Te zwaar geschapen

16-02-2020 13:27 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nee, ben er zeker niet trots op. Elke keer draait sex uit op een teleurstelling van beide kanten. Als een dame al niet van schrik wegloopt of me wegstuurt zit er niet veel meer in dan handwerk. Het is ook de reden dat ik eigenlijk nog nooit echte sex heb gehad. In erectie is ie ruim 26 cm en doorsnee van bijna 6. In erectie hangt hij in een bocht naar beneden waardoor sommige vrouwen soms zelfs dachten dat ie nog maar half stijf was en de date direct afkappen. Ik ben er erg onzeker over, ook omdat ik er vooral vroeger best wel een beetje mee ben gepest. Nu is het zo dat ik sinds kort een hele leuke relatie heb, maar ook zij schrok er van toen het moment daar was waardoor het weer niet verder kwam dan handwerk en pijpen/beffen. Toch willen we beiden heel graag gewoon echte sex met alles er op en er aan. Hebben jullie tips voor bijvoorbeeld standjes?
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
18-02-2020 12:03
Je komt bijzonder onzeker over. B.v. doordat je reageert op een opmerking over instapmodel.

Mij gaat het eigenlijk vooral over jouw eerste opmerking waar alles mee start. Je meldt hier dat je bovengemiddeld geschapen bent en verder geen advies.

Dan ben je toch gewoon even aan het opscheppen over de lengte van je lul?

Mijn advies: niet doen.
Hij is op elk vlak graag bovengemiddeld en dat moet in elk topic naar voren komen. :roll:
Sjulia schreef:
18-02-2020 13:11
Hij is op elk vlak graag bovengemiddeld en dat moet in elk topic naar voren komen. :roll:
Echt he..
1982N schreef:
17-02-2020 17:19
Klopt, hij is soort van topzwaar waardoor hij hangt maar kan hem wel omhoog tillen zeg maar, kan er wel alle kanten mee op
Dan maak je wel een hoop drama over weinig hoor. Je bent geen 16 meer, een beetje realiteitszin zou je sieren.
Je hebt jezelf inmiddels overtuigd dat het voor jou heel zielig is dat je zo'n grote piemel hebt en dat je daardoor waarschijnlijk nooit echt lekker zal vrijen met een vrouw. Dat is natuurlijk klinkklare onzin.
Je hebt toevallig een paar vrouwen met een overtrokken reactie getroffen, domme pech, maar dat wil niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn.
Alle reacties Link kopieren
Klavertje-vier2020 schreef:
18-02-2020 13:13
Dan maak je wel een hoop drama over weinig hoor. Je bent geen 16 meer, een beetje realiteitszin zou je sieren.
Je hebt jezelf inmiddels overtuigd dat het voor jou heel zielig is dat je zo'n grote piemel hebt en dat je daardoor waarschijnlijk nooit echt lekker zal vrijen met een vrouw. Dat is natuurlijk klinkklare onzin.
Je hebt toevallig een paar vrouwen met een overtrokken reactie getroffen, domme pech, maar dat wil niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn.
Ik vraag gewoon advies...
1982N schreef:
18-02-2020 17:57
Ik vraag gewoon advies...
Nou…. Als ik jouw eigen reacties lees, dan krijg ik daar toch een andere indruk door. Misschien helpt het als je ze bij elkaar ziet? Dan zie je het patroon van zelfmedelijden en onnodig drama misschien beter.

1982N schreef:
17-02-2020 13:05
…al weet ik zeker dat jullie niet willen ruilen
1982N schreef:
17-02-2020 12:58
Jij hebt makkelijk praten met je "normale piemel". Zelfs op sommige toiletten zitten is al totaal niet handig ivm mn lengte.
1982N schreef:
17-02-2020 06:44
Nou ik had hem liever kleiner, slap is al rond 17 á 18 cm waardoor ik ben gestopt met teamsport
Ook de sportschool vermijd ik daardoor ivm douchen.
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
18-02-2020 10:29
Het zit meer dan een standaarddeviatie boven het gemiddelde. Ik denk dat ik zeker in de bovenste 10% zit.
Hahaha, geniaal, wat een kerel!
Klavertje-vier2020 schreef:
18-02-2020 18:09
Nou…. Als ik jouw eigen reacties lees, dan krijg ik daar toch een andere indruk door. Misschien helpt het als je ze bij elkaar ziet? Dan zie je het patroon van zelfmedelijden en onnodig drama misschien beter.

Hij tilt er te zwaar aan :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
1982N schreef:
18-02-2020 17:57
Ik vraag gewoon advies...
Gewoon blijven doen ook TO, en Succes met uitproberen hopelijk hebben jij en Vrouw samen veel plezier straks.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
https://www.bol.com/nl/f/how-to-live-wi ... /37670837/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Klavertje-vier2020 schreef:
18-02-2020 18:09
Nou…. Als ik jouw eigen reacties lees, dan krijg ik daar toch een andere indruk door. Misschien helpt het als je ze bij elkaar ziet? Dan zie je het patroon van zelfmedelijden en onnodig drama misschien beter.
Dat zijn gewoon dingen waar ik tegen aan loop
Alle reacties Link kopieren
Ik lees het niet als 'een hoop drama over weinig'. Het lijkt me een erg vervelend probleem. Als je penis een beetje krom is/ afbuigt is dat best normaal hoor, er zijn er genoeg die niet recht zijn. Maar als je penis niet echt stijf wordt, het bovenste deel echt naar benden blijft hangen, denk ik dat het toch een goed idee is naar de huisarts te gaan.
Ik kan me ook voorstellen dat de grootte onhandig is. Er zijn genoeg vrouwen die 'bovengemiddeld' tot 'groot' leuk vinden, maar érg groot is gewoonweg lastiger. De tip die langskwam over vibrators gebruiken in oplopende grootte vond ik best wel goed - misschien is dat een idee, dan kan ze rustig aan een wat groter formaat wennen. Leuk om samen mee te spelen.
En mocht je er echt tegenaan blijven lopen, dan kun je altijd (ook via de huisarts) naar de plastisch chirurg om een penisverkleining te bespreken. Sowieso is een bezoekje aan de huisarts misschien de moeite waard, om sowieso eens te bespreken dat je penis erg groot is en dat seks moeilijk is. Dan heb je ook even een 'second opinion' van iemand die regelmatig penissen in allerlei vormen en maten ziet.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
18-02-2020 10:29
Pardon? Iemand stelt MIJ een vraag. Daar geef ik antwoord op. Ik blaas het niet van de toren ofzo.

Vervolgens merkt iemand anders op dat het een instapmodel zou zijn, wat gewoon feitelijk onjuist is. Het zit meer dan een standaarddeviatie boven het gemiddelde. Ik denk dat ik zeker in de bovenste 10% zit.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-02-2020 11:17
Reden: op de man
10.34% gewijzigd
de wereld wacht om ontdekt te worden
1982N schreef:
18-02-2020 21:57
Dat zijn gewoon dingen waar ik tegen aan loop

Dan moet je 'm iets hoger optillen.
-Shifty- schreef:
18-02-2020 19:43
Hij tilt er te zwaar aan :biggrin:
-Shifty- schreef:
19-02-2020 08:55
Dan moet je 'm iets hoger optillen.

Ga je lekker, Shifty? :proud:
Alle reacties Link kopieren
Knieentikker :lol:
Sorry :A:
1982N schreef:
18-02-2020 21:57
Dat zijn gewoon dingen waar ik tegen aan loop
Nee, dat andere mannen jaloers kunnen zijn, dat is iets waar je tegen aanloopt
Dat jij dan reageert met: …al weet ik zeker dat jullie niet willen ruilen, dat is onnodig drama

Dat er een keer een opmerking gemaakt wordt over je piemel, dat is iets waar je tegen aanloopt
Dat je daarom stopt met teamsport en met naar de sportschool gaan, dat is onnodig drama.

En hier posten: Jij hebt makkelijk praten met je "normale piemel", is ook al onnodig drama.

En het is zeker onnodig drama als je het al een probleem vindt om op sommige toiletten te zitten, want je kan die piemel echt wel de juiste kans op laten wijzen.
Alle reacties Link kopieren
Of je gaat een beetje verder naar achteren zitten, of heb je ook een dikke kont? :hihi:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
19-02-2020 18:18
Of je gaat een beetje verder naar achteren zitten, of heb je ook een dikke kont? :hihi:
Nee normaal tot slank, en ja dat kan wel maar zit niet zo fijn he. Maar vroeg daar geen advies over het gaat een beetje off topic zo
Je gaat ook verder niet in op on-topic posts, dus dat is niet verwonderlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel wat grooooote piemols gezien in mijn 15 jaar swingen .. maar 26 cm ben ik zelf nog niet tegengekomen :O
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Jij vraagt hoe je beter om kan gaan met je grote piemel en ik antwoord dat je dat kan doen door door je minder aan te stellen en er niet zo'n drama van te maken.
Hoezo is dat off-topic?
-Shifty- schreef:
19-02-2020 20:29
Je gaat ook verder niet in op on-topic posts, dus dat is niet verwonderlijk.
Het lijkt bijna wel of hij helemaal niet zit te wachten op goedbedoelde adviezen, maar stiekem hoopt dat hij de nodige PB's zal ontvangen van vrouwen die het wel eens willen proberen met die 26 cm.
@(
Alle reacties Link kopieren
Klavertje-vier2020 schreef:
19-02-2020 21:30
Jij vraagt hoe je beter om kan gaan met je grote piemel en ik antwoord dat je dat kan doen door door je minder aan te stellen en er niet zo'n drama van te maken.
Hoezo is dat off-topic?
Het is off-topic want jij trekt de conclusie dat het aanstellen is.
Buiten dat maak je een hele samenvatting, van allen geposten reactie’s die het niet eens zijn met To.
puntje bij paaltje heb je geen enkel advies gegeven.
Waarom ben je To zo aan het provoceren?

Wil je graag dat To je komt bevredigen met z’n 26 cm dat je zo een probleem maakt van dingen die er niet zijn.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Olina schreef:
19-02-2020 21:41
Het is off-topic want jij trekt de conclusie dat het aanstellen is.
Buiten dat maak je een hele samenvatting, van allen geposten reactie’s die het niet eens zijn met To.
puntje bij paaltje heb je geen enkel advies gegeven.
Waarom ben je To zo aan het provoceren?

Wil je graag dat To je komt bevredigen met z’n 26 cm dat je zo een probleem maakt van dingen die er niet zijn.
Je hebt niet helemaal goed opgelet.
Ik maakte een samenvatting van uitspraken die TO zelf had geschreven in dit topic om hem toe te lichten waarom ik vind dat hij onnodig drama maakt. Dat is wel iets anders dan hoe jij het probeert te doen voorkomen.
Ik ben hem dus absoluut niet aan het provoceren, maar juist aan het proberen hem een spiegel voor te houden zodat hij zijn eigen drama gaat herkennen en daar iets aan kan doen. Als hij hier wat relaxter mee om zou gaan, zou dat al heel veel problemen schelen.
En ik kan je gerust stellen, ik heb geen enkele interesse in de 26 cm van TO. Niet omdat het 26 cm is, maar omdat ik niet val op jongetjes die nog niet weten hoe het gaat in bed. De leeftijd dat ik met dergelijke jongens het bed deelde ligt ver achter me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven