Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
13-11-2017 20:29
Mystique is druk hoor, in het weekend. En ook de showboat wordt dan aardig bezocht. Maar voldoen niet aan de eisen van hansengrietje.

Vandaar dat ik Mystique in het rijtje met Fata en Fun zette, niet in het gemoedelijke rijtje Eroroma etc ;-)

Zouden we Hansengrietje weggejaagd hebben?
wonderlijk toch dat zoveel mensen zoeken en iedereen elkaar maar zo moeilijk vindt.
Wij zijn nu op theotherbook aan het rondkijken, as dat hier van iemand dat die site ook bestaat, maar daar zie ik nou ook nog niet direct iets van komen.

Wie gaat er mee 40+ dansen in Amsterdam op 1 december? :mrgreen:
_Marana_ schreef:
15-11-2017 20:26

Zouden we Hansengrietje weggejaagd hebben?
We hebben ze diep in het bos achtergelaten :yes:
Het valt trouwens bij thotherbook op dat de privacy niet zo goed geborgd is..je ziet zo wie er bij jou in de buurt woont en hoe ze er uit zien als ze hun foto's niet afschermen.
Uomo schreef:
15-11-2017 20:40
Het valt trouwens bij thotherbook op dat de privacy niet zo goed geborgd is..je ziet zo wie er bij jou in de buurt woont en hoe ze er uit zien als ze hun foto's niet afschermen.
Dat is bij de laider in de app van SDC niet anders. Men kon hooguit nog bij de buren aanbellen. Ik heb mezelf dus verplaatst en woon dus tegenwoordig in de plaatselijke HEMA. :)
Well behaved women rarely make history.
Vanya1 schreef:
15-11-2017 19:29
Wij hebben een account op Nova mora, ook naar aanleiding van de eerste reclames die langskwamen op de radio.
We hadden al een account op regioswingers en het is beide dus hetzelfde.
Ook de site ondeugenddaten hoort in hetzelfde rijtje.
Verschillende sites met 1 gedeelde database. Lekker geld verdienen voor de eigenaar.

Er is ontzettend veel fake en de stellen (en vrouwen) worden gebruikt als lokkertjes voor de mannen.
Wij betalen nooit voor de sites, maar wanneer je ff wacht heb je weer een maand gratis vip.
Dit zodat je maar vaak actief blijft voor de wel betalende heren.

Ook is het fotobeleid daar niet helemaal geweldig, je mag je foto’s bijvoorbeeld niet beveiligen met een profielnaam door/op de foto, want die wordt geheid afgekeurd.
Wij wilden dat graag, nadat we een van onze eigen foto’s tegenkwamen als profielfoto bij een of andere klojo.
Foto’s van de man hier dus maar op afgeschermd gezet.

Nadat we al jaren meedraaien op regioswingers en sinds dit jaar op novamora hebben we nog nooit een date gehad.
We zijn wel best wel selectief, maar contacten die we wel hebben gelegd zijn of op niets uitgelopen of door gefake al voortijdig afgebroken.

Misschien voor anderen wel een leuke plek, maar geld erin steken zouden we zeker niet aanraden!
Ik herken het probleem! Wij zijn nu ruim 2 jaar actief op ondeugend daten. En ook best veeleisend. Hebben nu 3 keer gedate, waarvan we met 1 stel een echte vriendschap + hebben opgebouwd. Een stel was een super leuke date, 3de stel was een grote flop.
Dus ja je moet inderdaad behoorlijk geduldig zijn.
Wij gaan waarschijnlijk voor een SDC account. In december schijnt er altijd een 'lifetime' actie te zijn, eenmalig betalen voor onbeperkt toegang. :)
Ik kijk rond op een reguliere dating site (vermeld netjes dat ik niet single ben) en kom daar tot mijn verrassing veel niet-single dames in open relaties tegen die soms ook op zoek zijn naar een ander stel via zo'n site..

Zoas Cruijff al zei.. je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Uomo schreef:
15-11-2017 20:34

Ik ben een keer op zo’n 40+ event geweest in Nijmegen. Was dieptreurig wat daar rondliep, veel babyboomers, ze konden het beter 60+ noemen. Maar misschien is dat in Adam anders...
Uomo schreef:
15-11-2017 20:40
Is dat nieuw bij TOB?
Of is er net als bij SDC een app?
Hyphen schreef:
16-11-2017 19:01
Ik ben een keer op zo’n 40+ event geweest in Nijmegen. Was dieptreurig wat daar rondliep, veel babyboomers, ze konden het beter 60+ noemen. Maar misschien is dat in Adam anders...
We zijn 1 keer geweest en er waren veel 40'ers die de moeite nog waard zijn..ik heb een fijn avondje gehad in ieder geval :)
GirlPowerrrrr-2 schreef:
16-11-2017 21:14
Is dat nieuw bij TOB?
Of is er net als bij SDC een app?
Op de website zit een kaart functie..die geeft geen adres aan maar wel welk dorp of welke stad. Voor mij in Amsterdam geen probleem maar dorpjes rondom Amsterdam zijn wel erg herkenbaar.
Wij zijn zaterdag in Mystique te vinden. Komen er meer mensen van het forum? Spreek ons gerust aan. Vinden we leuk!
Uomo schreef:
wonderlijk toch dat zoveel mensen zoeken en iedereen elkaar maar zo moeilijk vindt.
Wij zijn nu op theotherbook aan het rondkijken, as dat hier van iemand dat die site ook bestaat, maar daar zie ik nou ook nog niet direct iets van komen.

brrrrrrrr, wij geven op die datum de voorkeur aan Sameplace... Daar mag ik vast ook wel even stiekum tussendoor dansen...lol
Uomo schreef:

Heb je in Amsterdam geen cafe’s waar veel swingers komen, die zijn er volgens mij in iedere stad wel, dan kun je gewoon IRL contact met elkaar maken en kijken of het klikt. Wij zijn via SDC met mensen in contact gekomen die wisten waar veel swingers komen bij ons in de buurt.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Leefvandaag schreef:
18-11-2017 16:52
Heb je in Amsterdam geen cafe’s waar veel swingers komen, die zijn er volgens mij in iedere stad wel, dan kun je gewoon IRL contact met elkaar maken en kijken of het klikt. Wij zijn via SDC met mensen in contact gekomen die wisten waar veel swingers komen bij ons in de buurt.
Als iemand een dergelijke hotspot in Amsterdam weet, PB mij gerust de details :)
Uomo schreef:
18-11-2017 17:24
Als iemand een dergelijke hotspot in Amsterdam weet, PB mij gerust de details :)
Die hotspot noemen we fata morgana .15 min vanaf bijna overal in Amsterdam .wij komen ee altijd met een grote vriendengroep uit Amsterdam tenminste
Leefvandaag schreef:
18-11-2017 16:52
We zijn wel benieuwd waar die cafe's hier in het zuiden dan zijn.
Genieten met een geile G
Afgelopen zaterdag boor het eerst een heerlijke thuisdate gehad met een leuk paar.
Na wat wijntjes bij hun op de bank zijn we naar hun partykelder gegaan waar ze wat matrassen hadden liggen en hebben we het ons daarop gezellig gemaakt. Terwijl ik met mijn vriendin vreej kwamen er steeds meer handen van de anderen van te pas. Ook de dames onderling lieten zich noet onbetuigd. De daad hielden we voor nu nog bij de eigen partners maar alles bijelkaar is het zeker voor herhaling vatbaar.
Swinging020 schreef:
19-11-2017 20:40
Die hotspot noemen we fata morgana .15 min vanaf bijna overal in Amsterdam .wij komen ee altijd met een grote vriendengroep uit Amsterdam tenminste
Daar zijn we ook een keer geweest maar het is nou niet direct een plaats om mensen te leren kennen. In een club is het toch wel behoorlijk direct sex-gericht en niet van even een praatje maken om elkaar te leren kennen.

Dat is dan toch anders dan dat jij met je groep vrienden komt of wij als stel alleen

Tenminste, dat was de ervaring toen, wie weet gaan we wel nog een keer kijken.
Hey, Allemaal.
Ik zit al enige tijd met het idee dat ik met mijn parner naar een parenclub wil.

Ik heb verlangen om iets met een ander te doen. Op seksueel gebied.

Ik heb niets te klagen in mijn huidige relatie. De seks die we hebben is top. Wij zijn dan al 12 jaar bij elkaar. Vanaf ons 13e. (Toen ik 18 was en hij 20) is het een halfjaar uitgeweest en hebben we beide geproeft om het zo te noemen. En toch weer bij elkaar gekomen.

Eigelijk speelt deze verlangen al langere tijd. En probeer het met hints weleens te laten merken. Bijv kwam een poos terug op de radio; dan zei ik oooh; is dit misch wel wat voor ons. En dat zegt hij super lief ik heb toch genoeg aan jou. Of wij weten dat ons vrienden tevens buren dit weleens doen. Dit kwam in opspraak. En ik vertelde hardop ik ben ook wel nieuwsgierig ben hiernaar. En kletste wat toen vroeg de buurman in kwestie aan mijn vriend en jij? Hij antwoorde jahoor lijkt me ook wel wat. Ook swingen? Jahoor. Maar ik kon niet goed pijlen of dit stoer doen was. Of het gemeend. Daarna had ik een afspraak dus niet direct kunnen aanhalen....
Om de direct vraag te stellen vind ik lastig vooral ook omdat ik wel vaker hints geef....

Wat denken jullie?
Waarom niet rechtstreeks die vraag? Wij mannen houden niet van hints maar duidelijkheid. En zo krijg jij ook misschien eindelijk een duidelijk antwoord.
Maar wat doe je als hij het echt niet ziet zitten? Leg jij je daar bij neer om het over een paar jaar weer te proberen of?
Liefhebber, fijn dat jullie zo genoten hebben!

MissA welkom hier. Ik denk dat je het toch gewoon eens op een goed moment rechtstreeks moet zeggen. Het is een goed teken dat hij zo reageerde op de vraag van de buurman. Als jullie binnenkort gezellig samen op de bank zitten met een drankje erbij (praat soms iets makkelijker) zou je kunnen beginnen door te zeggen ‘weet je nog laatst toen debuutroman dat vroeg, toen zeiden we allebei dat het ons ook leuk lijkt. Meende je dat? Ik wel. Wil je een keertje kijken in een club?’
Liefhebber 64 schreef:
20-11-2017 13:10
Waarom niet rechtstreeks die vraag? Wij mannen houden niet van hints maar duidelijkheid. En zo krijg jij ook misschien eindelijk een duidelijk antwoord.
Maar wat doe je als hij het echt niet ziet zitten? Leg jij je daar bij neer om het over een paar jaar weer te proberen of?
Ja dan leg ik mij er bij neer. Ik ben gewoon eerlijk en ga zoiets niet alleen ontdekken. Daar is ons relatie te waardevol voor. Wij zijn wel 2x naar de kamasutra beurs geweest. Ook waar je kon kijken. En dat vond hij wel opwindend. Mischien me zelf idd over de drempel zetten om het rechrstreeks te vragen! Dank
_Marana_ schreef:
20-11-2017 13:11
Liefhebber, fijn dat jullie zo genoten hebben!

MissA welkom hier. Ik denk dat je het toch gewoon eens op een goed moment rechtstreeks moet zeggen. Het is een goed teken dat hij zo reageerde op de vraag van de buurman. Als jullie binnenkort gezellig samen op de bank zitten met een drankje erbij (praat soms iets makkelijker) zou je kunnen beginnen door te zeggen ‘weet je nog laatst toen debuutroman dat vroeg, toen zeiden we allebei dat het ons ook leuk lijkt. Meende je dat? Ik wel. Wil je een keertje kijken in een club?’
Ja mischien gewoon toch maar gewoon doen! Wat ik hier boven aangaf hij vond de kamastutra beurs ook erg leuk. En idd voor mij hoeft de eerste keer ook niet perse iets te gebeuren. Ik vind het het al heel leuk als hij er voor open zou staan om gewoon eens te kijken. Dan kan je altijd nog belissen.
Debuutroman? De buurman natuurlijk! Suffe autocorrect ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven