We Vibe
vrijdag 28 januari 2011 om 20:23
Persoonlijk viel de We Vibe mij vreselijk tegen. Ik heb het ding nu meerdere keren geprobeerd maar ik wordt er niet warm of koud van, wel vreselijk nat. Zo nat, dat het ding voortdurend helemaal naar buiten glijdt. Met de We Vibe neuken, is volgens mij volslagen onmogelijk omdat hij echt niet op z'n plaats blijft zitten. Verder is het me opgevallen dat na gebruik mijn clitoris vreselijk geïrriteerd aanvoelt.
Geen succes voor mij dus...
Geen succes voor mij dus...
maandag 4 juni 2012 om 08:17

donderdag 21 maart 2013 om 08:18
We hebben er gisteren een binnengekregen, de WeVibe 3, en op zich is het best een leuk ding. Het is alleen wel even zoeken naar standjes, want hij heeft wel de neiging te verschuiven. Maar als ie eenmaal goed zit is het wel een leuk apparaat.
Denk dat we hem nog maar eens wat uitvoeriger moeten testen
Overigens lag hij hier bij de ChristineLeDuc voor 140 euro! Heb hem op internet besteld bij een webshop, voor 89 euro...scheelt gruwelijk veel geld.
Nog een plus: de oplader die tevens als opbergdoosje functioneert. Heel erg handig! En de afstandsbediening is ook een plus, je kunt op het apparaat wel zelf de standen regelen maar dat is niet praktisch in the heat of the moment. Die afstandsbediening is supermakkelijk.
Denk dat we hem nog maar eens wat uitvoeriger moeten testen
Overigens lag hij hier bij de ChristineLeDuc voor 140 euro! Heb hem op internet besteld bij een webshop, voor 89 euro...scheelt gruwelijk veel geld.
Nog een plus: de oplader die tevens als opbergdoosje functioneert. Heel erg handig! En de afstandsbediening is ook een plus, je kunt op het apparaat wel zelf de standen regelen maar dat is niet praktisch in the heat of the moment. Die afstandsbediening is supermakkelijk.

woensdag 26 maart 2014 om 15:53
Iemand ondertussen ervaring met de nieuwste versie? Vindt ze om eerlijk te zijn wel duur en lees er ook veel negatieve ervaringen over. Ik heb hem net [spam] gekocht maar moet hem nog binnenkrijgen, twijfel een beetje of ik nu wel de juiste beslissing heb gemaakt (is toch 100¤ voor een groot tril dring :S ) . Ik was zelf niet heel enthousiast over versie 2 maar vriendlief vond het spannend...
vrijdag 15 april 2016 om 09:38
Hallo forum leden,
ik las gisteren hier over de we vibe, en ik vond het ontwerp en het idee erachter geweldig.
DEze zou echt ideaal zijn voor mijn partner en mij zelf.
IK heb er dan ook gelijk een opgehaald (de vibe 4)
Bij het uitpakken vond ik het een klein ding maar in gebracht werkt ie perfect.
Hij maakt wel wat lawaai , maar dat doet mijn vrouw ook
Ik kan hem iedereen aanraden echter is het verstandig goed te kijken welke versie aangeboden wordt aangezien er ook een vibe 5 op de markt schijnt te zijn.
Een vibe 4 is te koop voor € 99,95 wel veel geld maar zeker waard.
groetjes Ruck
ik las gisteren hier over de we vibe, en ik vond het ontwerp en het idee erachter geweldig.
DEze zou echt ideaal zijn voor mijn partner en mij zelf.
IK heb er dan ook gelijk een opgehaald (de vibe 4)
Bij het uitpakken vond ik het een klein ding maar in gebracht werkt ie perfect.
Hij maakt wel wat lawaai , maar dat doet mijn vrouw ook
Ik kan hem iedereen aanraden echter is het verstandig goed te kijken welke versie aangeboden wordt aangezien er ook een vibe 5 op de markt schijnt te zijn.
Een vibe 4 is te koop voor € 99,95 wel veel geld maar zeker waard.
groetjes Ruck