Trio gedaan vvm mag geen mmv?

12-04-2019 16:24 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoe vraag je een MOD?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2019 09:05
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
97.07% gewijzigd
Marana-- schreef:
12-04-2019 17:16
Dat is niet de essentie van een trio, het geneukt worden door een ander. Het is een spel voor 3.
Mijn vriend heeft er geen enkele moeite mee om te zien dat ik door een ander geneukt wordt. En toch wil hij geen MMV trio.

Maar dit topic gaat niet over jou, toch? Ik reageerde op de situatie van TO.
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
12-04-2019 17:16
Dat is niet de essentie van een trio, het geneukt worden door een ander. Het is een spel voor 3.
Mijn vriend heeft er geen enkele moeite mee om te zien dat ik door een ander geneukt wordt. En toch wil hij geen MMV trio.
Dat is ook een optie inderdaad.
tinder schreef:
12-04-2019 17:17
Dat kan maar die andere man hoeft niets met miin vriend te doen. Geen argument om er dan maar nooit een andere man bij te vragen. Genoef mannen die hetero zijn en er bij willen.


Tja, ik zou ook niet zo'n behoefte hebben aan iemand in mijn bed waar ik niets mee wil doen. Als dat zijn grens is, dan heb je dat te respecteren. Je kunt echt niet eisen dat er nu ook een MMV moet gebeuren.

Zou een kwartet een optie zijn?
Oudblond schreef:
12-04-2019 17:13
' Er overheen gaan' ... :sick: Jammer dat er geen kotssmiley meer is.
Tadaaa :pukey:
ga swingen :idee:
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
12-04-2019 17:13
Als wij een MVV trio hebben is dat omdat wij dat allebei willen, en er allebei van genieten. Een MMV trio zit er bij ons ook niet in, omdat mijn vriend geen biseksuele kant heeft. Prima toch? Het is geen voor wat hoort wat. Als jij een MVV trio niet leuk vindt en een MMV trio wel, dan moet je geen MVV trio doen, klaar. En als je vriend geen MMV trio wil, dan doe je dat ook niet. Iedereen moet er zin in hebben, zoals altijd geldt mbt seks. Niets tegen je zin doen.
Wij focussen dus niet met 2 op 1.

Zoals ik het lees beweert vriend van TO wel een MMV te willen maar niet met een man die TO af en toe tegenkomt in bij het uitgaan.
Nee, vriend wil er blijkbaar liever een wildvreemde bij halen.
Maar vriend heeft er geen problemen mee TO's vriendin nog tegen te komen, toen was een niet-wildvreemde wel oké.

Denk dat als vriend tegen TO had gezegd dat hij liever geen MMV wil, dat er dan geen topic probleem was geweest?
Alle reacties Link kopieren
Ik eis helemaal niets. Het ziet er alleen naar uit dat er naar mij toe weinig coulance is op dat vlak. Zelf zou ie best nog een keer vvm willen maar andere dingen zijn moeilijkbespreekbaar. Daar gaat t om.
Alle reacties Link kopieren
MonicaG schreef:
12-04-2019 17:53
Zoals ik het lees beweert vriend van TO wel een MMV te willen maar niet met een man die TO af en toe tegenkomt in bij het uitgaan.
Nee, vriend wil er blijkbaar liever een wildvreemde bij halen.
Maar vriend heeft er geen problemen mee TO's vriendin nog tegen te komen, toen was een niet-wildvreemde wel oké.

Denk dat als vriend tegen TO had gezegd dat hij liever geen MMV wil, dat er dan geen topic probleem was geweest?
Precies
Alle reacties Link kopieren
De gunfactor mis ik ergens wellicht.
Alle reacties Link kopieren
"Volgende morgen ging vriendlief er slaapdronken (alledrie dus) nog een dunnetjes overheen (over mn vriendin, niet over mij)."

Wat is dunnetjes precies
Verder behoorlijk kansloos als je het mij vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Vriend wil dan zelf de man regelen maar dat lukt niet

Ga samen een avondje achter de computer en kies uit de tientallen - zo niet meer - opties.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
tinder schreef:
12-04-2019 16:24
Volgende morgen ging vriendlief er slaapdronken (alledrie dus) nog een dunnetjes overheen (over mn vriendin, niet over mij).
Daar zou ik echt not amused over zijn
En dan ook nog af en toe 1 op 1 borrelen met vriendin?!?

Ik ben niet snel wantrouwig of jaloers maar hier zou ik toch een stevig gesprek over willen met zowel vriend als vriendin.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
12-04-2019 16:29
Tja... als je gebruikersnaam Tinder is...
Ze heet al Tinder sinds 2009.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
12-04-2019 18:35
Ga samen een avondje achter de computer en kies uit de tientallen - zo niet meer - opties.
Of zoek op het forum. Ahum.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
12-04-2019 19:34
Of zoek op het forum. Ahum.
Dank willem. Hahahahaa! Oja?
Ik vind een trio ook geen 2 op 1, maar een spel met een goeie interactie tussen 3 personen. Al meerdere MVV trio’s gedaan, maar een MMV trio zou ik ook niet zo zien zitten. Niet omdat ik geen seks met 2 mannen zou kunnen hebben, maar puur omdat ik niet opgewonden raak van 2 mannen. Het zou voor mij dus geen volwaardig en gelijkwaardig trio zijn.

Heeft in mijn ogen dus ook niks met ‘niet gunnen’ te maken.

Vwb dat vriend van TO de andere ochtend nog even met vriendin bezig ging, dat zou voor mij absoluut een grens te ver geweest zijn!
Ik vind dat een trio best 2 op 1 kan; 1 in het middelpunt en 2 die geen interactie met elkaar hebben, waarom niet? Ieder zijn ding toch?
Had dat nou vooraf besproken dan had je van daaruit kunnen kijken of je hem wel gunt wat hij jou niet gunt.
Dat kan ook wel Sugar, als dat de insteek is van iedereen. Maar ik begreep dat TO's vriend die insteek liever niet heeft, en dat is zijn goed recht.
TO, als deze man niet mag, waarom zoeken jullie dan niet samen naar een man die jullie wel allebei zien zitten?
Sugar¹ schreef:
12-04-2019 21:05
Ik vind dat een trio best 2 op 1 kan; 1 in het middelpunt en 2 die geen interactie met elkaar hebben, waarom niet? Ieder zijn ding toch?
Had dat nou vooraf besproken dan had je van daaruit kunnen kijken of je hem wel gunt wat hij jou niet gunt.
Ik zeg ook nergens dat het niet kan ;-)
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil hij gewoon stiekem anaal genomen worden.
Alle reacties Link kopieren
Sjongejonge, wat een bekrompenheid op dit zogenaamde moderne vrouwen forum.
Zoek er een man bij en laat jou vriend zelf lekker uitvinden wat ze (m-m) samen doen. Dan zal hij er achter komen dat een andere pik in zijn hand voelen heel spannend is. En wellicht wil hij dan meer.

maar de opmerkingen hier, man, man, man.
willem1959 schreef:
13-04-2019 12:20
Sjongejonge, wat een bekrompenheid op dit zogenaamde moderne vrouwen forum.
Zoek er een man bij en laat jou vriend zelf lekker uitvinden wat ze (m-m) samen doen. Dan zal hij er achter komen dat een andere pik in zijn hand voelen heel spannend is. En wellicht wil hij dan meer.

maar de opmerkingen hier, man, man, man.
je mag hier niet hengelen Willem :nope:
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
13-04-2019 12:20
Sjongejonge, wat een bekrompenheid op dit zogenaamde moderne vrouwen forum.
Zoek er een man bij en laat jou vriend zelf lekker uitvinden wat ze (m-m) samen doen. Dan zal hij er achter komen dat een andere pik in zijn hand voelen heel spannend is. En wellicht wil hij dan meer.

maar de opmerkingen hier, man, man, man.
Ja, gelukkig veel goede ervsringen maar er zittrn mensen tussen...
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
12-04-2019 21:09
Dat kan ook wel Sugar, als dat de insteek is van iedereen. Maar ik begreep dat TO's vriend die insteek liever niet heeft, en dat is zijn goed recht.
TO, als deze man niet mag, waarom zoeken jullie dan niet samen naar een man die jullie wel allebei zien zitten?
Dat hebben we ook gedaan maar daar hebben we nog geen fijn type gespot. Daarnaast vindt vriend t spannend dus moet ik m pushen. En dan ziet ie t al gauw helemaal dus niet meer zitten. 🙃
Verlang je echt zelf naar seks met een andere man? Of vind je (niet geheel onterecht) dat je man zijn voordeel gehaald heeft uit de situatie. Een nieuw mvm trio gaat niet namelijk compenseren voor wat het vmv trio aanrichtte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven