Borduren
donderdag 4 januari 2018 om 16:29
Met het risico dat ik nu als een hele saaie muts wordt gezien, open ik toch een borduurtopic, want volgens mij bestond dat nog niet. En als kleuren, haken, breien en diamond painting wel mogen waag ik het er toch maar op
Wie is er wat aan het borduren en heeft zin om mee te kletsen?
Ik ben zelf met deze bezig:

En ik ben nu in het saaie rechtbovenstuk, alleen maar wit....
Wie is er wat aan het borduren en heeft zin om mee te kletsen?
Ik ben zelf met deze bezig:

En ik ben nu in het saaie rechtbovenstuk, alleen maar wit....
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
vrijdag 5 januari 2018 om 16:57
En als je het streepje weghaalt? Ik dacht dat dat niet uitmaakte, maar misschien wel..... Ik heb net nog even ingelogd op dat mailadres voor de zekerheid, en hij doet het wel.
Wat maken jullie allemaal prachtige dingen zeg...
vrijdag 26 januari 2018 om 20:32
Ik heb de rechterbovenhoek af! Nu aan de linker beginnen...
Hij wordt wel erg mooi, maar het is wel een saai patroon. De volgende wil ik dus met iets meer kleur, maar ik weet niet wat. Het moet ook leuk zijn om op te hangen, dus ik dacht misschien iets 'educatiefs' voor bij de kinderen. Maar ik weet niet zo goed wat. Die planeten vind ik leuk, of een wereldkaart misschien. Iemand een leuk idee?
Hij wordt wel erg mooi, maar het is wel een saai patroon. De volgende wil ik dus met iets meer kleur, maar ik weet niet wat. Het moet ook leuk zijn om op te hangen, dus ik dacht misschien iets 'educatiefs' voor bij de kinderen. Maar ik weet niet zo goed wat. Die planeten vind ik leuk, of een wereldkaart misschien. Iemand een leuk idee?
vrijdag 26 januari 2018 om 21:58
vrijdag 26 januari 2018 om 23:36
Een groeimeter? Of iets met de maanden van het jaar of de seizoenen?AnnA_C schreef: ↑26-01-2018 20:32Ik heb de rechterbovenhoek af! Nu aan de linker beginnen...
zondag 28 januari 2018 om 19:34
Net even naar groeimeters zitten kijken, maar daar had ik toch een paar jaar eerder aan moeten beginnen. Mijn kinderen zijn er al bijna uitgegroeid.
Ik denk dat het toch of de wereldkaart of de planeten gaat worden. Maar ik sta nog steeds open voor leuke suggesties
. Bovendien moet ik eerst de vogels/vissen nog af zien te krijgen
Ik denk dat het toch of de wereldkaart of de planeten gaat worden. Maar ik sta nog steeds open voor leuke suggesties
maandag 29 januari 2018 om 16:38
Ik heb net maar vast via marktplaats een pakket garen met verschillende kleurtjes besteld. Kan ik eventueel ook nog wat pokemons maken tussendoor. Vanuit niets beginnen en veel verschillende kleuren willen gebruiken wordt namelijk best een duur grapje.
maandag 29 januari 2018 om 18:47
zondag 11 februari 2018 om 18:44
Leuk Miss37! Zeker om het voor je eigen kind te doen. Wij hebben er voor elk kind een van onze oma's.
Ik heb net deze besteld:
https://www.bol.com/nl/p/xl-wereldkaart ... 085098446/
Even iets met meer kleur nodig voor de afwisseling. Ik ben nu bijna halverwege met de Escher.
Ik heb net deze besteld:
https://www.bol.com/nl/p/xl-wereldkaart ... 085098446/
Even iets met meer kleur nodig voor de afwisseling. Ik ben nu bijna halverwege met de Escher.
dinsdag 16 juni 2020 om 09:05
Oh jeetje, dat wist ik niet. Het leek me wel leuk om het een beetje over borduren te hebben, maar als mensen het confronterend vinden met haar als TO kan er ook een nieuw topic aangemaakt worden?