Dierenbescherming bellen?

14-08-2012 11:13 55 berichten
Verwijderd ivm herkenbaarheid.

Vraag was of ik de dierenpolitie wel of niet moet inschakelen. Reacties hieronder zeggen genoeg
Alle reacties Link kopieren
quote:eliana schreef op 14 augustus 2012 @ 11:29:

[...]

Hoe kun je nou goed opschieten met dierenmishandelaars? Ik vind die mensen per definitie misselijkmakend. Anyhoe, een burenruzie had ik er wel voor over. Daarnaast kan melden gwn anoniem.Ja, daar snap ik ook geen ene Kl*te van, sorry hoor!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik snap ook niet dat andere buren nog nooit hebben gebeld. Die moeten toch ook het geblaf horen en de stank van hondenstront ruiken, of zicht hebben op de kennel en zien dat er een week lang niemand naar omkijkt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Goed dat je hebt gebeld en heel goed dat je de moeite neemt om erheen te gaan. Hopelijk wordt deze zaak dan wel direct opgepakt.
De OP is weggehaald, dus ik weet niet wat het probleem is. Ik wilde wel even zeggen dat 144 geen namen uitgeeft van de melder aan de personen die gemeld worden. Dus als je zus zou bellen, dan krijgen de buren niet te horen wie de melder is.
Hoe is het afgelopen TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven