Een buur die

11-07-2015 22:24 88 berichten
Als ie plantjes water geeft mijn tuin ook nat maakt.

Ik baal dat ik in een rijtjeshuis woon.

water water

Totaal aantal stemmen: 73

Ach zeur niet (93%)
Gelijk heb je, er wat van zeggen (1%)
Hoge drukspuit gebruiken en zijn tuin nat spuiten (3%)
Het komt aandacht te kort (3%)
:rofl:[quote]Stormkraft schreef op 11 juli 2015 @ 22:42:

[...]

Ja zo één met een heerlijke, lange, mooie, glanzende tuinslang met sproeikop erop he.

/quote]

I
quote:Moiren_ schreef op 11 juli 2015 @ 22:42:

[...]

Ik heb zo'n buurman

Maar doet ie dat met z'n tuinslang, of met z'n "tuinslang" ?

Alle reacties Link kopieren
Kolere die tampon zit wel erg scheef he. Wat een frustratie.
quote:Stormkraft schreef op 11 juli 2015 @ 22:42:

[...]

Ja zo één met een heerlijke, lange, mooie, glanzende tuinslang met sproeikop erop he.

Die van de cola light reclame dan he
Wist je dat Beppie van hier naast haar been heeft gebroken? O echt nee, wat vervelend joh, hoe doet ze nu de boodschappen?
quote:wereldbolletjes schreef op 11 juli 2015 @ 22:43:

En iedereen die weet dat je hier niet geboren bent en dus geen praatje met je maken, want je komt niet van hier. Het is toch allemaal wat.'T is zeker wat. Misschien een ander plekje op je wereldbolletje uitkiezen en daar gaan wonen?
quote:Stormkraft schreef op 11 juli 2015 @ 22:44:

[...]

Maar doet ie dat met z'n tuinslang, of met z'n "tuinslang" ?

Ik kijk naar hem vanuit mijn tuinstoel en kwijl onderhand mijn tegels nat. Deed ie maar wat met zijn "tuinslang". Zucht.
quote:wereldbolletjes schreef op 11 juli 2015 @ 22:45:

Wist je dat Beppie van hier naast haar been heeft gebroken? O echt nee, wat vervelend joh, hoe doet ze nu de boodschappen?Jaloers dat Beppie wel over de tong gaat bij je buurman?
quote:Moiren_ schreef op 11 juli 2015 @ 22:47:

[...]

Ik kijk naar hem vanuit mijn tuinstoel en kwijl onderhand mijn tegels nat. Deed ie maar wat met zijn "tuinslang". Zucht.Zucht. Dat moet wel een homo zijn.
quote:wereldbolletjes schreef op 11 juli 2015 @ 22:45:

Wist je dat Beppie van hier naast haar been heeft gebroken? O echt nee, wat vervelend joh, hoe doet ze nu de boodschappen?Ok Klacht A) buren spuiten je per ongeluk nat B) ze zetten de bbq aan C) ze praten te luid D) ze praten niet tegen je?
quote:Stormkraft schreef op 11 juli 2015 @ 22:48:

[...]

Zucht. Dat moet wel een homo zijn.Hij woont samen

[...]

Ik kijk naar hem vanuit mijn tuinstoel en kwijl onderhand mijn tegels nat. Deed ie maar wat met zijn "tuinslang". Zucht.Gooi even een ijsblokje in jee nek was het sprookje weer voorbij
Mijnese bladblazert zijn blaren altijd mijn tuin in.
quote:Stormkraft schreef op 11 juli 2015 @ 22:47:

[...]

Jaloers dat Beppie wel over de tong gaat bij je buurman? Ach ik ben vast ook wel regelmatig het gespreksonderwerp. Iedereen die hier niet vandaan komt is automatisch een indringer. Foei indringers zijn eng en gevaarlijk. Je moet ze leren kennen. Alles wat nieuw is is raar. En kijk vooral met niet scheel uit je ogen want dat kennen ze hier niet.
Lekker belangrijk

[...]

Ik kijk naar hem vanuit mijn tuinstoel en kwijl onderhand mijn tegels nat. Deed ie maar wat met zijn "tuinslang". Zucht.

Ah, we delen een stemming.

Mijn buurman is te klein. Wel leuk. Maar klein.
Vertel eens To, wat doe jij zoal de hele dag?
quote:wereldbolletjes schreef op 11 juli 2015 @ 22:51:

[...]

Ach ik ben vast ook wel regelmatig het gespreksonderwerp. Iedereen die hier niet vandaan komt is automatisch een indringer. Foei indringers zijn eng en gevaarlijk. Je moet ze leren kennen. Alles wat nieuw is is raar. En kijk vooral met niet scheel uit je ogen want dat kennen ze hier niet.Woon je in WestFriesland?, Run Forrest Run!
quote:Sidroht schreef op 11 juli 2015 @ 22:51:

[...]

Ah, we delen een stemming.

Mijn buurman is te klein. Wel leuk. Maar klein.De mijne is gewoon lekker. En met dit weer loopt hij met ontbloot bovenlijf. Echt te lekker.
quote:Bromelia schreef op 11 juli 2015 @ 22:52:

[...]

Woon je in WestFriesland?, Run Forrest Run!Ik denk Drenthe.....
quote:Eleonora schreef op 11 juli 2015 @ 22:54:

[...]

Ik denk Drenthe.....Moet je net zo snel wegrennen
quote:Moiren_ schreef op 11 juli 2015 @ 22:54:

[...]

De mijne is gewoon lekker. En met dit weer loopt hij met ontbloot bovenlijf. Echt te lekker.Pics or it didn't happen
quote:Moiren_ schreef op 11 juli 2015 @ 22:54:

[...]

De mijne is gewoon lekker. En met dit weer loopt hij met ontbloot bovenlijf. Echt te lekker.

Ik had een klusjesman vandaag. Die kwam even de klussen bekijken om ze dan van de week te komen doen.

Erg, errrg fijne eyecandy.

Jammer dat bij mij net het schuim op mijn rug stond van het stofzuigen in die hitte.
quote:Sidroht schreef op 11 juli 2015 @ 22:56:

[...]

Pics or it didn't happenKom morgen in mijn tuin zitten.
Zit ik dan in mijn tuintje met aan de ene kant een oud dametje van 82, en aan de andere kant een lesbisch stel.

Kurkdroog dus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven