Trio gedaan vvm mag geen mmv?

12-04-2019 16:24 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoe vraag je een MOD?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2019 09:05
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
97.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
13-04-2019 16:19
Verlang je echt zelf naar seks met een andere man? Of vind je (niet geheel onterecht) dat je man zijn voordeel gehaald heeft uit de situatie. Een nieuw mvm trio gaat niet namelijk compenseren voor wat het vmv trio aanrichtte.
Ja daar heb ik wel zin in nu. Na jarenlang er over fantaseren en praten dat het wel eens spannend zou zijn, er mee aan de slag gaan en dan weer terugkrabbelen. Er hoeft niets gecompenseerd nee. Een sexy feestje of iets ook prima maar steeds als we er bijna echt iets mee gaan doen schiet ie in de tochmaarnietmodus. En dan frustreert dat uiteindelijk wel natuurlijk. Ik ga niet een mmv triootje doen om iemand terug te pakken of iets.
tinder schreef:
13-04-2019 16:25
Ja daar heb ik wel zin in nu.
Dan moet je je wens doordrukken bij je vriend. Uiteindelijk betrek je hem nog, wat bij een stiekeme affaire niet zo zou zijn.

Ik heb ervaring met mvm trio’s die vrouwgericht zijn, meestal als dominante Bull. Dat slaagt enkel als de man er OK mee is dat de vrouw wild geneukt wordt. Oh ja, gebruik condooms.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
13-04-2019 12:50
je mag hier niet hengelen Willem :nope:
Wat is dat nou weer een vervelende opmerking. De laatste die hier hengelt ben ik.
Ik ben, hoewel vele mmv's gedaan, veel te oud voor dit soort grappen. TO is waarschijnlijk de helft van mijn leeftijd en die wil een potente kerel.

Kijk, ik weet hoe ik een vrouw moet behagen, maar zodra mijn half harde piemel zich druppelend ledigt val ik binnen een minuut in slaap en is er geen zicht meer op een tweede ronde.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
13-04-2019 17:36
Dan moet je je wens doordrukken bij je vriend. Uiteindelijk betrek je hem nog, wat bij een stiekeme affaire niet zo zou zijn.

Ik heb ervaring met mvm trio’s die vrouwgericht zijn, meestal als dominante Bull. Dat slaagt enkel als de man er OK mee is dat de vrouw wild geneukt wordt. Oh ja, gebruik condooms.
Meestal? En die andere keren? Dan liet je je eigen vrouw afrossen door een ander?
willem1959 schreef:
14-04-2019 12:51
Wat is dat nou weer een vervelende opmerking. De laatste die hier hengelt ben ik.
Ik ben, hoewel vele mmv's gedaan, veel te oud voor dit soort grappen. TO is waarschijnlijk de helft van mijn leeftijd en die wil een potente kerel.

Kijk, ik weet hoe ik een vrouw moet behagen, maar zodra mijn half harde piemel zich druppelend ledigt val ik binnen een minuut in slaap en is er geen zicht meer op een tweede ronde.
was een grapje Willem, iedereen op dit forum kent jou nou toch wel
juist omdat jij er open over bent vond ik mijn opmerking humoristisch.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
14-04-2019 12:54
was een grapje Willem, iedereen op dit forum kent jou nou toch wel
juist omdat jij er open over bent vond ik mijn opmerking humoristisch.
Oh oké. Nou sorry. Het is nog vroeg tenslotte.
Alle reacties Link kopieren
Wees blij dat je wat krijgt er zijn ook mensen die nooit iets zullen krijgen
Ja zet vooral je partner onder druk om iets te doen wat hij niet fijn vind, onder het mom van: voor wat, hoort wat.

Ben benieuwd wat de reacties hier waren geweest als jij een man was geweest TO. Ieder mens heeft toch het recht om op ieder moment aan te geven wat hij/zij niet fijn vinden op seksueel gebied. En dat hij liever niet heeft dat jij neukt met iemand die je zo nu en dan tegen komt is toch ook zijn goed recht. Jij had ook mogen aangeven dat je liever een onbekende vrouw bij jullie seksleven betrok. En al zei hij bij wijze van vorige week dat hij iets wel wilde, en is hij daar nu van terug gekomen. Dan kun je hem best vragen om voortaan geen dingen te zeggen die hij niet na kan of wil na komen, maar dat is het enige. Hem alsnog onder druk zetten vind ik echt niet oké.
willem1959 schreef:
13-04-2019 12:20
Sjongejonge, wat een bekrompenheid op dit zogenaamde moderne vrouwen forum.
Zoek er een man bij en laat jou vriend zelf lekker uitvinden wat ze (m-m) samen doen. Dan zal hij er achter komen dat een andere pik in zijn hand voelen heel spannend is. En wellicht wil hij dan meer.

maar de opmerkingen hier, man, man, man.
Mee eens. To's vriend hoeft niks te doen met die andere kerel als hij dat niet wil. Maar gun haar er nog een lekkere vent bij.

Ik hoop dat het lukt , 2 duimen voor jou TO :thumbsup:
willem1959 schreef:
14-04-2019 12:53
Meestal? En die andere keren? Dan liet je je eigen vrouw afrossen door een ander?
Nee, dan ging het bijvoorbeeld om Tantra massage geven, orale seks en vingeren... zaken waar mijn dominantie niet volledig tot uiting komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het belangrijk is dat jij een lichamelijke klik met een tweede man moet hebben en dat jij hem vooral moet uitzoeken. Dat kan hij eigenlijk niet voor je doen.
Ik snap zijn probleem ook niet echt.
Ik ben fanatiek hetero en absoluut niet bisexueel. Het is niet voor het eerst dat ik het bed deel met een stel die een relatie hebben, maar de mannen richten zich dan volkomen op de vrouw. Belangrijk is wel dat de heren elkaar sympathiek vinden. Het is altijd stomend... dat wel...
Alle reacties Link kopieren
Tinder is het hele topic door erg consequent. Nergens is ook maar iets te lezen van een onvereffende rekening. Al haar overwegingen zijn van ontdekkende, opgewonden aard.
De vriend hoeft van haar ook niets met de andere man, en hij geilt wel op het idee dat Tinder met een andere man seks heeft.

Dat hij enige regie wil hebben op wie het dan wordt, dat snap ik ook nog wel. Daarom zou ik zeggen, laat de 2 mannen een keer samen een kop koffie of een biertje drinken. Als ze elkaar nog beter kennen en ze weten ook waarom ze samen zijn geweest om elkaar te leren kennen, dan is het vast een stuk minder problematisch.

Succes en voor wat het waard is: je verhaal is volkomen helder en goed te volgen. Als de mannen eenmaal zover zijn, ga je nog een leuke tijd tegemoet ook (heb ik van horen zeggen :cheer2: )
gv72 wijzigde dit bericht op 15-04-2019 14:20
Reden: vergeten woord en haakje
0.56% gewijzigd
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
Was het idee hierbij niet dat alle drie de personen toch wel iets van lichamelijke aantrekking voor elkaar moeten kunnen hebben.

Dat jouw vriend dus aangeeft een probleem te zien met de specifieke man die jij op het oog hebt, kan dus ook zijn doordat hij niet wil toegeven dat hij dus geen geschikt gevoel heeft bij die man. Waarom het misschien ook zo lang duurt voordat hij een man vindt waar hij een goed gevoel bij heeft om dan die aan jou voor te stellen.

Dat hij en jij dus wel een goed gevoel hadden bij die vriendin van jou, en die vriendin dus ook een goed gevoel had bij jou en hem, is blijkbaar een kwestie van geluk hebben.

En dat jouw vriend die vriendin 's ochtends nog eens onder handen neemt is logisch wanneer hij dat als een soort van unieke kans ziet, aangezien hij jou elke dag daarna nog onder handen kan nemen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
GV72 schreef:
15-04-2019 14:19
Tinder is het hele topic door erg consequent. Nergens is ook maar iets te lezen van een onvereffende rekening. Al haar overwegingen zijn van ontdekkende, opgewonden aard.
De vriend hoeft van haar ook niets met de andere man, en hij geilt wel op het idee dat Tinder met een andere man seks heeft.

Dat hij enige regie wil hebben op wie het dan wordt, dat snap ik ook nog wel. Daarom zou ik zeggen, laat de 2 mannen een keer samen een kop koffie of een biertje drinken. Als ze elkaar nog beter kennen en ze weten ook waarom ze samen zijn geweest om elkaar te leren kennen, dan is het vast een stuk minder problematisch.

Succes en voor wat het waard is: je verhaal is volkomen helder en goed te volgen. Als de mannen eenmaal zover zijn, ga je nog een leuke tijd tegemoet ook (heb ik van horen zeggen :cheer2: )
Dank❤️
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
14-04-2019 12:51
Wat is dat nou weer een vervelende opmerking. De laatste die hier hengelt ben ik.
Ik ben, hoewel vele mmv's gedaan, veel te oud voor dit soort grappen. TO is waarschijnlijk de helft van mijn leeftijd en die wil een potente kerel.

Kijk, ik weet hoe ik een vrouw moet behagen, maar zodra mijn half harde piemel zich druppelend ledigt val ik binnen een minuut in slaap en is er geen zicht meer op een tweede ronde.
Hahahaha ik vind je hilarisch! En heerlijl nuchter. 😄
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
15-04-2019 15:29
Was het idee hierbij niet dat alle drie de personen toch wel iets van lichamelijke aantrekking voor elkaar moeten kunnen hebben.

Dat jouw vriend dus aangeeft een probleem te zien met de specifieke man die jij op het oog hebt, kan dus ook zijn doordat hij niet wil toegeven dat hij dus geen geschikt gevoel heeft bij die man. Waarom het misschien ook zo lang duurt voordat hij een man vindt waar hij een goed gevoel bij heeft om dan die aan jou voor te stellen.

Dat hij en jij dus wel een goed gevoel hadden bij die vriendin van jou, en die vriendin dus ook een goed gevoel had bij jou en hem, is blijkbaar een kwestie van geluk hebben.

En dat jouw vriend die vriendin 's ochtends nog eens onder handen neemt is logisch wanneer hij dat als een soort van unieke kans ziet, aangezien hij jou elke dag daarna nog onder handen kan nemen.
Oja joh? Dus een triootje met zn drieën is het perfecte excuus om mn vriendin nog eens te neuken zonder dat ik meedoe? Goh nou dat belooft wat voor de toekomst. Hij zei zelf al dat ie dat niet t had moeten doen maar soit done is done. Kan ik net zo goed een man neuken die ik aantrekkelijk vind met datzelfde idee,dat is handig ja.
Je vriend is een slimmert! Hij neukt een vriendin van je voor JOUW verjaardag. Is dat het enige cadeautje wat je hebt gekregen van hem op je verjaardag?
anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 22-04-2019 23:14
Reden: spellingfout
0.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Macho schreef:
15-04-2019 08:08
Ik denk dat het belangrijk is dat jij een lichamelijke klik met een tweede man moet hebben en dat jij hem vooral moet uitzoeken. Dat kan hij eigenlijk niet voor je doen.
Ik snap zijn probleem ook niet echt.
Ik ben fanatiek hetero en absoluut niet bisexueel. Het is niet voor het eerst dat ik het bed deel met een stel die een relatie hebben, maar de mannen richten zich dan volkomen op de vrouw. Belangrijk is wel dat de heren elkaar sympathiek vinden. Het is altijd stomend... dat wel...
🌹
Alle reacties Link kopieren
merle78 schreef:
15-04-2019 16:14
Je vriend is een slimmerd! Hij neukt een vriendin van je voor JOUW verjaardag. Is dat het enige cadeautje wat je hebt gekregen van hem op je verjaardag?
Nee joh. Haha. We waren er allebei toen wel voor in, is niet alleen hij geweest. Maar daar gaat het dus niet om.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
14-04-2019 18:41
Mee eens. To's vriend hoeft niks te doen met die andere kerel als hij dat niet wil. Maar gun haar er nog een lekkere vent bij.

Ik hoop dat het lukt , 2 duimen voor jou TO :thumbsup:
💋💋
En tinder hoe is het nu? Nog gepraat met je vriend en/of op zoek geweest naar een man voor erbij?
Alle reacties Link kopieren
Hee, het ligt een beetje stil. Die ene man heb ik maar gelaten voor wat het is, hij kon toch niet aan het idee wennen dat ik die man dan af en toe nog zie. Wat ik dus ergens wel snap maar ook dubbel vind. Samen naar een feestje geopperd en dat leek hem wel wat. We lopen een beetje ongelijk, ik heb er erg veel zin in maar voor hem heeft t geen haast, is meer op mij gefocust nu, ik vermoed dat er nog wat geprekken moeten volgen.
Alle reacties Link kopieren
Is een parenclub bezoek een idee? Ik heb een erg goede ervaring overgehouden aan vinden van een 2e M voor een mvm trio. Je kijkt, vergelijkt en kiest uit ...
Alle reacties Link kopieren
tinder schreef:
21-04-2019 13:54
We lopen een beetje ongelijk, ik heb er erg veel zin in maar voor hem heeft t geen haast, is meer op mij gefocust nu, ik vermoed dat er nog wat geprekken moeten volgen.
Je loopt zeker ongelijk. Doe anders eens een trio met twee mannen zonder je vriend erbij. Dan loop je gelijk weer voor.
Alle reacties Link kopieren
schaapwolf schreef:
23-04-2019 07:18
Je loopt zeker ongelijk. Doe anders eens een trio met twee mannen zonder je vriend erbij. Dan loop je gelijk weer voor.
:lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven