreef:
13-11-2017 11:16
Het zal vast ergens tussen alle reacties staan, maar heb niet zo'n zin om alles door te bladeren... Zijn er mensen die ervaring hebben met Club Mystique in Rucphen? Mijn man is 49 en ik 38 en willen voor het eerst naar een club gaan en kregen deze als tip.
Op het internet zijn de recensies vrij oud, dus daar wordt ik niet veel wijzer van :-)
Wij zijn in Mystique geweest en hebben daar meerdere verslagen over geschreven. In ons profiel kun je meer info vinden, ik geloof dat linkjes niet mogen ivm hengelen, dus het is even selfservice. voor je.
Hallo,

Wij (hetero-stel van midden 30 en eind 40) willen ook de stap nemen eens naar een paren/swingersclub te gaan en vinden de eerste keer heel spannend. Welke moeten we nu kiezen? Op basis van een website je keuze bepalen blijkt lastig want je ziet alleen wat interieurfoto's.
Sfeer is voor ons allesbepalend en die zal voornamelijk door de bezoekers bepaald worden. Op dit forum lijken veel ervaringsdeskundigen te zijn; welke club zou een goede keus zijn voor de eerste keer? Wat ons aanspreekt is een beetje stijlvol publiek, en dan idealiter op een avond waar de bezoekers maximaal onze eigen leeftijd zijn of jonger. We doen zelf ons best ons lijf in vorm te houden (...we zijn echt gewone mensen, geen Ken/Barbie, narcisten of sportschooltypes) en dat is ook wat we bij andere stellen hopen terug te zien. Van overduidelijk overgewicht worden we nou eenmaal niet geil.
Hoe zijn jullie ervaringen?
Afstand is voor ons niet zo'n punt, we willen er een weekendje weg van maken.
anoniem_358737 wijzigde dit bericht op 13-11-2017 17:34
Reden: typo
0.20% gewijzigd
Maximaal jullie eigen leeftijd? En allemaal slanke mensen? Klinkt eerlijk gezegd best veeleisend...
Als het merendeel van de mensen 30-40 is, dan maakt het toch niet veel uit dat er ook 50ers rondlopen? En net als op straat is ook in de club niet iedereen slank. Maar gelukkig ook niet iedereen dik. Laat je echt je avond verknallen omdat er ook mensen met overgewicht zijn?
De betere clubs zijn de Fun, de Fata en Mystique. Zelf heb ik van deze 3 alleen 1x de Fata bezocht, en ik vond het teveel kijk-mij-eens. Ik vond het de hogere prijs niet waard.
Alternatieven zijn o.a. Monique, Party Players en Eroroma (en vast nog een aantal anderen maar daar heb ik ook geen ervaring mee). Net even iets vriendelijker geprijst, en ik vind het daar gemoedelijker qua sfeer. Ook rustiger, minder stellen aanwezig meestal (in het weekend).
Wij hebben vinden FATA heel prettig, gemengd publiek, lekkere muziek, verzorgde ruimtes. Leeftijd van de bezoekers ergens tussen de 25 en 50 jaar oud. Entree is best prijzig, maar is dan wel all-in.....
De bevolking veroudert, dat zie je ook in clubs e.d. heel sterk. Heb je daar geen zin in mja, dan blijven er besloten feestjes over, misschien kun je kijken of je op SDC ergens tussen kunt komen, daar wil men nog wel eens van die eyswideshutgedoetjes organiseren geloof ik.

In een gewone club ga je het niet vinden. En de vraag is ook of men daar op jullie zit te wachten, dat je niet geil wordt van dik ala maar jullie leeftijdseisen slaan clubtechnisch kant noch wal.
.
_Marana_ schreef:
13-11-2017 13:04
en ik vind het daar gemoedelijker qua sfeer. Ook rustiger, minder stellen aanwezig meestal (in het weekend).
Mystique is druk hoor, in het weekend. En ook de showboat wordt dan aardig bezocht. Maar voldoen niet aan de eisen van hansengrietje.
.
SamenSwingen schreef:
13-11-2017 12:56
Wij zijn in Mystique geweest en hebben daar meerdere verslagen over geschreven. In ons profiel kun je meer info vinden, ik geloof dat linkjes niet mogen ivm hengelen, dus het is even selfservice. voor je.
Dank je wel 😘
HansenGrietje schreef:
13-11-2017 12:58
Hallo,

Wij (hetero-stel van midden 30 en eind 40) willen ook de stap nemen eens naar een paren/swingersclub te gaan en vinden de eerste keer heel spannend. Welke moeten we nu kiezen? Op basis van een website je keuze bepalen blijkt lastig want je ziet alleen wat interieurfoto's.
Sfeer is voor ons allesbepalend en die zal voornamelijk door de bezoekers bepaald worden. Op dit forum lijken veel ervaringsdeskundigen te zijn; welke club zou een goede keus zijn voor de eerste keer? Wat ons aanspreekt is een beetje stijlvol publiek, en dan idealiter op een avond waar de bezoekers maximaal onze eigen leeftijd zijn of jonger. We doen zelf ons best ons lijf in vorm te houden (...we zijn echt gewone mensen, geen Ken/Barbie, narcisten of sportschooltypes) en dat is ook wat we bij andere stellen hopen terug te zien. Van overduidelijk overgewicht worden we nou eenmaal niet geil.
Hoe zijn jullie ervaringen?
Afstand is voor ons niet zo'n punt, we willen er een weekendje weg van maken.
Aan te raden zijn de Fun of de Fata. Wanneer je naar de fun gaat kun je een Funarrangement rechtstreeks bij hotel Nieuwerkerk boeken. Vervoer van en naar de club is inbegrepen. Op zaterdagen komen in deze clubs vaker iets jonger publiek dan op vrijdagen of de zondag.
De verwachting maximaal onze leeftijd of jonger is onzin maar hopelijk begrijpen jullie dit zelf ook. Een dergelijk voordeurbeleid wat gericht is op leeftijd en gewicht zou denk ik ook niet gewaardeerd worden door een grote groep swingers. Niks mis mee om een voorkeur te hebben maar maak dat niet de norm voor hoe het publiek er uit moet zien. Jullie zullen ook niet bij iedereen in de smaak vallen. Juist een variatie aan mensen bepaalt de sfeer.
Rooss4.0 schreef:
13-11-2017 20:29
Mystique is druk hoor, in het weekend. En ook de showboat wordt dan aardig bezocht. Maar voldoen niet aan de eisen van hansengrietje.
Hansengrietje zijn ook niet helemaal piep meer. Eentje is midden dertig allee...maar de andere eind veertig..?? Nog effe en dan is hij of zij ook weer 50 geweest.
leen65 schreef:
13-11-2017 20:35
Juist een variatie aan mensen bepaalt de sfeer.
Amen*
Door reacties hier op het forum nieuwsgierig geworden naar Eroroma in Zwinderen. Zijn de parenavonden daar een beetje druk bezocht? Hoeveel stellen moet je dan ongeveer aan denken? En zijn er nog leuke overnachtingsmogelijkheden in de buurt?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
fitch schreef:
14-11-2017 11:31
Door reacties hier op het forum nieuwsgierig geworden naar Eroroma in Zwinderen. Zijn de parenavonden daar een beetje druk bezocht? Hoeveel stellen moet je dan ongeveer aan denken? En zijn er nog leuke overnachtingsmogelijkheden in de buurt?
Toevallig gisteren ons verslag afgeschreven. Als je het wilt lezen moet je even op ons profiel kijken. Klik op mijn foto.

Er waren zo'n 60 stellen op een DJ zaterdagavond. We sliepen in ons VWbusje op het parkeerterrein en brunchen altijd ergens in een Ikea met een heerlijk bordje zalm en een broodje. Aanrader! It's good to be a hippie!
leen65 schreef:
13-11-2017 20:39
de andere eind veertig..?? Nog effe en dan is hij of zij ook weer 50 geweest.
Nou zeg!
SamenSwingen schreef:
14-11-2017 12:03
Toevallig gisteren ons verslag afgeschreven. Als je het wilt lezen moet je even op ons profiel kijken. Klik op mijn foto.

Er waren zo'n 60 stellen op een DJ zaterdagavond. We sliepen in ons VWbusje op het parkeerterrein en brunchen altijd ergens in een Ikea met een heerlijk bordje zalm en een broodje. Aanrader! It's good to be a hippie!
Thx voor het uitgebreide verslag!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
TheZaphod schreef:
12-11-2017 09:51
En heeft iemand al enige ervaring met dat Novamora waar je nu steeds reclame over hoort?
Wij hebben een account op Nova mora, ook naar aanleiding van de eerste reclames die langskwamen op de radio.
We hadden al een account op regioswingers en het is beide dus hetzelfde.
Ook de site ondeugenddaten hoort in hetzelfde rijtje.
Verschillende sites met 1 gedeelde database. Lekker geld verdienen voor de eigenaar.

Er is ontzettend veel fake en de stellen (en vrouwen) worden gebruikt als lokkertjes voor de mannen.
Wij betalen nooit voor de sites, maar wanneer je ff wacht heb je weer een maand gratis vip.
Dit zodat je maar vaak actief blijft voor de wel betalende heren.

Ook is het fotobeleid daar niet helemaal geweldig, je mag je foto’s bijvoorbeeld niet beveiligen met een profielnaam door/op de foto, want die wordt geheid afgekeurd.
Wij wilden dat graag, nadat we een van onze eigen foto’s tegenkwamen als profielfoto bij een of andere klojo.
Foto’s van de man hier dus maar op afgeschermd gezet.

Nadat we al jaren meedraaien op regioswingers en sinds dit jaar op novamora hebben we nog nooit een date gehad.
We zijn wel best wel selectief, maar contacten die we wel hebben gelegd zijn of op niets uitgelopen of door gefake al voortijdig afgebroken.

Misschien voor anderen wel een leuke plek, maar geld erin steken zouden we zeker niet aanraden!
You only live once. Enjoy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven