de 'strijk'?

04-07-2011 16:48 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand van jullie er wel eens van gehoord dat 'de strijk' zichzelf strijkt?

Zo niet: denken jullie dat er iemand te vinden is die dat gratis en voor niks bij mij komt doen?
Ik denk het niet, maar mocht je iemand vinden die het gratis en voor niks doet: doorsturen s.v.p.!
Als het niet te veel is: kom maar brengen!
Als dat toch eens zou kunnen, dan mag je diegene nomineren voor de vrijwilliger van het jaar!
Ver van Rotterdam, Tinks? Weet wat je zegt hoor..!
Hahaha den haag:P. Maar als het niet te veel is mag je het komen brengen hoor;). (Ik rook wel)
Tinks, ik kan je wel een nominatie toezeggen, dankzij de tip van Kirsten. Klinkt best aanlokkelijk toch?
Nee, dank je, strijkplicht voor vandaag weer verricht . . . . vrijwillig, niet voor mezelf!
Dank je Tinks! Weet alleen niet of ik de hele stapel meekrijg in mijn Punto'tje....
quote:carenza schreef op 04 juli 2011 @ 16:54:

Nee, dank je, strijkplicht voor vandaag weer verricht . . . . vrijwillig, niet voor mezelf!Wat goed! Ik kom vast niet in aanmerking voor de volgende keer. Er zijn vast betere doelen (hoewel ik mezelf nog best een aardige vind).
Daar doe ik het voor;). Ik vind strijken nl. (In tegen stelling tot de rest van de wereld) best leuk:)!
Duup: Tinks is bereid!

Ik ben nog even aan het uitzoeken hoe snel het met DHL in Den Haag kan zijn en wat het kost.

Is dan niet meer gratis natuurlijk (maar het strijken dan weer wel).
Hahaha wat moet ik me voorstellen bij jullie bergen?
Echt waar Tinks? Ik zal dan vast nieuw spul nodig hebben want ben niet gek lang ofzo maar krijg er altijd last van m'n rug van.

En eigenlijk ben ik 's avonds ook gewoon te lui voor dat soort dingen.
Nja zit nu thuis vanwege een burn out, en ik vind het heerlijk rustgevend om huishoudelijke dingen te doen. Lekker strijken met tv/muziekje op, mij hoor je niet klagen!
Nou eh... ik was 2 weken geleden helemaal bij, maar nu heb ik dus een stuk of 14 overhemden, en zo'n 20 setjes kinderkleding.

Valt op zich nog mee. Ik overdreef een beetje.

Misschien was ik te snel of strijk ik teveel (alhoewel, beddengoed en theedoeken gaan bij mij gewoon zo de kast in hoor).
Ik raak idd ook wel helemaal in trance als ik sta te strijken.

Maar burn out, wat rot.

Ik ga nu mijn computer afsluiten, werkdag zit erop en ik ga de kinders ophalen. Dan komt er nog wel een riedel aan verplichtingen dus ik haak helaas alweer af (had eerlijk gezegd weinig reactie verwacht, haha, alles boven verwachting).

Tinks: sterkte! En bedankt voor je aanbod!! Lief!
14 overhemden is denk ong. 30 min werk.. En van kinderkleding weet ik niet hoe klein het is, dat zal langer duren denk ik :P
Is misschien een optie om mensen die vrijwillig in de bijstand zitten, dit als vrijwilligerswerk te laten doen, bij mensen die wel werken.
Tinks, ik vind dat je dan fantastisch nuttig werk verricht, burn out is nooit leuk, strijken ook niet in mijn ogen. Bij mij ligt de hele zolder vol met schone was.
Wha, 14 overhemden 30 minuten werk?! Ik doe minstens 15 minuten over 1 overhemd. En dat is terwijl ik ze op hangertjes laat drogen.
Kan me trouwens wel voorstellen dat zulke klussen lekker kunnen zijn bij een burn-out. Beetje hetzelfde idee als wandelen; verstand op nul en gaan, even zonder te veel gepieker lichamelijk bezig zijn.

Sterkte Tinks
Bedankt allemaal!

@manuni: 6 overhemden van vriend doe ik zo'n 10 a 15 min over, en ik sla ze niet uit, en droog ze ook niet op hangertjes...
Hier in België kunnen we strijkdiensten betalen met belastingsvoordelige dienstencheques. Geweldig systeem

De dienstencheque is een door de federale staat gesubsidieerd systeem dat de particuliere gebruiker een betaalmiddel verschaft waarmee hij een werknemer van een erkende onderneming kan betalen voor huishoudelijk werk dat zowel bij hem thuis als buiten zijn woning verricht wordt.

Een dienstencheque met een waarde van 21,41 ¤ per gepresteerd uur, heeft dank zij de subsidie van de federale staat een aanschafwaarde van 7,50 ¤ voor de particulier, die daarenboven ook nog geniet van een belastingaftrek.

De sociale verzekeringskassen kennen aan jonge moeders, die hun werkzaamheden als zelfstandige hervat hebben, ook nog eens gratis 105 dienstencheques toe in het kader van de moederschaphulp.
Mijn 'nichtenvriendje' kun je niet blijer maken dan met strijkgoed.. Zijn favoriete deel van het huishouden.

Ben ik altijd heel erg blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven