De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
hmm,die hele armband gemist geloof ik.

Er liggen hier boven nog wel allerlei kettinkjes.

Ik ga ze nog even aan mijn beide nichtjes aanbieden,die vinden al die kleurtjes vast leuk.
Stond je ook goed, Fran!

Sil is je dankbaar, Bieb.
Hmm, met ogen dicht forummen werkt ook niet echt . Ik zat naar het scherm te staren en viel bijkans in slaap . Dus maar even aan de koffie nu .

Bieb, heb jij de taxi betaald? Want wij bedachten op het pleintje bij de auto van Splint dat wij het dus niet hebben gedaan

En Splinter, die zakken zijn natuurlijk ook helemaal niet gratis bedenk ik me nu. Laat ook even weten wat ik je daarvoor verschuldiigd ben .
die Nespresso zakken zijn geloof ik 10 cent toch ?

Enne taxi ..tuurlijk betaald,moet toch zorgen dat mijn gasten veilig thuiskomen

en met alle plezier gedaan hoor!

Waarom niet lekker tukken nu TH ? Ik ben ook alleen maar wakker omdat ik op de bank lig BZV te kijken...daarna hoop ik dat MO thuis komt en sleur ik hem mee sloapen.
5 cent TH.

Ik zal het op je rekening zetten.

Ik ga een poging doen om weer een rapport te maken.

Misschien eerst een glas wijn erin gooien, dan gaat het misschien wat soepeler....
Succes Splint

Ik moest net even in de slaapkamer zijn en plofte bijna zomaar spontaan op bed neer. Dat wordt wat.
Kan je morgen niet gewoon een uurtje eerder beginnen en straks optijd naar bed?
Dat is misschien nog wel verstandig ja. Nu alleen even de basis leggen en morgen afschrijven. Ik werk thuis, dus kan gemakkelijk een uur eerder beginnen.

Goed plan!

(net als nu het forum uitzetten, dat kan ook handig zijn....)
ach gossie, al die brakke Tetters Maar volgens mij hebben jullie het nog erg gezellig gehad dus!

Kattensnoepjes doe ik hier haast niet, Fido is er ZO gek op, dat als 'ie een keer snoepjes krijgt, ik dat moet bezuren door 3 dagen een krijsende kat achter me aan te hebben

En wat zit Sil enorm intelligent te zijn zeg! Leuk speeltje en aaaah voor de poekels van Bieb en hun mandje! Zou ook wel wat voor mijn poekels zijn, waar haal je zoiets? Zooplus?

Bengel, heb je je achterkantje nog gevonden eigenlijk?

Oh en Bieb, er ligt ook nog kaasfondue in jouw koelkast, die ben ik gisteren vergeten mee te nemen. Dus, eet smakelijk
Ik ben mijn eigen bananenschil
En Fant, -27?????????? BRRRRRRRRRRRRRR!! Het ziet er wel prachtig uit zeg, met dat stralende zonnetje!! Geniet er van!

Stoer Erwt, een échte familieauto! Een stationwagen is ideaal, zelfs zonder kind(eren) Enne...fotootje? Wanneer krijgen jullie 'm?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik zeg vast sorry
Want?????
Ik ga weeeeer mijn naam wijzigen. Terug wijzigen. Maarja, foto wil nog niet lukken natuurlijk
En nu bedtijd
Ohw, eh ok... Speciale reden voor of niet?

Foto's lukken idd nog niet echt. Motto's ook niet.
Hah welkom Pilous!!

stel je je ook even voor?

en foto's zijn verplicht hé

Mmmm lekker kaasfondue

Fijn al die mensen die hun spullen niet meenemen.

(die geitenkaas is mijn schuld want ik had niet goed in de koelkast gekeken vanmorhen maar wel lekker )

En nu echt slapen
Oh help, Frilous, Pilan, daar hebben we inderdaad foto's bij nodig.

Bieb, lekkerbek! Slaap lekker.

Ik duik er ook in, heb nog best goed kunnen werken. Toch die wijn hè, die moet ik maar bij mijn arbeidsvoorwaarden gaan opvoeren denk ik.

Alle anderen ook lekker slapen straks / nu. Dit leuke weekend is helaasch weer ten einde.

Nee toch hè?! Iets met laatsten en eersten?

Pfoe.....

Goedemorgen!

Het zonnetje schijnt, het is vast bitterkoud buiten, maar binnen niet. Ik ben een stuk frisser en fruitiger dan gisteren en ga lekker aan de slag.

Fijne dag allemaal!

(Of ben ik nou weer iets te positief? )
Ja, je bent te positief

Eerst koffie en 2 boterhammen en dan ga ik eens richting het werk....
Sorry......

Zet 'm op vandaag!
Medusa is weer met haar jankconcert-voor-na-het-eten bezig. Alsof de hele buurt moet weten dat ze gegeten heeft. En de hele buurt kán het weten want ik stond net buiten met Tara en je kan haar gewoon door het dubbel glas heen horen.

Hi allemaal, fijne dag vandaag!
goedemorgen al te saam.

Ik ga ook maar opstaan en doezen.

Zus komt zo koffie leuten.

Maar ik heb de korte nacht van zaterdag weer bijgeslapen nu
Agoss...

Bibi ligt net eindelijk weer zalig in haar nieuwe mandje...(gisteravond ZM er de hele tijd in en kwam er zelfs maar half uit toen hij het heel heel warm had)

Net gaat die hele mand heen en weer omdat hij er bovenop zit om Bibi eruit te rammen

Hij mag even verplicht buiten spelen nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven