Potentiële scharrel terecht afgewezen?

30-04-2012 11:04 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al lang niet meer gescharreld. Afgelopen zaterdag weer eens met iemand het bed gedeeld (sexdate via internet). Hele aardige, aantrekkelijke jongen.

Ik heb besloten niet over te gaan tot een 2e date. Waarmee ik zijn gevoelens heb gekwetst geloof ik :(

Ik vind het fijn als een man van wanten weet in bed. Deze jongen was erg timide, erg onervaren denk ik. Vandaar dat ik tot die beslissing ben gekomen.

Toch vraag ik me af, oordeel ik niet te snel? Had ik het een kans moeten geven en misschien dat hij zich meer op zijn gemak zou gaan voelen?

Of is het echt terecht? Ik heb bepaalde seksuele wensen, komen die niet uit dan is het keihard: next!

Misschien denk ik teveel na?
Misschien kun je voortaan beter gewoon iemand inhuren. Dan kun je van te voren je wensen kenbaar maken en krijg jij wat je wilt!
Nee joh. Je wilt toch geen relatie met die jongen, het gaat je toch om de seks? En als die seks dan niet goed is zou ik inderdaad zeggen: next!
Een vrij timide man wordt niet op een tweede date opeens dominant op de manier dat jij dat wil denk ik.
Voel je je schuldig? Of vind je die jongen leuk?

Als het echt alleen voor sex was zou ik niet meer met hem afspreken, kan zijn dat deze jongen dan denkt dat er meer in zit. Ik denk dat er bij hem ook andere gevoelens meespelen.

Als dat bij jou niet zo is, dan houd je hem nog langer aan het lijntje door nog eens af te spreken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:ster89 schreef op 30 april 2012 @ 11:09:

Een vrij timide man wordt niet op een tweede date opeens dominant op de manier dat jij dat wil denk ik.Nee, als ik naar mijn exen kijk, vanilla blijft (helaas) vanilla.
Je hoeft een date niet tot op het bot af te zeiken, je bent hem zelfs geen uitleg verschuldigd waarom je het bij één date houdt.( is meestal wel zo aardig ook om dat niet te doen )

Het is je volste recht om iemand te zoeken met wie het meteen klikt tussen de klamme lappen en je bent niemand verplicht tweede, derde kansen te geven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:viva-amber schreef op 30 april 2012 @ 11:09:

. Ik denk dat er bij hem ook andere gevoelens meespelen.

.

Zoals?

We hebben het over een sexdate via internet, he.....
Ik denk dat ik de juiste beslissing heb genomen. Toch voel ik me er beetje slecht onder.

Ik wilde lol, nu zit ik het weer allemaal te analyseren! Is niet de bedoeling bij sexdating...
quote:Angela76 schreef op 30 april 2012 @ 11:17:

Toch voel ik me er beetje slecht onder.

.Omdat?
quote:Angela76 schreef op 30 april 2012 @ 11:15:

[...]Nee, als ik naar mijn exen kijk, vanilla blijft (helaas) vanilla.Je hebt liever chocolate?
Je zit op zo'n site toch in de eerste plaats voor je eigen lol? Super als de ander net zo geniet, maar in principe bijzaak.

Als een ander dan meer heeft genoten dan jij.... dan ga je je toch niet slecht zitten voelen omdat jij één keer wel meer dan genoeg vond?
hi Bianca, gekwetste gevoelens, afwijzing als het alleen om de sex gaat, dan denkt hij toch ook next zonder problemen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 30 april 2012 @ 11:24:

hi Bianca, gekwetste gevoelens, afwijzing als het alleen om de sex gaat, dan denkt hij toch ook next zonder problemen.

Lijkt mij ook.

Tenzij TO een opsomming heeft gegeven van wat hij allemaal verkeerd/ niet deed. Want dat zal vast vreselijk zijn om te horen.
Gekneusd ego wil herkansing? We zijn de sexdate van een ander aan t analyseren terwijl ze er zelf al mee gestopt is LOL
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 april 2012 @ 11:26:

[...]

Lijkt mij ook.

Tenzij TO een opsomming heeft gegeven van wat hij allemaal verkeerd/ niet deed. Want dat zal vast vreselijk zijn om te horen.

Nee joh. Ik heb het een beetje uitgelegd zonder te beledigen.

Maar deze jongen is dus erg gevoelig. En ik kreeg net via de mail te horen dat 'ie me wel leuk vindt.. Tja. Vandaar dus dat het niet zo goed voelt.

Beter om 'm geen 2e keer te zien..

Wordt dit makkelijker, sexdaten? Ik heb er nu al zorgen om
quote:Angela76 schreef op 30 april 2012 @ 11:34:

[...]

Wordt dit makkelijker, sexdaten? Ik heb er nu al zorgen om

Misschien moet je het je zelf makkelijker maken.

Als jij een zoektocht start met " het is eenmalig " dan komt een ander niet vragen om " wanneer zullen we weer ? ". Bevalt het dan enorm goed, kun je meteen zeggen dat het voor herhaling vatbaar is.
quote:viva-amber schreef op 30 april 2012 @ 11:32:

Gekneusd ego wil herkansing? We zijn de sexdate van een ander aan t analyseren terwijl ze er zelf al mee gestopt is LOL

haha

Ondertussen zit ik nog te mailen met die gast.

Moet ik ook mee kappen.
quote:Angela76 schreef op 30 april 2012 @ 11:39:

[...]

haha

Ondertussen zit ik nog te mailen met die gast.

Moet ik ook mee kappen.Blijft die om een herkansing vragen?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 april 2012 @ 11:37:

[...]

Misschien moet je het je zelf makkelijker maken.

Als jij een zoektocht start met " het is eenmalig " dan komt een ander niet vragen om " wanneer zullen we weer ? ". Bevalt het dan enorm goed, kun je meteen zeggen dat het voor herhaling vatbaar is.

Dat is een goeie. Alhoewel ik het liefst een vaste scharrel zou hebben, dan hoef je niet steeds af te tasten bij een nieuw iemand.

Ik moet hier ook wat bedrevener in worden, heeft tijd en ervaring nodig
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 april 2012 @ 11:40:

[...]

Blijft die om een herkansing vragen?

Ja :(

Zou het bijna doen om hem te plezieren

Al vind ik hem wel erg lief en aantrekkelijk zoals eerder gezegd.
is het dan bewust op sites voor sexdates of gewoon date?

Wie weet wil die jongen eigenlijk MEER
quote:Angela76 schreef op 30 april 2012 @ 11:43:

[...]

Dat is een goeie. Alhoewel ik het liefst een vaste scharrel zou hebben, dan hoef je niet steeds af te tasten bij een nieuw iemand.

Ik moet hier ook wat bedrevener in worden, heeft tijd en ervaring nodig Ik weet niet op wat voor sites je nu zit, maar als je ervaren mannen zoekt, leuk voor de neuk puur voor de sex, dan zou je eens kunnen kijken op swingerssites waar ook singles een profiel aan mogen maken. Dat zijn wel betaalde sites, maar dan heb je ook geen fakers.

Aan de andere kant heb je dan wel weer te maken met mannen die vaker ( willen ) daten dan alleen met jou.
quote:Angela76 schreef op 30 april 2012 @ 11:45:

[...]

Al vind ik hem wel erg lief en aantrekkelijk zoals eerder gezegd.Van alleen lief en aantrekkelijk krijg je geen gierende orgasmes, toch?
quote:Angela76 schreef op 30 april 2012 @ 11:45:

[...]

Al vind ik hem wel erg lief en aantrekkelijk zoals eerder gezegd.

Seks om hem te plezieren? Seks is er volgens mij toch echt om jezelf te plezieren, dus dat zou ik niet doen...

Als je niet op zoek bent naar een vanilla man, dan zou ik daar ook wat meer op selecteren. Of een man wat meer kinky is, kan je makkelijk achter komen voor je beslist of je een date wil plannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven