Seks
alle pijlers
tepel piercings
donderdag 15 mei 2008 om 11:09
Afgelopen zaterdag zag ik vrouw lopen op het strand van scheveningen, zij had beide tepelsgepierct (ringetjes) ik vond dit zo super gaaf staan en ben gister bij een piercing shop geweest voor info...
Zelf vind ik beide tepels gepierct en dan ringetjes het mooist staan geloof ik???? Maar ben nu toch aan het twijfelen of ik eerst 1 neem of toch 2.
Heeft iemand hier ervaring mee, en wat vinden jullie het mooist???
Liefs Merel
Zelf vind ik beide tepels gepierct en dan ringetjes het mooist staan geloof ik???? Maar ben nu toch aan het twijfelen of ik eerst 1 neem of toch 2.
Heeft iemand hier ervaring mee, en wat vinden jullie het mooist???
Liefs Merel
dinsdag 10 juni 2008 om 05:52
@DS dat is dan de tweede keer dat je me duidelijk wil maken dat we elkaar niet in de weg zitten,..........waarom???
ik ben nu ook weer niet 123 opzoek hoor DS. Dus je hoeft niet steeds te vermelden dat je me niet in de weg zit.
heb daar geen behoefte aan.
@Labelle. lullige opmerking, ik denk dat het in zoverre met smaak heeft te maken, dat daar niet over valt te twisten.
misschien vind ik jou wel een burgertrutje, ( denk trouwens dat je dat ook bent ) weetikveel, en dan ben jij weer helemaal mijn smaak niet.
dus jouw opmerking raakt kant nog wal.
ik ben nu ook weer niet 123 opzoek hoor DS. Dus je hoeft niet steeds te vermelden dat je me niet in de weg zit.
heb daar geen behoefte aan.
@Labelle. lullige opmerking, ik denk dat het in zoverre met smaak heeft te maken, dat daar niet over valt te twisten.
misschien vind ik jou wel een burgertrutje, ( denk trouwens dat je dat ook bent ) weetikveel, en dan ben jij weer helemaal mijn smaak niet.
dus jouw opmerking raakt kant nog wal.
dinsdag 10 juni 2008 om 10:40
Ja..uhh dus... al vind je me een enorme burgertrut. Ik zal de laatste zijn die daar wakker van ligt. En met mijn woeste klitterige haren, tegenbeeld van nikeyschoenen , en een lichaam die geheel dodelijk saai vrij is van tattoo's en piercings weet ik vrijwel zeker dat jij mij helemaal niks vind.
Gelukkig heb ik niet de drang en behoefte om door elke man leuk gevonden te willen worden. Dus je opmerking raakt me helaas niet in mijn rotsvaste zelfvertrouwen..sorry for you
anoniem_66677 wijzigde dit bericht op 10-06-2008 14:47
Reden: Speciaal voor Courtney
Reden: Speciaal voor Courtney
% gewijzigd
dinsdag 10 juni 2008 om 10:47
En ach, het is maar net in welk perspectief je het plaatst. Had ik het niet vanuit Donkeyshot neergezet maar vanuit DMJN, dan was het veel relaxter hier, en hoefde niemand keihard te schreeuwen dat ze zo "kick ass" zijn.
Ach ja, mee eens zijn met iemand = slijmen, oneens zijn = denigreren.
Funny zeg, een discussietopic kan geen **** hebben, en diegene zelf maar keihard roepen hoe geweldig ze wel niet zijn.
De pot verwijt de ketel dattie........
Ach ja, mee eens zijn met iemand = slijmen, oneens zijn = denigreren.
Funny zeg, een discussietopic kan geen **** hebben, en diegene zelf maar keihard roepen hoe geweldig ze wel niet zijn.
De pot verwijt de ketel dattie........
dinsdag 10 juni 2008 om 13:28