De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Aha, nu begrijp ik het. Ik ben van mijzelf donkerblond en verf het altijd lichter, dus geen ontkleurder nodig. Ik ga pas zondag kleuren, dus resultaat volgt nog!
quote:Olijfje_ schreef op 25 februari 2011 @ 16:01:

Rat, paar keer wassen met zilvershampoo kan de gele kleur ook al een heel stuk weghalen. En volgende keer een asblonde kleur nemen, daar zit geen geelpigment in.

Inderdaad zilvershampoo werkt erg goed, maar je moet het wel zeker 5 minuten laten inwerken bij de eerste wasbeurt.

Enne Olijfje: op de doos van de Viking kleur die Ratteke nu gaat gebruiken (en ik zondag) staat: zeer licht asblond, dus dat moet dan goed zijn
quote:Olijfje_ schreef op 25 februari 2011 @ 16:01:

Rat, paar keer wassen met zilvershampoo kan de gele kleur ook al een heel stuk weghalen. En volgende keer een asblonde kleur nemen, daar zit geen geelpigment in.

Viking is zeer licht asblond. Maar de kleur na het ontkleuren was knap geel/oranje. De kleur die er daarna overheen is gegaan was ook nog te geel/oranje/rood. Dat was echt geen kijk. Maar nu, tsja. Het is zeker geen asblond geworden.

Maar ik blijf er nu echt even van af. Heb een föhnbeschermer van Guhl in mijn haar gedaan. Lekker spul. Mijn haar voelt nu ook niet droog aan. Eerst weer even een natuurlijk vetlaagje kweken. Dan nog weer eens naar de kapper (en bij hun eens kijken wat voor kleurtjes ze hebben)
Ik ben een paar jaar geleden van behoorlijk blond in één klap naar donker gegaan. Ik zie nog de verschrikte blik van Olief toen ik de badkamer uitkwam Ik ben blij dat ik geen blondie meer ben, die eeuwige uitgroei (ben zelf behoorlijk donkerblond) dus ik blijf lekker bruin met highlights.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zilvershampoo heb ik ook gekocht. Morgen maar eens proberen.
quote:Olijfje_ schreef op 25 februari 2011 @ 16:13:

Ik ben een paar jaar geleden van behoorlijk blond in één klap naar donker gegaan. Ik zie nog de verschrikte blik van Olief toen ik de badkamer uitkwam Ik ben blij dat ik geen blondie meer ben, die eeuwige uitgroei (ben zelf behoorlijk donkerblond) dus ik blijf lekker bruin met highlights.

Ik zie het zo voor me!

Ik zit K al een tijd voor te bereiden op de dag van gisteren. Anders kan die arme jongen het niet aan. Zoiets moet je toch voorzichtig brengen.
Deze moet even! voor mijzelf!

One month, two days, 8 hours, 17 minutes and 20 seconds. 1000 cigarettes not smoked, saving ¤ 200,07. Life saved: 3 days, 11 hours, 20 minutes.
Geen idee hoe ik er met bruin haar uit zie! Nog nooit geprobeerd. Ben echt blond en bleek van nature, alhoewel mijn hoofdhaar steeds donkerder wordt

Wenkbrauwen, schaamhaar en lichaamsbeharing is echt heel licht van kleur. Ik heb bijv. nog nooit mijn beenharen hoeven te scheren, want die zie je gewoon niet.
Tja, ik bedenk dan dat ik wat anders wil en dan moet het ogenblikkelijk, het liefst gisteren dus. En dat kan nog wel eens voor een geschokte Olief zorgen
quote:Ratteke schreef op 25 februari 2011 @ 16:17:

Deze moet even! voor mijzelf!

One month, two days, 8 hours, 17 minutes and 20 seconds. 1000 cigarettes not smoked, saving ¤ 200,07. Life saved: 3 days, 11 hours, 20 minutes.
Top Rat!! Lekker hè, zo'n tellertje!
Ik vind het helemaal geweldig! Duizend sigaretten niet gerookt. Poeh. Da's véél. Duizend. Moet je eens hardop zeggen. Dan klinkt het als nóg meer. Ik ben goed bezig!
Moet je je ook eens voorstellen hoeveel pakjes dat zijn...uitgaande van een pakje van 19 zijn dat dus 52 pakjes!! Da's een flinke stapel!
*steekt er nog 1tje op*

Ooit wil ik ook stoppen, of iig minderen. Bewuster roken, want vaak steek ik er 1 op uit gewoonte.
Olijf, ik heb je geësemest
Goed bezig Rat!
quote:Ratteke schreef op 25 februari 2011 @ 16:14:

Zilvershampoo heb ik ook gekocht. Morgen maar eens proberen.Ik weet niet welk merk je hebt gekocht, maar ik had ooit de zilvershampoo van L'Oreal en die moest je het echt behoorlijk lang laten inwerken. Dus hou daar rekening mee, ff wassen en uitspoelen doet dus niks!
quote:Olijfje_ schreef op 25 februari 2011 @ 16:28:

*steekt er nog 1tje op* ;-Ik ook , maar vind het echt super van Ratteke
Meisjes, ik ga bankhangen en naar The Kings Speech kijken. Tot later of morgen
Blond haar is nog hard werken dus .

Ik kom even en zeggen dat ik niet helemaal in mijn hum ben. En we gaan zo naar Skunk Anansie dus wil het laatste beetje goeie hum daar voor sparen .

Morgen ben ik vast weer gezellig en minder ego
Veel plezier TH, gaat Its daar ook niet heen?
Klopt! Wie weet komen we elkaar nog wel tegen
Leuk!
zo, daar was ik

Ik ben gedoucht en ga zo eten. Dan moet ik nog ergens een redbull scoren en dan stuiter ik zo het concert wel door

TH, ik hoop je vanavond even te zien. Ik moet even kijken of ik je telefoonnummer ergens kan achterhalen, dan smsen we elkaar

Ik weet niet wat ik allemaal gemist heb, maar ik heb de puf niet om bij te lezen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Veel plezier vanavond Itsie en TH!

Ik ga vanavond chips eten. Eindelijk. Heb ik al zo lang zin in.

Avondeten weet ik nog niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven