Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Hierboven staat een heel stuk over de risico’s met betrekking tot geslachtsziekten. Als je je houdt aan deze regels, dan is het risico al een stuk kleiner. Maar het is niet 0. Om zeker te weten dat je geen ziekte hebt opgelopen, is het verstandig je regelmatig te laten testen.

Je zult vermoedelijk niet graag naar je huisarts gaan, maar gelukkig hoeft dat ook niet.

Hoe en waar testen?

Er zijn 2 manieren om jezelf regelmatig anoniem te testen.

Via de GGD en online.

De GGD’s in Nederland hebben speciale SOA-spreekuren waar je als swinger een gratis test kunt krijgen. Je geeft een mobiel nummer en een voornaam op. Dat hoeft niet eens je echte voornaam te zijn: het gaat erom dat ze iets in de agenda kunnen zetten. Meer niet. Er is een tijdje sprake van geweest dat de testen geld gingen kosten, maar de meeste GGD’s doen het nog steeds gratis.

Je kunt aangeven waarop je getest wil worden. Sommige mensen vinden het heel eng om op HIV getest te worden. Maar HIV is niet meer het doodvonnis dat het 20 jaar geleden was. Als je het nu op tijd (!) weet dan kun je met medicijnen nog steeds een lang en gezond leven leiden. Ik vind het daarom heel belangrijk om het wel op tijd te weten. Dan kun je namelijk meteen de behandeling starten.

De testen zijn heel simpel: een paar buisjes bloed en urine. Vrouwen moeten daarnaast nog een stokje door de vagina strijken. Vroeger moesten mannen ook een stokje in de urinebuis ronddraaien (auw), maar dat hoeft niet meer: die test kan nu ook via de urine.

De artsen bij de GGD kijken je niet raar aan: er komen heel veel swingers

Na de test krijg je binnen 2 weken een SMS-je als alles goed is, en een telefoontje als er iets mis is.

Via www.soatest.nl vind je de plekken waar je gratis en anoniem kunt laten testen in jouw regio. Vaak is het wel druk. Als je graag met zijn tweeën wilt, dan moet je soms langer wachten. Mijn man en ik doen tegenwoordig de afspraken los van elkaar, want dan is het qua tijdstip sneller te regelen.

De andere mogelijkheid is online. Je bestelt dan een testkit voor ongeveer 45 euro en je doet de test thuis. Daarmee kun je geen HIV testen. Er zijn wel aparte thuistests voor HIV, maar die zijn niet

erg betrouwbaar. Dan kun je dus HIV-positief uitslag krijgen, maar toch wel geen HIV hebben en omgekeerd.

Er zijn swingers die bloeddonor zijn en dat ook blijven om op die manier gratis getest te worden. Maar een ziekte als HIV is pas na 3-6 maanden in het bloed aan te tonen. Je draagt jouw risico dan willens en wetens over op iemand die afhankelijk is van gedoneerd bloed. Doe dit alsjeblieft niet. Als je gaat swingen, stop dan gewoon met bloed doneren.

Hoe vaak testen?

De vraag is hoe vaak je je zou moeten laten testen. Daar is geen echt antwoord op. Als je veel contacten hebt, is het statistisch verstandig om het vaker te doen. Dan maak je de kans op doorgeven zo klein mogelijk. Meestal wordt aangeraden om het 1 keer per half jaar te doen.

Vaccinatie

Behalve testen is er ook nog de mogelijkheid tot vaccinatie. Je kunt je laten vaccineren tegen Hepatitis B. Hepatitis B is ook een SOA. Als je kiest voor de gecombineerde vaccinatie Hep A en B, ben je ook meteen beschermd tegen Hepatitis A. Twee voor de prijs van 1.

Soms heeft de GGD speciale aanbiedingen voor swingers tegen lage prijs.

Samen onveilig?

Tot slot: er zijn ook groepen swingers die samen afspreken regelmatig te testen, waarmee ze zichzelf een vrijbrief geven om het onderling zonder condoom te doen. Dat klinkt leuk, maar het blijkt dat er in zo’n groep toch altijd een paar mensen zitten, die andere uitspattingen maken. Hoeveel je iemand ook vertrouwt: ik zou die gok niet nemen met mijn gezondheid.
Buiten deze feiten over soa gaat het om de angst ervoor.

als je bang bent voor soa moet je niet gaan swingen, je kunt geen 100 % garantie geven.

Dus zul je het moeten relatveren of je zo beschermen dat je je kunt afvragen of swingen dan nog wel zo keuk is.

Je kunt je beschermen tegen de meest riskante soa, de regel vormen ter voorkoming van hiv en je laten inenten tegen hepatitus B

De andere soa kun je oplopen, zoals je diverse infectie ziekte kunt oplopen in dagelijks leven, Op straat loot je ter voorkoming daarvan ook niet met monddioekjes voor en handschoenen aan.

Ze zijn vervelend tot heel vervelen, maar zoals een soa verpleegkundige miij relativerend zei "je gaat er niet dood aan"

Ieder weegt voor zich af of het hem dat waard is, Je kunt uit angst ook niets doen met anderen.

Maar de meeste zijn met een kort kuurtje te verhelpen er zijn er ook waar je niet zomaar van af komt, maar herpes en wratten zijn op je voet en mond net zo vervelend hardnekkig enz, het zit alleen op een andere plek.

Wat ik er mee wil zeggen is dat je dus voor jezelf risico moet afwegen tegenover plezier.

Een ieder bepaald persoonlijk is het hem het waard is dat risico te lopen
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Verslag Bornedries in België, door Leen65 op 11-12-2011

Weer thuis van een heerlijk avontuur gisteravond in hoeve Bornedries. Geen jaloezie of onzekerheid en we hebben ons verbaasd hoe goed we ons er bij voelen.

Dit kwam in de eerste plaats door de relaxte sfeer die er hangt en het respect dat er is voor de ander.

Zal bij begin beginnen want ik maak er toch even een mooi verslagje van. Het was best een eind rijden maar gelukkig konden we ons hotel makkelijk vinden. Hier was het een dooie boel. Geen enkele gast te bekennen. Volgens de man aan de balie was er nog een stel die ook morgenochtend dezelfde tijd kwamen ontbijten maar die nu naar een feestje waren (Tuuuurlijk!! Feestje Bornedries, denk ik).

Even snel gedouchd en opgetut en toen taxi gebeld. Ik had er niet bij stilgestaan dat je bij de club niet zo maar naar binnen kan. Moet je dus echt aanbellen. Logisch natuurlijk. Hier moesten we ons eerst als lid inschrijven en betalen.

De ontvangst was trouwens erg vriendelijk. We kregen ook een korte rondleiding en uitleg en een locker toegewezen. Hier waren mensen zich al aan het omkleden. Blijkbaar was de dresscode al ingegaan maar werd gezegd, ga maar eerst lekker wat eten en drinken. Dat hebben we dus maar ook gedaan alhoewel ik niet echt veel kon eten. Beetje nerveus. Na enkele wijntjes zakte dit wel en durfde in ik de disco de vloer op te gaan. Hier werd veel geflirt en verleidelijk gedanst. Een lekker sfeertje en ook best veel lekkere mensen. Het was druk overigens.

De meesten tussen de 30 en 40, iets jonger als ons dus maar ook enkele veel oudere stellen (veel rimpels en los vel). In ieder geval was het heel relaxed en we vonden het heerlijk dat we ons er zo goed bij voelde. Al gauw zijn we ons gaan omkleden en dat was helemaal super. Tot mijn verbazing kreeg ik best wel wat aandacht met name van andere vrouwen. Ik ben niet bi maar vond het helemaal niet storend, best wel vleiend eigenlijk. Verder is het heerlijk zo ongenegeerd flirten en uitdagen. Heb me even uitgeleefd op de dansvloer.

Ons eerste rondje boven was meer rondneuzen. Best veel ruimtes boven en mooi ingericht. Geen bubbelbad, wel sauna maar dat hoefde voor ons niet. Even alleen een kamertje ingedoken en wat gerommeld. Daarna verder gelopen, onder weer wat gedronken. Toen weer naar boven en de cinema ingedoken. Hier waren toch enkele stellen behoorlijk actief. Er stonden banken in rijen voor de film en helemaal vooraan lagen matrassen. Hier ben ik er achtergekomen dat ik het supergeil vind om bekeken te worden terwijl we lekker aan het vrijen zijn. Begonnen met pijpen en beffen om daarna los te gaan op de bank. Echt lekker genoten naast allemaal andere stellen die het ook heel plezierig hadden. Daarna weer verder. Er bleken nog veel meer kamers te zijn. Af en toe weer wat handen gevoeld en weer van vrouwen maar nu ook heren. Ik vond het wel spannend maar aangezien we net heel aktief geweest waren wilde ik eerst wat gaan drinken. Deze keer wel een spa gepakt daar ik al iets teveel rosé op had. Wil me deze avond toch goed kunnen herinneren.

Weer even lekker gedanst. Een stel vonden we beiden wel erg leuk. De man had er wel zin in aangezien hij terugflirtte, de vrouw echter niet helaas. We zijn hier nog iets te verlegen in hoewel hoe later het werd hoe makkelijker. Dat bleek later boven wel. Weer even lekker de cinema in gedoken en nu gewoon helemaal vooraan op de matras. Hier wat handwerk verricht en toen toch verder gelopen. Het was behoorlijk druk en actief boven. We eindigden in een kamer met meerdere stellen die al lekker bezig waren. Gaandeweg terwijl we bezig waren handen gevoeld van het stel dat naast ons lag. Ik vond het erg lekker en spannend dus even lekker over en weer bezig geweest. Mijn man met andere vrouw ik met haar man.

Later onder waren we best in hogere sferen aangezien we er beiden dus blijkbaar geen moeite mee hadden om de ander met iemand anders bezig te zien. Het was echter al behoorlijk laat en veel minder druk. Jammer daar we nu wel contact kregen met een leuk stel van onze leeftijd. Ze vonden het jammer dat ze ons niet eerder tegen waren gekomen. Volgens mijn man later lagen zij in de cinema op de matrassen voor de bank waar wij dus lekker bezig waren geweest. Zij hebben ons dus zeker gezien. We hebben even lekker geknuffeld en gevoeld met dit stel. De man wilde erg graag naar boven maar de vrouw wilde naar huis omdat het al zo laat was. Het was ook bijna sluitingstijd. Jammer!!

En nu zijn we weer thuis en lopen we hier rond met een big smile op het gezicht. We willen heel graag nog een keer. Nu vonden we Bornedries echt mooi. Het restaurant is wel klein (wel lekker eten) en de disco is ook niet groot (wel goeie muziek) maar de ruimtes boven zijn erg mooi en het is erg groot boven! Het ligt echter toch ver weg. Nu maar eens rond gaan kijken dichter in de buurt. In januari gaan we zeker weer dat is nu al duidelijk!! Ik kan bijna niet wachten.
verslag van Acanthus in België door Leen65 d.d. 5-2-2012

Tegen de middag zijn we aangereden richting Hulste naar Acanthus. Even nog ergens een hapje eten en daarna ingecheckt in hotel. Lekker rustig aan gebadderd en opgetut. Lingeriesetjes showen en uitkiezen wat mee te nemen. Om half 8 zijn we aangelopen. Een lekkere, frisse wandeling van bijna 2km. Was goed te doen.

Aangemeld en een korte rondleiding gekregen. Daarna bij de lockers gauw lange broek (tegen de kou) uit en jurkje aan. Kort zwart jurkje met dunne panty met print (naad en soort tatoe-achtige tekening). Verder zwarte hooggehakte laarzen. Man in donkere spijkerbroek en donker hip overhemd. Eerst maar eens naar de disco. Vanwege klein aantal bezoekers was er maar 1 discotheek open helaas. Ook hier was het eerst erg rustig. Er waren wel wat koppels maar allemaal zeer bedeesd. Helaas ook in kleding. Op een enkele na dan..Je zag spijkerbroeken, gewone en bloesje met lange mouw en vestje..! Dan sta je eventjes te kijken, wat nu! Zon timide sfeer had ik niet echt verwacht. Hoewel de club mooi ingericht is vind ik de sfeer bij Bornedries beter en eerlijk gezegd ook geiler vanwege goedgeklede, beter gezegd schaarsgeklede mensen. Maar ja, misschien moet dit hier nog komen.

Dan maar een hapje eten. Een erg uitgebreid buffet, erg lekker maar helaas zelf vlees bakken. Er is niet zoveel ruimte dus alleen maar van buffet gepakt. Het eten o.a. buffet staat apart in een soort keuken. Er zijn 2 restaurantjes, een op begane grond en een in de kelder. Gezellig doch klein. Rustig gegeten, roseetje gedronken en toen weer de disco in. Mijn man mist het tapbier want er is alleen bier uit flesjes. Vreemd.

Een dappere dame in spijkerbroek (he??? spijkerbroek??) was alleen aan het dansen. Tja, dat kan dus volgens ons niet en zelf dus ook de dansvloer maar op. Beetje uitdagend dansen, elkaar teasen, jurkje af en toe omhoog schuiven en lekker los gaan. Deze bedaarde lui eens een beetje opgeilen. Het is ondertussen wel drukker in de disco en mensen komen nu ook de dansvloer op. We krijgen een paar complimentjes en ondanks dat de leeftijd vooral jonger is ook veel aandacht. Het wordt toch nog spannend.

Dus maar omkleden om naar boven te gaan. Even een domper want deze domme dame is haar lingeriesetjes vergeten. Niet in de tas gedaan..stomstom!! Gelukkig heb ik wel een rode bijna-string aan en rode bh met kant enzo..dus wel lingerie. maar niet iets waar ik me direkt happy bij voel. Met mijn maatje 40 heb ik toch iets een mollige buikje. Wil ik liever willen camoufleren. Maar ja, we doen het er maar mee. Wel even zwart jurkje mee. Ons eerste rondje boven hebben we alleen van elkaar genoten. Dan douchen en beneden weer gaan dansen waar ik toch even het jurkje aantrek. Lekker onder het dansen beetje striptease gedaan en het jurkje ging dus uit.

Weer naar boven en eens goed rondgekeken. Komen een koppeltje tegen waarvan de man onder een beetje aan het flirten was...leuke vent maar ik denk meteen, toch wel jong rond de dertig. Scheelt dus ruim 10 jaar en meer (midden/eind veertig). Mijn man kan niet laten de dame even te aaien waarop zij enthousiast regeert. Hmmm ze willen dus wel.Samen met dit koppel een ruimte gezocht en omdat het boven ineens heel druk is alleen nog ruimte in de darkroom. Hier hebben we lekkere sex met voelen, pijpen en uiteindelijk all the way. Moet wel effe op de rem aangezien er niet meteen gedacht wordt aan condoom. Gelukkig heeft de vrouwelijke helft van het koppel condooms bij zich en hoeven we niet te zoeken. Ze doen er verder ook zeker niet moeilijk over! De communicatie gaat wel in het engels aangezien dit koppel uit Griekenland komt. Verrassend maar wel lekker.

Weer eventjes bij komen op de dansvloer. Jurkje toch even aan. Voelt nog niet helemaal lekker zo met blote buik. Af en toe in het voorbij lopen voel ik een hand onder de jurk over mijn billen gaan...heerlijk. We gaan al gauw weer naar boven en belanden in de darkroom. Heb dit eigenlijk nooit zien zitten omdat je dan niet ziet wie er ligt maar nu......nu wordt het echt heftig. Lekker voelen en spelen. We blijven plakken aan een frans koppel. Voelt strak en een stuk jonger. Ik amuseer me met de man uitstekend. Voelen, pijpen, en ik voel zijn vingers heerlijk naar binnen gaan. Dan doet hij condoom aan voel ik en weer eventjes helemaal all the way...wauw! Dan ontdek ik een kant bij mezelf die ik eigenlijk niet verwacht had. Ik voel de handen van de vrouw over me heenglijden en voor ik het weet doe ik hetzelfde terug. Even later ligt ze bovenop mij en strelen we elkaar. Allemaal maar eventjes maar erg lekker zo in het vuur van het spel. Dat wist ik dus niet dat ik wel een beetje bi ben. Het heeft mij aangenaam verrast.

Helemaal in de wolken komen we onder. We drinken nog iets en worden links en rechts nog eens lekker vastgepakt. 't Is echter kwart over vier. We kleden ons om en wandelen weer terug naar ons hotel. Geen zin om lang te wachten op een taxi.

Kortom, het was een heerlijke avond!

Mooi club Acanthus maar wel met wat kanttekeningen. Sommige mensen gaan er blijkbaar naar toe om alleen te dansen. Het mag, maar aangezien ze dus niet in dresscode gaan, wordt de sfeer niet echt erotisch onder. Ik kon geen bubbelbad vinden en ik vond de ruimtes boven wel mooi maar niet zo mooi als Bornedries. Aankleding was deftig, sfeervol en het was er zeker hygiënisch. Er liep ook genoeg (erg vriendelijk) personeel rond, ook boven. Er werd ook nadrukkelijk gezegd dat je alleen samen naar boven mocht. Dat was goed geregeld.

Een mooie club dus maar wij vonden Bornedries toch net iets meer hebben. We klagen echter zeker niet want daar was het allemaal veelste lekker voor!!! Voor herhaling vatbaar hoor!!
Verslag over Schikeria in Dortmund door Stephanieking d.d. 19-2-2012

Hierbij een verslag van de spontane actie van mr. King en mij afgelopen zaterdag. Toen schoot het mr. te binnen dat hij laatst op SDC iets las over een club in Dortmund, Schickeria. Aangezien dit dichterbij is dan de Fun bedachten we ons spontaan dat we daar best eens heen konden rijden en waarom niet vanavond??

Kortom, in de auto en richting Dortmund. We kwamen er rond kwart voor 10 aan. De club ligt op een industrieterrein en van het gebouw zelf wordt je ook niet vrolijk maar de buitenkant zegt niets dus naar binnen... Je komt direct binnen in het bargedeelte en betaalt de entree bij een kassa aan de bar. Die avond was het thema Young Dream. Je betaalt entree naar je leeftijd op die avond, dus ben je 30, dan 30 euro met een maximum van 70 euro per stel. Aangezien wij 36 en 41 zijn zaten we dus in principe aan het maximum maar omdat we laat waren (club gaat om 8 uur open) betaalden we maar 60 euro.

We zagen direct dat het thema goed nageleefd werd: het was bomvol met piepjonge mensen, gemiddelde leeftijd 23 jaar!!

Er hing een uitbundige sfeer en de dansvloer stond vol. Groot nadeel voor ons niet-rokers: er wordt gewoon gerookt binnen. Als je door het bargedeelte heen bent gelopen kon je in het eetgedeelte. Keurig verzorgd met een zaaltje met een grote vierkante tafel en lederen bankjes waar je kunt eten en evt contacten kunt leggen. Het eten (buffetvorm) was in orde, wel wat Duits (casselerrib bijv.) en prima te eten. Een aparte bar waar je alcoholvrije drankjes kon halen. Na de eetgedeelte volgt het erotische gedeelte, een darkroom, een SM-kamer waar een demonstratie bezig was met bondage en een lange gang met 8 kamers met bedden in 1000 en 1 nacht thema. Verder was er een grote "orgieruimte" maar wel sfeervol met een nep-haardje. Meer dan voldoende condooms en handdoeken. Tegenover die ruimte nog een kleinere ruimte waar ongeveer 2 stellen in konden.

Alles overigens open om bekeken te kunnen worden maar met de mogelijkheid om de kamer of ruimte af te sluiten met een doorzichtig gordijn. Op bordjes was te lezen dat dit betekende dat je geen prijs stelde op mensen erbij. Er werden ook fluoriderende bandjes verstrekt waarvan de kleur je voorkeur aangaf, bijvoorbeeld groen was "overal voor in", rood dat je alleen samen wenste te zijn, blauw was "bi" enzovoort...

Wij belandden in de orgieruimte en daar bleek onze leeftijd absoluut geen rol te spelen want wij werden enthousiast benaderd door een jonge meid die bezig was in een kwartet waar wij naast lagen en ons daarin betrok. Lekker gekust en gevoeld (mr. werd nog even gepijpt) maar ook lekker samen bezig geweest. Daarna even gedouched (uitgebreide collectie douchegels e.d.) en wat gedronken. Dat was nodig want het is overal erg warm! Toen weer terug gegaan naar dezelfde ruimte en samen weer lekker bezig geweest met uitzicht op de leuke jonge mensen. Weer gedouched en wat gegeten en rond 1.45 uur naar huis gegaan. De club sluit om 2 uur.

De club is schoon en alles is erg goed verzorgd, als in: föhn bij de douches en toiletten, haarlak, bodylotion, scheergel en zelfs mesjes tot aan tandpasta en tandenborstels aan toe. Erg mooie, jonge mensen maar dat had met het thema te maken, we begrepen dat het publiek normaal wat ouder is. Persoonlijk vond ik het meer aandoen als een discotheek met extra's dan aan een club. De Fun vind ik sjieker en veel meer klasse hebben qua inrichting maar we hebben ons al met al prima vermaakt en gaan hier zeker nog weer een keer heen.
Ervaring Beverly2000 (door Exploliefje op 10-5-2010)

Het is altijd leuk om verslagen van anderen te lezen. Voor wat hoort wat dus hier eentje over een Duitse club: Beverly2000. We waren daar eind april. We hebben in Nl een aantal clubs bezocht, Fun4Two is onze favoriet maar we willen afwisseling en ook wel eens over de grens gaan kijken.

Beverly ligt in Solingen, een 1,5 uur rijden van Arnhem. De omgeving is meteen buitenland: een (laag) bergachtig gebied. Solingen ligt in een dal met traditionele mooie huisjes en een kasteel waar je naartoe kunt lopen of met een kabelbaantje. We verbleven in een dorpshotelletje aan de rivier de Wupper.

Vanuit het hotel moet je een kleine kilometer lopen, de club heeft ook een busje maar het is een leuke wandeling.

Het was al vroeg druk, na binnenkomst (betalen, geen namen opgeven of zo) moet je eerst door de disco om je om te kleden. Disco is precies goed, groter dan de Fun maar met leuke hoekjes en, onze favoriet, een schommelbed. Vanaf dat bed heb je een mooi overzicht over de disco en kun je zelf laten zien wat je in huis hebt. En dat deden we dus ook.

Publiek is divers, goed verzorgd en had er zin in. We hadden gekozen voor de laatste zaterdag van de maand: geen single mannen (alhoewel er een paar verdwaald rondliepen). Er zijn veel ero-ruimtes waarbij de nadruk op sm opviel. Overal stonden wel wat apparaten, doktersstoelen etc. Gedurende de avond kwam je mannen tegen met een aluminium koffertje waarin ze hun strenge gereedschap hadden meegenomen. Had ik in Nl nog niet gezien. Het was niet heel storend maar een keer zijn we weggaan toen een meester zijn dame hard aan het bewerken was.

De ero-ruimtes vond ik minder dan de Fun (blijft toch onze maatstaf). Het is er niet zo knus, divers en intiem als in Moordrecht. Iets minder verzorgd ook (niet de hygiëne, die is prima): ze zijn allemaal een beetje hetzelfde (de bovenste verdieping was dicht). Er zijn geen zwembad, sauna of bubbelbad. Wel goede douches (ook afsluitbaar en dat is soms wel prettig). Handdoeken, condooms en zo zijn in ruime hoeveelheden te vinden.

De mensen zijn aardig en niet opdringerig. Sterker nog: we vonden iedereen erg op zichzelf. In de Fun en de Showboat beland je vanzelf wel in erotische situaties. Is het daar niet op de dansvloer/bar dan gebeurt het wel in de ero-ruimtes. In Beverly niet, daar moet je er zelf echt achteraan.

Het buffet is er echt super. Er is altijd veel lof voor het eten in de Fun maar als je het buffet van Beverly hebt gezien en gegeten is de Fun een armoedige snackbar waar je zelf je eten moet bakken.

Na een nacht lekker geslapen te hebben nog even naar het kasteel met de kabelbaan en een mooie wandeling gemaakt. Het werd daardoor echt een mini-vakantie en dat vond ik met name leuke aan Beverly. Erotiek, bergjes, kasteel maken het een mooi weekend dat deze keer meer bood dan de Fun met het ongezellige hotel in Capelle.

De site van Beverly2000 (.de) is oud en op mail (kortingsbonnen) wordt niet gereageerd.

Of het een aanrader is? Absoluut
Verslag Mystique vrijdagavond party avond

Afgelopen vrijdag was de aftrap voor een heerlijk verjaardagsfeest van Mystique. Ze bestaan inmiddels 11 jaar. Deze avond hadden ze de 3 lekkerste avonden in een samengevoegd.

Lover girl party, gigolo night en black edition.

Rond half 10 kwamen we aan, parkeerterrein vonden we nog aardig leeg en vreesde dat het, ondanks het feest, rustig zou zijn. Dit bleek gelukkig anders te zijn.

Na aangebeld te hebben werden we, door een potige beveiliger, binnen gelaten in de wondere wereld die Mystique heet en welkom geheten door twee lieftallige gastvrouwen.

Op de een of andere manier krijgen ze het voor elkaar dat zodra je binnenkomt je gelijk in een zachte, lieve zou ik bijna zeggen, erotische sfeer terecht komt.

Na betaald te hebben en ons locker sleutel gekregen te hebben schuin rechts de trap af naar de kleedruimtes met ruime lockers. Kleedruimte is ruim van opzet er staan diverse bankjes, een grote spiegel met goede verlichting om de make-up en haar bij te werken en een plafond hoge spiegel om jezelf nog even te bewonderen.

Ons op ons gemak omgekleed. Ik mijn jurkje en schoenen aan. Deze keer om de feeststemming te verhogen extra mijn best gedaan. Mijn haren in de krul om mijn outfit helemaal af te maken. Vriendlief zag er heerlijk uit in zijn mooie broek en bloes.

Ondanks dat we nu al regelmatig een club hebben bezocht blijft er altijd een gezonde spanning bij mij aanwezig. Eerst naar het toilet en dan langs de ingang de gang (waar regelmatig een kleine shop met kleding, schoenen of sieraden is) door, rechts een kleine rokersruimte. Staan een 3 tal statafels, een aantal krukken en een iets te smal bankje tegen de achtermuur. Ventilatie is het raam wat openstaat. Is geen super ruimte.

Verder rechtdoor de trap op richting bar. Sfeer is altijd goed. Er wordt altijd makkelijk contact gemaakt. Open, vriendelijk, oprecht geïnteresseerd, relaxed.

Bij een van de charmante dames aan de bar een drankje besteld en met de klok mee een rondje gaan lopen. Het is gelukkig drukker dan gedacht. De meeste hebben hun best gedaan op hun kleding. Erg leuk om te zien. Sfeer verhogend. De leeftijd varieerd van begin 30 tot eind 50 schat ik. Ik trek veel bekijks met mijn outfit en hoorde, terwijl ik een leuke man aankeek, bij het voorbij hem tegen een andere man zeggen: '"Kijk, dat vind ik nu een mooie vrouw". Altijd heerlijk als je zo'n spontaan complimentje opvangt. Na een vette knipoog verder lopend even snel een kijkje in het restaurant genomen. Tafeltjes waren goed bezet met diverse kletsende stelletjes. Buffet is goed en ruim van keus. Zowel warm als koud. Het vlees mag je zelf grillen.

Heerlijk even met zijn twee in de ruim opgezet lounge gedeelte bij het grote scherm met Hustler TV op een van de heerlijke chaise longue gaan liggen. Even elkaars lijven voelen, drankje drinken en ondertussen kijken wie er allemaal binnen was en kleding kijken (wie weet zie je weer iets leuks om je garderobe mee uit te breiden). Er stonden al een aantal stelletjes gezellig met elkaar te kletsen.

Na ons drankje via de andere kant richting dansvloer, dan kom je langs de nis met sauna en trap naar boven.

Dit keer zijn we niet boven geweest. Maar daar heb je diverse kamers. Als je bovenkomt kom je op een overloop met rechtdoor direct nog een toilet en twee douches en rechts een gang in en kom je gelijk bij de orgie ruimte met kijkgaten. Boven blijft mijn oriëntatie vermogen nul komma nul dus als ik een kamertje niet op de juiste plek heb sorry. Naast de orgie kamer heb je het huis van Hans en Grietje. Schattig huisje met raampjes en gordijntjes. Deur kan op slot en gordijnen dicht. Dus hier kan je jezelf zoveel privacy gunnen als je zelf wenst.

Verder heb je rechts van de orgiekamer nog een nis met een groot matras op een verhoging waar je heerlijk met een ander stel terecht kan. Daarnaast de ingang van de tweede orgieruimte die ook een nis heeft van dezelfde afmetingen die weer uitkijkt op de tweede orgieruimte. Hierdoor ben je samen/met zn vieren maar toch niet alleen. De nissen zijn niet afsluitbaar.

Links van de trap heb je onder het raam een houten sm-stoel staan met een heerlijke vibrator voor 2 erbij (aan één kant word dat ding warm. Heel bijzonder) en een doorgang naar nog een aantal die je af kunt sluiten met een gordijn.

De dansvloer is onze favoriete plek aan het begin van de avond. Muziek was vanavond voornamelijk top 40 (slamFM achtig) en trance. Heerlijk dansend elkaar teasen. Vrij snel had ik sjans met een leuke vrouw die zich gekleed had in een ondeugende marine look met strikjes op haar kousen. Helaas zag ik haar man niet zitten en mijn vriend haar niet.

De dansvloer bleef jammer genoeg lang leeg vrij leeg. Er keken wel een heleboel mensen maar niemand durfde. Volgende keer toch maar de stoute schoenen aantrekken en kijken of we een leuk stel de dansvloer op kunnen krijgen?

Door Saskia werden we nog getrakteerd op een paaldansshow. Wow! Wat deed ze dat goed. Heerlijk om te zien. Hoe leuk het me ook lijkt, ik durf dat nog steeds niet aan. Veel te bang dat het mis gaat en ik op mijn kont terecht kom. Haha!

Daarna werd het tijd om de dames en heren voor te stellen. In totaal 15 m/v. Sfeer kwam er gelijk goed in en iedereen ging zich lekker omkleden. Het was druk in de kleedkamer met een sfeer vol verwachtingen. Helemaal goed. Me omgekleed in zwart leer setje. Mijn Romeinse sandalen eronder, blingbling ketting om. Vriend had zijn zwarte boxer aangetrokken met shirtje. Lekkerrrrr!!

Boven gekomen nog even de dansvloer op, waar nu gelukkig meer mensen aan het dansen waren. De dame waar ik vlak daarvoor al sjans mee had had zich omgekleed. Zag er weer lekker ondeugend uit. Paste volledig bij haar uitstraling.

Na de dansvloer maar weer eens de andere kant van de club verkent. Langs de ingang het andere gedeelte in. Achter de ingang (tegenover de trap naar de kleedruimte) heb je toiletten die netjes en schoon zijn. Bij de dames ligt er ook een föhn en deo. Wanneer je linksaf helemaal naar achteren loopt heb je de darkroom, de ruimte ernaast (teruglopend) heb je een barretje waar je champagne kan pakken een paar zitjes rondom een groot rond bed waar regelmatig actie te zien is en aan de zijkant nog een grote spiegelkamer die niet op slot kan. Aan de andere kant van de grote ruimte kom je uit bij het heerlijk groot en mooi ingericht bubbelbad en wederom een netjes en schone doucheruimte waar altijd ruim voldoende handdoeken voor handen liggen, 3 lekker warme douches met zeep dispensers.

Even naar het bubbelbad waar al een aantal stelletjes zaten. Lekker even genieten van elkaar en maar weer douchen. Vriendlief liep even weg en een van de black men kwam de doucheruimte binnen. Kwam, zag (mij) en overwon. Laat ik het daar maar op houden. ;)

Sigaretje roken en terug naar de dansvloer. Vrij snel kreeg mijn vriend een mooie vrouw in het vizier en die had ook een leuke man. Toch nog even samen dansen en daarna weer even naar de rokersruimte wat erg vol was. Het stel was daar ook en daar was eigenlijk nog het enige plekje vrij waar we enigszins konden staan. Raakte met elkaar in een leuk gesprek en zijn lekker met z'n vieren gaan bubbelen. Het klikte enorm met elkaar, zaten volledig op een lijn. Beetje teasen en pleasen en daarna met zijn 4-en gedoucht en de spiegelkamer opgezocht waar we heerlijk van elkaar genoten hebben. Terwijl ik flink verwend werd door haar man, liet mijn vriend haar flink genieten. Om daarna weer even heerlijk mijn vriend te voelen, lekker met haar te vrijen of geweldig verwend te worden door 3 mensen. We hebben ons volledig laten gaan.

Achteraf hoorde ik van mijn vriend dat we veel bekijks hadden getrokken. Ik was blijkbaar zo ver weg dat ik daar niets van mee gekregen heb.

Nadat we ons weer gedoucht hadden, gingen de mannen wat te drinken halen en de vrouwen alvast naar de rokersruimte waar we nog even na gingen genieten en praten. Helaas kwam daarna iemand van het personeel ons waarschuwen dat ze gingen sluiten. Ik was echt super verbaasd. De avond was omgevlogen. Helaas aan al het lekkers kwam een eind.

Ik had nog veel meer kunnen vertellen maar dan werd mijn verhaal helemaal zo lang.

Wie nog meer een beeld van Mystique wilt krijgen moet maar eens een kijkje nemen op http://parenclub-mystique.nl/
][/fgcolor] Voor mensen die iets anders zoeken dan een parenclub

quote:

gimmemore schreef op 21 mei 2012 @ 13:43:

maar meer de 'gewone' uitgaansclub met een stoute bovenverdieping?

En dan inderdaad wel dat er ook daadwerkelijk wat uitgespookt wordt. Vooral op de dansvloer vond ik de sfeer in de fun helemaal niet ondeugend ofzo, eigenlijk heb ik in tijden niet zo braaf gedanst, haha! Dat teasen vind ik juist zo leuk, maar er werd niet echt speels gereageerd.

einde quote.

Als ik zo lees waar jullie tegen aan liepen denk ik dat jullie je meer thuis zullen voelen op erotische dansfeesten. Ook dan heb je niet altijd een mooie strakke jan de bouvrie inrichting,maar je staat wel in de meer gewone uitgaansgelegenheden. Op partyfloc vind je diverse organisaties (elixer, exceptionnel, little sins, the Bitch. Wasteland, enz) geregeld vind je er ook erotische ruimtes waar wat gebeurd.

nadruk ligt meer op trance en dance met betere dj's en dat trekt ook jonger publiek, al vind je hier ook de oudere en minder strakke swingers die van het party gebeuren houden. Fata Morgana staat (of stond) ook bekend om zijn beter draaien

Het is minder oubollig dan de club en dat is ook de reden dat veel swingers van club meer op de partyscene zijn overgestapt.

Wie weet sluit dat meer bij jullie aan. Let dus wel even op of er ook ruimtes zijn waar je wat mag doen.

nadeel je vind hier weer geen douchegelegenheid.

Een tussenweg is bv club organza, daar wordt volgens kenners goed gedraaid (al hangt het ook van het feest af, be shameless is bv een feest waar liefhebbers van vinden dat er goed wordt gedraaid) dit is een vroegere parenclub die nu meer feesten organiseerd en dus nog wel douche faciliteiten heeft. Party players in Lelystad heeft dat ook, maar van beide kan ik niet echt zeggen dat het er strak en modern uitziet, in ieder geval minder oubollig.

elixer geeft feesten op een locatie en volgens vrienden die er geweest zijn dat zag er wel mooi uit, ben er zelf niet geweest maar wil er de volgende keer wel eens uit. Exceptionnel zoekt ook altijd mooie locaties uit maar die geven niet altijd de gelegenheid om ook te sexen op hun feesten.

Kijk dus ook een beetje op de site;s van de locatie waar zo'n feest gegeven wordt om een indruk te krijgen en te zien of dat meer naar jullie smaak is.

Je vind op deze feesten in ieder geval wel mede swingers waar jullie je meer thuis bij voelen en daar kun je ook altijd nog buiten de club mee afspreken of spanning mee opbouwen.[
Ikkuh!!! Cabrio..ik kon echt niet vrijdag...work to do
Een iets mindere ervaring in de fun4two...

We zijn laatst voor het eerst naar een club geweest. Omdat we beiden best wel kieskeurig zijn als het om uitgaan gaat, wilden we wat 'de beste club van europa' genoemd wordt maar gelijk proberen, de fun4two dus.

Onderweg natuurlijk doodzenuwachtig, want hoewel we wel ervaring hadden met erotisch uitgaan, was dit toch weer iets heel anders.

Bij aankomst vonden we het aantal dikke auto's vooral opvallend. Wij volgden de netjes aangeklede mensen richting ingang en fluisterden al tegen elkaar... dat stel ziet er goed uit, die had ik hier nooit verwacht, etc. Dus vol verwachting naar binnen, maar het viel ons toch wat tegen...

Na een paar drankjes en wat kletsen op de megadrukke dansvloer een rondje gemaakt om eens te kijken hoe het er allemaal uit zag. Van boven kregen we op zich een betere indruk dan van het dansgedeelte. Er is echt wel aandacht besteed aan de aankleding etc en er zijn veel faciliteiten zoals de grote jacuzzi, sauna, allerlei soorten zitjes en ruimtes. Toch kwam het geheel op ons wat ouderwets over. Wij houden ook meer van wat strakker en moderner.

Nog rustig boven, wel alles even gezien, terug naar de dansvloer. We kregen toch echt een beetje een campingdisco in ondergoed gevoel bij het geheel. Niet onze muziek (wel dance op zich, maar gewoon oud en meer top40 versies dan clubmuziek), slecht aan elkaar gedraaid, ons-kent-ons sfeertje, zeer gemengd publiek (absoluut niet alleen maar mooie mensen), toch wel een vrij hoge gemiddelde leeftijd (we zijn zelf begin 30) en het elkaar bekijken... de scheveningse boulevard is er niets bij. We kregen genoeg aanspraak, maar vonden de benadering gewoon niet fijn, teveel gericht op scoren. Er werd nog net niet begroet met 'Neuken?', haha!

Dus samen naar boven gegaan en prima seks gehad (met publiek ;)) Later op de avond nog wel leuke stoute dingen gedaan die boven ontstonden. Op zich was dat allemaal leuk, geen negatieve ervaringen ofzo, maar terug in de auto hadden we er beiden een beetje een leeg gevoel over. Onze eerdere stoute belevenissen vonden we spannender, spontaner, intiemer, intenser... gewoon beter. We kregen een beetje het idee dat het allemaal wel erg gericht was op show en uiterlijk vertoon, dikke auto's op de scheveningse boulevard idee.

Kortom, niet ons ding. Niet om iemand te beledigen die het geweldig vindt, maar dit was ons gevoel erbij.

Wij houden het bij dates en erotisch getinte feestjes, meer opbouw van spanning, meer spontaniteit....
Zo, mijn verslagje nog even geplaatst....

En om er nog even op door te gaan. Kan iemand niet een mooie sjieke club openen?

Denk bijv aan design hemelbedden met half doorzichtige gordijntjes die je al dan niet kunt sluiten, mooi diffuus licht met kleuraccenten voor sfeer, geen vloerbedekking maar vloerverwarming, spa sfeertje in het natte gedeelte, agent provocateur-stijl boudoir ruimtes, speelse inrichting met doorkijkjes door bijvoorbeeld glazen strips in de vloer, etc.... en natuurlijk een dansgedeelte met goed licht, liefst dansers, een strakke bar en een dj waarvoor je terug komt.

Het buffet mag van mij eruit. Wat dachten jullie van hapjes als sushi en tapas op de bar?

Want serieus, ga je stevig bunkeren na 22u, net voordat je een wilde nacht gaat hebben? :P

Ik bied me bij deze aan als lid van de denktank als iemand besluit het op te gaan zetten
In de panorma nr 13 stond iets over een swingersfeest, iets van villa X. Ze beweren in opzet iets te zijn tussen parenclub en erotische feesten als bitch en wasteland (parenclub te ver en wasteland te soft volgens de organisators)

volgens het artikel is het sfeervol verlicht en ingericht. achter doorszichtige gordijnen loungbanken enz en de hele avond gratis oesters, het zijn nog wel geen sushi;s maar het komt misschien in de buurt van wat je zoekt.

op de fotos bij het artikel zie je iets van de inrichtig en daar zie ik strakkere banken en bar. wie weet moet je dat eens proberen en dan zeker hier verslag gaan uitbrengen
quote:gimmemore schreef op 21 mei 2012 @ 16:36:

Zo, mijn verslagje nog even geplaatst....

En om er nog even op door te gaan. Kan iemand niet een mooie sjieke club openen?

Denk bijv aan design hemelbedden met half doorzichtige gordijntjes die je al dan niet kunt sluiten, mooi diffuus licht met kleuraccenten voor sfeer, geen vloerbedekking maar vloerverwarming, spa sfeertje in het natte gedeelte, agent provocateur-stijl boudoir ruimtes, speelse inrichting met doorkijkjes door bijvoorbeeld glazen strips in de vloer, etc.... en natuurlijk een dansgedeelte met goed licht, liefst dansers, een strakke bar en een dj waarvoor je terug komt.

Het buffet mag van mij eruit. Wat dachten jullie van hapjes als sushi en tapas op de bar?

Want serieus, ga je stevig bunkeren na 22u, net voordat je een wilde nacht gaat hebben? :P

Ik bied me bij deze aan als lid van de denktank als iemand besluit het op te gaan zetten

Moet bekennen dat een vriendin van mij dit regelmatig overweegt. Vrees alleen dat dit nimmer daadwerkelijk van de grond gaat komen.

Weet iemand trouwens hoe dat zit met het pand waar de de aftrap voor de eerste sleazers/KotB zou zijn? Ik dacht Tilburg. Nieuwe eigenaren hadden de boel helemaal verbouwd maar op allerlaatste moment ging hebben ze het volgens mij alsnog niet geopend.
quote:femminile schreef op 21 mei 2012 @ 16:13:

Ikkuh!!! Cabrio..ik kon echt niet vrijdag...work to do Ik weet het. Jammer. Weet zeker dat jullie je opperstebest vermaakt zouden hebben. Maybe nexttime.
iemand die zo'n club wil openen, waarom doe je het zelf niet? Ik denk om zelfde reden, niemand heeft zin dat risico (zeker in deze tijd) te nemen. En te veel mensen hebben gedacht het idee te hebben en bleken het toch niet te redden.

Je moet al snel het zelfde kunnen bieden als de grotere clubs in het westen van het land, dus jacuzzie, zwembad en sauna, en dat is een hele investering die je er maar uit moet zien te halen. en 1 keer een teleurstelling of te weinig bezoekers en men stapt al weer terug naar de vertrouwde clubs die goed lopen.
Villa X gevonden... en je gelooft het niet, maar hun feestje op 2 juni is incl sushi, haha!

Helaas kan ik dan niet, maar inderdaad een goede tip... wederom.

Zelf begin ik niet aan zo'n project, de werktijden staan me niet aan

Maar ik denk echt wel dat er een markt voor is hoor. Zeker als het zodanig wordt ontworpen dat de aparte onderdelen (spagedeelte, dansgedeelte, playrooms) ook los verhuurd kunnen worden bijvoorbeeld.
Ik heb ook gegoogle't helaas staan er bij de foto's niet veel indrukken van de inrichting.

Maar heb ook idee dat ze het op verschillende locaties houden,. 2 juni zie ik zandvoort staan en vorig feest was las ik in Amsterdam west in een studio.
Cabrio,

Prachtig verslag

Nu ik het allemaal zelf heb gezien weet ik precies wat je bedoelt

Ben wel nieuwsgierig geworden naar hoe je eruit zou kunnen zien hahaha. Wie weet komen we elkaar ooit een keer tegen bij Mystique.
Is dat swingerscafé in Den Haag (?) al geopend? Zo ja; iemand geweest?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@cabrio: mooi verslag, heb meteen weer zin in een clubbezoekje...;-)

@gimmemore: mag ik vragen op welke dag jullie geweest zijn? Het kan qua publiek ontzettend veel uitmaken of je op vrijdag (per thema ook nog grote verschillen), zaterdag of zondag gaat. Dit even buiten het feit om dat de entourage niet jullie smaak was.
quote:penopauze schreef op 21 mei 2012 @ 18:31:

Cabrio,

Prachtig verslag

Nu ik het allemaal zelf heb gezien weet ik precies wat je bedoelt

Ben wel nieuwsgierig geworden naar hoe je eruit zou kunnen zien hahaha. Wie weet komen we elkaar ooit een keer tegen bij Mystique.

Dank je wel. Had wel een beetje verwacht dat je gelijk je avond een beetje zou gaan herbeleven. ;)

Tja, hoe zie ik eruit? Zal je ontdekken wanneer we toevallig allebei op dezelfde avond naar Mystique gaan.
[quote]stephanieking schreef op 21 mei 2012 @ 18:43:

@cabrio: mooi verslag, heb meteen weer zin in een clubbezoekje...;-) [quote]

Leuk dat het dankzij mijn verslag weer bij je gaat krieblen.
Cabrio, we hebben beide besloten om zeker weer een keer tegaan. Maar de frequentie zal wel laag liggen, we willen het exclusief en speciaal houden (zeggen we nu hahaha) maar als ik nu nog de fijne naweeën van zaterdag voel kan dat ook zo weer veranderen;-)
Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen. Ik schreef het niet om te hengelen. Doe ik niet.

Wij gaan wanneer we daar zin in hebben en wanneer ik zie dat iemand van hier ook gaat dan maak ik het kenbaar in de zin van leuk om elkaar even in het echt te zien. Niets meer en niets minder.

Op NYE zijn we iemand van hier tegen het vege lijf gelopen en even met elkaar gekletst. Kwamen we pas achteraf dankzij de verslagen achter. Dat was wel weer heel erg grappig.
Ik heb verleden jaar gehad dat ik met mijn nick werd aangesproken. Ik had toen nog een AVA van mijn billen in een ringensetje en dat herkende zij. Vond ik wel grappig.

Was echter een tijdje daarna ook de reden dat ik die AVA juist niet meer gebruik; had een behoorlijk kritisch verslag geschreven en werd daarop aangesproken door iemand die het niet met mijn mening eens was. Daardoor toch maar weer wat meer de anonimiteit gezocht.

Mag ik als een kind zo blij zijn met al jullie positieve commentaar? Ik ben zeer tevreden over dit resultaat en ik hoop dat velen hier wat aan zullen gaan hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven