sexdating

29-09-2008 14:16 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit de laatste tijd te twijfelen wat ik zal doen..ik ben namelijk al een tijd single en heb toch ook wel behoefte aan seks (een vieb is niet genoeg.) Nu wordt er hier op het forum ook de suggestie gegeven om via datingsites te zoeken, maar die vind ik te duur en er staan weinig leuke mannen op, als ze al aantrekkelijk zijn, wonen ze aan de andere kant van het land. Nu lijken mij op zich sexdatingsites (chatgirl, chattijd e.d.) een makkelijke manier om aan sex te komen ware het niet dat ik voor de meeste mensen daar te behoudend ben...

De meeste hebben sexideeen die ik niet wil uitvoeren. Eigenlijk zoek ik een man met het normale mannetje/vrouwtje plaatje voor een "normale" vrijpartij. Dat ik mijn heil nu misschien zoek in deze sites komt omdat ik niet veel andere mogelijkheden heb. Ik ga niet veel uit en ken geen beschikbare mannen in mijn omgeving. Hoe vinden andere vrouwen een SV, zonder dat daar rare types of stellen achter zitten?
Bella , ken je geen vrijgezelle meiden om eens mee te gaan stappen ( ik snap dat in je eentje uitgaan best " eng " is ) in een andere kroeg als waar je vriendenkring ook heengaat ?

Op veel profielen zullen ongetwijfeld de wildste ideeën staan , maar zie dat maar als iets wat ze fantaseren ipv als iets wat ze persé zoeken .

De mensen die betalen voor een profiel zijn - over het algemeen genomen - serieuzer ( je betaalt niet om alleen te doen alsof je af wilt spreken ) . Degenen met een uitgebreid profiel weten hoe " daten " werkt ; dat is nou eenmaal een heel ander gebeuren dan het zoeken naar een relatie .

Wees je er wel van bewust dat er inderdaad veel " daters " zijn op sites zoals chatgirl , adultmatch etc . ; waarmee ik bedoel dat ze geregeld ( willen :) ) daten .... en niet zozeer maar met één iemand .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
bellaperez schreef op 30 september 2008 @ 10:46:

Shespot, kun je daar wel meteen een foto zien??dat is wel een vereiste want ik wil meteen weten met wie ik van doen heb.....
Nee, dat kan op de meeste chats niet. En daz maar goed ook. Ik denk dat het snel zou vervallen tot een datingsite (wat het niet is dus). Het leuke is dan dat de eerste indruk nou eens niet op uiterlijk gebaseerd is :-)
Alex48 schreef op 30 september 2008 @ 11:13:

[...]

Nee, dat kan op de meeste chats niet. En daz maar goed ook. Ik denk dat het snel zou vervallen tot een datingsite (wat het niet is dus). Het leuke is dan dat de eerste indruk nou eens niet op uiterlijk gebaseerd is :-)
Terwijl als je alleen ongecompliceerde sex zoekt uiterlijk een wel heel grote rol speelt .
bellaperez schreef op 29 september 2008 @ 14:16:

maar die vind ik te duur en er staan weinig leuke mannen op, als ze al aantrekkelijk zijn, wonen ze aan de andere kant van het land.
Heel veel mannen vinden het geen enkel probleem een eind te rijden ; of is jouw ervaring dat ze het daarom afketsen ?
De kroeg is denk ik toch het handigst... kun je meteen zien wat voor vlees je in de kuip hebt... maar waar woon je dan, als je geen enkele leuke kroeg in de buurt hebt? Kun je niet naar de dichtsbijzijnde stad gaan?

Je geeft aan dat je toch wel een beetje leuke man wilt. Die vind je naar mijn idee eerder in het uitgaansleven dan iemand die zijn tijd achter de pc doorbrengt. Ik denk dat je het zelf wat meer in de hand hebt als je gewoon in real life iemand probeert te 'scoren'. Zoals door anderen al eerder is gezegd, kan dit erg makkelijk zijn... succes!
Ik vermoed dat Bella niet gewend is een café (Vlaams voor kroeg) binnen te stappen op haar eentje, plaats te nemen aan de toog en direct een wildvreemde aan te spreken. Heb je geen vriendin die je mee op sleeptouw kunt nemen?

De sportclub (fitness) lijkt me ook een ideaal terrein waar je kunt "scoren" als je wilt, en zie je gelijk welk vlees je in de kuip hebt.
tintin_au_meridien schreef op 30 september 2008 @ 15:25:

Ik vermoed dat Bella niet gewend is een café (Vlaams voor kroeg) binnen te stappen op haar eentje, plaats te nemen aan de toog en direct een wildvreemde aan te spreken. Heb je geen vriendin die je mee op sleeptouw kunt nemen?

De sportclub (fitness) lijkt me ook een ideaal terrein waar je kunt "scoren" als je wilt, en zie je gelijk welk vlees je in de kuip hebt.

Ik heb 7 maanden lang, 5 dagen in de week avonden op een sportschool doorgebracht. Veel mannelijk schoon gezien, maar met niemand in contact gekomen. Laat staan een ons op doen. Klinkt ook best logisch, op een sportschool is iedereen met zichzelf bezig, je komt daar niet om te socializen.

Maar goed, misschien had jij wel goede ervaringen.
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Wij hebben een bar met drankjes in de fitness en daar kan je toch wel aan de praat geraken (en méér).
bellaperez schreef op 30 september 2008 @ 10:46:

Rary en katie-85, waar wonen jullie in Godsnaam?? wat voor soort kroegen zijn dat, buurtkroegen, kennen jullie daar veel mensen? De kroegen waar ik uit ga ben je meestal met je eigen groepje en die verschillende groepjes bemoeien zich niet met elkaar zodat contact niet makkelijk gelegd is.

Shespot, kun je daar wel meteen een foto zien??dat is wel een vereiste want ik wil meteen weten met wie ik van doen heb.....

in een stad in noord-brabant...

in een gewone grote uitgaanskroeg... soort kruising tussen cafe en disco, met leuke muziek, een hoop mensen en altijd wel een lekkere jongen om te scoren...
In welke stad, Breda, Den Bosch.....ik zal proberen om ook eens uit te gaan in die stad van jou misschien heeft het zin.
Ik zou ook graag eens een rechttoe rechtaan sexdate/relatie willen, misschien wel omdat mijn vrouw ook buiten de deur eet (heeft gegeten) puur vanwege die geilheid. Waarschijnlijk is bij ons die kick voor elkaar ergens in de afgelopen 10 jaar ergens blijven steken. (door de kinderen hoor je dan te zeggen.... maar dat kan nooit de reden zijn) Ik vraag me dan ook af of er meer mensen zijn, die nog veel voor hun partner voelen, maar die opwindende geilheid missen van het begin en daar misschien wel aan toe willen geven
"Onze" Belle Perez zal gelukkig zijn dat jij hier met haar foto én net één lettertje verschil uitnodigt om te gaan sexdaten ...;-)

Bella, ik denk gewoon dat jij van nature nogal moeilijk contacten legt. Dé plaats is immers gewoon een randgegeven ... Als je stroef bent in contacten voelt een ander dat aan en dan trek je ook niet aan ... Misschien is het internet voor jou dan ook de beste optie, misschien durf je dan meer dan irl. Euh, dan wel te verstaan dat virtueel hopelijk irl wordt.

Piercink, geilheid kent geen normen en geen zeden en geen wetten, best niet te veel over nadenken.

Slechts 1 keuze : eraan toegeven of niet.

Als je er aan toegeeft, zal je je piercinkje wel moeten opsluiten in een condoompje ... onveilig neuken schaadt de gezondheid.
natuurlijk Belgenmoppie, maar ik denk niet dat het er van gaat komen. Wat ik in mijn hoofd zou willen zal ik waarschijnlijk uit respect toch niet uitvoeren. Maar het blijft wel een wens..... haha het menselijk brein met zijn kronkels....
Bella, misschien zit er wel iets in wat Belgenmoppie zegt.

Ik kom mijn sv'tjes overal tegen (mijn huidige sv is degene die hier het huis kwam opknappen, en knapte mij ook meteen even op, zullen we maar zeggen :))

Verder kom ik eigenlijk altijd wel aantrekkelijke mannen tegen in het uitgaansleven die in zijn voor een onschuldige flirt of meer. Ben er zelfs eens eentje in een tweedehandswinkeltje tegengekomen..... (kom maar op met de opmerkingen!)

Andere goeie plek is het openbaar vervoer.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Het heeft niets met moeilijk contacten kunnen leggen te maken. Ik dacht dat ik al verteld had dat ik niet vaak uit ga en op die plek waar ik dan weleens kom flirt niemand met elkaar. Toen ik wat vaker uitging een paar jaar geleden had ik vrijwel elke keer sjans.

Waarom denken jullie (dus niet iedereen! alleen de misunderstooders!) dan dat ik via internet iets probeer?!!

Als ik iedere week iets in het uitgaansleven scoorde was dat niet nodig. pfff... en die 2e handswinkel...laat mij niet lachen....dat was gewoon toeval. Je KUNT overal iemand tegenkomen maar dat ligt wel aan de juiste omstandigheden.
Zeg Bella... heb je nog niet gescoord met de Viva-heren? Als een aantal hier zo leuk en heet zijn als ze zelf denken dan zit het hier vol met buitenkansjes :-) Ik ben natuurlijk veel te bescheiden om dat van mezelf te zeggen. ;-)

Overigens... netwerksites (Hyves, Facebook, Myspace... ) zouden toch wel iets moeten kunnen opleveren?
Bella, ik zeg natuurlijk ook niet dat je nu maar heel blij de tweedehandswinkel, het kruidvat of de albert heijn in moet huppelen, wilde alleen maar even aangeven dat je ze dus niet per se in de kroeg hoeft op te pikken! Zeker als je vroeger altijd sjans had met het uitgaan.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
tintin_au_meridien schreef op 29 september 2008 @ 15:24:

Ik ben net afgekickt van de SV'tjes.

Als je er niet onaardig uitziet, Bella, en dat zal wel met zo'n nickname, is het echt niet moeilijk om een man aan je haak te slaan. Eens knipperen met de ogen, een indringende blik, een ondeugende opmerking, en de kans is groot dat de buit al binnen is. Mannen zijn doorgaans gewillige slachtoffers.
ojaaaaaah ???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven