Bod gedaan op woning!

09-10-2013 12:33 59 berichten
Ik heb gisteravond met mijn vriend een bod gedaan op een woning wat hopelijk onze eerste koopwoning wordt! Spannend dus!

Ik wil graag weten hoe lang het bij jullie duurde voordat er een reactie op het bod kwam?
Alle reacties Link kopieren
Nou dan zitten we samen in spanning!!

Bel nou makelaar!!
Jeeeh ons bod is geaccepteerd!!!
Super!! Gefeliciteerd, nu wij nog
quote:phd75 schreef op 14 oktober 2013 @ 14:10:

Ik zou of voor de 110.000 euro gaan als de tegenpartij de technische keuring betaald of voor de 108.00 euro gaan en dan zou ik zelf die 2.000 euro gebruiken voor de technische keuring.

En pas akkoord tot koop als de kosten die uit de technische keuring komen onder de 5.000 blijven.

Het laatste wat je wil is dat je straks een kat in de zak koopt.

maar gefeliciteerd !

Dit dus. Een bouwtechnische keuring zou ik ook zeker laten doen. Hebben jullie daar nog voorwaarden voor vastgesteld?

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aankoop.
@Elize: pff nog steeds in spanning, ik ben benieuwd!

Uiteraard hebben we allerlei voorwaarden gesteld zoals voorbehoud van financiering, verkrijging NHG en de bouwkundige keurig.

We hebben trouwens uiteindelijk 108.500 betaald, echt een hele goede prijs voor de woning en had wel gehoopt op dat bedrag uit te komen maar niet gedacht (zeker na haar 1e tegenbod niet meer) maar toch gelukt! Wij zijn blij in ieder geval!

Nu regelen regelen regelen en begin december de overdracht als alles goed gaat!
Yessss wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!!!
DTEEZ!
Gefeliciteerd Calyssa en Djoels.
@Calyssa: gefeliciteerd! Vaak voel je het gewoon, he, dat dat huis bij je past?! Het moest haast lukken! Wens jullie veel geluk in jullie nieuwe woning

Djoels ook gefeliciteerd!

Elize: succes!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Bedankt allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven