De Winter Tetteraars
zondag 16 januari 2011 om 10:12
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
zaterdag 26 februari 2011 om 22:46
Ik was er vorige week zelf niet,zie ze morgen wel weer.
maar er was er eentje helemaaaal niet te spreken over Panta..
(dat domme mense met die slechte muzieksmaak)
Ze had het aangedurfd om tegen de grootste Queen fan van Nederland te zeggen dat het een aanstellerige band was
Tja dat maakt ze nooit meer goed.
maar er was er eentje helemaaaal niet te spreken over Panta..
(dat domme mense met die slechte muzieksmaak)
Ze had het aangedurfd om tegen de grootste Queen fan van Nederland te zeggen dat het een aanstellerige band was
Tja dat maakt ze nooit meer goed.
zaterdag 26 februari 2011 om 23:03
Arme Panta.
Of Arme Queenfan....... ik denk dat hij er meer last van had.
Overigens, heeft Panta dat echt gezegd? Au!!
Ik dacht dat vandaag dat feestje was op de club, maar da's morgen pas.
Heb even de stemwijzerT ingevuld en kwam heel verrassend op de SP uit.
Vandaag in het winkelcentrum werd er druk geflyerd door alle partijen, een bekende van mij stond folders van de PVV uit te delen....
Of Arme Queenfan....... ik denk dat hij er meer last van had.
Overigens, heeft Panta dat echt gezegd? Au!!
Ik dacht dat vandaag dat feestje was op de club, maar da's morgen pas.
Heb even de stemwijzerT ingevuld en kwam heel verrassend op de SP uit.
Vandaag in het winkelcentrum werd er druk geflyerd door alle partijen, een bekende van mij stond folders van de PVV uit te delen....
zaterdag 26 februari 2011 om 23:11
Heeft ze gezegd tegen die man met wie ik op de foto sta (te kletsen)
HIj was zwaar zwaar gekwetst (pieperd)
Zus en ik hadden het er nog over dat al die vrijgezellen die er wel zaten zich angstvallig stil hielden.
Grote bek de week ervoor en als puntje bij paaltje kom durven ze niemand aan te spreken.
eentje was zo schuw dat hij hem naar huis gepeerd is du moment dat wij bij hen aan tafel kwamen staan.
Mietje
(hij had tegen zus gezegd dat hij niet onder de duiven van "de andere vrijgezel" wou schieten.....)
Gaat allemaal helemaal nergens over want er was maar één beschikbare vrouw die ook nog eens niet beschikbaar was voor hullie.
HIj was zwaar zwaar gekwetst (pieperd)
Zus en ik hadden het er nog over dat al die vrijgezellen die er wel zaten zich angstvallig stil hielden.
Grote bek de week ervoor en als puntje bij paaltje kom durven ze niemand aan te spreken.
eentje was zo schuw dat hij hem naar huis gepeerd is du moment dat wij bij hen aan tafel kwamen staan.
Mietje
(hij had tegen zus gezegd dat hij niet onder de duiven van "de andere vrijgezel" wou schieten.....)
Gaat allemaal helemaal nergens over want er was maar één beschikbare vrouw die ook nog eens niet beschikbaar was voor hullie.
zaterdag 26 februari 2011 om 23:13
Volgens mij doen ze daar op scholen nu veel meer aan, politiek. Ik wist echt nergens van hoor, op de lagere school en nu zijn ze al behoorlijk wijs, heb ik het idee.
Maar dat ze nog niet weet waar ze op moet stemmen, is niet erg hoor. Mag ze nog 9 jaar over nadenken.
Wel hip trouwens, een CDA-er met een bakfiets!
zaterdag 26 februari 2011 om 23:16
quote:biebelien schreef op 26 februari 2011 @ 23:11:
Mietje
Nou, da's toch haske nobel van hem?
Misschien had die ene gewoon moeten zeggen dat ze wel brommers wilde kiek'n?
Mietje
Nou, da's toch haske nobel van hem?
Misschien had die ene gewoon moeten zeggen dat ze wel brommers wilde kiek'n?
zaterdag 26 februari 2011 om 23:21
die vrijgezellen van bijna 50 die willen wel maar zijn zo bang als wat.
Weinig tot geen ervaring met vrouwen.
Alhoewel ze erg goed omgaan met hun platonische vriendinnen... ik heb hele goede gesprekken met ze en ondanks dat ze niet de mooisten zijn weet ik zeker dat ze een vrouw veel goeds te bieden hebben..
..als ze maar eens op hun bek durfden te gaan.
lijkt wel of hun motto is: als je niks doet kan er ook niets fout gaan...zo jammer..
Weinig tot geen ervaring met vrouwen.
Alhoewel ze erg goed omgaan met hun platonische vriendinnen... ik heb hele goede gesprekken met ze en ondanks dat ze niet de mooisten zijn weet ik zeker dat ze een vrouw veel goeds te bieden hebben..
..als ze maar eens op hun bek durfden te gaan.
lijkt wel of hun motto is: als je niks doet kan er ook niets fout gaan...zo jammer..
zaterdag 26 februari 2011 om 23:57
Dan meld ik me ook nog even. Heb gegamed en tv gekeken. Er zijn weer nieuwe afleveringen van een serie die ik volg. Altijd leuk.
Nu wil K graag naar bed. Dochter is ook net naar boven vertrokken. Zoon is de hort op. Dus dan ga ik ook maar naar boven zo.
Ben benieuwd of het dochter nog zal opvallen dat alles uit de kast is verdwenen. En ik had nog foundation liggen die eigenlijk iets te donker was voor me. Daar heeft ze ook al aardig met dr klauwtjes aan gezeten. Die heb ik vorige week weggegooid.
Ja, t ventje wil slapen, ik ga naar boven! Slaap lekker allemaal.
Nu wil K graag naar bed. Dochter is ook net naar boven vertrokken. Zoon is de hort op. Dus dan ga ik ook maar naar boven zo.
Ben benieuwd of het dochter nog zal opvallen dat alles uit de kast is verdwenen. En ik had nog foundation liggen die eigenlijk iets te donker was voor me. Daar heeft ze ook al aardig met dr klauwtjes aan gezeten. Die heb ik vorige week weggegooid.
Ja, t ventje wil slapen, ik ga naar boven! Slaap lekker allemaal.
zondag 27 februari 2011 om 00:11
tetters. Ik heb gewoon lekker even staan strijken met een beetje tv erbij en zit nu nog even op de bank met een glas witte wijn. Zo'n IRL is niet altijd spannend . Wel ff anders dan Skunk Anansie of de kroeg vol verlegen vrijgezellen onveilig maken . Man en ik hebben allebei onze gisteren gekochte hoodies van Skunk aan: leuke herinnering en ze zitten erg lekker!
Morgen maak ik een plaatje van mijn nieuwe laarzen . nadat ik getraind heb...als dat doorgaat want het regent hier weer. Voor de slapers alvast welterusten en een mooie zondag!
Morgen maak ik een plaatje van mijn nieuwe laarzen . nadat ik getraind heb...als dat doorgaat want het regent hier weer. Voor de slapers alvast welterusten en een mooie zondag!
talkinghead wijzigde dit bericht op 27-02-2011 00:14
Reden: Autosuggestie op de iPad O.o
Reden: Autosuggestie op de iPad O.o
% gewijzigd
zondag 27 februari 2011 om 00:38
Ook fijn,strijken op zaterdagavond
en lekkerrrrr zo'n hoodie!
Ik ben daar altijd te knieperig voor....
Nieuw topic idee (van Anneke??) iets met een Freggle plaatje !?? (klok...klepel enzo...)
op hoeveel postings zitten we nu dan?
Ben inmiddels mobiel vanuit bed,kan geen aantallen meer zien.
MO heeft nog dorst denk ik want die is in de kroeg.
Ik ga nog even wat lezen en dan lekker slapen.
en lekkerrrrr zo'n hoodie!
Ik ben daar altijd te knieperig voor....
Nieuw topic idee (van Anneke??) iets met een Freggle plaatje !?? (klok...klepel enzo...)
op hoeveel postings zitten we nu dan?
Ben inmiddels mobiel vanuit bed,kan geen aantallen meer zien.
MO heeft nog dorst denk ik want die is in de kroeg.
Ik ga nog even wat lezen en dan lekker slapen.
zondag 27 februari 2011 om 09:42
zondag 27 februari 2011 om 10:32
2896quote:Ratteke schreef op 27 februari 2011 @ 09:42:
K is wakker en zit iets kinderachtigs te kijken. Ik ga dan maar weer een spelletje doen. ...
Hier ook enorm prutweer! Wel heel mooi, maar we moeten er nu doorheen richting Hooghe Noorden....
*blond*
Hoodies, wasda?
Was het nieuwe topic ook niet iets met kriebelende tetteretters ofzo? Kweethetnietmeer. Ik zie het wel als ik vanavond weer thuis kom.
K is wakker en zit iets kinderachtigs te kijken. Ik ga dan maar weer een spelletje doen. ...
Hier ook enorm prutweer! Wel heel mooi, maar we moeten er nu doorheen richting Hooghe Noorden....
*blond*
Hoodies, wasda?
Was het nieuwe topic ook niet iets met kriebelende tetteretters ofzo? Kweethetnietmeer. Ik zie het wel als ik vanavond weer thuis kom.
zondag 27 februari 2011 om 13:33
Ik doe even een enorme egopost maar heb zo'n nare nacht gehad
Ik sliep lekker tot ik ik 3.15 rechtop in bed zat...sms van MO,stond voor de deur en wou erin.
Jas met sleutels (én 2 staatsloten erin) gejat in de kroeg.
okeeee,toen weer slapen.
Werd ik om 7 uur wakker van de kramp en ook wel zo'n gemene pijn dat ik dacht dat ik moest bevallen van iets engs..
Maakte niet uit hoe ik lag het was zo'n gemene scherpe pijn!!
Om 8 uur toch MO maar wakker gemaakt voor een pijnstiller en toen dat niet hielp om halg negen in een warm bad gaan zitten.
ik zat er nog geen 10 seconden in of ik werd onwel.
tssss..eruit gekropen en al liggend op de tegels toch MO maar geroepen,die heeft me weer naar bed gedirigeerd en wou de dokter bellen.
Maarja,wanneer bel je voor menstruatiepijn??
Later toch in slaap gevallen weer en nu gaat het weer...beetje kramperig maar wel te harden.
Zal ik me inwendig laten onderzoeken?
Dit was zooo raar..
Ik sliep lekker tot ik ik 3.15 rechtop in bed zat...sms van MO,stond voor de deur en wou erin.
Jas met sleutels (én 2 staatsloten erin) gejat in de kroeg.
okeeee,toen weer slapen.
Werd ik om 7 uur wakker van de kramp en ook wel zo'n gemene pijn dat ik dacht dat ik moest bevallen van iets engs..
Maakte niet uit hoe ik lag het was zo'n gemene scherpe pijn!!
Om 8 uur toch MO maar wakker gemaakt voor een pijnstiller en toen dat niet hielp om halg negen in een warm bad gaan zitten.
ik zat er nog geen 10 seconden in of ik werd onwel.
tssss..eruit gekropen en al liggend op de tegels toch MO maar geroepen,die heeft me weer naar bed gedirigeerd en wou de dokter bellen.
Maarja,wanneer bel je voor menstruatiepijn??
Later toch in slaap gevallen weer en nu gaat het weer...beetje kramperig maar wel te harden.
Zal ik me inwendig laten onderzoeken?
Dit was zooo raar..