Seks gaat moeiteloos

13-03-2013 22:10 182 berichten
Nou, gewoon, toch? Altijd vochtig genoeg. Een erectie, altijd zolang het nodig is. Mond- en/of handwerk geven altijd het gewenste resultaat. Zodra je zin hebt en de kleding is uit, ga je krijgen wat je wilt.

Want zo is het. Zo hoort het toch? En wanneer dat niet zo is, dan ligt het aan jezelf, toch?
Ik geef het op, er valt geen touw aan vast te knopen. Probeer het morgen nog eens jongen
Triest topic dit. Alsof alles om alleen maar sexuele prestaties draait. En alsof ouderen automatisch slechter presteren.
Om de golddiggers even te woord te staan: er gaat geen geld richting momenteel beschikbaar genot
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 maart 2013 @ 23:44:

Ik geef het op, er valt geen touw aan vast te knopenIk denk het niet hoor, maar héééééééél misschien zit er nu een jonge, danwel verlepte blom op haar knietjes onder zijn bureau. Tevergeefse reanimatie pogingen te doen .Schrijft hij daarom zo onbegrijpelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Omschrijf jij jezelf nou als " momenteel beschikbaar genot" Serieus?
quote:Very__Cherry schreef op 13 maart 2013 @ 23:42:

[...]

En plakkerig.Dan is het zeker warm genoeg
quote:Aeolus schreef op 13 maart 2013 @ 23:46:

Triest topic dit. Alsof alles om alleen maar sexuele prestaties draait. En alsof ouderen automatisch slechter presteren.Ik weet niet hoe oud jij bent, maar misschien wil je een poging wagen om iets bloot te geven over jouw ervaringen?
quote:Chartreuse schreef op 13 maart 2013 @ 23:44:

[...]

willen loslaten ten faveure van het behoud van een relatie. Jij noemt dat verongelijkte arrogantie, ik denk dat dat vaak een kwestie is van zelfvertrouwen en weten wat je wel of niet wil.

Wanneer zekerheid omtrent behoud van welvaart en de angst om niet meer op een ander kunnen te vertrouwen omtrent het ophalen van de kinderen van de BSO in zicht is, staan de wegwijzers toch echt vaak heel anders.

Dan krijgt klaarkomen (door penetratie of andere handelingen) wellicht een andere plaats.
is er ook een gaap smiley?
Ook voor vrouwen die niet meer ongesteld worden is er plaats in dit topic.
Gaat het weer over alimentatie straks?
quote:Amand schreef op 13 maart 2013 @ 23:59:

[...]

Wanneer zekerheid omtrent behoud van welvaart en de angst om niet meer op een ander kunnen te vertrouwen omtrent het ophalen van de kinderen van de BSO in zicht is, staan de wegwijzers toch echt vaak heel anders.

Dan krijgt klaarkomen (door penetratie of andere handelingen) wellicht een andere plaats.Wat wil je nou? Het ene moment serveer je mijn opmerkingen af wegens lange relatie terwijl het om daten gaat, dan ga ik in op daten en dan kom jij weer met een lange(re) relatie aanzemelen.
Ik heb het idee dat een Charlie Sheen-avatar de waarheid dichter zou naderen, TO.
het draait weer uit op misandrie natuurlijk.
wij slapen nooit.
We zijn even niet in sync, Chartreuse. Meer niet. Van mijn kant geen opzet.
Als het gezellig is in bed dan komt iedereen makkelijker en is het ook minder een probleem als het niet plakkerig wordt.
quote:foxytoxy schreef op 14 maart 2013 @ 00:04:

Ik heb het idee dat een Charlie Sheen-avatar de waarheid dichter zou naderen, TO.
quote:valentinamaria schreef op 14 maart 2013 @ 00:05:

het draait weer uit op misandrie natuurlijk.

Ik hou niet van die spelletjes.

quote:Amand schreef op 14 maart 2013 @ 00:03:

Ook voor vrouwen die niet meer ongesteld worden is er plaats in dit topic.Voor zwangere vrouwen....die met jong geschopt zijn....die een bun in the oven hebben...zo'n afgelikte maagd/boterham...zo eentje na de menopauze, met spataderen en opvliegers....
Even een vriendelijk verzoek aan de vrouwen die tot hun dood sappig zijn, met volle borsten gezegend zijn, geen silhouet-issues hebben en met een niet-aflatend libido gezgend zijn: meld je a.u.b. bij Scientologie.

Normale vrouwen doorlopen een normale levenscyclus. Vergeef hen.
quote:Paekzwart schreef op 14 maart 2013 @ 00:06:

Als het gezellig is in bed dan komt iedereen makkelijker en is het ook minder een probleem als het niet plakkerig wordt.Dat klinkt heul pragmatisch
quote:Amand schreef op 14 maart 2013 @ 00:12:

[...]

Dat klinkt heul pragmatisch Neuh, bij gezelligheid gaat het juist niet om het doel de mate van plakkerigheid.
ik zou een beetje uitkijken met die jonge meiden amand.

voor je t weet sta je met je verslapping op youtube.
wij slapen nooit.
Is het een goede strategie om je toekomstverwachtingen te baseren op je eigen angst op verval?
quote:Amand schreef op 14 maart 2013 @ 00:11:

Even een vriendelijk verzoek aan de vrouwen die tot hun dood sappig zijn, met volle borsten gezegend zijn, geen silhouet-issues hebben en met een niet-aflatend libido gezgend zijn: meld je a.u.b. bij Scientologie.

Normale vrouwen doorlopen een normale levenscyclus. Vergeef hen.Oh, ik dacht aan je avatar te zien dat je een man was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven