Een buur die

11-07-2015 22:24 88 berichten
Als ie plantjes water geeft mijn tuin ook nat maakt.

Ik baal dat ik in een rijtjeshuis woon.

water water

Totaal aantal stemmen: 73

Ach zeur niet (93%)
Gelijk heb je, er wat van zeggen (1%)
Hoge drukspuit gebruiken en zijn tuin nat spuiten (3%)
Het komt aandacht te kort (3%)
quote:Bromelia schreef op 11 juli 2015 @ 22:55:

[...]

Moet je net zo snel wegrennen

Vertél mij er over.

Ik doe mijn best om de hut kwijt te raken.

Vandaar dus eerder genoemde klusjesman.
quote:Eleonora schreef op 11 juli 2015 @ 22:54:

[...]

Ik denk Drenthe.....Nee ergens in
Wat ben je een zeurzak. Heb je drank op? Kan geen touw vastknopen aan je postings.
Gehucht is niet al te klein maar klein genoeg voor dit soort gelul.
Deze mag bij mij ook mijn tuin nat spuiten. https://m.youtube.com/watch?v=ot9NvIavZIc
Alle reacties Link kopieren
Wat een hoop onzin en wartaal komt er uit de TO.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:wereldbolletjes schreef op 11 juli 2015 @ 23:00:

Gehucht is niet al te klein maar klein genoeg voor dit soort gelul.

Laat los! Waarom maak je je hier zo druk om?

Ik woon ook sinds een jaar in een dorp en idd. mensen praten niet veel met mij maar misschien wel over mij. Tja jammer dan.
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 juli 2015 @ 22:36:

Hád ik maar een buurman die mij nat maakt...
Hi
Maa
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 juli 2015 @ 22:36:

Hád ik maar een buurman die mij nat maakt...
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 11 juli 2015 @ 23:03:

[...]

Laat los! Waarom maak je je hier zo druk om?

Ik woon ook sinds een jaar in een dorp en idd. mensen praten niet veel met mij maar misschien wel over mij. Tja jammer dan.Ja geloof mij dat wil ik ook echt maar ik hoef maar een stap buiten de deur te zetten en je hoort dit geleuter, ik kan er echt niet meer tegen! De koek is op!
Tegen een leuter heb ik ook geen bezwaar.
Ik vind hier dingen van.
Ik woon lekker vrijstaand. Wel in een niet geisoleerd antikraakpand uit 1800 zoveel. Ruilen? Eigenlijk is het een voorrecht je te kunnen ergeren aan je buren. Het is 1 buurvrouw van de overkant evengoed gelukt om mij te ergeren, die nodigt zichzelf uit om in de tuin te komen zitten en gaat pas weg als je haar wegstuurt. Nou jij weer, hahaha. En ze lacht als een geit op zangles.

Nederland is 1 van de drukste bevolkte landen ter wereld, dat weet je? Ik dacht iets van 450 man per km2. We hebben een tijd op nummer 1 gestaan, ik weet niet of dat nog zo is.

Trouwens, had ik maar een buurman die niet van Andre Hazes houdt, die zou ik aanklampen. We hebben alleen 1 Marokkaans gezin in de straat en die zijn extreem beleefd en een beetje verlegen. En die gaan niet in hun postzegelformaat voortuin zitten om bier te hijsen, of in mijn tuin, dus een praatje maken kan alleen als ik ze tegenkom.

Maar goed, join the club wbt ergeren aan je buren. Dat is nou Nederlandse cultuur. Gefeliciteerd, nu ben je pas echt geintegreerd. Leuk he? De kunst is om er niet op te reageren. Negeren werkt beter dan klagen. Verder, koop oordoppen. Ik weet niet of je het weet maar half Nederland gebruikt die dingen. Geheim van de smit. Hoe overleef je hier anders? Als je naar Afrika gaat, moet je een klamboe gebruiken om te kunnen slapen, in Alaska een berenvel, in Nederland heb je oordoppen nodig. En een zwemdiploma. Now you know. Doe er je voordeel mee.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
quote:wereldbolletjes schreef op 11 juli 2015 @ 23:12:

[...]

Ja geloof mij dat wil ik ook echt maar ik hoef maar een stap buiten de deur te zetten en je hoort dit geleuter, ik kan er echt niet meer tegen! De koek is op!Lekker binnen blijven zitten dan.
quote:wereldbolletjes schreef op 11 juli 2015 @ 23:12:

[...]

Ja geloof mij dat wil ik ook echt maar ik hoef maar een stap buiten de deur te zetten en je hoort dit geleuter, ik kan er echt niet meer tegen! De koek is op!Nee joh jij maakt het gewoon veel zwaarder en belangrijker dan het is.
Heeft er al iemand 'buurman wat doet u nu' geroepen?

Zal ik?
Ben je dronken TO?
quote:GateKeeper schreef op 11 juli 2015 @ 23:19:

Ben je dronken TO?Dat lijkt me wel.
Ja was is het nou...maakt ie je tuin nat of jou?
N
Doet ze ook bukken en spreiden?

Dan weet ik waar je huis woont.

En jij klinkt alsof je flinke issues hebt, al je topics bij elkaar geteld. Zoek hulp zou ik zeggen.
quote:Sidroht schreef op 11 juli 2015 @ 23:26:

En jij klinkt alsof je flinke issues hebt, al je topics bij elkaar geteld. Zoek hulp zou ik zeggen.
Als het is ............. dan vertel ik liever niet mijn persoonlijke verhaal.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Sidroht schreef op 11 juli 2015 @ 23:26:

En jij klinkt alsof je flinke issues hebt, al je topics bij elkaar geteld. Zoek hulp zou ik zeggen.Nee ze geeft les in loombandjes naaien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven