De Winter Tetteraars
zondag 16 januari 2011 om 10:12
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
zondag 23 januari 2011 om 16:42
Hazzie schreef gisteravond:
Ohw, ik dacht dat je schreef dat je vroeg ging slapen omdat je morgen moest werken.
Hazzie, je had helemaal gelijk Ik moest inderdaad vanochtend werken, maar las gewoon te snel en was ook alweer vergeten wat ik zelf had gezegd
Zondags werk ik altijd in het asiel. Werkte jij ook niet ergens als vrijwilligster in een dierentehuis? Vertel!
Ohw, ik dacht dat je schreef dat je vroeg ging slapen omdat je morgen moest werken.
Hazzie, je had helemaal gelijk Ik moest inderdaad vanochtend werken, maar las gewoon te snel en was ook alweer vergeten wat ik zelf had gezegd
Zondags werk ik altijd in het asiel. Werkte jij ook niet ergens als vrijwilligster in een dierentehuis? Vertel!
zondag 23 januari 2011 om 16:44
quote:Ratteke schreef op 23 januari 2011 @ 16:35:
zo, we zijn weer op de terugweg. Lekker gegeten bij delifrance. Ik heb alleen een nieuwe kan voor de katten gekocht. Eens kijken of ik mac er weer fatsoenlijk uit kan laten zien. fran is het nog gelukt om een hondje te kiezen? Ben je al weer op de terugweg?Oh een kam , ik dacht al, wat moeten katten nou met een kan
zo, we zijn weer op de terugweg. Lekker gegeten bij delifrance. Ik heb alleen een nieuwe kan voor de katten gekocht. Eens kijken of ik mac er weer fatsoenlijk uit kan laten zien. fran is het nog gelukt om een hondje te kiezen? Ben je al weer op de terugweg?Oh een kam , ik dacht al, wat moeten katten nou met een kan
zondag 23 januari 2011 om 19:58
zondag 23 januari 2011 om 20:04
Wat een rust hier zeg!!
Ik heb nu even een momentje ...(Boer zoekt vrouw komst straks )
Vanmorgen al vroeg eruit..nou ja vroeg..9.30u maar aangezien ik iets te diep in mijn longdrinkglazen met witte wijn had gekeken voelde het als middernacht.
Ik werd vannacht wakker,moest plassen en werd toen helemaal niet goed op de wc.
Gelukkig stond de vloerverwarming aan want ik heb zeker een kwartier op de grond gelegen voor ik weer kon/durfde op te staan
Zegt MO vanmorgen: "waarom heb je me niet geroepen dan? "
Oja dat had ik ook kunnen doen.
Enniewee, we hadden dus MOpa dienst.
Koffiedrinken en zn afwasje doen...
Toen we terugkwamen ben ik weer naar bed gegaan en tot 16u geslapen....poeh,ben nog niet fit,ben raar trillerig in mijn lijf.
Zere nek en kan niet naar rechts kijken.
[Naja..einde klaagzang]
Ik heb MO en nog 3 kerels naar de motorclub gebracht,we hebben eerst hier geborreld en vond ik al leuk zat,blijf ik vanavond lekker thuis
Hoe ist hier verder met iedereen?
wat zijn jullie allemaal aan het doen?
Panta lekker gebruncht met vriendin?
zondag 23 januari 2011 om 21:08
Jeetje Bieb, wat gek. Misschien toch een soort virusje opgelopen? Naar hoor, zit je daar, midden in de nacht. Volgende keer maar beter wel roepen. Haha, dat je daar niet aan dacht!
Slof heeft lekker gewerkt, Ratteke lekker geshopt en heeft zich laten verwennen. Ik weet geloof ik niet hoe patchouli ruikt, het klinkt wel heel mooi.
Vliegvogeltje, haai! Handig trucje zo, met die pillen!
Ben inderdaad ook benieuwd naar de middag van Panta en Fran. En Tonks en TH en Olijfje natuurlijk, maar die hadden volgens mij niet iets speciaals op het programma.
Hoewel het bij Panta zomaar zou kunnen zijn dat ze gewoon al uren op de wc zit.... (zie haar eigen topic).
Ik was bij de verjaardag van schoonzus. Veel familie gezien, was gezellig. Net weer even hard gelopen (jeu!), en nu eventjes douchen terwijl man het eten maakt.
Slof heeft lekker gewerkt, Ratteke lekker geshopt en heeft zich laten verwennen. Ik weet geloof ik niet hoe patchouli ruikt, het klinkt wel heel mooi.
Vliegvogeltje, haai! Handig trucje zo, met die pillen!
Ben inderdaad ook benieuwd naar de middag van Panta en Fran. En Tonks en TH en Olijfje natuurlijk, maar die hadden volgens mij niet iets speciaals op het programma.
Hoewel het bij Panta zomaar zou kunnen zijn dat ze gewoon al uren op de wc zit.... (zie haar eigen topic).
Ik was bij de verjaardag van schoonzus. Veel familie gezien, was gezellig. Net weer even hard gelopen (jeu!), en nu eventjes douchen terwijl man het eten maakt.
zondag 23 januari 2011 om 21:25
Goed bezig Splinter!!
Gaat het een beetje lekker met lopen?
Met MOpa gaat het haske goed.
Hij kan zich volgens mij prima zonder ons redden maar hij vindt alle aandacht wel errug lekker geloof ik.
Vanaf deze week zijn de bezoekjes van de kinderen teruggebracht van 3 naar 2x pr dag....pfff..
Iets meer rust.
Gaat het een beetje lekker met lopen?
Met MOpa gaat het haske goed.
Hij kan zich volgens mij prima zonder ons redden maar hij vindt alle aandacht wel errug lekker geloof ik.
Vanaf deze week zijn de bezoekjes van de kinderen teruggebracht van 3 naar 2x pr dag....pfff..
Iets meer rust.
zondag 23 januari 2011 om 21:33
kom even tussendoor een berichtje plaatsen en naar jullie te zwaaien
Ik kan niet teruglezen want viva ligt er steeds uit bij mij, de pagina laadt niet of heel langzaam dus echt meetetteren lukt niet helaas..
Morgen probeer ik mijn laptop een op te ruimen en te defragmenteren, hoewel ik denk dat het gewoon aan viva ligt.. maar wie weet helpt het een beetje
Hopelijk tot heeeeel snel!!!!
Ik kan niet teruglezen want viva ligt er steeds uit bij mij, de pagina laadt niet of heel langzaam dus echt meetetteren lukt niet helaas..
Morgen probeer ik mijn laptop een op te ruimen en te defragmenteren, hoewel ik denk dat het gewoon aan viva ligt.. maar wie weet helpt het een beetje
Hopelijk tot heeeeel snel!!!!
zondag 23 januari 2011 om 21:40
Haai Bor! Potver, ben ik jou vergeten in mijn opsomming daarnet....hoe dom.
Hier is het forum ook traag. Maarja, we mogen tegenwoordig al blij zijn dat ie het doet.
Bieb, stoer hè. Vind ik ook hoor, al ben ik nog maar een weekje bezig. Vanavond ging niet zo heel lekker, ik denk dat die taart en chips en verjaardagshapjes van vanmiddag niet zo'n goede basis zijn om te rennen....
Fijn dat het met MOpa beter gaat. Maar mijn hemel, kwam er echt 3x per dag iemand langs? Arme man.... Althans, gelukkig vindt hij het dus wel leuk. Ik zou er helemaal iebelig van worden!
Hier is het forum ook traag. Maarja, we mogen tegenwoordig al blij zijn dat ie het doet.
Bieb, stoer hè. Vind ik ook hoor, al ben ik nog maar een weekje bezig. Vanavond ging niet zo heel lekker, ik denk dat die taart en chips en verjaardagshapjes van vanmiddag niet zo'n goede basis zijn om te rennen....
Fijn dat het met MOpa beter gaat. Maar mijn hemel, kwam er echt 3x per dag iemand langs? Arme man.... Althans, gelukkig vindt hij het dus wel leuk. Ik zou er helemaal iebelig van worden!
zondag 23 januari 2011 om 21:49
Hallo allemaal,
Ik ben aan het bijlezen geweest en ik weet niet mer waar ik op wilde reageren!
Dit weekend in Ecity geweest. Klein shopje gedaan, noodzaak en daarna gerelexed bij schoonouders. Moest ook nog in Vhuizen zijn.
Ach weinig nieuws onder de zon en nu ben ik lekker aan het werk.
Ik ga wel weer echt meelezen en reageren. Tussen het werk door hihihi.
Ik ben aan het bijlezen geweest en ik weet niet mer waar ik op wilde reageren!
Dit weekend in Ecity geweest. Klein shopje gedaan, noodzaak en daarna gerelexed bij schoonouders. Moest ook nog in Vhuizen zijn.
Ach weinig nieuws onder de zon en nu ben ik lekker aan het werk.
Ik ga wel weer echt meelezen en reageren. Tussen het werk door hihihi.
zondag 23 januari 2011 om 21:56
quote:Splinter02 schreef op 23 januari 2011 @ 21:40:
Maar mijn hemel, kwam er echt 3x per dag iemand langs? Arme man.... Althans, gelukkig vindt hij het dus wel leuk. Ik zou er helemaal iebelig van worden!
En dan heb ik 2x per dag de thuiszorg niet meegerekend.
(smorgens wassen en aankleden,savonds pyama aandoen)
en ron de middag komt er iemand een tromboseprik geven.
2x pr week de schoonmaakster
...en wij als kinderen dus...
Oja en iedere dag tafeltje dek je
Hij geniet van alle aandacht...
Maar mijn hemel, kwam er echt 3x per dag iemand langs? Arme man.... Althans, gelukkig vindt hij het dus wel leuk. Ik zou er helemaal iebelig van worden!
Hij geniet van alle aandacht...
zondag 23 januari 2011 om 22:03
quote:biebelien schreef op 23 januari 2011 @ 21:56:
[...]
Hij geniet van alle aandacht...Pfieuw, gelukkig dan maar!
[...]
Hij geniet van alle aandacht...Pfieuw, gelukkig dan maar!
zondag 23 januari 2011 om 22:29
Het is wel een beetje herkenbaar hoor Bieb. Een van mijn klanten krijgt ook 2x per dag thuiszorg (prikken en oogdruppels) en dan 1x in de week kom ik ook nog. Ze heeft nu ook tafeltje dekje en haar familie komt ook regelmatig onverwacht langs. Druk leven hebben die oudjes van tegenwoordig.
Wat gek Bieb dat je op de vloer moest gaan liggen zelfs!
Ik heb net een hele lekkere lunch voor Kaatje gemaakt. Boterhammen komen steeds terug dus ze krijgt morgen een wrap mee met roomkaas en zongedroogde tomaat. Voor de zekerheid ook een boterham met Doraworst en stukjes komkommer en puntpaprika. Ik ga toch serieus eens overwegen om voor mezelf ook lunch in elkaar te gaan staan draaien.
Ik koop nooit iets bij die winkel Rat maar fijn dat jij er blij mee bent
Hoe is het met het veulen Slof?
Wat gek Bieb dat je op de vloer moest gaan liggen zelfs!
Ik heb net een hele lekkere lunch voor Kaatje gemaakt. Boterhammen komen steeds terug dus ze krijgt morgen een wrap mee met roomkaas en zongedroogde tomaat. Voor de zekerheid ook een boterham met Doraworst en stukjes komkommer en puntpaprika. Ik ga toch serieus eens overwegen om voor mezelf ook lunch in elkaar te gaan staan draaien.
Ik koop nooit iets bij die winkel Rat maar fijn dat jij er blij mee bent
Hoe is het met het veulen Slof?
Het Viva forum is papaja.
zondag 23 januari 2011 om 22:30
Zondagavond is vaste prik naar het clubhuis van de motorclub.
Vaak heel gezellig maar ik hoef niet iedere keer mee.
zijn oa dezelfde mensen waar ik gisteravond al mee in de kroeg heb gezeten.
Dusss,ik bied aan om ze weg te brengen (en ze komen met een taxi terug)
n dan kan ik lekker mijn gang gaan.
Hij zal zo wel thuis komen.
Vaak heel gezellig maar ik hoef niet iedere keer mee.
zijn oa dezelfde mensen waar ik gisteravond al mee in de kroeg heb gezeten.
Dusss,ik bied aan om ze weg te brengen (en ze komen met een taxi terug)
n dan kan ik lekker mijn gang gaan.
Hij zal zo wel thuis komen.
zondag 23 januari 2011 om 22:37