Te zwaar geschapen

16-02-2020 13:27 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nee, ben er zeker niet trots op. Elke keer draait sex uit op een teleurstelling van beide kanten. Als een dame al niet van schrik wegloopt of me wegstuurt zit er niet veel meer in dan handwerk. Het is ook de reden dat ik eigenlijk nog nooit echte sex heb gehad. In erectie is ie ruim 26 cm en doorsnee van bijna 6. In erectie hangt hij in een bocht naar beneden waardoor sommige vrouwen soms zelfs dachten dat ie nog maar half stijf was en de date direct afkappen. Ik ben er erg onzeker over, ook omdat ik er vooral vroeger best wel een beetje mee ben gepest. Nu is het zo dat ik sinds kort een hele leuke relatie heb, maar ook zij schrok er van toen het moment daar was waardoor het weer niet verder kwam dan handwerk en pijpen/beffen. Toch willen we beiden heel graag gewoon echte sex met alles er op en er aan. Hebben jullie tips voor bijvoorbeeld standjes?
Alle reacties Link kopieren
Van beffen en vingeren wordt ze wel erg nat, maar als het op penetratie aan komt wordt het dus een probleem. Alsof ze blokkeert, waardoor ik bang ben haar pijn te doen en zo gaat het steeds opnieuw. Op deze momenten schieten die nare reacties weer door mn hoofd, dingen als dat ik nooit fatsoenlijk een vrouw zou kunnen neuken met zo'n piemel. En dan gaat de zin wel weer weg.
Alle reacties Link kopieren
En als zij boven gaat? Dan kan zij 'sturen', niet?

eh, zie nu dat dit eerder is voorgesteld door Quaintrelle
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
16-02-2020 17:26
3
2
1
Kom dr maar in,Sjarreles!
:HA:
Als ie half naar beneden hangt kun je volgens mij alleen maar de kruiwagen doen maar of dat nou een goed idee is..
Panda1987 schreef:
16-02-2020 19:42
Wat lullig dat er opmerkingen werden gemaakt... Die vrouwen zijn het niet eens waard, laten we dat voorop stellen!
Ik zou met deze vrouw heel rustig aan doen, niks overhaasten zodat zij zich er ook prettig bij voelt. En inderdaad glijmiddel gebruiken, dat zal enorm helpen. En als het de eerste keer niet gaat laat je niet afschrikken, jullie zijn misschien allebei gespannen wat ook meespeelt

Het was onvermijdelijk ..
26 plus in erectie !!!!!!!!

Djiezus, da's een olifantenslurf en twee keer groter dan de mijne.

Je begrijpt dan ook dat ik je geen advies kan geven.

Nou ja, 1-tje dan, zou er niet mee gaan swaffelen.
Alle reacties Link kopieren
Die jongeheer van 26 cm hoeft er niet helemaal in hè?
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Wat zou eventueel kunnen werken voor een natte poes!

Tussen de afspraken oefenen met een ( iets) wat grotere speeltje.
Standje 69 word ze wat geiler en natter en misschien iets wat gieriger voor je lul.
Misschien is het dan een optie om haar natuurlijk, proberen stapje voor stapje te penetreren.

Stel haar op haar gemak zeg dat je het niet erg vindt, als de penetratie niet zou lukken.

TUURLIJK vind je dat wel erg maar daarmee neem je de druk van presteren al een beetje weg.

Succes , To.

Link met standjes... https://www.depaarsekeizerin.nl/ideeen ... eine-penis
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
En een passend condoom!
Theyfit z31
Alle reacties Link kopieren
Olina schreef:
16-02-2020 23:45
Wat zou eventueel kunnen werken voor een natte poes!

Tussen de afspraken oefenen met een ( iets) wat grotere speeltje.
Standje 69 word ze wat geiler en natter en misschien iets wat gieriger voor je lul.
Misschien is het dan een optie om haar natuurlijk, proberen stapje voor stapje te penetreren.

Stel haar op haar gemak zeg dat je het niet erg vindt, als de penetratie niet zou lukken.

TUURLIJK vind je dat wel erg maar daarmee neem je de druk van presteren al een beetje weg.

Succes , To.

Link met standjes... https://www.depaarsekeizerin.nl/ideeen ... eine-penis
Thnx!
Alle reacties Link kopieren
hijdie schreef:
17-02-2020 01:11
En een passend condoom!
Theyfit z31
Die heb ik, xl van het bekende merk
anoniem_395753 wijzigde dit bericht op 17-02-2020 01:37
9.36% gewijzigd
Orpheus13 schreef:
16-02-2020 20:53
Ik ben ook vrij groot geschapen, maar ook weer niet zo groot. Heb geen advies.
Hoe groot?
Alle reacties Link kopieren
Bitmanz schreef:
16-02-2020 17:22
Dus ik hoef niet jaloers te zijn? (hoewel die van mij ook zeker niet klein is).
Ik vind het (als hetero man) wel heel esthetisch, een flinke penis.
Nou ik had hem liever kleiner, slap is al rond 17 á 18 cm waardoor ik ben gestopt met teamsport ivm samen douchen en grappig bedoelde kwetsende opmerkingen. Ik kreeg zelfs eens een app van de vrouw van een teamgenoot dat ze had gehoord dat ik nogal "well hung" was en dat ze dat wel eens ff wou meemaken zonder zijn medeweten " ons geheimpje" nou daar heb ik voor gepast, vind dat niet kunnen. Ook de sportschool vermijd ik daardoor ivm douchen. Ik sport thuis op de hometrainer en crosstrainer en heb thuis gewichten. 3 jaar geleden 1 keer in de sauna geweest, er werd heel wat gefluisterd en daarna geloerd en zelfs gewezen. Nee er is totaal niks esthisch aan dus.
Alle reacties Link kopieren
Bitmanz schreef:
16-02-2020 17:22
Dus ik hoef niet jaloers te zijn? (hoewel die van mij ook zeker niet klein is).
Ik vind het (als hetero man) wel heel esthetisch, een flinke penis.
Nou ik had hem liever kleiner, slap is al rond 17 á 18 cm waardoor ik ben gestopt met teamsport ivm samen douchen en grappig bedoelde kwetsende opmerkingen. Ik kreeg zelfs eens een app van de vrouw van een teamgenoot dat ze had gehoord dat ik nogal "well hung" was en dat ze dat wel eens ff wou meemaken zonder zijn medeweten " ons geheimpje" nou daar heb ik voor gepast, vind dat niet kunnen. Ook de sportschool vermijd ik daardoor ivm douchen. Ik sport thuis op de hometrainer en crosstrainer en heb thuis gewichten. 3 jaar geleden 1 keer in de sauna geweest, er werd heel wat gefluisterd en daarna geloerd en zelfs gewezen. Nee er is totaal niks esthisch aan dus.
Wat naar TO. De wereld is soms hard voor alles wat buiten de norm valt.
Deze vrouw die vind jou echt leuk en samen komen jullie er vast uit. Hopelijk kun je al die kut opmerkingen los laten, dat zegt wat over al die mensen.
Hoop dat als het je eenmaal lukt dat je zelfvertrouwen wat dat betreft wat meer wordt.
1982N schreef:
17-02-2020 06:44
Nee er is totaal niks esthisch aan dus.
Hier ben ik. Wat bedoel je met « esthisch » (sic)? Of bedoel je esthetisch?

Durex XL condooms zijn inderdaad goed wanneer je een penis van 6 cm doorsnee hebt. In de lengte schuift hij er niet volledig over, maar hoeft ook niet sinds je hem (helaas) ook nooit volledig kan inbrengen.

Voorspel is ontzettend belangrijk, de dame MOET echt nat zijn. Zodra de eerste penetratie plaatsvindt, verspreidt het vocht zich immers over een relatief groter oppervlak langs de schacht van de penis.
Alle reacties Link kopieren
Missionaris, en een kussentje onder haar billen. Qua omtrek moet dat wel passen e.u. met wat glijmiddel.
Heeft zij wel al sex gehad?
Je moet er alleen niet vanuit gaan dat je er helemaal in kunt, zo in het begin. Je kunt niet voluit stoten.
Een vriend van ons heeft ook dat probleem. Zal een centimeter of 3 schelen, maar toch....
Als hij een tijdje een relatie had, kan de vrouw meer hebben.
Persoonlijk lijkt het me niks, zij bovenop.
Hoe lang moeyen haar benen dan zijn? Om een jonge heer van 26 cm voorzichtig in haar te laten komen?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Met een kussen onder je billen stoot hij juist heel makkelijk diep. Ik vind dat niet zo'n heel best advies denk ik.
...
Als andere mannen er grappen over maken, dan komt dat voort uit jaloezie en hun onzekerheid. Wat jammer dat dat jouw onzekerheid dan weer triggert en het je belemmert in je activiteiten.

Als vrouwen van andere mannen zich aan je aanbieden vanwege je formaat dan siert het je dat je er niet op in gaat, maar is dat weleen bewijs dat seks dus mogelijk is. Hier op het forum kan je een voorbeeld voorbeelden genoeg zien dat niet het hebben van een grote lul maar het zijn van een grote lul een probleem is bij het behoud van een relatie.
1982N schreef:
17-02-2020 01:25
Die heb ik, xl van het bekende merk
Je kunt beter overstappen van merk.
Alle reacties Link kopieren
Flauw dat je ermee gepest bent man.
Ik wens je succes met je nieuwe vriendin, enne... penetratie gaat ooit echt wel lukken hoor. Langzaam opbouwen en inderdaad nat genoeg.
Lezen jullie wel? Het probleem is niet nat genoeg zijn van de vrouw maar penis in een voor seks afwijkende vorm van de man. Naar de dokter gaan lijkt mij een beter plan.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk, daar heb ik geen advies over nee.
Alle reacties Link kopieren
1982N schreef:
17-02-2020 06:44
Nou ik had hem liever kleiner, slap is al rond 17 á 18 cm waardoor ik ben gestopt met teamsport ivm samen douchen en grappig bedoelde kwetsende opmerkingen. Ik kreeg zelfs eens een app van de vrouw van een teamgenoot dat ze had gehoord dat ik nogal "well hung" was en dat ze dat wel eens ff wou meemaken zonder zijn medeweten " ons geheimpje" nou daar heb ik voor gepast, vind dat niet kunnen. Ook de sportschool vermijd ik daardoor ivm douchen. Ik sport thuis op de hometrainer en crosstrainer en heb thuis gewichten. 3 jaar geleden 1 keer in de sauna geweest, er werd heel wat gefluisterd en daarna geloerd en zelfs gewezen. Nee er is totaal niks esthisch aan dus.
Je stelt je wel een beetje aan. 1982 Je geboortejaar? Zo ja, dan helemaal
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
17-02-2020 08:39
Met een kussen onder je billen stoot hij juist heel makkelijk diep. Ik vind dat niet zo'n heel best advies denk ik.
Dit. Zonder kussen, glijmiddel voor de zekerheid en voorzichtig proberen. Meer kan je niet doen. Natuurlijk kan hij er niet helemaal in, maar dat hoeft ook niet. Eventueel zouden jullie met een paar vibrators kunnen 'oefenen'.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven