Wat moet ik hiermee ?

23-12-2011 23:36 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al vaker een forum geplaatst, en dit keer gaat het dus weer over dezelfde man. We vonden het allebei beter om onze "sex" relatie te stoppen. maar afgelopen weekend is het weer gebeurd, we konden onszelf niet meer inhouden en besloten toch weer met elkaar naar bed te gaan. Het voelde dit maal echter heel anders, er was meer spanning, er zat meer pit in. Ik heb elke keer als ik hem zie een bepaald gevoel, dat ik hem wil, ik word zo opgewonden en wild van deze man, dat ik hem telkens weer verleid, of hij mij.. Er zit voor hem helaas geen relatie in, zo zegt hij dit.. dit is ook ingewikkeld, omdat hij toch jaloers is regelmatig, of mij dit probeert te maken. hij plaagt me vaak op zo'n manier, dat je gaat twijfelen...

Ik wil meer van hem, ik wil iets met hem beginnen. dit zit er waarschijnlijk niet in, maar ik vind het zo moeilijk om met hem te stoppen, dit gevoel als we elkaar zien, die spanning, die chemie en de lust, dit is zo krachtig..

Wat moet ik nu doen, hoe stop ik dit, ik zie hem namelijk elke week in mijn vaste stapgroep, en dit wil ik natuurlijk niet veranderen.

heeft iemand hier ervaring mee ?
Klinkt heel bot, en zo bedoel ik het niet....

Begin eens met denken met hoofd, en niet met je kruis....

Want echt....daar zit het hem in hoor

Of je moet dit een prima situatie vinden, dan zeg ik, gewoon lekker van genieten!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Inderdaad. Waarom zou je ermee moeten stoppen?
World of Warcraft: Legion
Meer ga je blijkbaar niet an hem krijgen dus je kan of:

Ervan genieten en niks verwachten....of

Je benen bij elkaar houden.
Seks hebben met hem gaat je niet geven wat ik denk te lezen dat je eigenlijk wilt en dat is een relatie met hem. Mocht ik fout zitten dan zou ik gaan genieten net zolang het duurt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tuurlijk zat er meer pit in, jullie stonden allebei op knappen.

Laat die man los als je hemniet alleen als neukertje kan zien, want het gaat je veel pijn doen.
Wát precies wil je meer van hem? Huisje-boompje-beestje? Je kent hem verder niet echt, lijkt me. Dus of hij relatiemateriaal is weet je ook niet.

Als je het niet kunt, alleen maar genieten, moet je er mee stoppen, want anders gaat dit ke kwetsen.

Zoals Summer zei: Niet meer met je kruis denken...
Zolang jij niet echt met hem wil stoppen gaat dat ook niet lukken. En als je steeds weer voor de bijl gaat voor hem wil je blijkbaar nog niet genoeg dat het ophoudt.

Accepteer dit van jezelf en geniet er lekker van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven