Dagelijks > 30 min. bewegen

30-04-2020 13:40 658 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gedaan met die sedentaire levensstijl.
Mijn voornemen is om elke dag minstens een half uur te bewegen. Dit mag wandelen, fietsen, ... wat-dan-ook zijn.

Wie schrijft ermee?

Vandaag ga ik wandelen.
Alle reacties Link kopieren
is ze nog gekomen Minder?

Vandaag nog geen sportplannen. Misschien wordt het alleen een 'van A naar B'tje. Is ook prima voor een keer.
Je kunt méér.
Ze wilde om 11 uur afspreken maar dan haalde ik mijn volgende afspraak niet dus uiteindelijk niet doorgegaan
Alle reacties Link kopieren
Dan heeft ze het heel ruim genomen toch, als je om 9 uur al zat te wachten? Je klinkt gelukkig niet geïrriteerd.
Je kunt méér.
Nee, ik ben het inmiddels wel een beetje gewend eerlijk gezegd en ben juist wel trots op mezelf dat ik mijn grenzen heb aangegeven door te zeggen dat het dan niet doorgaat.

We hadden ook geen vaste tijd afgesproken. Ze had gezegd dat ze wel vroeg kon, omdat ze toch iets moest ophalen bij een winkel. Maar blijkbaar is er meer tussengekomen. Dat gebeurt wel vaker bij haar en doet ze ook niet expres.

Ik heb vandaag gefietst en gewandeld, dus het is ook wel goed zo :)
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig dames ! Hier ook het half uur ruim gehaald. Morgen misschien heel vroeg gaan want wordt heet
Alle reacties Link kopieren
Gisteren uiteindelijk toch de Runkeeper app uitgeprobeerd!
Wel een fijne app, nog niet helemaal wat ik zocht. Maar ben wel tevreden over deze.

Had een muziekje erbij opgezet, daar ging het lopen een stuk beter door.

Ben benieuwd hoe het deze week gaat. Het schijnt heel warm te gaan worden! Dat wordt dan niet fijn hardlopen.
Ik had even een dipje, maar vandaag toch weer body pump gedaan, en het was lekker
Alle reacties Link kopieren
Mindervan, fijn dat je niet boos wordt van vriendin!

Ik ben nog steeds niet met de app aan de slag gegaan. Veel weg geweest en druk met een klus die ik doe voor iemand.

Qua sport ben ik niet zo tevreden. Ik kom elke dag wel aan de 30 min met van A naar B fietsen of lopen. Maar ik wil wat conditie opbouwen. Komt toch weer van alles tussen steeds, heb ook niet gezwommen hele week. Komende week beter. Misschien kan ik op de warme dagen s ochtends vroeg zwemmen. Later op de dag heb je al die krijsende kinderen...
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag inderdaad ook of mijn moeder dan even een uurtje wil oppassen. Kan ik dan toch even zwemmen.
Haha nee dat is niet fijn als je baantjes wilt zwemmen! Ik vind het momenteel ook lastig hoor! Het is best warm
twilight84 schreef:
02-08-2020 11:14
Gisteren uiteindelijk toch de Runkeeper app uitgeprobeerd!
Wel een fijne app, nog niet helemaal wat ik zocht. Maar ben wel tevreden over deze.

Had een muziekje erbij opgezet, daar ging het lopen een stuk beter door.

Ben benieuwd hoe het deze week gaat. Het schijnt heel warm te gaan worden! Dat wordt dan niet fijn hardlopen.
Je hebt ook nog Runtastic.
Misschien vind je die nog fijner!
Pff ik was vandaag echt niet gemotiveerd om te hardlopen, ben na 3,5 km al gestopt .
Omdat ik toch graag voldoende wil bewegen nog 10 km wezen wielrennen daarna.
Soms is de motivatie ver te zoeken.
Even ego berichtje sorry. Na mijn laatste berichtje ben ik even fysiek en mentaal ingestort. Ik lees morgen weer even bij en reageer dan weer wat vaker hopelijk.
Hopelijk heeft iedereen een heel fijn weekend gehad :heart:
Eviva1983 schreef:
02-08-2020 19:55
Pff ik was vandaag echt niet gemotiveerd om te hardlopen, ben na 3,5 km al gestopt .
Omdat ik toch graag voldoende wil bewegen nog 10 km wezen wielrennen daarna.
Soms is de motivatie ver te zoeken.
Weet je ook hoe het komt? Door het weer of door de vakantie misschien?

Ik heb net 20 minuten op de crosstrainer gestaan, gisteren 20 km gefietst. Ik doe ook een plank challenge dus nu nog planken.
Zo, mijn half uurtje bewegen zit er al op. Ik ben net klaar met een half uur body-attack. Dat heb ik dan maar vast achter de rug. Ik vind het echt wel leuk, maar met die benauwdheid zit ik echt nog een uur na te zweten... o_o
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer een a naar b dag. Het zijn drukke dagen maar binnenkort ga ik weer echt sporten.

Nu een broek aan die ik in januari gekocht heb. Toen echt aan de ruime kant... nu strak. Het gaat de verkeerde kant op...

Maar... gisteren een jurk aan van 2 jr terug en die zat veel te ruim. Ben een jojo geworden...
Je kunt méér.
Bella_81 schreef:
03-08-2020 07:23
Weet je ook hoe het komt? Door het weer of door de vakantie misschien?

Ik heb net 20 minuten op de crosstrainer gestaan, gisteren 20 km gefietst. Ik doe ook een plank challenge dus nu nog planken.


Lekker bezig.

Haha ja heb weleens van die motivatie problemen met sporten.
Dan ben ik moe/ lusteloos of overprikkeld.
Ook weer periodes dat ik er weer (overdreven ) vol voor ga.
Hardlopen doe ik al mijn hele leven af en aan (jaartje wel , jaartje niet) . Heb er echt een haat- liefde verhouding mee, als ik ermee stop ga ik het weer missen :P .
Vandaag geen sport.
Morgen weer.
Ik ben vanmorgen vroeg gaan tennissen met een vriendin, zodat niet te warm was. Verder nog een stuk gefietst. Jullie zijn ook allemaal goed bezig zie ik zo, leuk! Ik vrees wel een beetje voor de rest van deze week, omdat ik niet zo goed met hitte kan. Ben bang dat de klad (klat?) er dan weer in komt.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar als ik zo moe ben probeer ik juist niet te slapen, omdat ik anders mijn hele ritme weggooi. Wel af en toe even rusten en verder proberen wat kleine dingen te doen. Mezelf aankleden vind ik dan al een hele prestatie :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Sinds het vorig jaar en het jaar ervoor 38 graden was, vind ik 31 wel te pruimen. Maar elders is het misschien warmer. Ik bedoel dat ik bij 38 echt niet meer weet waar ik het zoeken moet, mijn appartement wordt erg heet.

Hier dus ook de klad er in. Ik heb het oprecht druk met andere dingen deze dagen. Maar toch... een uurtje wandelen zou elke dag wel kunnen.

Wat goed Def, dat tennissen!

Eviva, hoeveel km loop je, in tijden dat je hardloopt? En doe je ook georganiseerde runs?

Minder, lekker bezig met body attack!

Ga me ineens afvragen of de sportschool gekoeld is. Dat weet ik niet meer. Dan heb ik wel een heel goede reden om te gaan sporten ;-)
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteravond wezen tennissen. Zondag wezen hardlopen maar was maar klein rondje 4km in 26 min. Ik ben nog niet de snelste. Ik wil eigenlijk 2x in de week maar met 30 graden haak ik toch af. Deze week maar wat meer wandelen.

Vorige week qua eten een paar erge dagen gehad. Maar genoeg gesport en gelopen dat de weegschaal gisteren lief was en weer hetzelfde getal aan gaf. Helpt alleen niet voor die laatste kilo’s nu dus maar weer even hard er tegen aan
Hier vanmorgen vroeg even een rondje gewandeld. Ik heb verder mijn workout overgeslagen. Ik hoop de hele week vroeg op te staan en dan gelijk even een rondje te wandelen, dan heb ik in ieder geval iets van beweging. Ik merk dat ik het met de hitte lastig vind om echt een workout te doen. @Moon, hier heeft de sportschool airco, dus dat is wel een optie, maar ik voel me daar nu niet op mijn gemak. Misschien voor jou wel een optie :)
Vanmorgen bodypumpt gedaan, het was zo warm pffhhh
Ik doe graag mee!

Ik heb voor corona een pakket aan sessies met een personal trainer gekocht. Ik haat het om te zeggen, maar ik vind het werkelijk afschuwelijk. Dat gegil en dat gelet op alles. Ik maak nu mijn resterende sessies op, maar daarna stop ik er direct mee.

Ik zit erover na te denken om te gaan tennissen. Ik zet sowieso elke dag 10.000 stappen en ik zwem graag, maar iets extra’s zou ook fijn zijn.
Fluffypuff schreef:
05-08-2020 11:47
Ik doe graag mee!

Ik heb voor corona een pakket aan sessies met een personal trainer gekocht. Ik haat het om te zeggen, maar ik vind het werkelijk afschuwelijk. Dat gegil en dat gelet op alles. Ik maak nu mijn resterende sessies op, maar daarna stop ik er direct mee.

Ik zit erover na te denken om te gaan tennissen. Ik zet sowieso elke dag 10.000 stappen en ik zwem graag, maar iets extra’s zou ook fijn zijn.
Oei dat klinkt idd niet fijn! Soms is feedback wel prettig maar een PT hoort wel aan te voelen wanneer het too much wordt
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt het eigenlijk wel wat een persoonlijke trainer.
Die kan mij tenminste van de bank afjagen!

Vandaag toch even een kilometer gezwommen. Maar ook een verjaardag gehad dus taart en de nodige hapjes gehad...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven