Seks gaat moeiteloos

13-03-2013 22:10 182 berichten
Nou, gewoon, toch? Altijd vochtig genoeg. Een erectie, altijd zolang het nodig is. Mond- en/of handwerk geven altijd het gewenste resultaat. Zodra je zin hebt en de kleding is uit, ga je krijgen wat je wilt.

Want zo is het. Zo hoort het toch? En wanneer dat niet zo is, dan ligt het aan jezelf, toch?
wat wil je precies met dit topic?
Alle reacties Link kopieren
gelikt worden is zalig natuurlijk, maar uren gelikt worden omdat de man geen erectie krijgt is ook niks.
wij slapen nooit.
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 maart 2013 @ 23:27:

wat wil je precies met dit topic?je bent onzichtbaar, geloof ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Amand schreef op 13 maart 2013 @ 23:25:

[...]En wie heeft 'likken als Lassie' opeens gedevalueerd Dat waren vast de vrouwen die daar niet van klaar komen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 maart 2013 @ 23:29:

[...]

je bent onzichtbaar, geloof ik.nee joh, hij denkt na.
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 maart 2013 @ 23:29:

[...]

nee joh, hij denkt na.Is dat misschien de kern van het probleem: ook bloed kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn natuurlijk
Is de verongelijkte arrogantie van veel 40+ vrouwen tegelijkertijd niet hun angst om ondanks hun beschikbaarheid, niet meer verkozen te worden boven hun 20+ concurrentes?
quote:Amand schreef op 13 maart 2013 @ 23:33:

Is de verongelijkte arrogantie van veel 40+ vrouwen tegelijkertijd niet hun angst om ondanks hun beschikbaarheid, niet meer verkozen te worden boven hun 20+ concurrentes?Is het wel verongelijkte arrogantie? Misschien is het wel zelfverzekerdheid, goed weten wat ze wel en niet lekker vinden, waar hun eigen grenzen liggen en onder welke voorwaarden die grenzen wel of niet opgeschoven kunnen worden.
volgens mij niet Armand, de meeste 40 jarigen zien in een 20jarig wicht geen concurrentie. Mannen die "jonge blommen eten" worden niet serieus genomen door de oudere dames.

Maar zoals bij alle groepen bevestigen uitzonderingen de regels.
Alsof een vrouwelijke 20 plusser op een mannelijke 40 plusser zit te wachten.
quote:Chartreuse schreef op 13 maart 2013 @ 23:35:

[...]

Is het wel verongelijkte arrogantie? Misschien is het wel zelfverzekerdheid, goed weten wat ze wel en niet lekker vinden, waar hun eigen grenzen liggen en onder welke voorwaarden die grenzen wel of niet opgeschoven kunnen worden.

Ik kan dat alleen maar aanmoedigen.

Het gaat ook niet over jou (of je partner).

Het gaat om de mensen die, gescheiden of in een relatie, proberen vast te houden aan irreële verwachtingen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 maart 2013 @ 23:37:

Maar zoals bij alle groepen bevestigen uitzonderingen de regels.Wij noemen een Meneer Kaktus, een Rob de Nijs.
je kan het je hier wel afvragen maar die vragen kan je beter jezelf stellen. Jij hebt ervaringen met "oudere vrouwen" in bed, ik niet

Is de verongelijkte arrogantie van veel 40+ vrouwen tegelijkertijd niet hun angst om ondanks hun beschikbaarheid, niet meer verkozen te worden boven hun 20+ concurrentes?

In mijn geval; onzin. Mijn laatste twee bedpartners waren/zijn resp 33 en 32, en ik ben net zo oud als jij. Die mannen wijken, geheel vrijwillig, in plaats van naar beneden, dus naar boven uit.

Behalve op bepaalde momenten, dan

En even voor de volledigheid; vaste verkering willen ze ook. Dus het is geen plaatselijke cq tijdelijke verstandsverbijstering.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik denk altijd als het maar gezellig is en warm.
de man spreekt in raadselen, ik kan er geen touw aan vastknopen

wel plechtig geformuleerde raadselen, dat wel
40+ vrouwen die niet in staat zijn aan de verwachtingen van hun echtgenoot te voldoen, bijvoorbeeld.
Ongeacht welke leeftijd dan ook, nog nooit iets gemerkt van problemen qua leeftijd dat ze het wel of niet gezellig willen hebben. Maar wie weet als ik nog ouder wordt.
quote:Amand schreef op 13 maart 2013 @ 23:41:

40+ vrouwen die niet in staat zijn aan de verwachtingen van hun echtgenoot te voldoen, bijvoorbeeld.Welke verwachtingen dan precies?
quote:Paekzwart schreef op 13 maart 2013 @ 23:41:

Ik denk altijd als het maar gezellig is en warm.En plakkerig.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Pffff en daarom heb ik dus een jongere man.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Of vrouwen die (reverse) cowgirl op hun 30+ partner willen botvieren.
quote:Amand schreef op 13 maart 2013 @ 23:38:

[...]

Ik kan dat alleen maar aanmoedigen.Mooi zo quote:Het gaat ook niet over jou (of je partner).Duh... alsof alleen vrouwen in een lange relatie (kunnen) weten wat ze lekker vinden, zelfvertrouwen kunnen hebben en weten welke grens ze onder welke voorwaarden willen opschuiven...quote:Het gaat om de mensen die, gescheiden of in een relatie, proberen vast te houden aan irreële verwachtingen.Irreëel of niet, ieder moet voor zichzelf bepalen of ze een verwachting willen loslaten ten faveure van het behoud van een relatie. Jij noemt dat verongelijkte arrogantie, ik denk dat dat vaak een kwestie is van zelfvertrouwen en weten wat je wel of niet wil.

Ik lust die twintigers rauw.

Als dat concurrentie is, is die man in kwestie me niet waard.
Gelukkig zijn niet alle 40 plus mannen zo warrig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven