De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Tel.nrs. zijn uitgewisseld .

Ratteke, geniet van de chips!
Ik had glutenvrije ( ) gemarineerde kip met aardappelen.

En E had er nog witte bonen in tomatensaus bij
Foteaus!!!!!!
Ik ga het proberen . En misschien een filmpje
En TH dankjewel voor je lieve kaart!!!!!

Hoop dat je hum weer terug is want Skunk Anansie wordt vast heuk heul gaaf!

Veel plezier daar!

Its ook veel plezier!

(oh en Chardonnay ging ook al heen)
ik bedoelde eigenlijk dat ik foteaus heb geplaatst
Ik zag het op Twitter, van Char
Bieb

Eens kijken of ik Its kan vinden!

Hum is weer oke
Eerste biertje smaakte weer lekker en mijn oren tuutten al van het stevige voorprogramma: the virginmary's. Niet erg maagdelijk voor de trommelvliezen
Its en Itsman net gezien
Leuk TH!

Ik zit allenig thuis... E is bieren en ik net gedoucht onder een dekentje met chippies en cola met Xfactor
Wel eens lekker toch Pilous? Alleen op de wereld spelen met chips en cola er bij?

Ik heb met zoon gebabbeld (hij vind mijn haar leuk, hij heeft er zelfs aangezeten!) Ben nog lief geweest, heb hem geld gegeven om te kunnen stappen. Hij had geen geld van zijn moeder gekregen want volgens haar moest hij nu maar aan zijn vader geld vragen. Want zij had geboden op een hondje op Marktplaats... Maar pa had geen geld meer in de portomonnee.

Nu zitten we lekker te ouwehoeren.

Ik ben d'r wel maar ik ben d'r niet.. Die twee epilepsie-aanvallen van maandag hebben d'r erg hard ingehakt, en van die champix word ik ook niet echt helderder volgens mij... Ik kan 't allemaal niet volgen, maar lees en leef wel trouw mee!!
Ach Veronicas, wat naar dat je er zoveel naweeën van hebt!

Its en TH heel veel plezier vanavond!! De keer dat ik ze zag is alweer 14 jaar geleden! Schrik!

Ratteke, klinkt wel gezellig hoor dat geklets met zoon

Hopelijk smaken de chips!

Ik ga zo lekker naar bed, ben doodmoe..

Truste allemaal!!!
Oh leuk, een live verslag van het concert! Leuk dat jullie elkaar gevonden hebben. Of was Its makkelijk te vinden als stuiterende stuiterbal? Waar is het eigenlijk?

Fijn dat je hum weer terug is TH!

Vroon, dat zal er toch best inhakken ja, die aanvallen. Ook al was het in je slaap, er is toch even kortsluiting geweest in je bovenkamer....

Had Ratje ook niet last van die Champix in het begin? Qua moeheid?

Plous, lekker hangen! Was de kip lekker, zonder gluten?

En Ratteke, lief voor zoon! Ga je al foto's maken? Ik ben echt heeeeeel benieuwd hoor!

Bor, slaap lekker!

Goed idee trouwens. Vrienden zijn net weg, we zijn naar de Griek geweest en nu ben in tonnetje rond. Bwurp.

Alleen Sil loopt nog door het huis te stuiteren.
Its stond in de buurt en via de sms hadden we goed contact. Net nog snel een vette hap gescoord op station Bijlmer Arena (het was in de HMH) en nu in de trein op weg richting huis. Het concert was echt heel gaaf .

Vroon, sterkte en leuk dat je lief en leed volgt!

Borrie, slaap lekker!

Splint, nog even uitbuiken met een een slokje Amarguinha
Goed plan, TH! Ik wilde eigenlijk afsluiten en naar bed, maar nu je de amarguinha noemt, wacht ik daar nog even mee...

Goeie reis terug!
Zooo, wij zijn ook weer thuis na een broeierige treinrit, de NS had een bijzonder klein en oud treintje ingezet voor de laatste rit in onze richting. Best een soort van gezellig . En ook nog echt gezellig want kwamen een nichtje tegen.

Splint, ik hoop dat de Amarguinha gesmaakt heeft .

Ik taai ook eens af naar boven
Goeiemorgen.

Klinkt als een leuke avond TH. Was dus gezellig.

Ik heb voor vandaag nog geen plannen. Alleen een beetje schoonmaken.
goeiesmorreges!

ik geloof dat het kaaa uu teee weer is ofniet?

Bibi kwam net zeiknat bij mij op bed liggen..

ik kreeg net van mijn liefje een kop koffie en als ik die op heb maar een douchen en aankleden.

Nichtje van 9 komt straks logeren omdat zus en zwager een rosmanties weekendje nodig hebben

(hadden nog een waardebon van hotelkamerveilingen.nl die voor 1 maart op moest)

dus wij morgen met groot kind naar feestje van de motorclub,we gaan gourmetten en daar zijn gelukkig ook veel kinderen bij...de kinderen van MObroer kent ze goed.

Vroon wat akelig dat je zo last hebt van de naweeen van de epilepsie

en die Champix is geloof ik ook niet zonder bijwerkingen he..

Splinter een lekkere avond gehad bij de Griek,mmm

vast een voorproefje op je vakantie.

Ik vind Grieks eten zooooo lekker,ben alleen nog nooit in Nederland Grieks wwezen eten..raar eigenlijk.

En Its en TH een gaaf concert gehad (incl. vette hap,yum)

Ratteke wat heb je al veel bespaard zowel in geld als in tijd.

Alhoewel ouder worden ook weer meer geld kost natuurlijk

en does blonde foteau!!

Slofje ook al blonde viking,leuk!
en Borrie nog steeds druk met de klusserij .. Doe je het niet te gek?

Ik lees van jou ook dat je lang nog niet fit bent en moe

Plous,is een kip niet altijd glutenvrij ?

Kun je je boodschappen vinden en is het een beetje te hachelen?

Sporten maar niet over hebben zeker?
Goedemorgen,

ik was ook weer wakker en fris en fruitig. Het was echt een super concert en ik ben stiekem een beetje verliefd op Skin, wat een prachtvrouw is dat.

Plous, heb jij al eens bij zalando besteld, ik snap even niets van de maten van de broeken

Vroon

Ik moet even snel aan de poets want Borrie en vriend komen Fee bewonderen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Haai

Nee, nog niet besteld Its. Maar wil zo wel even kijken voor je. Zal zo msn even aanslingeren.

Klinkt goed, dat concert van jullie

Bieb, leuk, nichtje logeren en koffie op bed is ook leuk

En inderdaad, kip is altijd glutenvrij, helaas de marinade niet. Zit zelfs in nasikruide

Maar ik vind het prima te eten. E merkt niet zo veel verschil met avondeten maar voor hem is ontbijt en lunch erg lastig. Het is al niet een geweldige eter en dan is dat brood ook niet eens echt te nassen. Vooral zijn Brintapap mist hij en daar is niet echt een vervanger voor.

Gister is hij wel zelf naar de Jumbo geweest en heeft zelf wat dingetjes uitgezocht. Hij had als vlees gister magere runderlappen meegenomen, in de veronderstelling dat je die gewoon kon bakken en eten.

Die lappen staan nu lekker te stoven in knoflook, kruiden en wijn. Lekker stoofpotje vanavond dus. Gister kip ontdooit en in een honingchillimarinade gedaan. Was dus best lekker

Vroon, dikke voor jou... En voor man.

Hoe is het met zoon?

Bieb, Griek in NL is lang zo lekker niet als in Griekenland. Sinds ik in Griekenland heb gegeten, hoef ik niet meer naar een grieks restaurant

Splint, leuke avond gehad dus. Lekker

Ik zie vlekken voor mijn ogen... Hmm...

Ik ga mij omkleden en brood bakken... Kijken of dat te eten wordt. Hope so.

Ha, Bieb, gisteren had ik mijn sporttas bij me en was echt van plan om te gaan. Kreeg ik een smsje van E dat ik maar 1 sportschoen bij me had
Ik ben ondertussen gedoucht, aangekleed en gemakeupt. Ik weet nog steeds niet wat ik een zal gaan doen vandaag.

Bieb, ik zal K straks vragen of ie foto wil maken. Hou wel in gedachte dat dit niet de goede kleur is. Het is nog niet waar het wezen moet.

Pilous, wat een gedoe zeg met dat eten. Glutenvrij brood is dus niet lekker. Die kip en stoofvlees klinkt daarentegen zalig! Ik schuif vanavond graag aan Hier wordt het (goh, hoe verrassend shoarma en patat...)

Natte kat op bed... bah. Ik heb vannacht wel de balkondeur open gehad. Mac is weer begonnen met haar ik wil naar buiten offensief. Deze slag heeft ze gelijk gewonnen. Deur op een kier en doei doei, veel plezier buiten. Maar ja, nu mocht het dus is het niet leuk meer. Gevolg? Na 5 minuutjes frisse neus halen kwam madame gewoon weer boven op me liggen. Raar beest.

Nu wel blij mee want het regent hier. Vies grauw snertweer is het.
Jij had freudiaans je tas ingepakt, Plous!quote:Talkinghead schreef op 26 februari 2011 @ 01:38:

Splint, ik hoop dat de Amarguinha gesmaakt heeft .

Wat denk je?

Bieb, nog nooit in Nederland naar een Griek geweest?

Nja, het is natuurlijk niet zo lekker als ik Griekjesland, maar toch prima te haggelen hoor. Gisteren een hemels voorgerecht: aubergine met avocadodip. Dat hadden ze als een torentje opgestapeld, olijfolie erover, mmmmmm.

Its en Borrie, maak er een gezellige dag van! Maar dat zal niet moeilijk zijn.

Leuk Bieb, zal nichtje wel haske stoer vinden, zo'n grotemensenfeest met stoere bikers. Het is hier trouwens motorbeurs in de Jaarbeurs. Ik hoorde net al dat er files staan daarheen.

Plous, lekker, sudderlapjes. En die marinade van de kip klinkt ook lekker. Jammer dat het brood niet zo lekker is. Is er niet iets dat ook een beetje op brintapap lijkt? Andere pap?

Over eten gesproken: TH, ga je je recept van de venkelsalade nog delen met ons?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven