Volslank beter in bed

17-02-2012 09:26 1044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Martin81 heeft dit topic gekraakt en overgenomen.

Ontzettende non-valeur dat je bent... Je topics zijn te stompzinnig en niveauloos voor woorden.

Ik hoop dat je nu geen topic meer gaat openen.
quote:

amand1969 schreef op 18 februari 2012 @ 22:08:

[...]

Mag dit ook in het Nederlands?

Mag dit ook wat minder kinderachtig?
Speciaal voor Armand..

Er is de afgelopen dagen een aantal keren iets door verschillende mensen gepost wat kwetsend en beledigend is voor dames met een maatje meer.. Dat mocht, want overgewicht is ongezond, daar mogen mensen opgewezen worden

Zij vonden dat ze niet beledigde, maar er zijn verschillende dames die dat wel zo voelde...

En dan nu miepen als iemand wat zegt over slanke/magere mensen? Tja... dat kan niet!
quote:missy_acy schreef op 18 februari 2012 @ 22:11:

quote:

amand1969 schreef op 18 februari 2012 @ 22:08:

[...]

Mag dit ook in het Nederlands?

Mag dit ook wat minder kinderachtig?ach ik raak er aan gewent om dingen te herhalen voor mensen die niet zo vlot van begrip zijn
quote:Sensual_D schreef op 18 februari 2012 @ 22:12:

[...]

ach ik raak er aan gewent om dingen te herhalen voor mensen die niet zo vlot van begrip zijn

niet herhalen, duidelijker opschrijven.

Herhalen is toch HERHALEN, slimpie...
quote:Ksenija schreef op 18 februari 2012 @ 22:16:

[...]

niet herhalen, duidelijker opschrijven.

Herhalen is toch HERHALEN, slimpie...

Voor mensen met een wat minder begrijpend vermogen (dan ikzelf) is het herhalen in 'eenvoudige' woorden vaak iets makkelijker te gebruiken.

Wat grappig dat jij hem ook de 2e keer pas beter begreep..
Zeg, Kensija, schiet het al een beetje op met het antwoord naar Roos?

Wij wachten nog geduldig...
quote:Sensual_D schreef op 18 februari 2012 @ 22:18:

[...]

Voor mensen met een wat minder begrijpend vermogen (dan ikzelf) is het herhalen in 'eenvoudige' woorden vaak iets makkelijker te gebruiken.

Wat grappig dat jij hem ook de 2e keer pas beter begreep..

Ik begrijp jou ook bij een derde poging niet en denk dat ik niet alleen voor mezelf schrijf.

Bespaar jezelf de moeite, straks word je nog moe van het tikken.
Zeg ksenija, armand en Iris. Als jullie vol niet mooi vinden en slanker preferen. Waarom openen jullie dan niet een topic? Laat dit een mooie ode zijn aan de mooie rondere vrouw. Zonder (onderhuidse) beledigingen over en weer.
Ik wil hier best wel even iets over kwijt;

Volgens mij kun je uitsluitend iets als kwetsend ervaren; of je je al dan niet gekwetst voelt is onafhankelijk van de intentie van degene die iets zegt.

Verder mag iedereen zeggen dat hij dik, dun, groot, klein, geel, zwart, wit en/of lomp, sierlijk, luidruchtig, gereserveerd of flapuit NIET mooi vind of waardeert in een ander mens.

Daarnet probeerde betjeklets door middel van belediging iemands mening, die haar duidelijk niet bevalt, te pareren.

EDIT CROSSPOST: Sensual doet precies hetzelfde

Een mening is een mening.

Om redenen die mij nog steeds niet duidelijk zijn menen veel mensen (vrouwen) die overgewicht hebben speciale voorrechten te genieten om van onwelgevallige meningen gevrijwaard te worden.
Ben je mal, gezellig volk hiero!!!
quote:missy_acy schreef op 18 februari 2012 @ 22:20:

Zeg ksenija, armand en Iris. Als jullie vol niet mooi vinden en slanker preferen. Waarom openen jullie dan niet een topic? Laat dit een mooie ode zijn aan de mooie rondere vrouw. Zonder (onderhuidse) beledigingen over en weer.Ik sluit me hier graag bij aan!
[quote]amand1969 schreef op 18 februari 2012 @ 22:21:

Ik wil hier best wel even iets over kwijt;

Volgens mij kun je uitsluitend iets als kwetsend ervaren; of je je al dan niet gekwetst voelt is onafhankelijk van de intentie van degene die iets zegt.

Verder mag iedereen zeggen dat hij dik, dun, groot, klein, geel, zwart, wit en/of lomp, sierlijk, luidruchtig, gereserveerd of flapuit NIET mooi vind of waardeert in een ander mens.

Daarnet probeerde betjeklets door middel van belediging iemands mening, die haar duidelijk niet bevalt, te pareren.

Een mening is een mening.

Om redenen die mij nog steeds niet duidelijk zijn menen veel mensen (vrouwen) die overgewicht hebben speciale voorrechten te genieten om van onwelgevallige meningen gevrijwaard te worden.[/quote]

Nice....
Och, dit was best een aardige discussie, ik dacht dat we ondertussen een redelijk respectvolle modus hadden gevonden. Jammer dat er weer olie op een vuur gegooid wordt en het weer moet ontaarden in de dik-dun discussie.

Voegt echt geen barst toe in mijn optiek want het topic is geopend om seks met een volslanke vrouw ter discussie te stellen. Niet wat gezonder is, niet over vette varkens en gratenpakhuizen.
quote:missy_acy schreef op 18 februari 2012 @ 22:20:

Zeg ksenija, armand en Iris. Als jullie vol niet mooi vinden en slanker preferen. Waarom openen jullie dan niet een topic? Laat dit een mooie ode zijn aan de mooie rondere vrouw. Zonder (onderhuidse) beledigingen over en weer.Ik neem aan dat je niet suggereert dat ik (onderhuidse) beledigingen uit.
Serieus, als je dat wilt weten: open daar een topic over!

Want daar gaat het hier niet om! Doe maar op de actueel of gezondheidspeiler. Kom je er zo achter.

Dit topic gaat over sex met rondere vollere dames.
Amand, lees je dat echt hier?

Ik niet!

Neem nou Iris als voorbeeld, nou waardeer ik Iris hoor, dus verder niks geen kwaaiigheid maar waarom trekt ze zich de post van betje zo aan? Als ze helemaal oké is met zichzelf lacht ze daar toch om?

En waar zeggen volslanke vrouwen dat ze speciale voorrechten genieten? Vechten tegen (voor) oordelen moeten ze wel, neem de prachtige postings van Ksenija, over stank, zweet en rollen.
quote:Rooss4 schreef op 18 februari 2012 @ 22:27:

Ik niet!

Neem nou Iris als voorbeeld, nou waardeer ik Iris hoor, dus verder niks geen kwaaiigheid maar waarom trekt ze zich de post van betje zo aan? Als ze helemaal oké is met zichzelf lacht ze daar toch om?

En waar zeggen volslanke vrouwen dat ze speciale voorrechten genieten? Vechten tegen (voor) oordelen moeten ze wel, neem de prachtige postings van Ksenija, over stank, zweet en rollen.Ik heb geen rol genoemd, dus hou op met verzinnen.
quote:missy_acy schreef op 18 februari 2012 @ 22:25:

Serieus, als je dat wilt weten: open daar een topic over!

Want daar gaat het hier niet om! Doe maar op de actueel of gezondheidspeiler. Kom je er zo achter.

Dit topic gaat over sex met rondere vollere dames.Je hebt gelijk dit is off-topic.
quote:Rooss4 schreef op 18 februari 2012 @ 22:27:

Ik niet!

En waar zeggen volslanke vrouwen dat ze speciale voorrechten genieten? Vechten tegen (voor) oordelen moeten ze wel, neem de prachtige postings van Ksenija, over stank, zweet en rollen.

Wat betje deed was een onwelgevallige mening pareren met een belediging. Dat werkt voor sommige mensen, waaronder ook ikzelf, als een rode lap.

Aangezien het off-topic is en allemaal al een keer gezegd is, zal ik verder niet ingaan op het dik-zijn zelf.
quote:Ksenija schreef op 18 februari 2012 @ 22:28:

[...]

Ik heb geen rol genoemd, dus hou op met verzinnen.Geef jij nou eerst maar eens antwoord op de vraag. Als hier iemand een meester in het verzinnen is...
Ik snap ook eerlijk gezegd niet waarom Ksenija het zo bedreigend vindt dat een man zegt dattie liever met een volslanke dame het bed deelt.

Mm, na 45 minuten nog steeds geen antwoord....................
quote:amand1969 schreef op 18 februari 2012 @ 22:33:

[...]

Wat betje deed was een onwelgevallige mening pareren met een belediging. Dat werkt voor sommige mensen, waaronder ook ikzelf, als een rode lap.

Aangezien het off-topic is en allemaal al een keer gezegd is, zal ik verder niet ingaan op het dik-zijn zelf.Een mening? Welnee. Volslagen onzin, over vastpinnen op een bed. Kiften om het kiften. Voegt niks toe, hoeft niemand iets mee.
quote:Rooss4 schreef op 18 februari 2012 @ 22:35:

[...]

Een mening? Welnee. Volslagen onzin, over vastpinnen op een bed. Kiften om het kiften. Voegt niks toe, hoeft niemand iets mee.Dat was de belediging.
Dank amand

Nu weer even ontopic:

Dus jij hebt liever geen sex met een vollere dame? Kan je vertellen waarom? Ik hou wel van dat zachte bij een vrouw. Ben vooral gek op billen.
ik heb ook een perfecte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven