Te zwaar geschapen

16-02-2020 13:27 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nee, ben er zeker niet trots op. Elke keer draait sex uit op een teleurstelling van beide kanten. Als een dame al niet van schrik wegloopt of me wegstuurt zit er niet veel meer in dan handwerk. Het is ook de reden dat ik eigenlijk nog nooit echte sex heb gehad. In erectie is ie ruim 26 cm en doorsnee van bijna 6. In erectie hangt hij in een bocht naar beneden waardoor sommige vrouwen soms zelfs dachten dat ie nog maar half stijf was en de date direct afkappen. Ik ben er erg onzeker over, ook omdat ik er vooral vroeger best wel een beetje mee ben gepest. Nu is het zo dat ik sinds kort een hele leuke relatie heb, maar ook zij schrok er van toen het moment daar was waardoor het weer niet verder kwam dan handwerk en pijpen/beffen. Toch willen we beiden heel graag gewoon echte sex met alles er op en er aan. Hebben jullie tips voor bijvoorbeeld standjes?
PatatasBravas schreef:
22-02-2020 09:43
Wat een achterlijke reacties komen hier toch voorbij. TO geeft toch aan dat hij een vriendin heeft waar hij gek op is.
Schitterend die naieve reacties om te lezen.
Ja TO is echt heeeeel serieus.
Ddennis schreef:
22-02-2020 10:29
Schitterend die naieve reacties om te lezen.
Ja TO is echt heeeeel serieus.
Dat zou kunnen. Gezien de reacties van TO zover geef ik hem (op dit moment) nog graag het voordeel van de twijfel.
Alle reacties Link kopieren
Maarre.... zijn jullie nu al verder gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Tarya83 schreef:
24-02-2020 00:54
Maarre.... zijn jullie nu al verder gegaan?
Blijkbaar niet; TO's vriendin heeft de Telegraaf geschreven. https://www.telegraaf.nl/vrouw/83056281 ... -geschapen
meastro schreef:
25-02-2020 22:33
Blijkbaar niet; TO's vriendin heeft de Telegraaf geschreven. https://www.telegraaf.nl/vrouw/83056281 ... -geschapen

Alsof een vrouw dat zegt: hij is in volle glorie 26 cm.

Persé nog die ene cm verschil willen maken tussen een globale 25cm en exact 26 cm kan echt alleen maar uit de peniskoker van een man komen.
Dat verhaal is dus gewoon gejat van hier. Inclusief de domme opmerking 'als er een baby door kan dan past die lul ook'.

Tering zeg, wat een niveau.
-Shifty- schreef:
25-02-2020 22:58
Alsof een vrouw dat zegt: hij is in volle glorie 26 cm.

Persé nog die ene cm verschil willen maken tussen een globale 25cm en exact 26 cm kan echt alleen maar uit de peniskoker van een man komen.
Je hebt een themaatje te pakken vandaag hè? :proud:
Th∅rdis schreef:
25-02-2020 23:07
Je hebt een themaatje te pakken vandaag hè? :proud:

Schaamteloos :biggrin:
Oh wauw, de telegraaf?! Wat is dat voor krant... Echt, rare wereld is dit toch.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken wel de term 'te groot geschapen'.
Als beelddenker krijg ik dan bij 'te zwaar geschapen' een heel ander beeld. Iets met gewicht dus. Een te zware penis. 🥴
Alle reacties Link kopieren
konijnenpantoffeltje schreef:
26-02-2020 13:21
Ik ken wel de term 'te groot geschapen'.
Als beelddenker krijg ik dan bij 'te zwaar geschapen' een heel ander beeld. Iets met gewicht dus. Een te zware penis. 🥴
Dat is ie toch ook??
Iemand die mekkert omdat ie zwaar geschapen is


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
konijnenpantoffeltje schreef:
26-02-2020 13:21
Ik ken wel de term 'te groot geschapen'.
Als beelddenker krijg ik dan bij 'te zwaar geschapen' een heel ander beeld. Iets met gewicht dus. Een te zware penis. 🥴
Nou reken maar dat die lap mannenvlees heel wat weegt.
Als ik 26 cm x 6cm aan snoep afreken bij de Jamin schrik ik me ook een ongeluk van wat dat weegt
schaapwolf schreef:
26-02-2020 22:37
Nou reken maar dat die lap mannenvlees heel wat weegt.

Als je daar iemand mee swaffelt dan gaat ze knockout. :clown:
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik heb een waarschuwing ontvangen voor een teactie in dit topic, i.v.m. reageren op de man....

Op deze manier is forummen toch niet leuk meer?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
25-02-2020 23:04
Dat verhaal is dus gewoon gejat van hier. Inclusief de domme opmerking 'als er een baby door kan dan past die lul ook'.

Tering zeg, wat een niveau.
Nou inderdaad.
Bah.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft die vriendin gewoon kleine handen. Dat heb ik namelijk ook, als ik zoiets vastpak (ahum) lijkt een groter geschapen geslachtsdeel al helemaal gigantisch. :"-( :bonk:
Alle reacties Link kopieren
PatatasBravas schreef:
22-02-2020 09:43
Wat een achterlijke reacties komen hier toch voorbij. TO geeft toch aan dat hij een vriendin heeft waar hij gek op is.
Weet je wat achterlijk is? Steeds weer iets beginnen met iemand, er gek op worden en dat wederzijds, en dan die teleurstelling dat die enorme piemel een probleem is. Kun je toch beter vooraf wat selectiever zijn.
konijnenpantoffeltje schreef:
27-02-2020 19:05
Misschien heeft die vriendin gewoon kleine handen. Dat heb ik namelijk ook, als ik zoiets vastpak (ahum) lijkt een groter geschapen geslachtsdeel al helemaal gigantisch. :"-( :bonk:
😂😂😂😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
Backpack10 schreef:
27-02-2020 21:14
Weet je wat achterlijk is? Steeds weer iets beginnen met iemand, er gek op worden en dat wederzijds, en dan die teleurstelling dat die enorme piemel een probleem is. Kun je toch beter vooraf wat selectiever zijn.
Dior op de eerste date al te vragen hoe wijd ze is? Hoe zie je dat voor je?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
28-02-2020 16:56
Dior op de eerste date al te vragen hoe wijd ze is? Hoe zie je dat voor je?
Hahaha idd
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga straks ook ff een grooooooote piemol passen.. denk dat die de 26cm nog voorbij gaat .. mocht ik aan inwendige kneuzingen bezwijken, het was me een waar genoegen :-D
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven