Boerenfox x friese stabij
woensdag 27 oktober 2010 om 08:57
woensdag 27 oktober 2010 om 10:44
Hey leuk!
Zelf jaren een Stabij gehad, een hond met een lief karakter.
Het zijn zelfstandige honden die veel en lang naar buiten moeten hebben echt de ruimte nodig.
Eigenzinnig gedrag hoort er ook bij,echt een eigen willetje.
Een jachthond die dat ook laat zien,snuffelen en speuren.
Het nadeel dat wij hadden, was dat hij heel erg verhaarde,al vermoed ik dat dat niet iets over het ras zegt.
Ik als vervend wandelaar en natuurgenieter heb veel plezier met onze Stabij gehad.
Zelf jaren een Stabij gehad, een hond met een lief karakter.
Het zijn zelfstandige honden die veel en lang naar buiten moeten hebben echt de ruimte nodig.
Eigenzinnig gedrag hoort er ook bij,echt een eigen willetje.
Een jachthond die dat ook laat zien,snuffelen en speuren.
Het nadeel dat wij hadden, was dat hij heel erg verhaarde,al vermoed ik dat dat niet iets over het ras zegt.
Ik als vervend wandelaar en natuurgenieter heb veel plezier met onze Stabij gehad.
woensdag 27 oktober 2010 om 20:38
Ik vind stabijs leuke honden, goed voor een gezin met kinderen. Eigenzinnig gedrag vind ik bij een stabij wel meevallen, vergeleken met een wetterhoun (ik had nl een wetter). Je moet idd wel rekening houden met het jachtinstinct- de hond moet lekker naar buiten kunnen!
Ik vind een fox te zenuwachtig; persoonlijk vind ik een stabij ook een wat drukkere hond- je moet goed nadenken, want idd als je gaat kijken ben je verkocht.
Over het karakter van de stabij kun je hier lezen
Ik vind een fox te zenuwachtig; persoonlijk vind ik een stabij ook een wat drukkere hond- je moet goed nadenken, want idd als je gaat kijken ben je verkocht.
Over het karakter van de stabij kun je hier lezen
anoniem_113862 wijzigde dit bericht op 27-10-2010 20:39
Reden: link nvsw.nl specifieker gemaakt
Reden: link nvsw.nl specifieker gemaakt
% gewijzigd