Te zwaar geschapen

16-02-2020 13:27 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nee, ben er zeker niet trots op. Elke keer draait sex uit op een teleurstelling van beide kanten. Als een dame al niet van schrik wegloopt of me wegstuurt zit er niet veel meer in dan handwerk. Het is ook de reden dat ik eigenlijk nog nooit echte sex heb gehad. In erectie is ie ruim 26 cm en doorsnee van bijna 6. In erectie hangt hij in een bocht naar beneden waardoor sommige vrouwen soms zelfs dachten dat ie nog maar half stijf was en de date direct afkappen. Ik ben er erg onzeker over, ook omdat ik er vooral vroeger best wel een beetje mee ben gepest. Nu is het zo dat ik sinds kort een hele leuke relatie heb, maar ook zij schrok er van toen het moment daar was waardoor het weer niet verder kwam dan handwerk en pijpen/beffen. Toch willen we beiden heel graag gewoon echte sex met alles er op en er aan. Hebben jullie tips voor bijvoorbeeld standjes?
Alle reacties Link kopieren
Santaaa schreef:
17-02-2020 01:36
Hoe groot?
20 centimeter.
Sophiever schreef:
17-02-2020 13:47
Dan heb je er inderdaad flink overheen gelezen. Deze beste jongen heeft nog nooit seks gehad omdat zijn penis zo in een bocht staat en dat vrouwen denken dat hij half stijf is. Dat is een flinke bocht. Er wordt hier van alles geopperd zoals nat maken van de vrouw en oprekken met vingers maar dat is het probleem helemaal niet. Met een dergelijke bocht is er amper sprake van een technische mogelijkheid tot penetratie.
Er is toch neem ik aan wel beweging in te krijgen? Dat zijn lul naar beneden wijst in stijve toestand wil niet zeggen dat hij niet naar de wolken kan wijzen.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
17-02-2020 15:27
Er is toch neem ik aan wel beweging in te krijgen? Dat zijn lul naar beneden wijst in stijve toestand wil niet zeggen dat hij niet naar de wolken kan wijzen.
Klopt, hij is soort van topzwaar waardoor hij hangt maar kan hem wel omhoog tillen zeg maar, kan er wel alle kanten mee op
Alle reacties Link kopieren
Nou. In dat geval lijkt het me gewoon een kwestie van alles wat al genoemd is. Nat genoeg, veel glijmiddel en voorzichtig (blijven) proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ja we gaan het proberen.
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
17-02-2020 14:56
20 centimeter.


:rofl:
Echt waar zeg. Je geeft nog serieus antwoord?

*daar zat niemand op te wachten.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
17-02-2020 14:56
20 centimeter.
een instapmodelletje
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-02-2020 21:45
een instapmodelletje
:lol:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-02-2020 21:45
een instapmodelletje
Is gewoon zwaar bovengemiddeld hoor.
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
17-02-2020 21:53
Is gewoon zwaar bovengemiddeld hoor.
:there:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-02-2020 21:45
een instapmodelletje
Het is maar waar je mee vergelijkt
Afbeelding
Maak je het misschien zelf niet groter dan nodig is (no pun)?

Als jij er een paar negatieve ervaringen mee hebt opgedaan, kan het best zijn dat jij zelf heel gespannen bent op het moment suprême. Ga jij niet 'verwachten' dat ze terugschrikken? Ik kan me zo voorstellen dat jij door je ervaring er ook niet echt relaxed in staat? Als jij verstijft (no pun) als zij een beetje schrikt dan wordt de hele situatie nogal gespannen.

Is het misschien een idee om haar eens alle controle te geven? Van mij part met handboeien en een blinddoek en een fles glijmiddel? Laat haar maar aankloten (no pun) met jouw apparaat op de manier waarop zij wil. Misschien leren jullie er samen goed mee om te gaan en wordt jij er ook een stuk relaxter onder.

Wie weet hoe dit jullie relatie kan verdiepen (yes pun!)
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
17-02-2020 21:59
Het is maar waar je mee vergelijkt
Afbeelding
Deze meneer bedoelt niet zijn eigen lul, maar die van Plato
Orpheus13 schreef:
17-02-2020 21:53
Is gewoon zwaar bovengemiddeld hoor.
Lekker belangrijk.

Die verbolgen reactie van je ook :biggrin:
Orpheus13 schreef:
17-02-2020 21:53
Is gewoon zwaar bovengemiddeld hoor.
Wat is nu precies de meerwaarde van hier vertellen dat jouw lul zwaar bovengemiddeld is?
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
17-02-2020 22:29
Wat is nu precies de meerwaarde van hier vertellen dat jouw lul zwaar bovengemiddeld is?
zijn lul komt dan ook vers uit de verpakking, is nog niet gebruikt
Alle reacties Link kopieren
:hihi: :hihi:
lilalinda schreef:
17-02-2020 21:58
:there:
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
17-02-2020 22:29
Wat is nu precies de meerwaarde van hier vertellen dat jouw lul zwaar bovengemiddeld is?
:HA:
Orpheus13 schreef:
17-02-2020 21:53
Is gewoon zwaar bovengemiddeld hoor.
is inderdaad niet niks zeg. Als je hem op de bbq zou kunnen roosteren, dan had je de grootste hotdog die ik in tijden gezien heb.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
17-02-2020 22:29
Wat is nu precies de meerwaarde van hier vertellen dat jouw lul zwaar bovengemiddeld is?
Pardon? Iemand stelt MIJ een vraag. Daar geef ik antwoord op. Ik blaas het niet van de toren ofzo.

Vervolgens merkt iemand anders op dat het een instapmodel zou zijn, wat gewoon feitelijk onjuist is. Het zit meer dan een standaarddeviatie boven het gemiddelde. Ik denk dat ik zeker in de bovenste 10% zit.
Orpheus13 schreef:
18-02-2020 10:29
Pardon? Iemand stelt MIJ een vraag. Daar geef ik antwoord op. Ik blaas het niet van de toren ofzo.

Vervolgens merkt iemand anders op dat het een instapmodel zou zijn, wat gewoon feitelijk onjuist is. Het zit meer dan een standaarddeviatie boven het gemiddelde. Ik denk dat ik zeker in de bovenste 10% zit.
Als je als één volwassen vent (toch?) zo in de verdediging denkt te moeten schieten over de grootte van je geslachtsdeel, is er iets niet goed met je.

Het is ook geen verdienste ofzo hè, je hebt 'm maar gekregen.
Alle reacties Link kopieren
PatatasBravas schreef:
18-02-2020 10:46
Als je als één volwassen vent (toch?) zo in de verdediging denkt te moeten schieten over de grootte van je geslachtsdeel, is er iets niet goed met je.

Het is ook geen verdienste ofzo hè, je hebt 'm maar gekregen.
En hem opmeten... beetje sneu
Orpheus13 schreef:
18-02-2020 10:29
Pardon? Iemand stelt MIJ een vraag. Daar geef ik antwoord op. Ik blaas het niet van de toren ofzo.

Vervolgens merkt iemand anders op dat het een instapmodel zou zijn, wat gewoon feitelijk onjuist is. Het zit meer dan een standaarddeviatie boven het gemiddelde. Ik denk dat ik zeker in de bovenste 10% zit.
Je komt bijzonder onzeker over. B.v. doordat je reageert op een opmerking over instapmodel.

Mij gaat het eigenlijk vooral over jouw eerste opmerking waar alles mee start. Je meldt hier dat je bovengemiddeld geschapen bent en verder geen advies.

Dan ben je toch gewoon even aan het opscheppen over de lengte van je lul?

Mijn advies: niet doen.
Orpheus13 schreef:
18-02-2020 10:29
Vervolgens merkt iemand anders op dat het een instapmodel zou zijn, wat gewoon feitelijk onjuist is. Het zit meer dan een standaarddeviatie boven het gemiddelde. Ik denk dat ik zeker in de bovenste 10% zit.
Hier is iemand duidelijk op z'n pik getrapt :proud:
Maar droom lekker verder dat je met 20 cm in de bovenste 10% zit. Leuk toch om dat te denken?
:hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven