Trio gedaan vvm mag geen mmv?

12-04-2019 16:24 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoe vraag je een MOD?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2019 09:05
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
97.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
rochus schreef:
23-04-2019 07:15
Is een parenclub bezoek een idee? Ik heb een erg goede ervaring overgehouden aan vinden van een 2e M voor een mvm trio. Je kijkt, vergelijkt en kiest uit ...
Heb je daar speciale avonden voor?
Alle reacties Link kopieren
tinder schreef:
15-04-2019 16:09
Oja joh? Dus een triootje met zn drieën is het perfecte excuus om mn vriendin nog eens te neuken zonder dat ik meedoe? Goh nou dat belooft wat voor de toekomst. Hij zei zelf al dat ie dat niet t had moeten doen maar soit done is done. Kan ik net zo goed een man neuken die ik aantrekkelijk vind met datzelfde idee,dat is handig ja.
Maar jouw beste vriendin vond het wel een goed idee om zich de volgende ochtend nog eens te laten neuken door jouw ‘slaapdronken” vriend terwijl jij er gewoon naast lag?

Ik proef toch wel iets van een ondertoontje en oneerlijkheid. Het zou mijn vriend niet zijn in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
24-04-2019 11:20
Maar jouw beste vriendin vond het wel een goed idee om zich de volgende ochtend nog eens te laten neuken door jouw ‘slaapdronken” vriend terwijl jij er gewoon naast lag?

Ik proef toch wel iets van een ondertoontje en oneerlijkheid. Het zou mijn vriend niet zijn in ieder geval.
Weet je, in alle fuzz en gedoe vind ik dat het ergste niet. Vond het niet het handigste achteraf maar voila, koe in z'n kont kijken helpt ook niet. Die vriendin vertrouw ik echt wel. Het gaat mij er om dat met dit gegeven en vaak de mond vol over sexuele uitstapjes er dus geen gunfactor lijkt te zijn naar mee, dat dat potdichtgetimmerd zit. Dat je jezelf wel wat gunt en op herhaling wil maar vervolgens andersom dat te eng vinden. en nee het hoeft niet voor wat hoort wat schei toch uit. Maar zelf bij wijze van alles verlangen en wensen hebben en de andere kant niet opkijken vind ik idioot. Of te eng vinden. Voor mij toch ook eng?
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
24-04-2019 11:20
Maar jouw beste vriendin vond het wel een goed idee om zich de volgende ochtend nog eens te laten neuken door jouw ‘slaapdronken” vriend terwijl jij er gewoon naast lag?

Ik proef toch wel iets van een ondertoontje en oneerlijkheid. Het zou mijn vriend niet zijn in ieder geval.
En dat was een sarcastische reactie op die post. Dan heb je wel een ondertoontje ja.
tinder schreef:
21-04-2019 13:54
Hee, het ligt een beetje stil. Die ene man heb ik maar gelaten voor wat het is, hij kon toch niet aan het idee wennen dat ik die man dan af en toe nog zie. Wat ik dus ergens wel snap maar ook dubbel vind. Samen naar een feestje geopperd en dat leek hem wel wat. We lopen een beetje ongelijk, ik heb er erg veel zin in maar voor hem heeft t geen haast, is meer op mij gefocust nu, ik vermoed dat er nog wat geprekken moeten volgen.
Voor hem heeft het geen haast nee, hij heeft z'n lolletje al gehad.

Idd wat iemand anders al zei, misschien hem voorstellen samen naar een parenclub te gaan.

Of anders met 2 andere mannen.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
24-04-2019 11:45
Voor hem heeft het geen haast nee, hij heeft z'n lolletje al gehad.

Idd wat iemand anders al zei, misschien hem voorstellen samen naar een parenclub te gaan.

Of anders met 2 andere mannen.
Ja klopt. Weet niet goed hoe ik dat over moet brengen. Dat gaat er niet in haha.
Parenclub goed idee, ga ik daar helemaal los, zien of ie dat wel trekt ;)
Alle reacties Link kopieren
tinder schreef:
24-04-2019 11:23
Weet je, in alle fuzz en gedoe vind ik dat het ergste niet. Vond het niet het handigste achteraf maar voila, koe in z'n kont kijken helpt ook niet. Die vriendin vertrouw ik echt wel. Het gaat mij er om dat met dit gegeven en vaak de mond vol over sexuele uitstapjes er dus geen gunfactor lijkt te zijn naar mee, dat dat potdichtgetimmerd zit. Dat je jezelf wel wat gunt en op herhaling wil maar vervolgens andersom dat te eng vinden. en nee het hoeft niet voor wat hoort wat schei toch uit. Maar zelf bij wijze van alles verlangen en wensen hebben en de andere kant niet opkijken vind ik idioot. Of te eng vinden. Voor mij toch ook eng?
Dan is het maar een egoïst, sorry dat ik dit zeg. Wedden als jij weer een MVV voorstelt met jouw beste vriendin dat hij daar totaal voor in is?

Warm in de mond, koud in de kont noemen wij dat hier......
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
24-04-2019 12:01
Dan is het maar een egoïst, sorry dat ik dit zeg. Wedden als jij weer een MVV voorstelt met jouw beste vriendin dat hij daar totaal voor in is?

Warm in de mond, koud in de kont noemen wij dat hier......
Haha ja precies!! Dat is precies waar ik over val dus! En ja dat denk ik wel ja dat ie dat nog eens zou doen. Weet t wel zeker. Daarom probeer ik te filteren of t nu gewoon egoïsme is en ik daar dus hard wat van kan zeggen zonder een jengelend kind te lijken of dat t voor hem andersom te eng is en ik niet moet pushen. Rotterdam toevallig? Die uitdrukking is juist goed hahaa.
Je zegt dat hij geen haast heeft. Misschien moet jij dan maar concrete plannen maken met datum, in overleg met hem.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
24-04-2019 12:37
Je zegt dat hij geen haast heeft. Misschien moet jij dan maar concrete plannen maken met datum, in overleg met hem.
Ja ben aan t kijken voor een feestje hier of daar. Daar is ie wel voor in dus. Ik moet me er maar bij neerleggen dat ik dit soort dingen op me moet nemen😬
Ok mooi, ik hoop dat het een gezellig feestje wordt. Veel sucsex!! :heart:
Alle reacties Link kopieren
@abundance hahaha! Merci!
Alle reacties Link kopieren
tinder schreef:
24-04-2019 12:08
Haha ja precies!! Dat is precies waar ik over val dus! En ja dat denk ik wel ja dat ie dat nog eens zou doen. Weet t wel zeker. Daarom probeer ik te filteren of t nu gewoon egoïsme is en ik daar dus hard wat van kan zeggen zonder een jengelend kind te lijken of dat t voor hem andersom te eng is en ik niet moet pushen. Rotterdam toevallig? Die uitdrukking is juist goed hahaa.
Ja Rotterdam :-D
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
24-04-2019 13:58
Ja Rotterdam :-D
Ik dacht t al. Ben r geboren. Niet alles vergeten dus😉
En nog naar een feestje geweest tinder?
Een privé-feestje lijkt me de goede manier tot trio, omdat TO er een man kan verleiden en wanneer het zover is, vertellen dat ook haar vriend meedoet in bed... oh ja, ik zou zeker ook de ochtendseks niet overslaan en genieten van het moment.
Alle reacties Link kopieren
Aan het kijken voor een feestje dat ons wat lijkt.
Het hele gebeuren heeft nogal impact gehad waardoor de boel opeens stil ligt. Er kwam een bepaalde onzekerheid opzetten bij vriend waar ie mee aan de slag wil voor zichzelf dus vooralsnog niks gepusht. Verder is hij nogal op mij gefocust nog steeds. T is lastig om op een aardige manier de boel eens op te schudden. Wil m ook niet stukmaken haha!

Hahaha! Goed idee dat thuisfeestje. 😂
Je moet je neukfantasie mmv gewoon opeisen.
Alle reacties Link kopieren
Eerst overleggen hoe jullie het vorm geven en afspraken maken. Niet eerlijk dat hij wel over je vriendin is gegaan.. maar daar kun je niets meer aan doen. Misschien helpt het om samen een man uit te zoeken waar jullie je allebei fijn bij voelen.
tinder schreef:
13-05-2019 09:43
Aan het kijken voor een feestje dat ons wat lijkt.
Het hele gebeuren heeft nogal impact gehad waardoor de boel opeens stil ligt. Er kwam een bepaalde onzekerheid opzetten bij vriend waar ie mee aan de slag wil voor zichzelf dus vooralsnog niks gepusht. Verder is hij nogal op mij gefocust nog steeds. T is lastig om op een aardige manier de boel eens op te schudden. Wil m ook niet stukmaken haha!

Hahaha! Goed idee dat thuisfeestje. 😂
He jammer TO! Ik hoopte zo op een tinder sandwich. :whip:
Alle reacties Link kopieren
Chocolotje schreef:
13-05-2019 10:52
Je moet je neukfantasie mmv gewoon opeisen.
hahaha ja hoe?
tinder schreef:
24-04-2019 11:03
Heb je daar speciale avonden voor?
De meeste clubs hebben avonden/middagen waarop ook singles welkom zijn. En meestal zijn er dan volop 'losse' mannen die in zijn voor trio's.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
13-05-2019 11:13
He jammer TO! Ik hoopte zo op een tinder sandwich. :whip:
Ja ken er nog een. ;) . Ik heb echt mijn best gedaan hoor. Maar soms merk je dat er een grens zit aan tot hoe ver je kan pushen. Was ook onzeker of ik als we dit niet gingen doen ik niet alleen wat ging regelen. T werd allemaal heel serieus. Wil ook alleen samen dingen proberen zoals een feestje maar doet vervolgens niets, dat moet ik dan weer doen. Als ik dan eens vraag of hij nou nooit eens een fling heeft met iemand zegt hij dat ie alleen mij wil. Ik vermoed dat ie gewoon bang is dat t misgaat tussen ons ofzo. Ik ben er nog mee bezig maar t is een langzaam proces.
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
13-05-2019 13:49
De meeste clubs hebben avonden/middagen waarop ook singles welkom zijn. En meestal zijn er dan volop 'losse' mannen die in zijn voor trio's.
Haa, daar ga ik eens kijken. Kan je je dan wel afzonderen of lig je daar als dubbele boterham tussen de kijkgaatjes?
tinder schreef:
13-05-2019 13:57
Haa, daar ga ik eens kijken. Kan je je dan wel afzonderen of lig je daar als dubbele boterham tussen de kijkgaatjes?
Dat ligt aan de club. Sommige hebben ruimtes waarin je helemaal kunt afzonderen, met een deur op slot en geen gluuropties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven