De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
-6,5 was het vanmorgen... Das best koud.

Ja, vis met sla was niet zo. Ik had kabeljauwfilet in de koekenpan met kruiden gebakken. Maar nah... was niet zo. De sla was sla met tomaat, peer en amandelschaafsel en een dressing van soyayoghurt, knoflook, gepureerde avocado en citroensap. Maar de peer was niet rijp en de avocado ook niet... Het was niet heel vies maar ook niet zo lekker als de taart

En ehm... Dat was het
Dank voor de mededeling Pilous.

-6.5 is wel heul koud hoor. Nu ziet het er wel heel mooi uit, volop zon hier!
BRRRRRRRRRR, wie heeft de verwarming uitgezet buiten? Het is k-k-k-k-koud!

Applaus voor Ratteke, goed gedaan meid!

En Fr Plous, die dressing klinkt bijzonder.

Ik zit in de trein naar Amsterdam, snel posten nu want we gaa weer rijden.

Fijne dag!

ik zwaai me maar even warm,brrr

IK WIL LENTE!!!!!
Vanachter het raam LIJKT het lente maar als je buitenkomt is dat idee gauw voorbij Iedereen loop hier met mutsen en sjaals voorbij, brrrrrrr.

Môgge trouwens (daar word je warm van idd!!)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Mijn lunch: witte boterham met worst, een kipcorn en een kom snert. Hoe toepasselijk bij deze kou.

Mijn lunchbezigheid (naast forummen) La Cucina Italiana Chocolade doorbladeren op lekkere dingen. En die zitten er zeker in... pffff krijg ik toch erg veel zin in!
Nou weer een grote chemische fik in Amsterdam...gaat lekker zeg! link
Zooo dat ziet er weer heftig uit!

Nou dan moet het haast deze keer wel misgaan met de giftige stoffen die zogenaamd bij de vorige brand niet schadelijk zouden zijn geweest

Net even met de stofdoek gewapperd en gestaubzaugt...krijg strakkies een oud collegaatje op de koffie.

Lunch klink goed Ratteke,ik heb nu een tostie in de maak..ook fijn.
Ik zit aan een mueslibol.....

En door het raam zie ik grote dikke grijze rookwolken van die brand, is hier 6 km vandaan.... Heel fijn, zit ik midden in een interview, rijden er onafgebroken brandweerauto's langs.

Maar (nog?) geen luchtalarm, dus ik mag straks nog gewoon naar buiten.
Lekker, een tosti. En een boek vol chocolade, mjam!

Die nueslibol is een beetje droog. En ik wil niet naar het bedrijfsrestaurant, want dan ga ik veel te lekkere dingen kopen.

Of zal ik toch....

Veel plezier zo, Bieb.
Oeh das best eng dat dat zo dichtbij is
Welnee Bieb, ontsnapte giftige stoffen zijn toch heulemaal niet schadelijk, snap dat dan

Getsie Splint, wel eng dat jij het zo goed kan zien nu. 6 km is idd best dichtbij met zoiets...
TH, knijp jij ook je neus maar dicht...
Ik ruik nog niks maar er hangt wel een streep donkere wolk in de lucht . En natuurlijk is het niet gevaarlijk want de meeste rotzooi waait er overheen en alle giftige stoffen lagen net in een ander deel van het gebouw
Dit haal ik net van een nieuwssite (specifieke info wel even gedelete): "Zoals het er nu naar uitziet lijkt de wolk hoog boven de mensen weg te drijven richting Noordzee en slaat het niet neer op het land".
Nou, bukken dan maar, TH!
Wat een toeval allemaal toch weer

Net als destijds met Tjernobyl, die achterlijke Fransen lieten toen een kaartje op tv zien dat die wolk precies voor de Franse grens oploste...jajaja.
Ik hou het ook goed in de gaten hoor! Katten zijn en blijven binnen en de ramen zijn dicht (hadden gelukkig voor 12 uur al lekker open gestaan).

Splinter, ik hoor net dat personeel van bedrijven in de omgeving van die brand met busjes worden opgehaald. Hou jij de wolken en mogelijke effect op het treinverkeer (want dat is in Nederland nogal vlot ontregeld) ook goed in de gaten?

Ik ga nog even mijn neus naar buiten steken
Ik moet zo even mijn auto leegruimen, ik denk nl. niet dat ze aan kliko-keuring doen morgen
TH, is je neus al gemuteerd?
Olijf voor de kliko-keuring

Neus zit er nog, ruik niet vel maar er hangt wel een strook donkere rook...
Oh, ik lees nu pas van die brand... Ik was druk met sporten enzo.

Zo, ff oud papier/karton verzameld en platgestampt. Dadelijk aan de weg zetten en dan ff auto enigszins toonbaar maken. Straks ff naar garage brengen, is hier om de hoek dus kan lekker terug lopen. Zal me maar warm aankleden!

Hey Ploes, weer dapper gesport?
Goed bezig Olijf, met je adeehaadeesmiley...

Ja, weer gesport. Straks douchen, nog niet gedaan en vanavond sollicitimitatiegesprek
Huh? Net wat geschreven en nu is post verschwunden??

Nou ja, samenvatting: succes Ploes voor vanavond en ik ga nu ff toet naar garage brengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven