sex stranden?

26-02-2015 01:14 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik hebben fantasie over sex in het openbaar op een naaktstrand. We zien hier wel dingen van op Internet, maar bestaat het?



Weet iemand of er in Italië, Spanje, Griekenland naaktstranden zijn met hetero, swingend, openminded publiek?
Alle reacties Link kopieren
Cap d'agde



Hier leer je misschien een nieuw woord
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Over het algemeen wordt het niet zo gewaardeerd als je publiekelijk gaat liggen ketsen op een naaktstrand.



Een stukje geschiedenis:

Naturisten, mensen die vanuit hun filosofie graag bloot zijn, of mensen die het domweg prettig vinden om naakt te zonnen en te zwemmen, hebben vaak strijd moeten leveren om hier en daar een stukje strand toegewezen te krijgen waar dit is toegestaan. Vóór die tijd was naaktrecreëren verboden. Je lon hiervoor bekeurd, of zelfs opgepakt worden.

De laatste jaren worden er steeds vaker naaktstranden opgeheven, doordat die andere groep, laat ik ze maar even openluchtketsers noemen, juist van die naaktstranden gebruik maakt om hun hobby te beoefenen.

Hierdoor kunnen naaktzonners en -zwemmers helaas op steeds minder plekken terecht. Ook al, omdat de meesten van hen helemaal geen zin hebben in een confrontatie met openluchtketsers.



Dus, doe de naturisten een lol. Zoek een rustig strandje op, maak het romantisch en laat de natuur zijn gang gaan. Maar doe het vooral niet op een naaktstrand.



Nou ja, tenzij er daadwerkelijk stranden bestaan speciaal voor swingers. Dan heb ik hier niets gezegd.
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
@Nicky: ik weet dat naturisten wat anders zoeken. Een naaktstrand kan ik ook wel vinden. Vandaar mijn vraag
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Als je zo graag wilt ketsen terwijl anderen jullie kunnen zien, ga dan naar een parenclub. Op een naaktstrand kom je om andere dingen te doen én te zien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 26 februari 2015 @ 01:35:

Hier leer je misschien een nieuw woordMisschien moet je jezelf toch nog eens verdiepen in de spelling van dat woord...
Bah
Alle reacties Link kopieren
"Sex stranden" ... ik dacht dat dit topic ging over het stranden van de sex van iemand.



Maar nee: het gaat om "seksstranden". Aha. Nou: http://lmgtfy.com/?q=seksstranden
Alle reacties Link kopieren
quote:evaq schreef op 26 februari 2015 @ 07:42:

"Sex stranden" ... ik dacht dat dit topic ging over het stranden van de sex van iemand.



Maar nee: het gaat om "seksstranden". Aha. Nou: http://lmgtfy.com/?q=seksstrandenJe begrijpt het verkeerd. 'Sex' is het Engelse woord voor 'seks'. 'Stranden' is het Zweedse woord voor 'strand'. De TO is dus overduidelijk Noors.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mitsig schreef op 26 februari 2015 @ 07:56:

[...]





Je begrijpt het verkeerd. 'Sex' is het Engelse woord voor 'seks'. 'Stranden' is het Zweedse woord voor 'strand'. De TO is dus overduidelijk Noors.



Seks is Noors voor zes.



Denk je dat TO ons op deze manier een versleutelde boodschap wil doorgeven?

Moet ik alvast een aluhoedje vouwen?
Ik moet helemaal niks!
quote:SuzanneSuus schreef op 26 februari 2015 @ 01:35:

Cap d'agde



Hier leer je misschien een nieuw woordDat is zeker een nieuw woord. Mooi dat Google het omzet naar een bestaand woord
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet. Het wordt wel erg complex op deze manier.
Alle reacties Link kopieren
In Nederland is er het naaktstrand van Bussloo. En dan helemaal naar links toe. Daar liggen zomers als het mooi weer is veel swingers.

Als je wilt weten wanneer ze er zijn; lid worden van sdc en de speeddates in de gaten houden.



Buitenland; ook even kijken op sdc. Ieder land wat je noemt heeft wel zn swingers spots.
Alle reacties Link kopieren
Seks op het strand staat gelijk aan seks in een winkelcentrum.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:TheHorseWithNoName schreef op 26 februari 2015 @ 08:12:

[...]



Dat is zeker een nieuw woord. Mooi dat Google het omzet naar een bestaand woord Ik zie het, suf van me. Fijn dat google het toch herkent
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:Qball schreef op 26 februari 2015 @ 08:37:

In Nederland is er het naaktstrand van Bussloo. En dan helemaal naar links toe. Daar liggen zomers als het mooi weer is veel swingers.

Als je wilt weten wanneer ze er zijn; lid worden van sdc en de speeddates in de gaten houden.



Buitenland; ook even kijken op sdc. Ieder land wat je noemt heeft wel zn swingers spots.Thanks Qball, daar heb ik wat aan!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-02-2018 09:51
Reden: Hengelen
98.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moet je in het pb zitten om te willen ketsen op het strand of gaat het erom dat iemand een oud topic opduikt?.
Alle reacties Link kopieren
Het is de trend he?
Oud topic opvissen en daar op verder gaan ipv een eigen topic te openen.

En of je nou in het pb thuis hoort om sex op het strand te willen, lijkt me niet hoor.

Tip: stiekem in de duinen?
Ik heb hier vaker cap d' arge ( of zoiets) in frankrijk voorbij zien komen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Bloeddonor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven