Te zwaar geschapen

16-02-2020 13:27 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nee, ben er zeker niet trots op. Elke keer draait sex uit op een teleurstelling van beide kanten. Als een dame al niet van schrik wegloopt of me wegstuurt zit er niet veel meer in dan handwerk. Het is ook de reden dat ik eigenlijk nog nooit echte sex heb gehad. In erectie is ie ruim 26 cm en doorsnee van bijna 6. In erectie hangt hij in een bocht naar beneden waardoor sommige vrouwen soms zelfs dachten dat ie nog maar half stijf was en de date direct afkappen. Ik ben er erg onzeker over, ook omdat ik er vooral vroeger best wel een beetje mee ben gepest. Nu is het zo dat ik sinds kort een hele leuke relatie heb, maar ook zij schrok er van toen het moment daar was waardoor het weer niet verder kwam dan handwerk en pijpen/beffen. Toch willen we beiden heel graag gewoon echte sex met alles er op en er aan. Hebben jullie tips voor bijvoorbeeld standjes?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook een enorme lul, al is het minder dan 26 cm. Toch herken ik jouw verhaal, dat sex met sommige vrouwen niet goed gaat.
Ik ben er zelf niet onzeker door geworden, bij jou klinkt het alsof je denkt dat hij bij niemand past en dat niemand er van kan genieten. Dat is echt niet waar hoor. Stel dat je wilt seksdaten, dan zijn er genoeg vrouwen die het juist fijn vinden. Zo is er ook een site waar mensen foto's van zichzelf tonen en daar kom ik voldoende profielen tegen van vrouwen die juist op zoek zijn naar een XL ervaring. Heb daar al leuke dates gescoord en zeker ook met dames die jouw 26+ met gemak gaan nemen. Dat had misschien iets voor je kunnen zijn, voor je zelfvertrouwen, maar nu heb je er weinig aan want je wilt met deze meid door. Je wilt met haar een sex en een relatie. Dan moeten jullie het samen gaan proberen. Misschien eerst met vingers er in, één, dan twee, drie en dan pas je pik en niet gelijk doorstoten. Opbouwen is de oplossing denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Die vinger tip snap ik ook al niet. Waarom moeten er vingers in? Vingers voelen heel anders en zijn ook niet zo rond en zacht als een pik. Vingers hebben nagels, kootjes, botjes. Ik ben niet anti vingeren maar dat hoeft echt niet als neukopwarmertje.

Gewoon cm voor cm erin, beetje beleid, evt een beetje spuug of glijmiddel.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
17-02-2020 12:27
Die vinger tip snap ik ook al niet. Waarom moeten er vingers in? Vingers voelen heel anders en zijn ook niet zo rond en zacht als een pik. Vingers hebben nagels, kootjes, botjes. Ik ben niet anti vingeren maar dat hoeft echt niet als neukopwarmertje.

Gewoon cm voor cm erin, beetje beleid, evt een beetje spuug of glijmiddel.
To, kan haar wel vingeren maar 3 vingers etc is niet nodig en kan ongelofelijk veel kapot maken ... en pijn doen.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Rooss4.0 schreef:
17-02-2020 12:27
Die vinger tip snap ik ook al niet. Waarom moeten er vingers in? Vingers voelen heel anders en zijn ook niet zo rond en zacht als een pik. Vingers hebben nagels, kootjes, botjes. Ik ben niet anti vingeren maar dat hoeft echt niet als neukopwarmertje.

Gewoon cm voor cm erin, beetje beleid, evt een beetje spuug of glijmiddel.
Niet iedere vrouw is hetzelfde. Ik heb zelf vooral een dikker exemplaar en bij sommige vrouwen werkt het gewoon om op die manier het goed op te bouwen. Je voelt dan ook dat er meer ruimte komt, meer ontspanning.

Daarnaast zijn er ook vrouwen die het sowieso fijn vinden.

Het is een tip, geen absolute waarheid. :)
Olina schreef:
17-02-2020 12:32
To, kan haar wel vingeren maar 3 vingers etc is niet nodig en kan ongelofelijk veel kapot maken ... en pijn doen.
Ja, maar dan gaat er ook iets verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
ray_41 schreef:
17-02-2020 11:09
Je stelt je wel een beetje aan. 1982 Je geboortejaar? Zo ja, dan helemaal
Dit dus! Jij hebt makkelijk praten met je "normale piemel". Zelfs op sommige toiletten zitten is al totaal niet handig ivm mn lengte.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
17-02-2020 07:29
Wat naar TO. De wereld is soms hard voor alles wat buiten de norm valt.
Deze vrouw die vind jou echt leuk en samen komen jullie er vast uit. Hopelijk kun je al die kut opmerkingen los laten, dat zegt wat over al die mensen.
Hoop dat als het je eenmaal lukt dat je zelfvertrouwen wat dat betreft wat meer wordt.
Thnx! :-)
Alle reacties Link kopieren
Thnx voor de nuttige en lieve reacties. Zal er maar van uit gaan dat de negatieve voortkomen uit jaloezie ( al weet ik zeker dat jullie niet willen ruilen)
1982N schreef:
17-02-2020 12:58
Dit dus! Jij hebt makkelijk praten met je "normale piemel". Zelfs op sommige toiletten zitten is al totaal niet handig ivm mn lengte.
Nou moet je niet gaan doen alsof die van jou uitzonderlijk is.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
17-02-2020 13:23
Nou moet je niet gaan doen alsof die van jou uitzonderlijk is.
Jij ziet ze elke dag?
1982N schreef:
17-02-2020 13:25
Jij ziet ze elke dag?
Lieve jongen, je bent niet de enige maar wel de enige met een dergelijke formaat dat zo aan het huilen is.


Maar ga naar de dokter, dat de jouwe zo'n stand heeft is verre van normaal en heeft weinig met het gewicht te maken.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
17-02-2020 13:28

Maar ga naar de dokter, dat de jouwe zo'n stand heeft is verre van normaal en heeft weinig met het gewicht te maken.
Wat een rare reactie... Tenzij ik er overheen gelezen heb, ligt het niet lukken van penetratie niet aan de stand van to's penis.
Er zijn wel meer grote, kromme piemels op de wereld hoor, valt prima mee te neuken ook.
Kyndra schreef:
17-02-2020 13:41
Wat een rare reactie... Tenzij ik er overheen gelezen heb, ligt het niet lukken van penetratie niet aan de stand van to's penis.
Er zijn wel meer grote, kromme piemels op de wereld hoor, valt prima mee te neuken ook.
Dan heb je er inderdaad flink overheen gelezen. Deze beste jongen heeft nog nooit seks gehad omdat zijn penis zo in een bocht staat en dat vrouwen denken dat hij half stijf is. Dat is een flinke bocht. Er wordt hier van alles geopperd zoals nat maken van de vrouw en oprekken met vingers maar dat is het probleem helemaal niet. Met een dergelijke bocht is er amper sprake van een technische mogelijkheid tot penetratie.
Alle reacties Link kopieren
1982N schreef:
17-02-2020 12:58
Dit dus! Jij hebt makkelijk praten met je "normale piemel". Zelfs op sommige toiletten zitten is al totaal niet handig ivm mn lengte.
Ik bedoel stoppen met sporten en samen douchen. Dat is op jouw leeftijd aanstellerij.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
17-02-2020 13:47
Dan heb je er inderdaad flink overheen gelezen. Deze beste jongen heeft nog nooit seks gehad omdat zijn penis zo in een bocht staat en dat vrouwen denken dat hij half stijf is. Dat is een flinke bocht. Er wordt hier van alles geopperd zoals nat maken van de vrouw en oprekken met vingers maar dat is het probleem helemaal niet. Met een dergelijke bocht is er amper sprake van een technische mogelijkheid tot penetratie.
Klopt dat TO? Want zo had ik de beginpost niet geïnterpreteerd...
Alle reacties Link kopieren
Kyndra schreef:
17-02-2020 13:55
Klopt dat TO? Want zo had ik de beginpost niet geïnterpreteerd...
Hij hangt stijf naar beneden ja
Alle reacties Link kopieren
Nou dan til je hem een beetje op voordat je erin gaat. Is toch geen probleem, je mag hem toch aanraken of niet.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Kyndra schreef:
17-02-2020 13:41
Wat een rare reactie... Tenzij ik er overheen gelezen heb, ligt het niet lukken van penetratie niet aan de stand van to's penis.
Er zijn wel meer grote, kromme piemels op de wereld hoor, valt prima mee te neuken ook.
Nou... Ik heb ook een keer een hele kromme gehad, alles behalve prettig. Echt heel naar zelfs.
Prima was het sowieso niet.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
17-02-2020 14:06
Nou... Ik heb ook een keer een hele kromme gehad, alles behalve prettig. Echt heel naar zelfs.
Prima was het sowieso niet.
zoals ik het lees is die van TO niet krom, maar gewoon aan zwaartekracht onderhevig.
Alle reacties Link kopieren
ray_41 schreef:
17-02-2020 13:53
Ik bedoel stoppen met sporten en samen douchen. Dat is op jouw leeftijd aanstellerij.
Waarom ben je To zo aan het bagatelliseren.

Als een iemand gepest word is het tamelijk niet van belang welke leeftijd iemand is.

Pesten blijft pesten... want dat is wat je nu ook aan het doen ben off-topic zonder enkel geposte advies.

En we weten wel waarom mensen pesten hè. :sarcastic:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
florence13 schreef:
17-02-2020 14:07
zoals ik het lees is die van TO niet krom, maar gewoon aan zwaartekracht onderhevig.
Zo lees ik het ook. En dat dames dan denken dat ie nog groter wordt en uit paniek wegrennen .
...
Alle reacties Link kopieren
Precies.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
17-02-2020 14:06
Nou... Ik heb ook een keer een hele kromme gehad, alles behalve prettig. Echt heel naar zelfs.
Prima was het sowieso niet.
Hm. Oké. Dat zal dan nog verschillen per ervaring en per 'kromming'. Hier thuis ook een bovengemiddeld grote kromme namelijk, en ik klaag niet.
Ik denk het niet, ik heb 2 mannen met die formaat gehad en nog nooit is het met een vergelijkbaar "bagage" voorgekomen dat ze half bleven steken. Ten alle tijden is het tot een prima erectie gekomen en tot zaadlozing gebleven. Ik denk daarom dat een zwellichaam of wat er nog meer inzit wat mee kan werken te kort is aangelegd.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
17-02-2020 14:27
Ik denk het niet, ik heb 2 mannen met die formaat gehad en nog nooit is het met een vergelijkbaar "bagage" voorgekomen dat ze half bleven steken. Ten alle tijden is het tot een prima erectie gekomen en tot zaadlozing gebleven. Ik denk daarom dat een zwellichaam of wat er nog meer inzit wat mee kan werken te kort is aangelegd.
Laten we nou niet meteen een constructiefout in TO's penis diagnosticeren, kans is groot dat er helemaal niets mis is met TO en dat zijn penis gewoon erg groot is. Dat vrouwen daar even van schrikken snap ik wel, had ik ook toen ik de eerste keer een bovengemiddelde penis zag. Toen dacht ik ook 'laat maar, dat gaat niet passen'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven