Boerenfox x friese stabij

27-10-2010 07:34 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Wij gaan deze week naar een pup kijken. Het is een kruising boerenfox friesestabij.

Iemand van jullie zo'n kruising? Ben benieuwd naar foto's! En kakarter.

Groetjes!
Wat leuk dat je gaat kijken!

Zelf heb ik geen van beide, dus kan je niet helpen aan een foto.

Maar heb je je nog niet verdiept in de verschillende karakters van verschillende honden? Lijkt me niet onbelangrijk, helemaal als je gaat kijken want dan ben je snel verkocht
Ik heb een 100% boerenfox. Het zijn drukke, nerveuze, maar o zo slimme, leuke hondjes. Was ook verkocht toen ik ging kijken . Misschien dat de combi friese stabij voor iets meer rust zorgt?
Hey leuk!

Zelf jaren een Stabij gehad, een hond met een lief karakter.

Het zijn zelfstandige honden die veel en lang naar buiten moeten hebben echt de ruimte nodig.

Eigenzinnig gedrag hoort er ook bij,echt een eigen willetje.

Een jachthond die dat ook laat zien,snuffelen en speuren.

Het nadeel dat wij hadden, was dat hij heel erg verhaarde,al vermoed ik dat dat niet iets over het ras zegt.

Ik als vervend wandelaar en natuurgenieter heb veel plezier met onze Stabij gehad.
Ik vind stabijs leuke honden, goed voor een gezin met kinderen. Eigenzinnig gedrag vind ik bij een stabij wel meevallen, vergeleken met een wetterhoun (ik had nl een wetter). Je moet idd wel rekening houden met het jachtinstinct- de hond moet lekker naar buiten kunnen!

Ik vind een fox te zenuwachtig; persoonlijk vind ik een stabij ook een wat drukkere hond- je moet goed nadenken, want idd als je gaat kijken ben je verkocht.

Over het karakter van de stabij kun je hier lezen
anoniem_113862 wijzigde dit bericht op 27-10-2010 20:39
Reden: link nvsw.nl specifieker gemaakt
% gewijzigd
Bedankt voor de reacties!

Vanavond maar eens kijken..!
Zijn jullie al geweest en zo ja, hoe was het?
Ja! Ik ben ook benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven