We Vibe

27-02-2010 18:24 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo fomur leden,

Wij hebben in een blad gelezen over de WE VIBE, Het moet een super ding zijn. Maar wie heeft er al ervaring mee. Het is toch een vrij kostbaar speeltje..........

Wij zijn beniewd naar jullie ervaringen.

Ilonaweb
Eens met RomeO.

Alleen hebben wij geen glijmiddel nodig. Ik word juist behoorlijk nat van dat ding! Jammer dat ik hem vaak vergeet op le laden....
Wij waren de eerste keer een beetje teleurgesteld maar na de tweede keer gebruiken vinden we hem geweldig.

Als man heb je er zeker ook iets aan.
Persoonlijk viel de We Vibe mij vreselijk tegen. Ik heb het ding nu meerdere keren geprobeerd maar ik wordt er niet warm of koud van, wel vreselijk nat. Zo nat, dat het ding voortdurend helemaal naar buiten glijdt. Met de We Vibe neuken, is volgens mij volslagen onmogelijk omdat hij echt niet op z'n plaats blijft zitten. Verder is het me opgevallen dat na gebruik mijn clitoris vreselijk geïrriteerd aanvoelt.

Geen succes voor mij dus...
Vind het geen prettig ding. De trillingen zijn voor mij niet sterk genoeg om klaar te komen en ook de man vind het niet heel geweldig. Zonde van het geld voor ons.
Soms moet je veranderen om jezelf te blijven
Na het lezen van het forum gaan kijken waar hij het goedkoopst is en wat kom ik tegen? We-Vibe 3 met afstandsbediening en draadloze lader. Dus zonder de minpunten van de 2.

Prijs 119,00 euro, geen kattepis!
Ik heb de nieuwe We Vibe 3, echt geweldig. Mijn vriend had het niet zo op toys, maar deze vibrator voor duo gebruik vindt hij helemaal het einde. Met name de afstandsbediening is geinig en ook handig in gebruik. Zelf had ik al de We Vibe Salsa voor mezelf maar deze vibrator mag er ook wezen.
Hoi, ik ben super tevreden met het product ( eruggggg lekker ) maar nu moet het worden opgeladen. Klopt het dat er de eerste x geen gaatje inzit om de adapter in te doen ? Moet ik echt doordouwen ?
Ik heb de WeVibe 2 en daarin zit een heel klein puntje waarin hij moet. Een gaatje is het niet echt te noemen, de siliconen hebben dat gaatje helemaal dichtgedrukt. Dat blijft ook zo om hem waterdicht te maken.
We hebben er gisteren een binnengekregen, de WeVibe 3, en op zich is het best een leuk ding. Het is alleen wel even zoeken naar standjes, want hij heeft wel de neiging te verschuiven. Maar als ie eenmaal goed zit is het wel een leuk apparaat.

Denk dat we hem nog maar eens wat uitvoeriger moeten testen

Overigens lag hij hier bij de ChristineLeDuc voor 140 euro! Heb hem op internet besteld bij een webshop, voor 89 euro...scheelt gruwelijk veel geld.

Nog een plus: de oplader die tevens als opbergdoosje functioneert. Heel erg handig! En de afstandsbediening is ook een plus, je kunt op het apparaat wel zelf de standen regelen maar dat is niet praktisch in the heat of the moment. Die afstandsbediening is supermakkelijk.
Mag ik vragen waar? Ik kom ook alleen de dure sites tegen blijkbaar :(
Ik zag hem toevallig bij de Etos liggen, voor 89 euro , dus dames.....
Bij de Etos ligt de Wevibe 2, niet de Wevibe 3. De 2 heeft in ieder geval geen afstandsbediening en met de hand bedienen is niet echt handig op het moment supreme...
Iemand ondertussen ervaring met de nieuwste versie? Vindt ze om eerlijk te zijn wel duur en lees er ook veel negatieve ervaringen over. Ik heb hem net [spam] gekocht maar moet hem nog binnenkrijgen, twijfel een beetje of ik nu wel de juiste beslissing heb gemaakt (is toch 100¤ voor een groot tril dring :S ) . Ik was zelf niet heel enthousiast over versie 2 maar vriendlief vond het spannend...
[....]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 27-03-2014 09:06
Reden: spam
% gewijzigd
Letterlijk en figuurlijk een kut apparaat . Veels te klein, maakt veel lawaai, afstandsbediening niet handig te gebruiken. Neem dan de silver swan. Hemels .....
*
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Volgende dat ga aankopen is een Womanizer..

We-vibe werk niet voor me
Hallo forum leden,

ik las gisteren hier over de we vibe, en ik vond het ontwerp en het idee erachter geweldig.

DEze zou echt ideaal zijn voor mijn partner en mij zelf.

IK heb er dan ook gelijk een opgehaald (de vibe 4)

Bij het uitpakken vond ik het een klein ding maar in gebracht werkt ie perfect.

Hij maakt wel wat lawaai , maar dat doet mijn vrouw ook

Ik kan hem iedereen aanraden echter is het verstandig goed te kijken welke versie aangeboden wordt aangezien er ook een vibe 5 op de markt schijnt te zijn.

Een vibe 4 is te koop voor € 99,95 wel veel geld maar zeker waard.

groetjes Ruck
De vibe dat aangekocht heb is ook 4 .. Kwistie dat ik de Viber al tegen me klit ga moeten aan duwen voor ik iets voel .. En dan word ik er niet erg op gewonden van ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven