WTF?
maandag 13 augustus 2018 om 19:07
Situatie: fuck buddy en ik paar maanden lang enkele keren afgesproken voor seks.
Duidelijk was dat we geen van beiden een relatie wilden.
Laatste keer vroeg hij of ik wilde komen eten en bleef slapen, slapen zag ik niet zitten maar de rest wel.
Na de seks boodschappen gedaan en ineens begon hij opmerkingen te maken; wil je ijsthee? O nee dat drink je niet want daar zit suiker in. Later eten: wil je de kip of vis, ik eet geen vlees dus ik zeg de vis. Zegt hij: o ja, die fucking vegetariers.
Verder deed hij ineens raar en begon hij mij af te kraken op persoonlijke dingen en zelfs zijn stem te verheffen. Ook probeerde hij mij sexueel te vernederen en agressief te doen. Echt zomaar uit het niks.
Begrijp geen reet waar dit zomaar vandaan heeft kunnen komen, iemand een idee?
Duidelijk was dat we geen van beiden een relatie wilden.
Laatste keer vroeg hij of ik wilde komen eten en bleef slapen, slapen zag ik niet zitten maar de rest wel.
Na de seks boodschappen gedaan en ineens begon hij opmerkingen te maken; wil je ijsthee? O nee dat drink je niet want daar zit suiker in. Later eten: wil je de kip of vis, ik eet geen vlees dus ik zeg de vis. Zegt hij: o ja, die fucking vegetariers.
Verder deed hij ineens raar en begon hij mij af te kraken op persoonlijke dingen en zelfs zijn stem te verheffen. Ook probeerde hij mij sexueel te vernederen en agressief te doen. Echt zomaar uit het niks.
Begrijp geen reet waar dit zomaar vandaan heeft kunnen komen, iemand een idee?

dinsdag 14 augustus 2018 om 14:33
Als iemand je zo hard kwetst en letterlijk enkel daarom neemt, zou ik dat niet pikken en het contact afbreken. Zelfs wanneer het enkel om FWB gaat, zijn er genoeg mensen die dat op een volwassen en chille manier kunnen, zonder je mentaal af te breken. Dat verdien je namelijk niet.Pusswithoutboots schreef: ↑13-08-2018 23:41Ik vroeg waarom hij ineens zo hatelijk deed en toen zei hij dat ik eigenlijk alleen goed was om te neuken want ik ben mooi en geil maar mijn persoonlijkheid beviel hem niet want ik deed alles fout zeg maar. Zal wel joh.

dinsdag 14 augustus 2018 om 14:33
dinsdag 14 augustus 2018 om 14:38
Waarom denk je dat ze verguld is ?
Waarom is er niks mis met hengelen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 14 augustus 2018 om 14:44
Eens anders bekeken:
Hij nodigt jou uit om te blijven slapen omdat hij eigenlijk meer wil dan alleen maar voor de neuk te zijn.
Jij wijst hem af en laat weten hem alleen maar voor de seks te willen en meer niet.
Hij probeert nog om dan maar zijn fantasien op jou bot te vieren, maar daar was jij niet voor in.
Hij voelde zich gebruikt en vanwege zijn gekrenkte ego begint hij jou op allerlei vlak af te kraken om zo te proberen zijn emotionele ban t.o.v. jou te slopen.
Oftewel, exit fuck buddy. Tijd voor de volgende die zich wel door jou wil laten gebruiken.
Hij nodigt jou uit om te blijven slapen omdat hij eigenlijk meer wil dan alleen maar voor de neuk te zijn.
Jij wijst hem af en laat weten hem alleen maar voor de seks te willen en meer niet.
Hij probeert nog om dan maar zijn fantasien op jou bot te vieren, maar daar was jij niet voor in.
Hij voelde zich gebruikt en vanwege zijn gekrenkte ego begint hij jou op allerlei vlak af te kraken om zo te proberen zijn emotionele ban t.o.v. jou te slopen.
Oftewel, exit fuck buddy. Tijd voor de volgende die zich wel door jou wil laten gebruiken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

dinsdag 14 augustus 2018 om 15:07
En? Naast dat het tegen de regels is is het ook super ergerlijk.
Hoe ontzettend sneu en kansloos moet je zijn in real life dat je je aanmeldt op een vrouwenforum en als een geile geit iedereen per pb benadert? Leeftijd/uiterlijk/karakter who cares! Een wandelende kut is en wandelende kut.
Alsof we IRL nog niet genoeg worden lastiggevallen door kansloze kneusjes... nee zelfs op een vrouwenforum ben je niet veilig

dinsdag 14 augustus 2018 om 15:26
Er heeft zich 1 iemand gemeld die in een ver verleden een PB heeft gekregen...YouWish schreef: ↑14-08-2018 15:07En? Naast dat het tegen de regels is is het ook super ergerlijk.
Hoe ontzettend sneu en kansloos moet je zijn in real life dat je je aanmeldt op een vrouwenforum en als een geile geit iedereen per pb benadert? Leeftijd/uiterlijk/karakter who cares! Een wandelende kut is en wandelende kut.
Alsof we IRL nog niet genoeg worden lastiggevallen door kansloze kneusjes... nee zelfs op een vrouwenforum ben je niet veilig![]()
Beetje genuanceerd graag You wish.
dinsdag 14 augustus 2018 om 15:34
Nu 2. Ook onder een andere nick.
Dat er maar 2 mensen zijn die zich melden, betekent niet dat je niet hengelt. Niet iedereen leest en reageert op dezelfde topics.
¡Apagando las luces!

dinsdag 14 augustus 2018 om 16:40
Misschien zijn de andere berichtjes helemaal niet aangekomen
Zonder gekheid, ook ik stuur soms berichtjes naar aanleiding van een of meerdere reacties van iemand hier op het forum. Meestal naar een man en niet met het directe doel maar een enkele keer wel met een afspraak als resultaat. Is dat dan ook hengelen? Ik vind van niet. Onderstaande vind ík hengelen (dit pareltje kreeg ik recent niet van Max)
‘Voor mijn beeld: wat voor meisje/vrouw ben jij?
Klein/groot?
Blond/bruin
Lange haren/kort
Hakken/sneakers
Zomerjurkje/short
Blauwe ogen/bruine ogen
Bikini/badpak?’
Daar doe ik verder niets mee, oninteressant. Iemand die mij per PB benadert en zinnige dingen zegt, daar kan ik wat mee en ook daar is wel eens een afspraakje (of meer) uitgerold, al zou dat voor sommigen van jullie blijkbaar als ‘bijten’ worden bestempeld.

Zonder gekheid, ook ik stuur soms berichtjes naar aanleiding van een of meerdere reacties van iemand hier op het forum. Meestal naar een man en niet met het directe doel maar een enkele keer wel met een afspraak als resultaat. Is dat dan ook hengelen? Ik vind van niet. Onderstaande vind ík hengelen (dit pareltje kreeg ik recent niet van Max)
Klein/groot?
Blond/bruin
Lange haren/kort
Hakken/sneakers
Zomerjurkje/short
Blauwe ogen/bruine ogen
Bikini/badpak?’
Daar doe ik verder niets mee, oninteressant. Iemand die mij per PB benadert en zinnige dingen zegt, daar kan ik wat mee en ook daar is wel eens een afspraakje (of meer) uitgerold, al zou dat voor sommigen van jullie blijkbaar als ‘bijten’ worden bestempeld.

dinsdag 14 augustus 2018 om 16:44
Ik ga echt nooit in op gehengel, en zal zelf ook nooit hengelen.quadrifoglio-verde schreef: ↑14-08-2018 16:40Misschien zijn de andere berichtjes helemaal niet aangekomen![]()
Klein/groot?
Blond/bruin
Lange haren/kort
Hakken/sneakers
Zomerjurkje/short
Blauwe ogen/bruine ogen
Bikini/badpak?’
Wel heb ik zo af en toe gezellig pb contact

dinsdag 14 augustus 2018 om 16:47
Nee ik zal nooit afspreken, jij wel (heb je zelf gezegd net). En ik pb doorgaans gewoon met forumvriendinnen.

dinsdag 14 augustus 2018 om 17:09

dinsdag 14 augustus 2018 om 17:25
Ik heb Courage en TO een PB gestuurd. Beide geen hengelpoging.
In de loop der jaren heb ik zeker gehengeld. Ook in real life hengel ik. Ja, ik ben echt erg Een player en een hele foute man.

dinsdag 14 augustus 2018 om 20:07
Ach wat een onzin.sugarmiss schreef: ↑14-08-2018 01:49Vrouwen zijn helemaal niet in staat om er geen minuut langer aan te besteden en te denken next.
To voelt zich gekwetst en vernederd en is zich aan het afvragen waarom hij zo deed.
Ze slaan aan het analyseren en om de botte keiharde afwijzing draaglijker te maken wordt er dan gezegd hij voelde zich vast op zijn pkl getrapt omdat je geen relatie met hem wilde. Wat net zoiets is als in sprookjes geloven.
Wat heb je aan die houding van het is niet verkeerd hoor het is iets goeds. Moet kunnen. Het levert je uiteindelijk alleen maar ellende op
En dat er leukere mannen zijn.
Ja zeker maar die zitten meestal al in een relatie met een even leuke vrouw en zo niet dan hebben ze binnen de kortste keren alsnog een relatie.
Sexuele relaties bestaan er in vele vormen, sommige mensen kunnen alleen niet met die diversiteit omgaan en zo iemand heeft to getroffen.
De jongeman heeft de klok horen luiden maar geen flauw idee hoe de klepel hangt.
Er is geen enkel excuus voor dit gedrag naar je bedpartner, in wat voor relatie dan ook.

dinsdag 14 augustus 2018 om 20:09
Hoezo gebruiken? Er was een afspraak van beide kanten en daar dacht hij mee om te kunnen gaan.jaw schreef: ↑14-08-2018 14:44Eens anders bekeken:
Dat hij teleurgesteld is en het niet aankan wil niet zeggen dat hij zich zo naar mag gedragen.
dinsdag 14 augustus 2018 om 20:36
Vooral even inhakend op het vetgedrukte: eens, gaf ik in eerdere reacties hier ook al aan. Het lijkt wel, zodra het om seks om de seks gaat, alle basisfatsoen om met elkaar om te gaan ineens niet meer hoeft/nodig is. Vind ik jammer.Het-groepje schreef: ↑14-08-2018 20:07Ach wat een onzin.
Sexuele relaties bestaan er in vele vormen, sommige mensen kunnen alleen niet met die diversiteit omgaan en zo iemand heeft to getroffen.
De jongeman heeft de klok horen luiden maar geen flauw idee hoe de klepel hangt.
Er is geen enkel excuus voor dit gedrag naar je bedpartner, in wat voor relatie dan ook.
wij slapen nooit.

dinsdag 14 augustus 2018 om 20:40

Droom verder. Als je een player was hoefde je je echt niet zo te verlagen en hier op een vrouwenforum wildvreemde dames lastig vallen.