Buren hele dag radio aan

04-07-2018 09:29 221 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken.
Onze buren hebben de hele dag de radio aanstaan, buiten. Niet hard, maar hard genoeg om te horen wat er in de reclame is en wat het nieuws van de dag is.

Wij hebben kinderen en die maken natuurlijk ook geluid.

Toch lukt het me niet om me af te sluiten voor die radio. Elk moment van de dag is ie er, alle dagen.

We wonen er net, dus willen niet meteen stampij maken. En ik vraag me ook af of we er überhaupt 'recht' op hebben om er iets van te zeggen, aangezien er ook uit onze tuin regelmatig geluiden komen. Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
04-07-2018 10:09
en voor je het weet zit je bij De Rijdende Rechter
zou het echt zo'n vaart lopen ? ik heb er gelukkig geen ervaring mee
laatst had het pubermeisje van achterom wel een middagje Boef en consorten opstaan in de tuin; niet echt mijn ding, maar ja ze had net proefwerkweek gehad en wilde ook even relaxen in de tuin
als het elke dag zou zijn, zou ik dat ook wel vervelend vinden

de jongens van twee huizen verder met hun gesleutel aan motoren en de hele tijd "vroem vroem vroem" zijn ook vervelend, maar ook dat gaat gelukkig niet non stop door

ik denk dat we in Nederland gewoon allemaal een beetje te dicht op mekaar wonen en je dus hier maar moet mee leren leven
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
04-07-2018 10:05
Kindergeluiden van kinderen die ik niet ken vind ik zelf echt heel irritant. Die hoge stemmetjes... brrr
Voor jou voelt dat als een ander geluid, maar voor een ander kan het echt tot grote ergernis leiden.
Dat snap ik heel goed, daar probeer ik dan ook zoveel mogelijk rekening mee te houden.
Lady_Day schreef:
04-07-2018 10:05