Maarten van der Weijden zwemt de Elfstedentocht

21-06-2019 18:37 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat er nog geen topic hierover was.

Maarten van der Weijden probeert het nog een keer, wat een held!

Vorig jaar hem helaas niet meer kunnen aanmoedigen omdat hij moest stoppen.
Dit jaar volg ik weer de livestream en hoop ik hem te kunnen aanmoedigen.


Wie volgt Maarten ook?

Livestream; https://youtu.be/GSw2Ka7bxuI

Verwachte doorkomsttijden;
Leeuwarden Vr 21 juni - 17:30 uur
Sneek Vr 21 juni - 22:15 uur
IJlst Za 22 juni - 00:00 uur
Sloten Za 22 juni - 05:00 uur
Stavoren Za 22 juni - 13:40 uur
Hindeloopen Za 22 juni - 18:00 uur
Workum Za 22 juni - 20:20 uur
Bolsward Zo 23 juni - 00:40 uur
Harlingen Zo 23 juni - 10:20 uur
Franeker Zo 23 juni - 13:40 uur
Dokkum Ma 24 juni - 10:20 uur
Leeuwarden Ma 24 juni - 19:30 uur

GEHAALD!!! :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Meer info over de actie; https://www.11stedenzwemtocht.nl/
anoniem_386079 wijzigde dit bericht op 24-06-2019 19:43
56.17% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp zelf niet goed waarom, maar op een of andere manier mag ik Maarten zelf ook niet zo. Maar toch ben ik diep onder de indruk van zijn prestatie.

Onvoorstelbaar!

Als je gisterenavond bij Pauw ook zag hoe diep onder de indruk bijvoorbeeld een Mark Tuitert was (zelf toch ook wel wat gewoon)., dat zegt genoeg

Ik vond het enthousiasme op NPO radio 2 leuk om te horen :-)
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
doe_es-lief schreef:
25-06-2019 12:31
Dit kan echt alleen maar in Nederland Friesland :cheer2:
Ik denk dat het wel uitmaakt dat het om Friesland gaat. (Ook al weet ik best dat daar de helft van de mensen die langs de kant stonden geen friezen zijn ;-) ). De mensen in Friesland verlangen zó naar een nieuwe 11stedentocht, dat gevoel bij de friezen zit zo diep. Het 11stedengevoel zit bijna in hun DNA. Het afgelopen weekend heeft men weer een groot gevoel van "mienskip" laten zien. De toeristen waren overal welkom, werden geholpen, mochten bij mensen thuis naar de wc, werden het weiland in meegenomen op de platte kar van de boer om daar langs de waterkant Maarten aan te moedigen. Het verbroederde de mensen dit weekend in ieder geval. Een mooi gevoel, hoop dat de maatschappij vaker zo kan zijn :love:
Nee hoor, niet alleen in Friesland, kijk eens wat er los gaat als er wáár ook in dit land iets bijzonders is, bijvoorbeeld de Marathon van Rotterdam of de Nijmeegse Vierdaagse, zeg maar wat, overal is de sfeer echt fantastisch, helpen mensen elkaar, wildvreemden zijn ineens nergens vreemd mensen openen hun huis voor onderdak voor vreemden , de genen die de prestatie moeten leveren worden er door het publiek doorheen gesleurd. die extreme saamhorigheid, het spontane"wij"gevoel. Het zou altijd zo moeten zijn en vroeger was dat ook zo maar helaas, tijden veranderen...daarom zijn alle bijzondere evenementen mooi, waar ook in Nederland, overal is dan die fantastische sfeer. Vandaar dat ik zeg: zoiets kan echt alleen maar in Nederland.
Verder klopt alles wat je zegt, die verbroedering, zo mooi

*zwaait uitzinnig met een rood-wit-blauw vlaggetje met oranje wimpel :P*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven